با مبحث ویزای ازدواج یونان با شما هستیم.

ویزای ازدواج یونانهمانطور که می‌دانید، این موضوع، یعنی ویزای ازدواج امروزه توسط بسیاری از افراد متقاضی مهاجرت مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد تا در صورتی که شرایط اخذ اقامت کشور مورد نظر را از طریق ازدواج با تبعه آن کشور داشته باشند، نیز از این طریق اقدام کنند.

ویزای ازدواج کشور یونان هم متقاضیان خود را دارد.

البته با توجه به قوانین و مقررات حاکم در این کشور، شرایط خاص خود را هم دارد که ما در این مقاله قصد داریم تا موضوع ویزای ازدواج یونان را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

تحصیل پزشکی در یونان

بهترین راه مهاجرت به یونان اخذ اقامت خود حمایتی یا اقامت از راه اثبات تمکن مالی در این کشور است.

رشد فزاینده سرمایه گذاری در بخش املاک یونان نیز سرمایه گذاران زیادی را برای اخذ ویزای طلایی یونان از راه خرید ملک جذب کرده است.

با گروه وکلای تخصصی بین المللی مهاجرت یونان فارسی زبان همراه باشید.

سوالات مه

1 . آیا اخذ ویزای ازدواج یونان امکان‌پذیر است؟
2 . آیا برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟
3 . اخذ اقامت از چه روش‌هایی صورت می‌گیرد؟
4 . زندگی در کشور یونان با چه کیفیتی صورت می‌گیرد؟
5 . هزینه زندگی در کشور یونان چقدر است؟
6 . چه شرایط و اقداماتی لازم است؟
7 . بهترین راه مهاجرت به کشور یونان چیست؟

آیا اخذ ویزای ازدواج یونان امکان‌پذیر است؟

اخذ ویزای کار در یوناناین موضوع که فرد تبعه کشوری بتواند با فرد تبعه خارجی ازدواج کند در هر کشوری دارای قوانین و مقررات متفاوتی است، که در کشور یونان این امر پذیرفته شده است و قوانین خاص خود را هم دارد.

  شرایط خرید ملک در یونان

فردی که تابعیت کشور یونان را دارد، این اجازه را دارد تا با فرد دیگری که خارجی است ازدواج کند و تابعیت یونان به فرد خارجی هم داده شود، اما دارای یکسری شرایط و قوانین است.

به عنوان مثال، فرد متقاضی ازدواج با تبعه یونانی باید ثابت کند که در گذشته ازدواج نکرده و یا در حال حاضر مجرد می‌باشد و برگه‌ای که نشان دهنده مجرد بودن او است را ارائه دهد.

پس با توجه به مطالب گفته شده، اخذ ویزای ازدواج یونان امکان‌پذیر است.

آیا ازدواج در یونان برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

بله. ازدواج در یونان برای اخذ ویزای ازدواج یونان برای ایرانیان هم امکان‌پذیر است. در صورتی که یک فرد ایرانی، با یک فرد تبعه یونانی ازدواج کند، در صورتی که تمام شرایط و قوانین و مقررات لازم را رعایت کند، می‌تواند بعد از گذشت چند سال تابعیت کشور یونان را به دست بیاورد.

به همین منظور، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت مشاوره در زمینه ویزای ازدواج یونان، می‌توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و شما عزیزان در اسرع وقت از بهترین و با تجربه‌ترین وکیل اخذ ویزای ازدواج یونان مشاوره دریافت کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.
شماره‌ تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان در آخر مقاله درج شده‌اند.

اخذ اقامت کشور یونان از چه روش‌هایی صورت می‌گیرد؟

به طور کل روش‌های مهاجرت به کشور یونان از طریق 5 روش قانونی امکان‌پذیر است.
مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق تولد، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج که موضوع مقاله‌ی امروز ما می‌باشد.

  وکیل بین المللی در آتن

آسان بودن و یا سخت بودن، کم هزینه بودن و یا داشتن هزینه زیاد و بسیاری از موارد دیگر، در این روش‌ها نسبت به هر شخصی متفاوت است.
این به این معنی است که نمی‌توان یک روش را برای تمامی افراد مناسب دانست و یا اینکه یک روش مهاجرت را برای تمامی افراد نا مناسب دانست.

موسسات کاریابی در یونان

ممکن است یک روش برای شخصی آسان‌ترین روش باشد ولی برای شخص دیگری سخت‌ترین روش باشد و یا امکان دارد یک روش برای شخصی کم هزینه‎‌ترین روش باشد ولی همان روش برای دیگری بیشترین هزینه را داشته باشد. به عنوان مثال، شاید جوانی که متقاضی مهاجرت به کشوری دیگر است، بتواند موفق به تحصیل در کشور مورد نظر به صورت رایگان شود، ولی فرد دیگری موفق به این امر نشود و برای مهاجرت تحصیلی به آن کشور، مجبور به پرداخت هزینه زیادی شود.

هزینه زندگی در کشور یونان چقدر است؟

هزینه زندگی در یونانهزینه زندگی در کشور یونان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی کمتر است و به همین  دلیل است که این کشور متقاضیان مهاجرت بسیار زیادی دارد و مهاجران زیادی را جذب خود کرده است. البته هزینه زندگی کاملا بستگی به موارد زیادی دارد، از جمله اینکه فرد متقاضی چه نوع سبک زندگی و یا چه شهر و منطقه‌ای را برای زندگی انتخاب کند و همچنین چه مواد غذایی را برای خوراک مصرف کند.

بهترین راه مهاجرت به کشور یونان چیست؟

بهترین راه مهاجرت به هر کشوری که مد نظر داشته باشید، برای هر شخصی با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است. در ابتدا باید قوانین و مقررات مهاجرتی کشور مورد نظر بررسی گردد و سپس باید شرایط زندگی فرد متقاضی مهاجرت مورد بررسی قرار گیرد.

  وکیل مشارکت در ساخت یونان

مرحله بعد تصمیم گیری می‌باشد، که حال نیز فرد باید تصمیم بگیرد که با توجه به قوانین و مقررات مهاجرتی کشور مورد نظر و همینطور شرایط زندگی خود، کدام روش، بهترین راه مهاجرت به کشور مورد نظر برای آن فرد است.
در جهت بررسی و تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین راه مهاجرت به کشور یونان هم، همین فرمول باید استفاده شود.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود و باید به آن توجه کرد این است که، چگونه می‌توان نسبت به قوانین و مقررات کشور دیگر که تا حالا نیز در آن کشور زندگی نکرده‌ایم اطلاعات دقیق و کاملی به دست آوریم و مطمئن باشیم که اطلاعات به دست آمده صحیح می‌باشند.

ویزای کار یونان

راه حل این مسئله مشورت با یک وکیل مهاجرتی متخصص و با تجربه می‌باشد، که با توجه به مهارت و شناختی که از مسائل و مشکلات و همچنین راه‌حل‌های این مشکلات در این زمینه دارد، می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند تا بهترین، کم هزینه‌ترین و همچنین آسان‌ترین روش مهاجرت به کشور مورد نظر را با توجه به شرایط زندگی خود انتخاب کنید و در آن راستا اقدام کنید.

به همین دلیل ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلای مهاجرتی را معرفی می‌کنیم.
جهت ارتباط با وکیل مهاجرت متخصص و دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره‌های موسسه تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
ویزای ازدواج یونان ویزای ازدواج یونان ویزای ازدواج یونانویزای ازدواج یونانویزای ازدواج یونانویزای ازدواج یونانویزای ازدواج یونان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (48 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *