این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع مهاجرت به سنگاپور از طریق کار همراهتان هستیم.

مهاجرت به سنگاپور از طریق کاریافتن شغل مناسب و کسب درآمد در کشوری دیگر نیازمند این است که فرد متقاضی مهارت و تخصص‌های لازم را در شغل مورد نظر خود داشته باشد تا کارفرما قانع شود که او نیروی کاری مناسبی برای استخدام است.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع مهاجرت به سنگاپور از طریق کار پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع مهاجرت به سنگاپور از طریق کار:

  1. شرایط عمومی کشور سنگاپور و مهاجرت کاری به این کشور چگونه است؟
  2. آیا می‌توان از طریق ویزای کار به کشور سنگاپور مهاجرت کرد؟
  3. آیا در مهاجرت کاری به کشور سنگاپور می‌توان ویزای همراه دریافت نمود؟
  4. مشاغل مورد نیاز در کشور سنگاپور چیست؟
  5. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار کشور سنگاپور چیست؟
  6. نرخ بیکاری در کشور سنگاپور چه میزان می‌باشد؟
  7. آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار الزامی می‌باشد؟

شرایط عمومی کشور سنگاپور و مهاجرت کاری به این کشور چگونه است؟

مهاجرت به سنگاپورفردی که می‌خواهد در خصوص مهاجرت کاری به کشور سنگاپور تصمیم گیری نماید، باید آگاهی و شناخت کلی نسبت به این کشور داشته باشد. کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا واقع می‌باشد که در اطراف آن جزایر متفاوتی وجود دارند. سطح استاندارد زندگی در این کشور، موجب شده است تا مخارج زندگی در آن بالا باشد. همچنین، قانون مندی در این کشور زبانزد همه می باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

فرد متقاضی برای مهاجرت کاری به کشور سنگاپور، باید پیشنهاد کاری داشته باشد. البته، در کشورهایی از جمله اتریش، آلمان و آفریقای جنوبی علاوه بر این روش، روشی به نام ویزای جستجوی کار نیز جهت وارد شدن به کشور و جستجوی کار به منظور افزایش شانس کاریابی در مدت زمان معینی، در نظر گرفته شده است.

جهت دریافت اقامت دائم کشور سنگاپور از طریق کار، فرد متقاضی باید چند سال در این کشور مشغول به کار شود و سپس در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز، اقدام به درخواست اقامت و تابعیت کشور سنگاپور نماید. زبان رسمی مردم کشور سنگاپور شامل زبان های انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل می باشند و به همین دلیل، فرد متقاضی جهت یافتن کار در این کشور باید به یکی از این زبان ها مسلط باشد.

آیا می‌توان از طریق ویزای کار به کشور سنگاپور مهاجرت کرد؟

بله، می‌توان از طریق ویزای کار به کشور سنگاپور مهاجرت کرد. جهت کار کردن در کشور سنگاپور، باید یک ویزای کار معتبر در این کشور دریافت نمود. هزینه درخواست این ویزا در کشور سنگاپور، 60 دلار آمریکا است که 30 دلار آن در ابتدای امر پرداخت می‌گردد و 30 دلار دیگر در زمان صادر شدن ویزا پرداخت می شود.

دولت سنگاپور جهت تشویق نیروهای کار خارجی به کار کردن در این کشور، چند نوع ویزای کار سنگاپور در نظر گرفته است تا افراد در سطوح مختلف از جمله کارگران و متخصصان بتوانند با توجه به مهارت و سطح تحصیلاتشان به عنوان نیروی کار در کشور سنگاپور کار کنند.

لازم به ذکر است که حداکثر سن مورد پذیرش جهت کار و دریافت ویزای کار کشور سنگاپور 50 سال می باشد. کارگران برای اخذ ویزای کار سنگاپور به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • کارگران غیر ماهر و نیمه ماهر
  • کارگران ماهر
  • متخصصان، مدیران و کارفرمایان
  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

آیا در مهاجرت کاری به کشور سنگاپور می‌توان ویزای همراه دریافت نمود؟

یکی از مهم ترین مسائل و نگرانی های افراد متقاضی مهاجرت کاری به کشور سنگاپور، شرایط دریافت ویزای همراه در این کشور است. شرایط مورد نیاز جهت درخواست الحاق خانواده در این کشور، به شرح ذیل می‌باشند:

  • گذرنامه استخدامی.
  • داشتن حداقل 6،000 دلار درآمد ثابت ماهیانه.
  • حمایت از طرف یک شرکت ثبت شده در سنگاپور (کارفرما).

به صورت کل، بر اساس قوانین کشور سنگاپور، برای اشخاص زیر می توان درخواست الحاق خانواده نمود:

  • همسر قانونی.
  • کودکان زیر 21 سال که ازدواج نکرده باشند.

لازم به ذکر است، در صورتی که خانواده فرد متقاضی شرایط لازم برای الحاق به او را نداشته نباشند، ممکن است دارای شرایط ویزای ملاقات طولانی مدت باشند و بتوانند برای آن درخواست بدهند. اگر وابستگان فرد متقاضی در کشور سنگاپور، کاری را در این کشور پیدا کنند، می توانند نامه موافقت برای انجام کار در این کشور را دریافت کنند که مدت مجوز کار آن‌ها به مدت ویزای همراه آن‌ها وابسته می‌باشد.

مشاغل مورد نیاز در کشور سنگاپور چیست؟

کار در ایتالیابالا بودن سطح میانگین درآمدی افراد و همچنین کیفیت مطلوب زندگی در کشور سنگاپور سبب شده‌اند که این کشور در میان افراد متقاضی مهاجرت بسیار محبوب باشد. بازار کار در کشور سنگاپور به شدت تخصصی است و کارفرمایان بزرگ این کشور به دنبال جذب نیروهای خارجی ماهر و متخصص هستند.

باید به این نکته توجه نمود که داشتن رزومه کاری قوی، سطح تحصیلات عالی و مسلط بودن به زبان انگلیسی از جمله موارد الزامی جهت وارد شدن به بازار کار کشور سنگاپور و کاریابی در این کشور می‌باشند.

فردی که به دنبال کار کردن و همچنین دریافت ویزای کار کشور سنگاپور می‌باشد، باید پیش از دریافت پیشنهاد کاری و امضای قرارداد کار با کارفرمای سنگاپوری، اطلاعاتی از مشاغل مورد نیاز این کشور داشته باشد تا بتواند با توجه به رشته تحصیلی و سابقه کاری خود، نسبت به دریافت پیشنهاد کاری مناسب و مورد نیاز کشور سنگاپور اقدام کند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

فهرست مشاغل مورد نیاز در کشور سنگاپور شامل موارد زیر می‌باشند:

  • نویسندگان خلاق و بلاگرها
  • متخصصین تجارت الکترونیک
  • متخصصین بالینی و کلینک
  • مهندس رباتیک
  • فن آوری اطلاعات (IT)
  • حسابداری و امور مالی
  • پزشکی
  • علوم زیستی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار کشور سنگاپور چیست؟

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور سنگاپور و دریافت ویزای کار آن کشور عبارتند از:

  • نسخه های تکمیل شده فرم درخواست ویزا.
  • مدارک تحصیلی (اصل و کپی).
  • دو قطعه عکس جدید رنگی در اندازه گذرنامه.
  • یک نسخه از صفحه اصلی و شخصی پاسپورت.
  • شرح مفصل از نوع کاری که متقاضی می خواهد انجام بدهد و مشخصات شرکت و کارفرما.
  • هزینه اداری شامل 70 دلار سنگاپور.

نرخ بیکاری در کشور سنگاپور چه میزان می‌باشد؟

مهمترین چیزی که پیش از اقدام به مهاجرت کاری باید مورد بررسی قرار داد، نرخ بیکاری در کشور مورد نظر است. چرا که نرخ بیکاری در هر کشور بیانگر میزان شانس متقاضی برای کاریابی و همچنین وضعیت اقتصادی آن کشور است.

نرخ بیکاری در کشور سنگاپور نسبت به بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر، بسیار پایین‌تر می‌باشد و در حال حاضر نرخ بیکاری در این کشور 2.3 درصد است که بیانگر رشد و شکوفایی بالای اقتصادی و صنعتی این کشور می باشد. درآمد سالیانه و ماهیانه در سنگاپور در سطح مطلوب و مناسبی قرار دارد و حتی بالاتر از میانگین تعداد بسیاری از کشورهای آسیایی و جهانی می‌باشد.

عوامل بسیاری از جمله سابقه کاری یا میزان تحصیلات بر روی درآمد فرد در کشور سنگاپور تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال، افراد دارای بالای 5 سال تجربه کار تخصصی، می‌توانند از درآمد بالاتری برخوردار گردند.

آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار الزامی می‌باشد؟

خیر. داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار الزامی نمی‌باشد، ولی اهمیت و ضرورت بسیار زیادی دارد. چرا که وکیل به صورت اصولی، قانونی و به موقع، اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهد و به همین دلیل، احتمال موفقیت متقاضی جهت مهاجرت به کشور سنگاپور افزایش پیدا می‌کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *