این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی شرایط جدید صدور ویزای کار ژاپن و معرفی مشاور حقوقی مهاجرت کاری با شما هستیم.

شرایط جدید صدور ویزای کار ژاپناز اوائل شروع جنگ بین ایران و عراق، تعدادی از جوانان مشمول وظیفه عمومی به قصد فرار از حضور در جنگ به خارج از کشور سفر کردند که عموده آنها را متقاضیان کار در ژاپن تشکیل می داد.

صدور ویزای کار در ژاپن و همچنین وجود کارهای نیازمند به منابع انسانی در این کشور و همچنین میزان بالای دستمزد، جاذبه ای بود که جوانان ایرانی را طی یک دهه به خود جذب نمود.

اما اخیرا محدودیت ها و محرومیت هایی برای صدور ویزای کار ژاپن برای ایرانی ها و تعدادی از ملیت های دیگر پیش بینی شده است که بررسی این موضوع در بخش مهاجرت و حقوق بین الملل دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در ایران، مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفته است.

نکات مهم شرایط جدید صدور ویزای کار ژاپن

  • برای بررسی شرایط مورد نیاز صدور ویزای کار ژاپن چه گزینه هایی وجود دارد؟
  • بهترین کشور برای درخواست ویزای کار کدام است؟
  اجرای اسناد خارجی در ایران

محرومیت احتمالی اتباع ایران و ترکیه از طرح جدید “ویزای کاری مهارتهای معین” 

کارجوی گرامی با توجه به اینکه هنوز شرایط و الزامات کار در ژاپن مشخص نشده و احتمالا به ایرانی ها ویزا صادر نشود مراقب باشید مورد سوء استفاده بعضی اشخاص و موسسات در خصوص اخذ ویزای کار قرار نگیرید.

به گزارش روزنامه ملی Asahi Shimbun ژاپن، وزارت دادگستری ژاپن در نظر دارد اتباع ایران و ترکیه را از اخذ ویزای کار جدیدی که قرار است در ماه آوریل معرفی شود، محروم کند. گفته می شود این اقدام در پاسخ به عدم همکاری دولتهای این دو کشور در پذیرش شهروندان دیپورت شده از ژاپن صورت خواهد گرفت.

وزارت دادگستری ژاپن تصمیم نهایی خود در این خصوص را تا اواخر ماه مارس میلادی اعلام خواهد کرد. ویزای کاری جدید “مهارتهای معین” تحت قانون اصلاح شده کنترل مهاجرتی و به رسمیت شناختن پناهندگان اجرا خواهد شد تا امکان ورود نیروی کار خارجی بیشتری را برای جبران کمبود نیروی کار در ژاپن فراهم سازد.

به گزارش روزنامه Asahi، موارد متعددی در سالیان اخیر مشاهده شده که طی آنها، ایران از صدور سندی ضروری برای دیپورت اتباع خود از ژاپن خودداری نموده و حفاظت از آزادی جابجایی افراد تحت قانون اساسی ایران را به عنوان دلیل ذکر کرده است.

همچنین گفته می شود ترکیه نیز از انتقال اتباع ترکی که اعتبار پاسپورت آنان منقضی شده است، خودداری می کند.

شرایط جدید صدور ویزای کار ژاپنتحت هنجارهای بین الملل، کشورها ملزمند در صورت دیپورت شدن اتباعشان از کشورهای دیگر، آنان را بپذیرند و بر همین اساس، وزارت دادگستری ژاپن احتمالا به این نتیجه رسیده است که اتباع این دو کشور باید از طرح ویزای کاری “مهارتهای معین” ژاپن محروم شوند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

قانون کنترل مهاجرتی ژاپن صراحتا بیان می دارد که اتباع خارجی که به صورت غیرقانونی در ژاپن زندگی می کنند یا در پرونده های کیفی محکوم شده اند، باید از خاک این کشور خارج شوند.

فیلیپین، ترکیه، سری لانکا، ایران و چین پنج کشوری هستند که دارای بیشترین میزان دیپورت اتباع خارجی مقیم ژاپن هستند. با این تفاوت که بر خلاف ایران و ترکیه، دولت های فیلیپین، سری لانکا و چین بر خلادر خصوص پذیرش اتباع دیپورت شده خود با دولت ژاپن همکاری داشته اند. شرایط جدید صدور ویزای کار ژاپن

راه های ارتباطی مشاوره حقوقی مهاجرت کاری در ایران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت نیاوران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت نیاوران، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.8/5 - (18 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *