با معرفی وکیل تخصصی ملک یونان همراه شما هستیم.

وکیل تخصصی ملک یونانکشور یونان در جنوب شرقی اروپا واقع می‌باشد و در بخش جنوبی شبه جزیره بالکان قرار گرفته است.
نام فارسی این کشور جمهوری یونان می‌باشد. این کشور در مرز مشترک بین قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا واقع می‌باشد و همچنین پایتخت این کشور، شهر آتن، از بزرگترین شهرهای کشور یونان می‌باشد.

زبان رسمی آن، یونانی است و واحد پول این کشور، یورو می‌باشد.
جمیت این کشور حدود ۱۰ میلیون نفر می‌باشد و مساحت این کشور ۱۳۱۹۹۰ کیلومتر مربع است.

خرید ملک در اروپا

کشور یونان به یکی از بهترین مقاصد توریستی در اروپا، برای ایرانیان تبدیل شده است.
ملک از ارزشمندترین اموال تمام کشورهای جهان می‌باشد و خرید ملک نیز از شیوه‌های دریافت اقامت در بسیاری از کشورها می‌باشد.
خرید ملک در یونان به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای متقاضیان مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود و همینطور به عنوان گزینه اول سرمایه گذاری در اروپا، برای ایرانیان به حساب می‌آید.
ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع وکیل تخصصی ملک یونان را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

سوالات مهم

1 . شرایط زندگی در یونان چگونه است؟
2 . آیا حضور وکیل تخصصی ملک، برای خرید ملک در یونان الزامیست ؟
3 . وکیل تخصصی ملک یونان، چه کمکی می‌تواند به ما کند؟
4 . وکیل تخصصی ملک یونان باید دارای چه شرایط و ویژگی‌هایی باشد؟
5 . آیا ایرانیان می‌توانند در یونان ملک خریداری کنند؟
6 . آیا با خرید ملک در یونان می‎‌توان اقامت دائم دریافت کرد؟
7 . آیا کشور یونان مقصد امنی برای ایرانیان است؟

شرایط زندگی در یونان چگونه است؟

روش های مهاجرت به یونانقبل از هر اقدامی برای مهاجرت لازم است تا ابتدا از شرایط زندگی در کشور مورد نظر اطلاعات کامل و صحیح به دست آورید.

  وکیل حقوقی در یونان

بهترین راه این است که قبل از مهاجرت یک سفر به کشور مورد نظر داشته باشید، تا تمام شرایط زندگی در آن کشور از جمله، هزینه زندگی، آب و هوا، سبک زندگی مردم آن کشور و غیره را از نزدیک مشاهده کنید تا بتوانید با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید.

کشور یونان یکی از کشورهای اروپایی می‌باشد، که در سال‌های اخیر حرکت رو به جلو داشته است و همینطور از پتانسیل سرمایه‌گذاری و رشد سریعی برخوردار بوده است.

ویزای کار یونان

این کشور به خاطر پیشینه تاریخی، هنری، فرهنگی و فلسفی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و همچنین به دلیل آب و هوای خوب، شرایط راحت و آسان زندگی، مکان‌های دیدنی و زیبا، فرهنگ بالای مردم و همچنین ویژگی‌های خوب دیگری که دارد، باعث شده است تا علاقه‌مندان زیادی را برای زندگی در این کشور به خود جذب کند.

هزینه زندگی در کشور یونان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی، بسیار پایین‌تر است، ولی به صورت کلی هزینه تامین مسکن، خوراک و زندگی، کاملا به شهر، منطقه و محله‌ای که برای زندگی انتخاب می‌کنید و همچنین سبک و نوع زندگی شما بستگی دارد.

شما با داشتن اقامت این کشور می‌توانید از مزایایی مانند تحصیل رایگان فرزندان، بیمه رایگان و اجازه کار و تردد در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برخوردار شوید.

آیا با خرید ملک در یونان می‎‌توان اقامت دائم دریافت کرد؟

مهاجرت به کشور دیگر روش‌های مختلفی دارد، از جمله مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، که خرید ملک یکی از زیر شاخه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد، که در بعضی از کشورها مانند یونان، پرتغال و اسپانیا امکان‌پذیر است و در اکثر کشورها امکان‌پذیر نیست.

  اقامت یونان مهر پارسیان

این روش یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کشور دیگر می‌باشد و به همین دلیل افراد زیادی علاقه‌مند به اخذ اقامت از این طریق هستند. پس کشور یونان از این لحاظ بهترین امتیاز را برای متقاضیان مهاجرت از طریق خرید ملک دارد.

وکیل خرید ملک یونان

با توجه به همین نکته، پاسخ سوال مطرح شده، بله می‌باشد.
با خرید ملک در کشور یونان می‌توان اقامت دائم دریافت کرد و خبر خوب اینکه، نه تنها فرد متقاضی می‌تواند از این طریق برای خود، اقامت دریافت کند، بلکه برای همسر، فرزندان و همچنین والدین خود و والدین همسر خود نیز می‌تواند از این طریق اقامت کشور یونان را اخذ نماید. پس در حقیقت با خرید ملک در یونان، سه خانواده می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

وکیل تخصصی ملک یونان، چه کمکی می‌تواند به ما کند؟

وکیل اقامت یونانبرای مهاجرت به کشور مورد نظر ابتدا باید هم قوانین و مقررات خاص آن کشور و هم زبان آن کشور را بدانیم تا در آینده مشکلی برایمان پیش نیاید.

برای خرید ملک در یونان هم لازم است تا قوانین مربوط به مهاجرت به کشور یونان و همچنین قوانین مربوط به خرید ملک را بدانیم تا مبادا سرمایه خود را از دست دهیم.
پس در این مرحله باید به یک وکیل با تجربه و متبحر اعتماد کنیم تا ما را در این مسیر کمک کند.

با توجه به اینکه کلاهبرداران زیادی در این زمینه وجود دارد، بهتر است تا ابتدا دارا بودن پروانه وکالت توسط وکیل را، از سایت کانون وکلا استعلام بگیرید. یک وکیل تخصصی ملک یونان می‌تواند با دانستن زبان کشور یونان و همچنین داشتن اطلاعات دقیق و درست در مورد قوانین خرید ملک در این کشور و همچنین به واسطه آشنایی با فرهنگ و روش‌ زندگی مردم کشور یونان، به شما کمک کند تا با کمترین ریسک، ضرر و هزینه ممکن، به چیزی که می‌خواهید برسید.

  وکیل مالی در یونان

آیا ایرانیان می‌توانند در یونان ملک خریداری کنند؟

کشور یونان به واسطه شرایط خوبی که برای زندگی دارد و همچنین به دلیل نداشتن شرایط سخت برای اخذ اقامت، افراد بسیاری مایلند تا از طریقی به این کشور مهاجرت کنند، چرا که شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور خواهند داشت تا زندگی راحت و مرفهی داشته باشند.

ایرانیان نیز می‌توانند با پرداخت حدود250 هزار یورو، ملکی را خریداری کنند و با شرایط خاصی اقامت این کشور را اخذ نمایند.
آیا نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی ملک در یونان دارید؟
از نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری و فارسی زبان اطلاع دارید؟
چگونه می توان به صورت مستقیم با وکیل فارسی زبان در یونان وارد مذاکره و قرارداد شد؟

اقامت یونان تمکن مالی

بهترین وکیل جهت ساماندهی امور ارث ایرانیان خارج از کشور در تهران کیست؟

برای دریافت مشاوره از بهترین و با تجربه‌ترین وکیل تخصصی ملک یونان، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم. برای دریافت نوبت مشاوره فقط کافیست تا با شماره‌هایی که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل فرمائید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

هزینه زندگی در یونان چگونه است؟

هزینه زندگی در یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی، پایین‌تر است، اما به طور کلی هزینه تامین مسکن، خوراک و زندگی، به شهر، منطقه و محله‌ای که برای زندگی انتخاب می‌شود و سبک و نوع زندگی هر فرد بستگی دارد.

آیا امکان خرید ملک برای ایرانیان در یونان وجود دارد؟

ایرانیان می‌توانند در یونان با پرداخت حدود 250 هزار یورو، ملکی را خریداری کنند و با شرایط خاصی اقامت این کشور را اخذ نمایند.

  وکیل انحصار وراثت شمال تهران
وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان وکیل تخصصی ملک یونان 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (128 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  • سوال/
    با سلام و احترام. بنده مدیر عامل یک شرکت نیمه دولتی هستم و قصد دارم صرفا برای برنامه ریزی برای آینده و داشتن یک سرمایه به یورو یا دلار، ملکی در یک کشور اروپایی داشته باشم میخواستم ببینم شما چه کشوری را پیشنهاد میکنید که با شرایط بنده سازگارتر باشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید با خرید ملک در یونان اقامت دائم اروپا را دریافت نمایید، و از همه مهمتر این است که خرید ملک در یونان شرط حضور ندارد. اقامت دائم، نداشتن شرط حضور، داشتن سرمایه به یورو و همچنین داشتن هزینه‌های نگهداری کمتر از مزایای خرید ملک در یونان می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل بین المللی با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام روز بخیر
    من در شیراوندی هستم و کیشوندم برای خرید ملک در یونان نیازمند مشاوره هستم ایا شما خدمات دارید؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله، در این مورد می‌توانید با آقای دکتر مهری وکیل متخصص در امور بین الملل مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید جهت هماهنگی تایم با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *