این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با مبحث مهم و پرطرفدار این روز‌ها، یعنی ویزای کار یونان در خدمت شما عزیزان هستیم.

ویزای کار یونانهمه‌ی ما به دنبال راهی هستیم تا یک زندگی خوب برای خود و خانواده خود فراهم کنیم و برای همین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بسیاری از موانع و مشکلات را کنار بزنیم تا با فراهم کردن شرایط بهتر، در راستای رسیدن به یک زندگی ایده‌آل و مطلوب قدم برداریم. ما نیز سعی داریم تا در این مقاله، موضوع ویزای کار در کشور یونان را با شما عزیزان تحلیل و بررسی کنیم و اطلاعات مفید و مناسبی را اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهم در مورد ویزای کار یونان

۱.چه شرایطی برای اخذ ویزای کاری یونان لازم است؟
۲.چه مدارکی جهت اخذ ویزای کاری یونان مورد نیاز هستند؟
۳.آیا با کار کردن در کشور یونان می‌توان درآمد خوبی داشت؟
۴.کشور یونان اغلب به چه نیروی کاری نیاز دارد؟

موقعیت جغرافیایی کشور یونان

موقعیت جغرافیایی یوناندر ابتدا قصد داریم تا کمی شما عزیزان را با موقعیت جغرافیایی کشور یونان آشنا کنیم.

یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است و در محل پیوند سه قاره اروپا، آفریقا و آسیا واقع شده است. یونان نام فارسی این کشور است و این نام از ایونیا منطقه یونانی‌نشین آسیای صغیر گرفته شده‌ است.

نام رسمی یونان، جمهوری یونان است که از  شمال با آلبانی ، مقدونیه شمالی و بلغارستان و شرق با ترکیه ، همسایه است. پایتخت این کشور، شهر آتن می‌باشد و در حال حاضر، یونان جزو یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که سالانه میلیون‌ها توریست را به سمت خود جذب می‌کند. این کشور که تا کنون تاریخی بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است،

  اقامت یونان مهر پارسیان

دارای میراث فرهنگی بسیاری است، و در حال حاضر، یونان جوزو کشورهای توسعه یافته می‌باشد.

یونان به دلیل سواحل بسیار زیبا، معماری مجلل و منحصر به فرد و همچنین غذاهای بسیار محبوب محلی که دارد، مقصد ایده‌آلی برای طرفداران و علاقه‌مندان به سفر است. دلیل که باعث شده این کشور مقصد بسیاری ار توریست‌ها قرار گیرد این است که، در کشور یونان هزینه‌ها نسبت به سایر کشور‌های اروپایی کم‌تر است و مسافران می‌توانند با هزینه پایین‌تری، به یک کشور بسیار زیبا سفر کنند.

برای اخذ ویزای کار یونان، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

کشور یونان این روزها به دلیل طرفداران بسیار زیادی که دارد، به هدف بسیاری از افراد دنیا جهت مهاجرت، تبدیل شده است، که تعدادی از این افراد به قصد کار به این کشور مهاجرت می‌کنند. برای دریافت کار در یونان ابتدا شما باید یک رزومه بسیار عالی، موجه و تاثیرگذار آماده سازی کنید، که باید شامل تحصیلات، تجربه‌ی کاری و مهارت‌های شما باشد.

گام بعدی، جستوجو و پیدا کردن یک موسسه کاریابی یونان از طریق وب‌سایت‌ها می‌باشد. باید در اولین قدم به این نکته توجه کنید که، حتماً استعلامات لازم در جهت انجام کار را دریافت کنید و در نهایت برای انجام امور حقوقی خود با وکلای موسسه مهرپارسیان در ارتباط باشید.

قدم بعدی برای دریافت کار کشور یونان این است که، آماده‌ی یک مصاحبه کاری شوید. حتماً سعی کنید در مصاحبه اعتماد به نفس کافی داشته باشید و خودتان را یک فرد ایده‌آل نشان دهید. برای راحت‌تر شدن این شرایط بهتر است که ابتدا به زبان انگلیسی کاملا مسلط شوید. خبر خوب این است که کشور یونان بازدیدکنندگان و مسافران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل، اگر شما جز زبان یونانی و انگلیسی، علم زبان دیگری را هم داشته باشید،

  مطالبه نفقه در اروپا

این امر بسیار برای شما مفید خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد.

مراحل و شرایط اخذ ویزای کاری یونان

اخذ ویزای کار در یونانفرد متقاضی که قصد دارد به کار مشغول شود، باید در آگهی کارفرمای یونان تایید شود و هنگامی که تایید شد باید مدارکی را که دولت یونان از متقاضی می‌خواهد مهیا کند و به دولت یونان تحویل دهد و سپس، بعد از بررسی‌های لازم توسط دولت و همچنین وزارت ار یونان، مجوز ویزای کاری یونان برای فرد متقاضی صادر می‌شود.

در گام بعدی، شخص متقاضی باید یک قرارداد بین خود و کارفرما تنظیم و در آن کارفرما متعهد شود که تمام هزینه‌های فرد متقاضی و همچنین خانواده وی را در یونان به عهده می‌گیرد و با ورود فرد به یونان، او را بیمه می‌کند. باید به این نکته توجه کنیم که در این مورد، فقط فردی که متقاضی دریافت ویزای کاری یونان بوده است و موفق به دریافت ویزای کاری یونان شده است، اجازه کار در این کشور را دارد و خانواده او، حق کار در این کشور را ندارند.

تمامی این مراحل امکان دارد تا حدود یک سال به طول بیانجامد. اگر فرد بتواند ویزای کاری را دریافت کند، ابتدا یک اقامت یک ساله را دریافت می‌کند، سپس در صورت تمدید قرارداد کاری بین متقاضی و کارفرما، مجددا اقامت خود را تمدید می‌نماید و بعد از آن دوباره قادر به تمدید پنج ساله می‌باشد و سپس در صورت رعایت تمام اصول و عدم بروز مشکلی، شخص متقاضی می‌تواند اقامت کشور یونان را به صورت دائم اخذ کند.

چه مدارکی برای اخذ ویزای کاری یونان لازم است؟

مدارکی که در جهت اخذ ویزای کاری یونان لازم هستند عبارتند از:

  وکیل مشارکت در ساخت یونان

گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت پزشکی، پاسپورت و کپی از تمام صفحات آن،
چند قطعه عکس، مدارک معتبر دانشگاهی و کپی از تمامی مقاطع آن،
سابقه کار بیمه و سابقه کار مرتبط.
ولی این موضوع را باید بدانید که اگر دولت یونان مدارک دیگری هم از شما خواست،
شما باید طبق قوانین کشور یونان عمل کرده و تمام مدارک مورد نیاز را مهیا و به دولت یونان تحویل دهید.ویزای کار یونان

آیا روش دیگری هم برای اخذ ویزای کاری یونان وجود دارد؟

کالج زبان یونانیدر پاسخ به این سوال باید گفت، بله روش دیگری هم برای اخذ ویزای کاری یونان وجود دارد. آن هم این است که، فرد متقاضی وارد کشور یونان شود و در مهلت نود روزه‌ای که دارد موفق به پیدا کردن شغلی شود، که این روش بسیار روش سختی است و شامل کسانی می‌شود که یا در کشور یونان دارای یک شغل پیشنهادی از جانب این کشور باشند، و یا در ایران در شرکتی مشغول به کار باشند که، آن شرکت یا موسسه، شعبه‌ای دیگر در کشور یونان داشته باشد.

آسانترین راه اخذ اقامت دائم یونان چیست؟
دو راه برای دریافت آسان اقامت یونان وجود دارد.

اثبات تمکن مالی در کشور مبدا

دریافت اقامت از راه خود حمایتی یا اثبات تمکن مالی در مقالات متعددی که قبلا از سوی دفتر وکالت محمد رضا مهری منتشر شده، به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و قابل دسترسی است.

خرید ملک در یونان

برای دریافت گلدن ویزای اروپا از طریق یونان، خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار یورو لازم است.

در صورت خرید ملک با این ارزش در هر شهر کشور یونان امکان دریافت اقامت طلایی و دائم این کشور برای همه اعضای خانواده وجود دارد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی نحوه دریافت اقامت دائم کشور یونان و اتحادیه اروپا با تخصصی ترین تیم مشاوره حقوقی و دارای وکلای رسمی مهاجرت در تهران مشاوره نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *