این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع مهاجرت به سنگاپور در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

مهاجرت به سنگاپورپدیده مهاجرت یکی از علل افزایش جمعیت کشور سنگاپور به خصوص از زمان فرایند مدرن شدن این کشور در قرن 19 می‌باشد. مهاجرت و کارگران مهاجر به سنگاپور تاثیر به سزایی در اقتصاد این کشور داشته‌اند. در حال حاضر پاسپورت کشور سنگاپور رتبه‌ی اول را در سطح جهانی با ایجاد امکان سفر به 166 کشور به خود اختصاص داده است. لذا اخذ پاسپورت سنگاپور از رویاهای بسیاری از علاقه‌مندان به مهاجرت می‌باشد.

کشور سنگاپور با ارایه برنامه‌های مهاجرت کاری متنوع و نیز تحصیلی و سرمایه‌گذاری، در لیست کشورهای مقصد مهاجرتی قرار گرفته است. بنابراین موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌ ‌المللی در سنگاپور، ارایه ‌دهنده خدمات حقوقی و تخصصی در زمینه مهاجرت به سنگاپور در ایران می‌باشد.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌ الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان مطلب پیش‌رو را به جهت آشنا کردن شما با کلیات مهاجرت به کشور سنگاپور اعم از روش‌ های مهاجرت، نحوه اخذ اقامت دایم، نحوه اخذ شهروندی و پاسپورت سنگاپور، تحصیل در سنگاپور، کار در سنگاپور، سرمایه‌ گذاری و در نهایت هزینه‌های زندگی در سنگاپور ارایه می‌دهد.

سوالات متداول پیرامون مهاجرت به سنگاپور
  • از چه طرقی می‌توان به سنگاپور مهاجرت نمود؟ شرایط تحصیل در سنگاپور به چه صورت است؟
  • دانشگاه‌های برتر سنگاپور کدامند؟ شرایط سرمایه‌گذاری در سنگاپور چیست؟
  • چه میزان مبلغ برای سرمایه‌گذاری در سنگاپور لازم است؟
  • با چه شرایطی می‌توان اقامت دایم خود و خانواده را در سنگاپور کسب کرد؟
  • بعد از چند سال می‌توان پاسپورت سنگاپور را اخذ نمود؟
  • مزایای برنامه سرمایه‌گذاری در سنگاپور چیست؟ شرایط اخذ ویزای کاری سنگاپور چیست؟
  • چه نوع ویزاهای کاری از سوی کشور سنگاپور صادر می‌شود؟
  • هزینه‌های زندگی در کشور سنگاپور به چه صورت است؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به سنگاپور در تهران چه کسی می‌باشد؟
  مهاجرت به سنگاپور از طریق کار

 

مهاجرت به سنگاپور از طریق سرمایه‌گذاری

هزینه مشاوره تلفنیکشور سنگاپور در برنامه سرمایه‌گذاران جهانی (Global Investor Program, GIP) به منظور ترغیب ورود سرمایه ‌ها از سراسر دنیا به کشور خود، دو روش را پیش ‌بینی کرده است:

  1. سرمایه‌گذاری به ارزش 2.5 میلیون دلار با ایجاد کسب و کار جدید یا به منظور گسترش کسب و کار موجود خود
  2. سرمایه‌گذاری به ارزش 2.5 میلیون دلار در شرکت‌های سنگاپوری

در این روش از سرمایه‌ گذاری در صنایعی همچون خودرو، هوافضا، الکترونیک، انرژی، بهداشت و درمان، حمل و نقل و غیره، امکان اخذ اقامت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال وجود دارد. افراد بالای 21 سال و والدین سرمایه‌گذار می‌توانند با اخذ ویزای توریستی 5 ساله (Long Term Visit Pass, LTVP)، به سنگاپور سفر کنند. علاوه بر این، بعد از 24 ماه اقامت در کشور سنگاپور، در صورت اخذ اقامت دایم، کارت شهروندی سنگاپور اعطا می‌گردد.

 

مهاجرت کاری به سنگاپور

کشور سنگاپور به منظور جذب نیروهای کار تخصصی، تحت دو عنوان نیروهای کار خارجی و نخبگان خارجی، انواع ویزاهای کاری برای افراد با سن بین 25 تا 40 سال با حداقل مدرک لیسانس یا کاردانی فنی در صنایع مختلف همچون گردشگری، ساخت و ساز، بهداشت و درمان و ارتباطات و رسانه صادر می‌نماید.

انواع ویزاهای کاری سنگاپور

  • Employment Pass- EP
  • Personalize Employment Pass- PEP
  • Entrepreneur Pass
  • S Pass
  • Miscellaneous Work Pass
  • Work Permit for Foreign Worker
  • Work Permit for Performing Artist
  • Work Permit for Confinement Nanny
  • Training Employment pass

تحصیل در سنگاپور

تحصیل در کره جنوبی در یک نگاهکشور سنگاپور با پیاده‌ سازی استاندارهای اروپایی در سیستم آموزشی و تحقیقاتی خود و به دنبال آن کسب رتبه هشتم جهانی در رتبه‌بندی INSEAD و جایگاه پنجم در رتبه ‌بندی IMD، مقصد مهاجرتی بسیاری از دانشجویان و محققان بین ‌المللی می‌باشد. با توجه به کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی در سنگاپور، رقابت بر سر کرسی‌های دانشگاه‌ های سنگاپور زیاد است. ارایه مدارکی همچون آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمرات، مدرک زبان انگلیسی، رزومه و انگیزه‌نامه برای دریافت پذیرش و نامه پذیرش به علاوه‌ی پاسپورت و گواهی تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور ضروری است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

دانشجویان امکان کار حین تحصیل به مدت 16 ساعت در هفته را دارند. دانشگاه ‌هایی همچون دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)، دانشگاه مدیریت سنگاپور (Singapore Management University)، دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور (Singapore University of Technology and Design) و دانشگاه فنی نانیانگ (Nanyang Technological University) از رتبه‌های جهانی برخوردارند.

شهریه‌ی دانشگاه‌ های سنگاپور از 13 هزار تا 40 هزار دلار در سال متغیر است. علاوه بر این برنامه ‌های بورسیه (تخفیف در شهریه و یا بورس کامل) از سوی وزارت آموزش سنگاپور به دانشجویان خارجی ارایه می‌گردد. البته افرادی که از این بورسیه استفاده کنند، در مقابل دولت سنگاپور تعهد خدمت دارند. دانشجویان پزشکی 6 سال تعهد خدمت و دانشجویان رشته دندانپزشکی 5 سال می‌باشد.

مدارس سنگاپور چه به صورتی عمومی و چه به صورت خصوصی نیز محل مناسبی برای تربیت دانش‌آموزان با استاندارهای اروپایی می‌باشد. افرادی که به طرقی همچون تحصیلی، سرمایه‌گذاری یا کاری به سنگاپور مهاجرت می‌کنند، با ارایه ویزای همراه فرزند خود می‌توانند آنها را در مدارس سنگاپور ثبت نام کنند. در حال حاضر بیش از 30 مدرسه‌ی بین‌المللی در سنگاپور فعالیت می‌کنند.

اخذ شهروندی سنگاپور

طبق قوانین سنگاپور، افراد از سه طریق می توانند شهروندی این کشور را اخذ نمایند: تولد، اخذ تابعیت و درخواست شهروندی بعد از کسب اقامت دایم.

 طفلی که در کشور سنگاپور از والدینی که حداقل یکی از آنها شهروند سنگاپور باشد و ازدواج آنها به طور رسمی ثبت شده باشد، شهروند سنگاپور محسوب می‌گردد. در صورتی که پدر طفل دیپلمات باشد، با وجود شهروند بودن یکی از والدین و تولد در سنگاپور، شهروندی سنگاپور به وی اعطا نمی‌گردد. از تاریخ 15 مه 2004 به بعد، طفلی که در خارج از سنگاپور از والدینی که یکی از آنها شهروند سنگاپور (صرفنظر از طریقه‌ی کسب شهروندی سنگاپور) باشد، متولد گردد، شهروند سنگاپور محسوب می‌گردد. پیش از این تاریخ، این امر تنها در صورتی ممکن بود که والد شهروندی خود را یا از طریق تولد و یا درخواست شهروندی و نه از طریق پدر و مادر خود کسب کرده باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

هزینه ‌های زندگی در سنگاپور

به طور معمول درآمدها در کشور سنگاپور بسته به نوع شغل متفاوت، اما میانگین 58.240 دلار در سال می‌باشد. مشاغلی همچون مهندسی نرم‌افزار و بازاریابی بیشترین درآمدها را به خود اختصاص می‌دهند. هزینه ‌های زندگی در کشور سنگاپور به عنوان نهمین کشور دارنده ذخایر طبیعی، حدود 1.150 دلار به طور ماهیانه برای هر نفر بدون در نظر گرفتن هزینه مربوط به مسکن می‌باشد. هزینه‌های مربوط به مسکن حدود 1000 تا 3000 دلار در ماه است.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای تخصصی مهر، در همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین ‌المللی در سنگاپور، همراه و همگام شما در تمامی مراحل مهاجرت به سنگاپور، تحصیل در سنگاپور، سرمایه‌گذاری در سنگاپور، اخذ اقامت سنگاپور، اخذ پاسپورت سنگاپور، اخذ اقامت سنگاپور و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با کارشناسان ارشد ما در تماس باشید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *