با معرفی مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان همراهتان هستیم.

اخذ اقامت یونان با موسسه مهر پارسیان برای شما در دسترس است. برای داشتن کارت اقامت اروپا از طریق یونان چندین راه وجود دارد. در مقالات متعدد سایت های حقوقی مهر پارسیان، راههای اخذ اقامت یونان با مهر پارسیان برای شما توضیح داده شده است. در این نوشته کوتاه به بررسی اجمالی سرمایه گذاری ملکی در یونان خواهیم پرداخت.

به موضوع اخذ اقامت دائم یونان برای تمامی اعضاء خانواده از راه سرمایه گذاری ملکی خواهیم پرداخت. بهترین مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان را به شما معرفی خواهیم کرد. درباره قرارداد مشارکت در ساخت ملک یونان با شما سخن خواهیم گرفت.
در صورت نیاز به مشورت با مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان با مهر پارسیان تماس بگیرید.

سوالات مهم در معرفی مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

  • آیا امکان پیش خرید آپارتمان در یونان برای اخذ اقامت وجود دارد؟
  • چگونه می توان به صورت قسطی جهت خرید ملک در یونان اقدام کرد؟
  • سرمایه گذاری ملکی در یونان با مهر پارسیان چگونه امکان پذیر است؟
  • بهترین مشاور سرمایه گذاری ملکی در یونان چگونه انتخاب می شود؟
  • ده وکیل برتر اقامت یونان چه کسانی هستند؟
  • آیا می توان ملکی را به صورت شریکی جهت اخذ اقامت یونان خرید؟

با مشاور سرمایه گذاری یونان مهر پارسیان همراه باشید.

شرایط خرید ملک در یونان برای ایرانی ها

قبل از هر چیز بهتر است وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور ملکی و مهاجرتی یونان را انتخاب کنید. مهر پارسیان با داشتن دفتری مستقل در آتن و وکلای همکار پایه یک دادگستری در یونان، آماده ارائه خدمات حقوقی مشاوره ای و وکالتی به متقاضیان ایرانی خرید ملک در یونان است.

  وکیل حقوق مالکیت در یونان

امضاء تفاهم نامه مستقل مهر پارسیان با شرکت های سازنده معتبر ملکی یونان، این امکان را به شما می دهد که همزمان علاوه بر انتخاب وکیل و مشاور سرمایه گذاری ملکی در یونان از صدها پروژه در حال احداث سرمایه گذاران خارجی در بهترین مناطق شهرهای آتن و سایر شهرهای یونان بازدید کنید.

در صورت تمایل به خرید ملک در یونان با مهر پارسیان، وکیل پایه یک دادگستری با شما قرارداد منعقد خواهد کرد.

قبل از هر چیز به وکالت از شما نسبت به دریافت شماره مالیاتی اقدام خواهد شد. سپس نسبت به افتتاح حساب بانکی به نام خود شما اقدام می شود. بعد از دریافت کد رجیستری مالیاتی و فتتاح حساب با انتقال مبلغ مکی به حساب ارزی خود در بانکهای بین المللی پروسه خرید ملک آغاز خواهد شد.

دریافت ویزای توریستی و عزیمت به یونان جهت انتخاب ملک

از اینجای کار را به مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان با مهر پارسیان بسپارید. این نکته قابل ذکر است که برای افتتاح حساب و تکمیل موجودی خودتان نیز می توانید راسا به یونان بعد از دریافت ویزای توریستی توسط همکاران ما در آژانس همکار مهر پارسیان یا به صورت مستقل از هر آژانسی اقدام نمائید.

بعد از مراجعه شما به یونان و با همکاری شرکت های سازنده ملک در یونان، بازدید شما از پروژه های خاتمه یافته ودر حال احداث و بازسازی شده آغاز می شود. با انتخاب ملک نراحل قانونی استعلام توسط وکیل پایه یک دادگستری همکار مهر پارسیان استارت خواهد خورد. تمامی موضوعات و مشکلات قانونی ملک را به ما بسپارید.

با پایان یافتن اخذ استعلامهای 8 گانه در یونان، شرایطبرای عقد قرارداد با حضور وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در قراردادهای ملکی آغاز می شود.

دقت داشته باشید که در هنگام تنظیم قرارداد حتما وکیل متخصص همراه شما باشد. امضا وکیل ذیل مبایعه نامه شما، پذیرش مسئولیت معامله شما توسط وی است.

پس کار خرید ملک را به اشخاص غیر وکیل و دلالان ملکی که با قیمت کمتری نسبت به وکیل دادگستری مدعی انجام کلیه امور ملکی شما در یونان هستند نسپارید.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

چون در صورت بروز مشکل بعدی دلال طبق قانون هیچ مسئولیتی ندارد. چرا که خرید ملک در یونان آغاز راه است. بعد از خرید ملک نوبت به ثبت آن در دادگاه و صدور گواهی جهت دریافت اقامت دائم شما خواهد رسید.

پس با هوشیاری تا آخر راه با وکیل دادگستری همراه باشید.

آیا خرید ملک کلنگی در یونان برای ساخت و ساز قابل توصیه است؟

شرایط صدور مجوز ساخت در یونان با ایران متفاوت است. دقت داشته باشید که امکان خرید زمین و مستغلات برای ایرانی ها در یونان وجود دارد. مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان برای اشخاصی که مایل به ساخت آپارتمان در یونان هستند پیشنهادهای ویژه ای دارد.

برای تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت یونان بعد از خرید مستغلات، زمین یا ملک کلنگی، تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت اهمیت ویژه ای دارد.

نحوه انتقال پول به حساب ارزی، رعایت قوانین مبارزه با پولشوئی، مسدود نشدن حساب بانکی در اروپا، ظرائف و ریزه کاری هائی دارد که در تمامی این مراحل باید قبل از هر اقدامی با وکیل پایه یک دادگستری که از قبل انتخاب کرده اید مشورت نمائید.

بنابراین به شما توصیه می شود در ابتدای شروع پروسه سرمایه گذاری ملکی یونان، از خرید حداقلی برای اخذ اقامت دائم یونان با مهر پارسیان استارت بزنید. بعد از دریافت کارت اقامت و سکونت یا کار در یونان، شرایط را برای سرمایه گذاری بیشتر بسنجید.

نحوه خرید قسطی ملک در یونان برای اخذ اقامت با مهر پارسیان

امکان خرید قسطی ملک در یونان برای اخذ اقامت برای شما وجود دارد. می توان در هنگام تنظیم مبایعه نامه فقط ده درصد مبلغ ملک را به فروشنده پرداخت کرد. بقیه اقساط و باقیمانده ثمن معامله نیز طی 5 قسط به فروشنده پرداخت خواهد شد.

اما نکته در همین جاست که با داشتن مبایعه نامه و قبل از تسویه حساب کامل گواهی جهت انگشت نگاری و اخذ کارت اقامت دائم یونان با مهر پارسیان برای شما صادر نخواهد شد.
پس خرید نقدی ملک وتسویه حساب با فروشنده قابل توصیه است.

  اقامت تمکن مالی یونان

بعضی از متقاضیان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان، تاکنون نسبت به خرید قسطی ملک اقدام نموده اند. این امر نه تنها ضرری برای شما ندارد بلکه باعث حفظ ارزش دارائی شما به صورت یورو در اتحادیه اروپا خواهد بود. علاوه بر اینکه شما می توانید هرماه مبلغی به عنوان پس انداز به حساب ارزی خود واریز نموده و بعد از تکمیل وجه نسبت به خرید نقدی ملک اقدام کنید.

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت املاک در یونان، خرید ملک به صورت قسطی هم می تواند برای شما سودآوری ارزی داشته باشد.

بهترین مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

ده وکیل برتر اقامت یونان در تهران

بعد از تحقیق همه جانبه درباره سوابق موسسات حقوقی و مهاجرتی به نام مهر پارسیان خواهید رسید. مهر پارسیان تنها موسسه حقوقی معتبر بین المللی در تهران است که سالها در یک نشانی ثابت فعالیت خود را ادامه می دهد. لوگو و علامت تجاری مهر پارسیان در اداره ثبت علائم تجاری تهران به ثبت رسیده است.

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان دارای گواهینامه های معتبر رعایت حقوق موکلین در اتحادیه اروپاست. مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان با مهر پارسیان، دارای دفتر مستقل در کشورهای اروپائی از جمله یونان، فرانسه، آلمان و اسپانیا است. دفاتر و وکلای همکار مهر پارسیان در ایران و اروپا، تمامی خدمات مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان و سایر کشورهای اروپائی و سپس معرفی ده وکیل برتر اقامت و ملک در یونان و سایر کشورها را به شما معرفی خواهند کرد.

بعد از تحقیق درباره مهر پارسیان، امور مربوط به سرمایه گذاری ملکی خود در یونان را به ما بسپارید. تنها با یک بار مشاوره با دکتر محمد رضا مهری برترین وکیل سرمایه گذاری خارجی ایران، تفاوت را احساس خواهید کرد.

بررسی امکان خرید ملک به صورت شریکی در یونان

اگر قصد سرمایه گذاری با مبالغ بالاتر جهت خرید ملک در یونان دارید، امکان خرید ملک به صورت شراکتی وجود دارد. اما باز هم با این چالش روبرو هستید که ملک شش دانگ به نام شما نیست. برای این منظور املاکی که سابقه داشتن سند تفکیکی دارند مناسب است.

  وکیل انحصار وراثت شمال تهران

به عنوان مثال ملکی دو طبقه که هر کدام سند مستقل دارند برای این کار مناسب هستند. در این صورت هر کدام از شرکاء دارای سند مالکیت مستقل خواهند بود.

قبل از هر اقدامی وقت جهت صحبت با مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مهر پارسیان را فراموش نکنید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان 

5/5 - (25 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام جناب دکتر مهری
    اگه ملک تو جزیره های یونان بخریم باید همون جزیره برای انگشت نگاری بریم یا میشه کارای اقامت رو تو آتن انجام بدیم؟

    • سلام و عرض احترام
      خرید ملک در هر کجای کشور یونان به شرط رعایت نصاب و بخشنامه ها منجر به صدور مجوز اقامت دائم اتحادیه اروپا خواهد شد.
      اگر پرونده تو جزایر باشه همونجا باید اقدام کنید اما اگر از ابتدا وقت تو اداره مهاجرت آتن باشه برای انگشت نگاری در آتن مشکلی ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *