با معرفی وکیل مشارکت در ساخت یونان همراهتان هستیم.

یکی از راههای دریافت اقامت دائم اروپا، خرید ملک در یونان است. بعضی به اشتباه فکر می کنند که برای خرید ملک در یونان حتما باید ملک در آتن باشد. این مشاوره غلط بعضی از دفاتر حقوقی و مهاجرتی غیرمجاز، به قصد سودجوئی و معرفی املاک با سطح پائین است.

شاید اطلاع داشته باشید، که کشور یونان بیش از شش هزار جزیره دارد. بیشتر جزایر یونان قابلیت سکونت و استفاده ندارند. اما در جزایر معروفی مانند سنتورینی، کرت، میکونوس، امکان خرید ملک و سرمایه گذاری وجود دارد.

برای دریافت جواز ساخت در یونان مراحل سختی وجود دارد. معمولا در قراردادهای مشارکت در ساخت یونان، سهم سازنده از سهم مالک بیشتر تعیین می شود. چون هزینه ساخت و ساز در یونان بسیار بالاست.

در این نوشتار که توسط وکیل مشارکت در ساخت یونان، همکار گروه وکلای بین المللی و مهاجرتی مهر پارسیان تهیه شده است، ضمن معرفی وکیل مشارکت در ساخت آتن، شما را با شرایط قراردادهای مشارکت ملکی در یونان آشنا خواهیم کرد.

با موسسه حقوقی بین المللی و مهاجرتی مهر پارسیان همراه باشید.

  اقامت تمکن مالی یونان

سوالات مهم در وکیل مشارکت در ساخت یونان

  • برای مشاوره با بهترین وکیل دعاوی ملکی در آتن چه باید کرد؟
  • آیا وکلای بین المللی ایران امکان تنظیم قرارداد ملکی در یونان را دارند؟
  • بهترین موسسه و وکیل بین المللی تهران کیست؟
  • نحوه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت در یونان برای ایرانی ها چیست؟
  • دریافت گلدن ویزا یا اقامت دائم یونان و اروپا با خرید ملک چگونه است؟

آیا امکان عقد قرارداد مشارکت در ساخت یونان برای اتباع ایرانی وجود دارد؟

پاسخ به این سوال از نظر وکیل مشارکت در ساخت یونان مثبت است. در ادامه و جهت روشن شدن موضوع به قانون خرید ملک توسط خارجی ها در یونان اشاره خواهیم کرد.

مراحل دریافت اقامت یونان با خرید ملک

اول: دریافت ویزای توریستی تایپ سی و مراجعه متقاضی به یونان

در این مرحله با توجه به اعلام آمادگی موکل، وکیل مشارکت در ساخت یونان، با تکمیل پرونده، برای متقاضی ویزای توریستی تایپ سی درخواست می کند. موکل با حضور در یونان و با همراهی وکیل دادگستری همکار گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان، جهت دریافت وکالتنامه الکترونیکی و کد مالیاتی به ادارات مربوط مراجعه می کند.

سپس با مدارک ترجمه شده و کد مالیاتی مربوطه جهت افتتاح حساب به شعب یکی از بانکهای اروپائی جهت افتتاح حساب مراجعه خواهد شد.

دوم: بازدید از ملک های مورد تایید وکیل برای خرید

بعد از افتتاح حساب بانکی، نوبت به بازدید از املاک آماده فروش که اسناد آن به تایید وکیل پایه یک دادگستری در یونان رسیده، می رسد.

موکل پس از بازدید و انتخاب ملک، نسبت به تکمیل حساب موجودی خود تا 250 هزار یورو اقدام نموده و قرارداد خرید ملک منعقد می شود.

دریافت اقامت دائم اروپا با خرید ملک در یونان

با این معامله، متقاضی به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال اقامت دائم اروپا را دریافت می کند. نکته جالب اینکه پدر و مادر سرمایه گذار و پدر و مادر همسر وی هم می تواند درخواست دریافت کارت اقامت دائم اتحادیه اروپا را ارائه دهند.
یعنی با یک سرمایه گذاری ملکی دویست و پنجاه هزار یوروئی، اقامت دائم سه خانواده صادر خواهد شد.
عقد قرارداد مشارکت در ساخت در یونان از دو منظر قابل بررسی است.

  فروش ملک پس از اقامت یونان

مالک مهاجر و غیر اروپائی باشد

در این حالت، ملکی که خریداری نموده اید باید به صورت ملکی مستقل بوده تا بتوانید با سازنده در یونان قرارداد منعقد کنید. به این معنی که لازم است با مشارکت یا به تنهائی، اقدام به خرید ملکی مستقل و دارای جواز ساخت یا بنای قدیمی نمائید.

سازنده مهاجر و غیر اروپائی باشد

حال ممکن است شغل و تخصص شما ساخت و ساز مسکن باشد. در این حالت نیز بعد از افتتاح حساب و تکمیل موجودی و تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت توسط وکلای بین المللی، بخشی از سند ملک به نام شما منتقل می شود.

توافقات بین مالک و سازنده در یونان اصلا شبیه ایران نیست. به واسطه هزینه بالا برای ساخت مسکن یا پروژه ساختمانی، درصد مالکیت سازنده در ملکی مشارکتی از مالک بیشتر است. به عنوان مثال شما در بافت قدیمی شهر آتن امکان ساخت برج ندارید. لازم است تا صرفا به اندازه ای که قبلا شهرداری اجازه ساخت داده بعد از تخریسب و گودبرداری اقدام به احداث بنا کنید.

پس هزینه های ساخت سر شکن نشده و لازم است تا با دقت بیشتر و مشاوره با وکیل تخصصی ملک در یونان قرارداد منعقد شود.

بهترین وکیل قرارداد مشارکت در ساخت یونان

گروه وکلای مهر پارسیان، با داشتن همکاران و وکلای بین المللی با تجربه، شما را از ابتدای پرونده تقاضای خرید ملک در یونان به قصد سرمایه گذاری یا ساخت و ساز همراهی خواهد کرد. وکلای بین المللی ما با توجه به اساسنامه موسسه، داوری بین المللی در پرونده ها و قراردادها را پذیرفته و انجام خواهند داد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در صورت نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی ملک در اروپا با موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

آیا قراردادهای مشارکت در ساخت یونان هم به داوری ارجاع می شود؟

با توجه به اینکه ممکن است اشخاص و طرفین قرارداد مشارکت در ساخت یونان و اروپا از دو ملیت مختلف باشند، لزوم دقت در تنظیم قرارداد دو چندان می شود. چرا که دیگر ارجاع پرونده ها به داوری با توافق طرفین ظرافت های بیشتری دارد.

از جمله اینکه داور چه ملیتی داشته باشد؟ در صورت بروز اختلاف بین طرفین مشارکت در ساخت یونان قوانین کدام کشور حاکم باشد؟ در صورت تعیین حکم و داور مرضی الطرفین، داور مطابق با کدام قانون و آئین نامه داوری کند؟ آیا قوانین داوری بین المللی حاکم است یا رعایت اصل سرزمینی هم باید بشود؟

بخشی از قانون داوری تجاری بین المللی ایران

بند ج ماده 1

ج – ” موافقتنامه داوری” توافقی است بین طرفین که به موجب آن تمام یا بعضی از اختلافاتی که در مورد یک یا چند رابطه حقوقی معین اعم از‌ قراردادی یا غیر قراردادی به وجود آمده یا ممکن است پیش آید، به داوری ارجاع می‌شود. موافقتنامه داوری ممکن است به صورت شرط داوری در‌قرارداد و یا به صورت قرارداد جداگانه باشد.

ماده 2 قلمرو اجرا

1- داوری اختلافات در روابط تجاری بین‌المللی اعم از خرید و فروش کالا و خدمات، حمل و نقل، بیمه، امور مالی، خدمات مشاوره‌ای،‌سرمایه‌گذاری، همکاریهای فنی، نمایندگی، حق‌العمل‌کاری، پیمانکاری و فعالیتهای مشابه مطابق مقررات این قانون صورت خواهد پذیرفت.

2- کلیه اشخاصی که اهلیت اقامه دعوا دارند می‌توانند داوری اختلافات تجاری بین‌المللی خود را اعم از اینکه درمراجع قضایی طرح شده یا نشده‌ باشد و در صورت طرح در هر مرحله که باشد با تراضی، طبق مقررات این قانون به داوری ارجاع کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان وکیل مشارکت در ساخت یونان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان وکیل مشارکت در ساخت یونان 

5/5 - (45 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *