با موضوع خرید سیم کارت در یونان همراهتان هستیم.

خرید سیم کارت در یونانیکی از اولین اقدامات در ورود به هر کشوری، ایجاد راه ارتباطی با کشور مبدا است. با پیشرفت تکنولوژی، امکان رومینگ تلفن های همراه هر کشوری در کشور دیگر فراهم شده است. اما برای استفاده طولانی مدت از اینترنت و مکالمه با شماره کشور مبدا، هزینه های زیادی به مسافر تحمیل می شود.

در بسیاری از کشورها، امکان خرید سیم کارت برای توریست ها فراهم است. حتی در کشور ایران که بسیاری از نرم افزارها و سایت ها از سوی حاکمیت با محدودیت و فیلتر مواجه شده، اخیرا مقرر شده تا برای توریست های خارجی، سیم کارت بدون محدودیت اینترنت، فراهم شود.

در موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، معایب و مزایای خرید سیم کارت در کشورهای دیگر مورد بررسی قرار گرفته است.
با توجه به تاسیس دفتر خدمات وکالت و مشاوره حقوقی برای ایرانیان در آتن، موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در نظر دارد، تا تمامی چالش های حقوقی موجود برای ایرانیان ساکن اروپا را پیش بینی نموده و برای آنها راه حل ارائه دهد.

جهت مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل فارسی زبان در اروپا، با گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان همراه باشید

شرایط خرید سیم کارت در یونان

برای خرید سیم کارت در یونان هیچ محدودیتی وجود ندارد. به محض ورود به فرودگاه آتن یا جزایر توریستی یونان، نمایندگی فروش سیم کارت شرکتهای مختلف را مشاهده می کنید. با ارائه گذرنامه معتبر و مجوز ورود به اروپا، اعم از کارت اقامت و یا ویزای توریستی معتبر، امکان خرید و فعال کردن سیم کارت را خواهید داشت.

معمولا هزینه تهیه سیم کارت موقت، بین 10 تا 25 یورو، بسته به خدمات و بسته های پیشنهادی و نیز شرکت ارائه کننده متفاوت است.
اما خرید سیم کارت دائمی از ابتداء برای شما مهیا نیست. در صورت اقامت بیش از دو ماه و پرداخت صورت حسابهای متعلقه، امکان تقاضای سیم کارت دائمی و پرداخت از طریق کارت بانکی، در صورت داشتن حساب بانکی بین المللی برای شما فراهم است.

  اقامت تمکن مالی یونان

خرید سیم کارت با اینترنت نامحدود نیز یکی از گزینه هاست. به نظر وکیل فارسی زبان در آتن، خرید بسته دیتا بدون مکالمه مقرون به صرفه تر است. چرا که از طریق نرم افزارهای مخابراتی اینترنتی از قبیل ایمو، واتس آپ، تلگرام، گوگل میت و … امکان تماس تصویری با داشتن سیم کارت با اینترنت نامحدود فراهم است.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این دیتاها در کشور دیگر مستلزم پرداخت هزینه های نامتعارف است.
پس در صورت ترک یونان و ورود به کشور دیگر توضیه می شود، سیم کارت کشور بعدی را تهیه فرمائید.

شرکتهای ارائه دهنده خدمات خرید سیم کارت در یونان

شرکت ودافون – vodafone

ودافون شرکت چندملیتی مخابراتی بریتانیایی است که دفتر ثبت شده آن در نیوبری، برکشایر، انگلیس واقع شده است و دفتر مرکزی آن در لندن، انگلیس مستقر است.
شرکت ودافون در بیش از 20 کشور فعالیت مستقیم دارد و در بیش از ۴۰ کشور دیگر نیز شرکای تجاری دارد.

شرکت ودافون نخستین ارائه‌دهنده سرویس پیامک (یا اس‌ام‌اس) است.
یکی از مهندسین این شرکت به نام نیل پاپ‌ورت، نخستین پیام کوتاه را در سوم دسامبر ۱۹۹۲ برای یکی از همکارانش در این شرکت ارسال کرد.

کشورهایی که ودافون به صورت مستقیم فعالیت دارد عبارتند از:

جمهوری کنگو، مصر، غنا، موزامبیک، تانرانیا، لسوتو، قطر، عربستان سعودی، استرالیا، آلبانی، جمهوری چک، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، هلند، پرتغال، قبرس شمالی، رومانی، ترکیه، اسپانیا و بریتانیا، همچنین در بخش هایی از کشورهای کنیا و سودان نیز به صورت مستقیم خدمات مخابراتی انجام میدهد.

ودافون در 40 کشورهای دیگر شرکای تجاری دارد که این کشورها عبارتند از:

  وکیل اسناد و املاک در یونان

ایران، بحرین، لیبی، امارات متحده عربی، بنین، کویت، تونس، افغانستان، آذربایجان، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، ساموا، کره جنوبی، تایوان، ترکمنستان، ویتنام، ارمنستان، فیجی ،هند، مالزی ،پاپوآ گینه نو، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، ازبکستان، اتریش، بلغارستان، کرواسی، دانمارک، فنلاند، ایسلند، لتونی، مقدونیه، روسیه، اسلوونی، سوییس، جزیره‌های مانش، قبرس، استونی، جزایر فارو، لیتوانی، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، صربستان و اکراین

در 18 سپتامبر 2002 ، وودافون با گروه MTC کویت توافق نامه شراکت شبکه ای امضا کرد. این توافق نامه شامل انتقال مجدد MTC به MTC-Vodafone بود. در 29 دسامبر 2003 ، Vodafone توافق نامه شراکت دیگری با گروه MTC کویت امضا کرد. توافق دوم شامل همکاری در بحرین و نام تجاری این شبکه به عنوان MTC-Vodafone است.

شرکت ارائه خدمات تلفن همراه یونان cosmote

اینترنت ماهواره ای COSMOTE: در همه جای یونان از 30,90 یورو در ماه و تجهیزات رایگان

در اینترنت ماهواره ای COSMOTE برنامه ها سرعتی تا 50 مگابیت بر ثانیه در هر نقطه از کشور، حتی از راه دورترین نقاط، ارائه می دهند و از 30,90 یورو در ماه شروع می شوند.[1]. ه نصب تجهیزات به راحتی و به سرعت توسط تکنسین مجاز انجام می شود، در حالی که با هر اتصال اینترنت ماهواره ای COSMOTE جدید، ارائه می شود تجهیزات رایگان (دیش و مودم مخصوص ماهواره به ارزش 350 یورو

اینترنت در کلبه با سرعت تا 150 مگابیت در ثانیه از 10 یورو در ماه

برای کلبه یا خانه اجاره ای، COSMOTE این را دارد Cروتر وای فای OSMOTE 4G، که اینترنت وای فای قوی و بدون خط ثابت ارائه می دهد. روتر امکان اتصال را فراهم می کند حداکثر 32 دستگاه به طور همزمان، با سرعت اینترنت تا 150 مگابیت در ثانیه. به ترتیب، جیب COSMOTE 4G اینترنت بی سیم راه حل ایده آل برای اینترنت وای فای، در هر مکان، حتی در کمپینگ یا ساحل است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مخصوصا برای کاربرانش روتر WiFi و او وای فای جیبی، COSMOTE ایجاد شده پیشنهادات با نامحدود داده ها، تا از هر کجا که هستند آنلاین باشند، سرگرم شوند و بی خیال کار کنند.

خرید سیم کارت بین المللی در یونان

برای عزیزانی که زیاد سفر می کنند و مایلند تا ارتباط بدون قطعی و نگرانی داشته باشند راه دیگری وجود دارد.
سیستم جدید ارتباط تلفنی و اینترنتی E-SIM برای این دسته از دوستان مفید است. بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه، این سرویس را ارائه می دهند. این سیم کارت به صورت فیزیکی نیست و با نصب برنامه در تلفن همراه، قابل شارژ و دسترسی است.
یکی از بهترین سایت ها برای خرید این اپلیکیشن و شارژ یکی از بهترین سایت ها برای خرید این اپلیکیشن و شارژ https://esim.holafly.com می باشد.
در صورت نیاز به مشاوره با وکیل در اتحادیه اروپا با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان خرید سیم کارت در یونان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان خرید سیم کارت در یونان 

5/5 - (27 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *