امروز با معرفی وکیل تخصصی اقامت اروپا همراه شما هستیم.

وکیل تخصصی اقامت اروپاراههای متعددی برای اخذ اقامت اروپا برای ایرانیان وجود دارد.

اما با توجه به تحریم های اعمال شده بسیاری از راههای قابل انجام نیست.

ما در موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان متعلق به دکتر مهری وکیل پایه یک دادگستری اثبات کرده ایم که می توانیم:

اقامت دائم اروپا را برای موکلین با بیش از 1000 پرونده موفق اخذ کردیم.

بهترین سرویس جهت انجام امور مهاجرتی در کشورهای اروپایی را ارئه می کنیم.

درصد پرونده هایم وفق ما در سال 1398 90 درصد بوده است.

در صورت عدم توفیق در جلب نظر اداره مهاجرت تمامی مبالغ توسط وکلای همکار مسترد می شود.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی مهاجرتی با بترین تیم وکلای تخصصی مهاجرت در ایران با ما تماس بگیرید.

سوالات مهم در بررسی وکیل تخصصی اقامت اروپا

  • آیا نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی اقامت اروپا در تهران دارید؟
  • از نحوه اعتبار سنجی موسسه حقوقی مهاجرتی اطلاعی دارید؟
  • اصالت پروانه وکیل پایه یک دادگستری چگونه قابل اثبات است؟
  • بهترین راه مهاجرت به اروپا از نظر شما چیست؟

اقامت دائم و موقت کشور آلمان

اقامت دائم آلمان چیست؟

مهاجرت به آلماناگر هدف شما از رفتن به آلمان تنها مقاصد گردشگری است نیازی به فكر كردن در حدود اقامت دائم آلمان ندارید. ویزای توریستی آلمان به شما این امكان را می دهد كه به مدت 90 روز در كشور آلمان اقامت داشته باشید و از جاذبه های گردشگری آلمان بازدید نمایید.

برای اقامت بیشتر از 90 روز در آلمان شما نیازمند گرفتن اقامت دائم آلمان هستید. از طریق گرفتن اقامت آلمان شما این امكان را خواهید داشت كه به تحصیل بپردازید، كار كنید و یا سایر فعالیت های این كشور شركت كنید.

در چه مواردی نیاز به گرفتن اقامت آلمان نیست؟

تنها زمانی كه شما شهرون یكی از كشورهای اتحادیه اروپا، سوئیس، نروژ، ایسلند و لیختن اشتاین هستید برای اقامت بیشتر از 90 روز در این كشور، نیازمند اقامت دائم آلمان نیستید. در غیر این صورت برای حضور بیش از 90 روز در آلمان شما نیازمند گرفتن اقامت دائم از آلمان هستید.

افرادی كه از سایر كشورهای اتحادیه اروپا متقاضی حضور در آلمان هستند باید پیش از ورود به آلمان و از كشور خود اقدام به گرفتن اقامت آلمان و یا ویزای شینگن نمایند.

انواع اقامت آلمان:

به نسبت زمان حضور شما و هدف شما از حضور در آلمان انواع مختلفی از اجازه اقامت به شما تعلق می گیرد. به طور كلی سه نوع اجازه اقامت در آلمان وجود دارد كه به شما اجازه اقامت برای بازه های زمانی متفاوتی را ارائه می كند.

  اقامت یونان مهر پارسیان

اجازه اقامت موقت:

اجازه اقامت موقت و یا اجازه اقامت محدود، همانگونه كه از نام آن مشخص است برای اقامت های كوتاه مدت در آلمان صادر می شود. در صورت اخذ این نوع از اقامت، شما امكان اقامت یكساله در آلمان را دارید اگرچه در صورت نیاز امكان تمدید این نوع از اقامت در صورت تغییر وضعیت شما وجود دارد.

در صورتی كه برای این نوع از اقامت به طور مثال برای تحصیل اقدام كرده باشید اجازه داشتن شغل را در كشور آلمان ندارید و این نوع اقامت فقط برای تحصیل به شما تعلق می گیرد.

اقامت موقت اولین و بیشترین نوعی از اقامت است كه افراد سایر كشورها برای ورود به آلمان تقاضا می كنند. این نوع از اقامت مقدمه ای برای گرفتن اقامت های طولانی تر آلمان است.دلایل بسیاری وجود دارد كه یك فرد خواستار دریافت اقامت موقت آلمان باشد. برخی از این دلایل به شرح زیر است:

وکیل تخصصی اقامت اروپا

1-دلایل استخدامی:

پیدا كردن شغل در آلمان به شما اجازه اقامت موقت این كشور را می دهد. این امكان برای شما وجود دارد كه برای شغل مورد نظر خود از كشور خودتان اقدام فرمایید و یا به عنوان جوینده كار وارد آلمان شوید.

در هر صورت، بعد از اینكه پیشنهاد شغلی دریافت كردید می توانید برای اجازه اقامت موقت اقدام نمایید.

پیش نیازهای فراوانی برای اجازه كار در آلمان وجود دارد از جمله دانش زبان آلمانی، مورد دیگر این مطلب است كه شما و كارفرمای شما باید به اثبات برساند كه هیچ شخصی در كشور آلمان و سایر كشورهای اتحادیه اروپا برای احراز آن شغل مناسب نیست و همچنین هیچ یك از كاركنان خارجی كه از سال های قبل در آلمان بوده اند نیز شرایط لازم برای احراز آن شغل را ندارد.

علاوه بر آن باید تأییدیه از آژانس استخدامی فدرال آلمان را داشته باشید بعد از گرفتن تأییدیه امكان درخواست اجازه اقامت را دارید. مدت زمان اقامت شما به مدت زمان قرارداد شما بستگی دارد. اگر قرارداد كاری شما تنها برای 2 سال باشد، اجازه اقامت شما نیز دو ساله خواهد بود.اگرچه امكان تمدید اجازه اقامت بر طبق قرارداد كاری شما وجود دارد.

2- دلایل تحصیلی:

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسیاجازه اقامت موقت به دانشجویانی كه در مقاطع تحصیلی مختلف تحصیل می كند نیز تعلق می گیرد این اقامت معمولاً محدود به دوره تحصیل دانشجویان می شود. در طول مدت تحصیل دانشجویان اجازه 120 روز كار فول تایم و یا 240 روز كار نیمه وقت را دارند. در هر صورت اجازه قرارداد بلندمدت كاری را ندارند.

برای گرفتن اقامت از طریق بلوكارت اروپا شما باید شغلی را بیابید كه با رشته تحصیلی شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر این شغلی كه می یابید باید سالانه حداقل معادل 800،50 یورو درآمد داشته باشد.

⁣هزینه های زندگی در ایتالیا

هزینه‌های کلی زندگی در ایتالیا بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو در ماه است. از جمله این هزینه‌ها می‌توان به مسکن، خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی، مسافرت‌های محلی یا تفریح اشاره کرد.

در مقایسه با بقیه شهرهای ایتالیا، رم کمی گران‌تر است. متوسط   هزینه‌های ماهیانه یک دانشجو در شهرهای دانشجویی ایتالیا:

بولونیا: بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ یورو در ماه

⁣بلزانو: بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ یورو در ماه

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

⁣فلورانس: ۷۰۰ یورو در ماه

⁣میلان و رم: بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه

هزینه مسکن در ایتالیا

مسکن مهم‌ترین بخش از هزینه تحصیل در ایتالیا است.

از مجموع هزینه‌های ماهانه، دانشجویان معمولا ۳۵٪ برای مسکن، ۹٪ برای حمل و نقل و حدود ۱۲٪ برای شهریه دانشگاه پرداخت می‌کنند.

اجاره ماهیانه مسکن در ایتالیا معمولا بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو (۹۴۰ هزار تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان) است. بسته به نوع مسکنی که تهیه می‌کنند، دانشجویان به طور میانگین هزینه‌های زیر را می‌پردازند:

دانشجویانی که تنها زندگی می‌کنند: ۲۶۶ یورو در ماه

دانشجویان ساکن خوابگاه دانشجویی: ۲۵۷ یورو در ماه

دانشجویانی که با خانواده زندگی می‌کنند: ۱۳۳ یورو در ماه

تنها ۲٪ از دانشجویان خارجی در خانه‌های دانشجویی زندگی می‌کنند. بقیه، گزینه‌های مسکن دیگری را انتخاب می‌کنند.

صرف نظر از جایی که برای زندگی انتخاب می‌کنند، ۷۵ درصد از دانشجویان از مسکن خود در ایتالیا بسیار راضی هستند که بالاتر از میانگین ۶۰ درصد در دیگر نقاط دنیا است.

وکیل تخصصی اقامت اروپا

هزینه غذا در ایتالیا

اقامت تمکن مالی ایتالیادر ایتالیا، خرید مواد غذایی از سوپر مارکت‌ها گران نیست.

در این صورت به طور متوسط   شما ۱۵۰ یورو در ماه باید صرف مواد غذایی کنید.

Lidl ،Penny Market و Esselunga در بین سوپرمارکت‌های ایتالیایی پایین‌تر قیمت‌ها را دارند.

ناهار و شام در رستوران‌های میان‌رده ایتالیایی که غذایی‌های فراوانی از جمله پاستا، گوشت سرد، غذای دریایی، غذایی گیاهی و غیره سرو می‌کنند، برای هر وعده در حدود ۵ تا ۱۲ یورو  می‌شود. همچنین تمام رستوران‌های ایتالیایی برای نان و دستمال روی میز از شما هزینه‌ای خواهند گرفت.

این هزینه معمولا در حدود ۱ تا ۱/۵ یورو برای هر نفر می‌شود.

هزینه حمل و نقل در ایتالیاحمل و نقل عمومی ساده‌ترین و راحت‌ترین روش برای رفت و ‌آمد در ایتالیا است.

بلیط ماهیانه اتوبوس، تراموا و مترو برای دانشجویان در حدود ۲۵ تا ۳۵ یورو در ماه، بسته به شهر است. شبکه ریلی کشور ایتالیا هم بسیار کارآمد و گسترده است. بنابراین سفر به دیگر شهرهای این کشور قطعا گزینه خوبی برای تفریح است. تعرفه بلیط قطار تقریبا ۲۰ یورو برای هر سفر است.

اما اگر زودتر بلیط را بخرید تا ۷۰ درصد تخفیف خواهید گرفت.

نكاتی مهم و ضروری در مورد ویزای تحصیلی آلمان برای متاهلین و شرایط اجازه كار برای مجردها و متاهلین

در صورتیكه یكی از زوجین پذیرش تحصیلی از دانشگاههای آلمان را دارا باشد، همزمان همسر وی و فرزندان زیر ١6 سال میتوانند برای ویزای همراه نیز اقدام كنند و باهم وارد كشور آلمان شوند .

همسری كه ویزای همراه دریافت میكند اجازه ی تحصیل و كار نخواهد داشت.

همچنین شخصی كه با ویزای همراه وارد كشور آلمان شده است آن ویزا قابل تبدیل به دانشجویی نمیباشد.

فرزندان اجازه ی تحصیل رایگان در موسسات و مدارس آموزشی آلمان را دارند.

اما جهت اینكه خانواده ها درصد دریافت ویزایشان بالاتر برود ، لذا پیشنهاد میشود كه زوجین هر دو نفر پذیرش تحصیلی داشته باشند و برای ویزای دانشجویی اقدام كنند و هر دو از یك دانشگاه.

وکیل تخصصی اقامت اروپا

در طول دوره ی تحصیل كلیه ی دانشجویان اجازه ی كار دارند به مدت هفته ای ٢٠ ساعت.

به ازای هر ساعت كار دانشجویی یك دانشجو میتواند ساعتی ٨ یورو ( مینیمم ) درامد داشته باشد.

دانشجویان اجازه ی كار در داخل و یا خارج از دانشگاه را دارا میباشند.

كار دانشجویی میتواند هم مرتبط و هم غیر مرتبط با رشته ی تحصیلی دانشجو باشد.

  مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

پس از اتمام تحصیل ، دولت آلمان ١٨ ماه به دانشجویان فرصت یافتن شغل میدهد و از لحظه ای كه دانشجویان كار پیدا میكنند ، اگه ٣ سال با ویزای كاری زندگی كنند و به مدت ٦٠ ماه مالیات پرداخت كرده باشند ( از شروع تحصیل )، لذا اقامت دائم دریافت خواهند كرد.

هزینه های زندگی در آلمان ( ماهانه ) ٦٥٠ یورو بطور متوسط میباشد و البته در شهر های بزرگ همچون مونیخ و هامبورگ به ٨٠٠ یورو در ماه نیز میرسد.

شهریه ی دانشگاههای آلمان در حد رایگان میباشد بین ترمی ٢٠٠ الی ٥٠٠ یورو

پروسه انجام اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان تقریبا ٣ ماه زمان میبرد و همچنین پروسه ی انجام ویزای دانشجویی آلمان ٨ الی ١٠ هفته.

عموما جهت درخواست پذیرش از طریق متقاضیان عزیز نیازی به ارائه ی مدرك زبان آلمانی را ندارند.

متقاضیانی كه پذیرش دانشگاه ( آلمانی زبان دارند ) جهت اقدام برای ویزا حتما داشتن مدرك زبان آلمانی سطح B1 اجباری میباشد.

بدیهیست تا زمانی كه متقاضیان عزیز مدرك زبان آلمانی B1 را دریافت میكنند ، پذیرش تحصیلی باطل نخواهد شد و قابل آپدیت میباشد.

متقاضیانی كه دارای پذیرش از پروگرام های انگلیسی زبان میباشند ، از ارائه ی مدرك زبان آلمانی سطح B1 به سفارت معاف میباشند.

ثبت شرکت در آلمانفقط متقاضیانی میتوانند برای پروگرام های انگلیسی زبان ( ارشد ) اقدام كنند كه دارای معدل لیسانس بالای ١٥ باشند .و معدلین زیر ١٥ از شانس بسیار ضعیفی برای گرفتن پذیرش انگلیسی زبان برخوردار هستند.

متقاضیان لیسانس و ارشد ( آلمانی زبان ) كه دارای معدل بالای ١٢ باشند امكان درخواست پذیرش برای آنها وجود دارد .

متقاضیان دكترا فقط اخذ پذیرش به زبان انگلیسی انجام میدهیم و در خیلی از مواقع حتی نیاز به داشتن مدرك آیلتس یا تافل نمیباشد زیرا سطح زبان شما از طریق مصاحبه ی اسكایپ با استاد مربوطه بررسی خواهد شد.

هزینه ی ویزای دانشجویی ٦٠ یورو میباشد.

بهترین کشورهای جهان برای راه‌اندازی کسب و کار کدامند؟

بانک جهانی در گزارش “سهولت انجام کسب و کار” به بررسی بهترین و بدترین مکان‌ها برای کارآفرینان پرداخته و مقررات در ۱۰ بخش تاثیرگذار در سهولت راه اندازی یک کسب و کار را بررسی کرده است. این بخش‌ها شامل دریافت برق، مجوز ساخت و ساز، حمایت از سرمایه‌گذاران اقلیت، پرداخت مالیات، تجارت خارجی، اجرای قراردادها، حل مشکل ناتوانی در پرداخت دیون، ثبت ملک و دریافت اعتبار هستند.

این کشورها عبارتند از:

۱-نیوزیلند(۹۹.۹۶)

این کشور پرداخت مالیات را راحت‌تر کرده و نرخ مالیات جبران خسارت حوادث را که از سوی کارفرمایان پرداخت می شود، کمتر کرده است.

۲-کانادا(۹۸.۲۳)

کانادا مکان فوق‌العاده ای برای آغاز یک کسب و کار است و فرآیند لازم برای این کار تنها ۳۶ ساعت طول می کشد.

۳-هنگ‌کنگ، چین(۹۸.۲۰)

هنگ‌کنگ با کاهش هزینه ثبت کسب و کار، راه‌اندازی یک شرکت را کم هزینه کرده است.

۴-جمهوری یوگوسلاوی سابق، مقدونیه(۹۸.۱۴)

این کشور با تغییر پروسه رای دادن برای سازمان دهی مجدد برنامه‌ها و فراهم کردن امکان مشارکت بیشتر وام دهندگان، مشکل ناتوانی در پرداخت دیون را برای شرکت‌ها کمتر کرده است.

۵- جمهوری آذربایجان(۹۷.۷۴)

جمهوری آذربایجان روال دریافت یک اتصال برق جدید را با معرفی نقشه ظرفیت برق با موجود بودن انشعاب برق که زمان مورد نیاز برای مشخص کردن نقطه اتصال مشتری جدید را کاهش داده، یکپارچه کرده است.

۶-سنگاپور (۹۶.۴۹)

سنگاپور دریافت مجوز ساخت و ساز را راحت‌تر کرده و دسترسی آنلاین به خدمات مختلف را بهبود بخشیده است.

  خرید سیم کارت در یونان

۷-استرالیا (۹۶.۴۷)

استرالیا یکی از بهترین نقاط جهان برای دریافت مجوز ساخت‌وساز بوده و از این نظر در رتبه دوم قرار گرفته است.

۸-گرجستان (۹۶.۱۳)

گرجستان حمایت‌های سرمایه گذار اقلیت را تحکیم بخشیده، حقوق سهامدار را افزایش داده و ساختارهای مالکیت و کنترل را شفاف کرده است.

۹-ارمنستان (۹۶.۰۷)

ارمنستان دسترسی به اعتبار را با تصویب یک قانون جدید راحت‌تر کرده است.

۱۰-ایرلند (۹۵.۹۱)

سیستم مالیاتی مناسب شرکت‌ها، ایرلند را پنجمین مکان عالی برای کسب و کار در جهان ساخته و این کشور را در فهرست بانک جهانی در رتبه بالایی قرار داده است.

وکیل تخصصی اقامت اروپا

۱۱-کره جنوبی (۹۵.۸۳)

کار در کره جنوبیاین کشور که برای اینترنت پرسرعت و دسترسی خوب به فناوری معروف است و عوامل مذکور کمک کرده است کره جنوبی در این فهرست رتبه بالایی داشته باشد.

۱۲-جامائیکا (۹۵.۶۱)

برای راه‌اندازی یک شرکت در جامائیکا تنها دو پروسه نیاز است که به طور متوسط ۱۰ روز طول می‌کشد.

۱۳-کوزوو (۹۵.۵۴)

کوزوو با معرفی یک سیستم آنلاین برای ثبت اظهارنامه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مشارکت‌های بیمه اجتماعی پرداخت مالیات را راحت‌تر کرده است.

این اقدام همچنین امکان داده هزینه محاسبه مالیات بر درآمد شرکت‌ها کمتر شود.

۱۴-استونی (۹۵.۱۳)

استونی یک مکان مناسب برای راه‌اندازی یک کسب و کار است و تنها سه روز و نیم طول می‌کشد تا یک شرکت در این کشور راه‌اندازی کرد.

۱۵-سوئد (۹۴.۶۴)

سوئد با راحت‌تر کردن انتقال ملک و معرفی مکانیسمی برای گزارش خطاها در نقشه‌ها، رتبه اش در این فهرست را بهبود بخشیده است.

۱۶-انگلیس (۹۴.۵۸)

سیستم مالیاتی انگلیس برای شرکت‌ها در رتبه ۱۰ قرار گرفته است.

در حالیکه طبق گزارش بانک جهانی این کشور از نظر حمایت‌ها برای سرمایه گذاران اقلیت، در رتبه ششم قرار گرفته است.

۱۷-بلژیک (۹۴.۴۹)

در حالی که بلژیک برای راه‌اندازی یک کسب و کار درلر رتبه بالایی قرار دارد،

اما در زمینه ثبت ملک در رتبه ۱۳۱ قرار گرفته است. این پروسه بسیار وقت گیر بوده و به طور متوسط ۵۶ روز طول می‌کشد.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (100 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام خدمت وکلای محترم مهر پارسیان. بنده قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارم. 2 فرزند دارم که بعد از انجام کارهای اقامتی باید در کشور مقصد ادامه تحصیل دهند. میخواهم بدانم چطور می‌توانم به همراه همسر و فرزندانم مهاجرت کنم و چه کشوری برای ادامه تحصیل فرزندانم مناسب است؟

    • سلام خدمت وکلای محترم مهر پارسیان. بنده قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارم. 2 فرزند دارم که بعد از انجام کارهای اقامتی باید در کشور مقصد ادامه تحصیل دهند. میخواهم بدانم چطور می‌توانم به همراه همسر و فرزندانم مهاجرت کنم و چه کشوری برای ادامه تحصیل فرزندانم مناسب است؟
      پاسخ:
      سلام. با توجه به این که ظاهرا فرزندانتان هنوز به سن 18 سالگی نرسیده‌اند شما می‌توانید آن‌ها را به همراه خود به کشور مقصد ببرید. ولی انتخاب کشور مناسب که هم بتوانید به آنجا مهاجرت کنید و هم فرزندان شما را برای ادامه تحصیل پذیرش کنند، نیازمند این است که شرایطتان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به قوانین مهاجرتی کشورها تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.
      جهت مشاوره با گروه مشاوران و وکلای مهاجرتی مهر پارسیان می‌‌توانید با موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.
      09120067663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *