با بررسی موضوع اقامت تمکن مالی یونان همراهتان هستیم.

تمکن مالی (داشتن توانایی مالی) یکی از شیوه‌های مهاجرت به یونان و سایر کشورهای جهان می‌باشد. برای دریافت اقامت مالی در هر کشور، باید داشتن تمکن و توانایی مالی خود را اثبات نمایید.

اقامت تمکن مالی یوناناقامت تمکن مالی می‌تواند روش مناسبی برای افرادی که دارای توانایی مالی بالایی هستند، جهت مهاجرت به کشور یونان باشد.
ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث اقامت تمکن مالی یونان را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در زمینه اقامت تمکن مالی یونان به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در زمینه اقامت تمکن مالی

منظور از اقامت تمکن مالی یونان چیست؟
اخذ و تمدید اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی چگونه است؟
دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای چه کسانی مناسب است؟
آیا با دریافت اقامت تمکن مالی یونان، اجازه کار برای متقاضی در این کشور وجود دارد؟
چه مدت زمانی طول می‌کشد تا اقامت تمکن مالی یونان، به اقامت دائم تبدیل شود؟
مزایای اخذ اقامت تمکن مالی یونان چیست و چه امکاناتی را در اختیار متقاضی و خانواده او قرار می‌دهد؟
شرایط وضع شده دولت یونان جهت اعطای کارت اقامت تمکن به افراد خارجی چیست؟
آیا داشتن وکیل در زمینه اخذ اقامت تمکن مالی یونان، الزامی می‌باشد؟
منظور از اقامت تمکن مالی یونان چیست؟

  وکیل بین المللی در آتن

تمکن مالی یکی از روش‌های دریافت اقامت کشور یونان می‌باشد که در این کشور با عبارت FIP شناخته شده است. این عبارت به معنای تمکن مالی مستقل فرد متقاضی می‌باشد. در این نوع مهاجرت، تمامی اعضای خانواده متقاضی، این توانایی را دارند تا کارت اقامت یونان را اخذ نمایند.

اقامت تمکن مالی، یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اقامت کشورهای اروپایی می‌باشد که این امر به طور معمول در مدت زمان کمتر از چهار ماه و یا حتی در شرایطی در مدت زمان دو ماه، صورت می‌گیرد.
فرد متقاضی اخذ اقامت تمکن مالی یونان، باید مدارک و مستنداتی را ارائه دهد تا نشان دهد توانایی مالی بالایی دارد و نیازی به کار کردن در آن کشور ندارد.

در حقیقت، متقاضی باید اثبات نماید که این توانایی را دارد تا ماهانه دو هزار یورو درآمد داشته باشد و در صورتی که متقاضی دارای همسر و فرزند هم باشد، باید چهارصد یورو به ازای همسر و همچنین سیصد یورو به ازای هر فرزند به این درآمد اضافه شود.
باید به این نکته توجه نمود که هر چقدر متقاضی میزان مبلغ بیشتری را به عنوان سپرده نشان دهد، به واسطه آن شانس دریافت ویزای تمکن مالی یونان برای او بیشتر خواهد شد.

اخذ و تمدید اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی چگونه است؟

مراحل دریافت و تمدید اقامت تمکن مالی یوناناقامت تمکن مالی یونان ابتدا به مدت ۲ سال اعتبار دارد و سپس به صورت دوره‌های ۳ ساله نیز، تمدید خواهد شد.

تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال وابسته به موضوع حفظ درآمد ثابت ماهیانه متقاضی است که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید ثابت گردد.

دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

اخذ اقامت تمکن مالی یونان، یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی برای افرادی است که دارای شرایط مالی خوبی هستند.

  شرایط خرید ملک در یونان

این افراد به واسطه سرمایه و درآمد ثابتی که دارند، می‌توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

اخذ اقامت کشور یونان از طریق روش تمکن مالی، غالبا برای پزشکان، دندانپزشکان، تجار و تمام افرادی که تمکن مالی خوبی دارند و به دنبال این هستند تا با کمترین میزان ریسک، اقامت اروپا را کسب کنند نیز، مناسب می‌باشد.

آیا با دریافت اقامت تمکن مالی یونان، اجازه کار برای متقاضی در این کشور وجود دارد؟

با دریافت اقامت تمکن مالی کشور یونان، فرد اجازه کار کردن در آن کشور را ندارد. البته به استثنای اجاره ملک خریداری شده که متقاضی می‌تواند از این طریق درآمد کسب کند.
لازم به ذکر است که امکان سرمایه گذاری برای فرد متقاضی اخذ اقامت تمکن مالی یونان در زمینه املاک، خرید سهام شرکت‌ها و یا راه اندازی کسب و کار شخصی نیز، وجود دارد.

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا اقامت تمکن مالی یونان، به اقامت دائم تبدیل شود؟

اقامت تمکن مالی کشور یونان، ابتدا به مدت دو سال به متقاضی اعطا می‌شود و بعد از آن هر ۳ سال یک بار نیز قابل تمدید می‌باشد. پس از گذشت مدت ۵ سال از صدور مجوز اقامت اروپا و همچنین در صورت رعایت شرایط مورد نیاز توسط متقاضی، او می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز، دریافت نماید.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی یونان چیست و چه امکاناتی را در اختیار متقاضی و خانواده او قرار می‌دهد؟

یکی از مهمترین مزایای اقامت تمکن مالی یونان، این است که جهت اخذ اقامت و در نهایت پاسپورت این کشور، دیگر نیازی به سرمایه گذاری، نیست.

تحصیل رایگان فرزندان و بیمه‌های اجتماعی برای تمام اعضای خانواده، از دیگر مزایای اخذ اقامت کشور یونان از طریق روش تمکن مالی می‌باشند.

شرایط وضع شده دولت یونان جهت اعطای کارت اقامت تمکن به افراد خارجی چیست؟

اعطای اقامت تمکن مالی کشور یونان دارای یکسری شرایط می‌باشد. از جمله حضور متقاضی در خاک این کشور به مدت شش ماه در سال، نشان دادن تمکن مالی فرد به مبلغ حداقل 25 هزار یورو که به ازای همسر و فرزندان او مقدار مشخصی علاوه بر این 250 هزار یورو باید اضافه کند، فرد متقاضی یک درآمد ثابت و منظم به میزان حداقل 2000 تا 2500 یورو در ماه داشته باشد، منبع مالی متقاضی باید معین باشد.

  وکیل حقوق مالکیت در یونان

لازم به ذکر است که درآمد منظم ماهیانه فرد متقاضی می‌تواند ناشی از سود سهام، سود بانکی، درآمد از اجاره ملک و هر درآمدی باشد که به حضور متقاضی در کشور متبوع خود نیز، وابسته نباشد.

آیا اخذ اقامت تمکن مالی یونان، نیازمند مدارک خاصی می‌باشد؟

مدارک ویزای عمانبله، اخذ اقامت تمکن مالی یونان نیازمند ارائه یکسری مدارک می‌باشد که این مدارک عبارتند از:

ارائه گواهی عدم پیشینه کیفری متقاضی و دیگر همراهان او
اصل شناسنامه متقاضی و دیگر همراهان او
شش قطعه عکس از همه اعضای خانواده و افرادی که فرد متقاضی را همراهی می‌نمایند.
گواهی شغلی سرپرست
ارائه مدارکی مبنی بر داشتن تمکن مالی سرپرست خانواده جهت سپری نمودن زندگی خود و همچنین خانواده خود در کشور یونان
دریافت گذرنامه معتبر با حداقل دو سال و نیم اعتبار، برای تمامی اعضای خانواده
بیمه نامه مسافرتی نود روزه
پرداخت 60 یورو جهت ارائه درخواست ویزا به سفارت یونان برای تمامی اعضای خانواده

آیا داشتن وکیل در زمینه اخذ اقامت تمکن مالی یونان، الزامی می‌باشد؟

خیر. داشتن وکیل در زمینه اقامت تمکن مالی یونان الزامی نیست. ولی این نوع اقامت نیازمند سرمایه بالایی می‌باشد و متقاضی با تصمیم‌گیری اشتباه و اقدامی نادرست، ممکن است سرمایه خود را از دست دهد.
علاوه بر این، در صورتی که درخواست اقامت متقاضی رد شود، به جریان انداختن دوباره کار و موفق شدن در آن، بسیار دشوارتر خواهد بود.

بنابراین، بهتر است فرد متقاضی در همان ابتدا با وکیل متخصص در این زمینه صحبت کند تا با کمک او بهترین تصمیم را بگیرد و وکیل به واسطه تجربه‌ای که دارد، اقدامات لازم را جهت موفقیت در این مسیر انجام دهد.

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه اقامت تمکن مالی یونان می‌باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره در زمینه اقامت تمکن مالی یونان، شما عزیزان می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تمکن مالی چیست؟

داشتن توانایی و استطاعت مالی لازم به گونه‌ای که برای مهاجرت و پذیرش در کشور دیگر کفایت نماید، تمکن مالی می‌باشد.

دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی چگونه است؟

اقامت تمکن مالی یونان ابتدا به مدت ۲ سال اعتبار دارد و سپس به صورت دوره‌های ۳ ساله نیز، تمدید خواهد شد.

 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (53 امتیاز)

49 دیدگاه ها

  • سلام. در مورد کشور یونان چندتا سوال از حضورتون دارم اول که کشور یونان عضو شنگن و اگه اقامت یونان رو داشته باشم به کدوم کشورها میتونم سفر کنم و مالیات در یونان چقدره؟

    • با سلام و احترام. در خصوص سوال اولتون، بله یونان کشور اروپایی می¬باشد و عضو رسمی پیمان شینگن و عضو رسمی اتحادیه اروپا است و شما اگر اقامت یونان را دارید به تمام کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن بدون ویزا می¬توانید سفر کنید و مالیات در این کشور هم سالانه 26 درصد است که این شامل افرادی که از طریق قانون تمکن مالی اقامت این کشور را اخذ کرده اند نمی شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

  • سلام وقتتون بخیر من قصد مهاجرت به کشور پرتغال رو دارم سوالی برام پیش اومده که آیا در روش خود حمایتی من اجازه کار در این کشور رو دارم ؟

    • سلام دوست عزیز در روش مهاجرت خود حمایتی عموم کشورها اجازه کار به صورت رسمی را نمی‌دهند ولی کشور پرتقال استثنا می باشد و این مورد امکان پذیر است.

  • با سلام و احترام . بنده مدیر یک موسسه مالی در ایران هستم . قصد مهاجرت به کشور یونان را دارم . و همچنین دارای مدرک b1 آلمان هستم . میخواستم بدانم که شرایط مهاجرت به کشور یونان را دارم ؟

    • با سلام و احترام
      برای دریافت اقامت از طریق تمکن یونان شما باید شغل خوبی داشته باشید، مثلا دارای شرکت یا جواز کسب باشید و به طور کلی صاحب شغل باشید، یک الی دو سند ملکی به نام خود داشته باشید و همچنین حساب بانکی شما به تعداد اعضای خانواده بالای 2 الی 3 میلیارد باشد. با داشتن این شرایط برای شما در یونان افتتاح حساب کرده و میتوانید اقامت یونان از طریق تمکن مالی را دریافت نمایید. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تمکن یونان و اقامت از این طریق با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و احترام. بنده 52 ساله و مدیر عامل یک شرکت بازرگانی هستم. قصد دریافت اقامت دائم یک کشور اروپایی را دارم. اما شرایط حضور در آن کشور را به دلیل مشغله ی زیاد کاری ندارم . میخواستم بدانم بنده از چه راهی میتوانم اقامت اروپا را دریافت کنم ؟

    • با سلام و وقت بخیر. شما میتوانید با خرید ملک در کشور یونان اقامت دائم اروپا را دریافت نمایید و از همه مهمتر این است که شرط حضور ندارد . شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور بین المللی با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید .

  • سلام، وقت بخیر. میخواستم بدونم برای مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی من حدودا چقدر باید گردش حساب داشته باشم ؟ و اینکه چقدر باید در حساب بانکی یونان پول داشته باشم؟

    • سلام دوست عزیز
      برای مهاجرت از طریق تمکن مالی به یونان علاوه بر داشتن شغل خوب، و همچنین داشتن یک الی دو سند ملکی به نام خود، حساب بانکی شما به تعداد اعضای خانواده باید بالای 2 الی 3 میلیارد باشد. با این شرایط شما می‌توانید در یونان افتتاح حساب کرده و بسته به اعضای خانواده بین 25 الی 40 هزار یورو در حساب بانکی یونان خود داشته باشید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با وکلای متخصص در امور بین الملل با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام خسته نباشید من میتونم برای دوتا از بچه هام که 20 ساله و 22 ساله هستن از طریق تمکن ماالی اقامت یونان را بگیرم؟

    • سلام دوست عزیز
      خیر، مطابق قانون اقامت از طریق تمکن مالی، فرزندانی که سن آنها بالای 18 سال است، دیگر تحت تکفل سرپرست خانواده محسوب نمی‌شوند و امکان گرفتن اقامت برای آنها نمی‌باشد. ولی از طریق قوانین ثبت شرکت در کشورهای اروپا و معرفی فرزندانتان به عنوان سهامدارن شرکت، گرفتن اقامت برای آنها از این طریق امکان‌ پذیر می‌باشد.

  • با سلام و وقت بخیر. من مدیرعامل یک شرکت واردات و صادرات در کشور ایران هستم. میخواستم از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری مهاجرت کنم اما به دلیل شرایط کاری متاسفانه امکان حضور را ندارم و مجبور هستم که حداقل 6 ماه از سال را در ایران باشم. میخواستم ببینم کشوری با شرایط بنده شما چه کشوری را پیشنهاد میکنید؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید با خرید ملک در یونان اقامت دائم اروپا را دریافت نمایید. و از همه مهمتر این است، خرید ملک در یونان شرط حضور ندارد. در این صورت با پرداخت مبلغ 250 هزار یورو از ابتدا اقامت دائم را دریافت می‌نمایید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل امور بین الملل با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام برای تمکن مالی کشور یونان سوال داشتم من و همسرم شاغل هستیم ایا حقوق من و همسرم که درحال حاضر میگیریم و قبول است؟

    • سلام دوست عزیز
      خیر، قابل قبول نمی‌باشد، زیرا حقوق شما تا زمانی که در ایران هستید، از درآمدهای شما محسوب می‌گردد. زمانی که اقامت یک کشور دیگر را دریافت می‌نمایید، بدین معنا می‌باشد که دیگر شما در ایران نیستید و ازآنجا درآمدی ندارید.

  • سوال/
    با سلام و وقت بخیر. بنده قصد دارم از طریق تمکن مالی به یونان مهاجرت کنم . و طبق اطلاعاتی که دارم، شرایط اولیه دریافت اقامت را دارم. سوال من این است که تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال به چه صورت انجام میشود؟

    • سلام دوست عزیز
      اقامت تمکن مالی یونان ابتدا به مدت ۲ سال اعتبار دارد و سپس به صورت دوره‌های ۳ ساله نیز، تمدید خواهد شد .تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال وابسته به موضوع حفظ درآمد ثابت ماهیانه شما بستگی دارد، که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید ثابت گردد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با وکیل متخصص با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • من اقامت یونان رو به تازگی دریافت کردم اطلاعات خاصی ندارم میخواستم بپرسم با داشتن اقامت یونان از طریق قانون تمکن مالی چه امکاناتی در یونان برام فراهم میشه؟

    • سلام دوست عزیز
      مطابق قانون شما می‌توانید از همه خدمات عمومی و دولتی کشور یونان و هم چنین از خدمات بهداشتی و پزشکی استفاده نمایید. وبا خرید ملک ویا ثبت شرکت مجوزهای مربوطه را اخذ نمایید.

  • با سلام و وقت بخیر . بنده قصد دریافت اقامت یونان را دارم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید برای اقدام اولیه چه مدارکی لازم است ؟ آیا برای بنده که پزشک هستم و معمولا به دلیل شرایط شغلی ایران هستم این مورد گذینه خوبی هست ؟

    • سلام دوست عزیز
      بله، برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان نیازمند مدارکی چون، ارائه گواهی عدم پیشینه کیفری متقاضی و اعضای خانواده، گواهی شغلی سرپرست، ارائه مدارکی مبنی بر داشتن تمکن مالی سرپرست خانواده جهت سپری نمودن زندگی خود و همچنین خانواده خود در کشور یونان ،پرداخت 60 یورو جهت ارائه درخواست ویزا به سفارت یونان برای تمامی اعضای خانواده است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با وکیل بین المللی با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام ما اقامت یونان رو داریم یه 5 ماه دیگه تموم میشه برای تمدید مجدد اقامت تمکن مالی یونان باید چه زمانی اقدام کنیم؟

    • سلام دوست عزیز
      جهت تمدید اقامت تمکن مالی یونان، می‌بایست ۲ ماه پیش از انقضای اقامت خود اقدامات لازم را انجام دهید.

  • سلام ما داریم میریم یونان و همسرم بارداره و یک ماه بعد از اقامتمون زایمان میکنه چه اقدامی برای فرزند انجام میشه؟

    • سلام دوست عزیز
      فرزندتان بعد از متولد شدن و بعد از اقدامات اخذ پاسپورت ایرانی، واجد شرایط دریافت اقامت تحت تکفل خانواده می‌باشد.

  • سلام بر مجموعه مهرپارسیان
    روحانی هستم سوالی داشتم
    من میخوام اقامت تمکن مالی یونان رو بگیرم و میخواستم بدونم این اقامت چندسال اعتبار داره؟

    • سلام دوست عزیز
      اقامت تمکن مالی یونان ابتدا به مدت ۲ سال اعتبار دارد و سپس به صورت دوره‌های ۳ ساله نیز، تمدید خواهد شد. تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال وابسته به موضوع حفظ درآمد ثابت ماهیانه متقاضی است که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید ثابت گردد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو تایم مشاوره با وکیل متخصص این امر با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴ تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و وقت بخیر. بنده پزشک هستم. و قصد سرمایه گذاری، و خریدن ملکی در کشور اروپایی را دارم. که از این طریق بتوانم هم در آنجا فعالیت کرده و همچنین اقامت آن کشور را دریافت کنم، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که با وجود شرایط بنده، کشور یونان را پیشنهاد میدهید؟ ممنون

    • سلام وقت شما بخیر
      بله. اخذ اقامت تمکن مالی یونان، یکی از بهترین روش‌های اقامت در کشورهای اروپایی ست، برای افرادی که دارای شرایط مالی خوبی هستند. شما به واسطه سرمایه و درآمد ثابتی که دارید، می‌توانید نسبت به این امر اقدام نمایید. اخذ اقامت کشور یونان از این طریق، غالبا برای پزشکان مناسب است، که با کمترین میزان ریسک، اقامت اروپا را کسب کنند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور بین المللی با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و وقت بخیر. بنده قصد دارم که به یک کشور اروپایی مهاجرت کنم . بنده با شرایط خودم کشور یونان رو انتخاب کرده ام اما برام مهم است که بدونم که اول که کشور یونان عضو شنگن است ؟ و اینکه اگه اقامت یونان رو داشته باشم، مالیات در این کشور چقدر است؟

    • سلام دوست عزیز
      بله یونان کشور اروپایی ‌و عضو رسمی پیمان شینگن و عضو رسمی اتحادیه اروپا است. اگر شما اقامت یونان را داشته باشید، می‌توانید به تمام کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن بدون ویزا سفر کنید. مالیات در این کشور سالانه 26 درصد است که این قانون شامل افرادی که از طریق تمکن مالی اقامت این کشور را اخذ کرده‌اند نمی‌شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل امور بین المللی با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام. دخترم از طریق تمکن مالی به یونان میخواد مهاجرت کنه و شرایط اولیه دریافت اقامت رو داره. فقط سوالم اینه که تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال چطور هست؟

    • سلام دوست عزیز
      تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال وابسته به حفظ درآمد ثابت ماهیانه شما است، که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید ثابت شود. به طور کلی اقامت تمکن مالی یونان ابتدا ۲ سال و سپس ۳ ساله تمدید می‌گردد.

  • سلام من ميخوام بدونم اگر اقامت يونان بگيرم بعد از گرفتن اقامت. من باید حتما در یونان زندگی کنم ؟

  • سلام من یه سفر کاری به یونان دارم میخوام بدونم چه مدت بعده سفر کاری به یونان اقامت آماده میشه؟

    • سلام دوست عزیز
      باتوجه به فرض سوال شما حدود 45 روز پس از انجام امور اداری در کشور یونان، اقامت دو ساله یونان آماده می‌گردد و به متقاضی تحویل می‌گردد.

  • سلام و عرض ادب سوالی در خصوص تبدیل شدن هالی اقامت یونان دارم. چقدر زمان میبرد تا اقامت تمکن مالی یونان، به اقامت دائم تبدیل بشود؟

    • سلام دوست عزیز
      ابتدا به مدت دو سال، اقامت تمکن مالی کشور یونان به متقاضی داده می‌شود. سپس هر ۳ سال یک بار قابل تمدید می‌گردد، که بعد از گذشت مدت ۵ سال از صدور مجوز اقامت اروپا و همچنین در صورت رعایت شرایط مورد نیاز توسط متقاضی، او می‌تواند اقامت دائم کشور یونان را دریافت کند.

  • سلام من میخواستم در مورد اینکه چطور می توانم اقامت دائم یونان را بگیرم راهنمایی شوم.باتشکر

    • سلام وقت شما بخیر
      شما برای اقامت دائم کشور یونان، باید حداقل 183 روز از سال را در کشور یونان اقامت داشته باشید و میتوانید بعد از پنج سال اقامت دائم و بعد از 10 سال برای تابعیت اقدام نمایید.

  • با سلام و احترام، بنده می‌خواهم اقامت کشور یونان را از طریق تمکن مالی دریافت کنم. تقریبا همه شرایط اولیه از جمله سرمایه اولیه و داشتن شغل مناسب را دارم . فقط یک سوال دارم اینکه مدت اعتبار این اقامت به چه صورت است وتمدید آن چه شرایطی دارد؟

    • سلام وقت شما بخیر
      اقامت تمکن مالی یونان ابتدا به مدت ۲ سال اعتبار دارد و سپس به صورت دورههای ۳ ساله نیز تمدید خواهد شد. تمدید اقامت تمکن مالی یونان در هر سال وابسته به موضوع حفظ درآمد ثابت ماهیانه شما است که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید ثابت گردد. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور بین الملل با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام جناب مهری
    من ارفع نیا هستم و متخصص نورولوژی در اصفهان اقامت دارم میخواستم برای تمکن مالی یونان اقدام کنم
    ایا شما این روش رو پیشنهاد میدین؟

    • سلام وقت شما بخیر
      اخذ اقامت کشور یونان از طریق روش تمکن مالی، غالبا برای پزشکان، دندانپزشکان، تجار و تمام افرادی که تمکن مالی خوبی دارند و به دنبال این هستند تا با کمترین میزان ریسک، اقامت اروپا را کسب کنند مناسب می‌باشد. شما می‌توانید جهت دریافت زمان مشاوره تخصصی در این مورد با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام وقتتون بخیر، من در ایران کارمند یک شرکت خصوصی هستم ولی درآمد نسبتا خوبی دارم، میخواستم بدونم با توجه به شخص نیمه دولتی که دارم میتوانم اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی رو داشته باشم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      برای دریافت اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی مواردی حائز اهمیت است اول اینکه شما باید در ایران شغل مناسبی داشته باشید، برای مثال دارای شرکت یا جواز کسب باشد و به طور کلی صاحب شغل باشید، یک الی دو سند ملکی به نام خود داشته باشید و همچنین حساب بانکی شما به تعداد اعضای خانواده در ایران بالای 2 الی 3 میلیارد باشد. اما بهتر است دراین خصوص با وکیل بین المللی مشورت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *