این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع ثبت شرکت در سوئیس در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

ثبت شرکت در سوئیسمبحث سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس از مباحث و موضوعات پرطرفدار برای شرکت‌ها و تجار خارجی می‌باشد.
این کشور به سبب ویژگی‌های بسیار عالی و شرایط بسیار مناسبی که برای اشخاص متقاضی سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت فراهم می‌کند، مورد توجه افراد بسیاری که قصد مهاجرت را دارند قرار گرفته است؛
به همین سبب ثبت شرکت در سوئیس که یکی از انواع سرمایه‌گذاری است، فرصت مناسبی برای مهاجرت فراهم آورده است.
لذا در این نوشتار قصد داریم با توجه به سوالات متداول و متنوعی که ذهن شما مخاطبان محترم را به خود مشغول کرده به صورت جامع و مفید به شرح کامل این مطلب بپردازیم.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در سوئیس و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین ثبت شرکت در سوئیس را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به سوئیس، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در سوئیس، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به سوئیس بوده است.

  اقامت تمکن مالی سوئیس

شرایط قانونی ثبت شرکت سوئیس

شرایط قانونی حاکم جهت ثبت شرکت که یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در سوئیس می‌باشد؛
به این صورت است که شخص و یا اشخاص متقاضی باید کمپانی و یا شرکت مورد نظر خود را در سوئیس به ثبت برسانند.

به منظور ثبت شرکت در سوئیس، ابتدائاً می‌بایست بیزینس پلن یا طرح توجیهی اقتصادی که قابلیت ارایه و توجیه به اداره‌ی اقتصاد این کشور را داشته باشد، توسط متخصصین تنظیم گردد.
بیزینس پلن شامل موضوعاتی همچون رزومه شخص متقاضی ثبت شرکت و سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی وی می باشد؛
ضمن اینکه به آورده‌ی نقدی و غیر نقدی شرکت می‌بایست اشاره و ریسک کار و تمامی موضوعات مرتبط دیگر همچون تعداد نیروی انسانی و…. باید پیش بینی گردد. بیزینس پلن می‌بایست به تایید مراجع ذیصلاح برسد.

شرکت ثبت شده اگر فعالیت و بازخورد متناسب و سودآوری بهینه و معقول که در سوئیس و به طور متداول بالای 100.000 فرانک سویییس را داشته باشد، این شرکت می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

شرکت هر ساله در صورت پرداخت مالیات وضع شده که باتوجه به فعالیت و سودآوری شرکت در نظر گرفته شده است، می‌تواند به فعالیت خود بپردازد و صاحبان شرکت پس از پرداخت مالیات در پایان هر سال می‌توانند کارت اقامت خود را تمدید کنند.

اگر شرکت فعالیت مطلوب داشته باشد و روند سودآوری را با موفقیت طی کند، پس از گذشت  5 سال متوالی صاحبان شرکت می‌توانند کارت اقامت نوع C را درخواست نمایند.

ثبت شرکت در سوئیس

ثبت شرکت در سوئیسبر اساس قوانین جدیدی که پارلمان کشور سوئیس تصویب نموده است، پس از گذراندن 3 سال پس از پنج سال نیز می‌توانند برای اخذ پاسپورت که هدف غایی متقاضی به منزله بهره مندی ازحقوق شهروندی می‌باشد، اقدام نمایند.

  دریافت اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی

به طور کلی شرکت‌هایی که توسط اشخاص و اتباع خارجی سایر کشورها در سوئیس به ثبت می‌رسد و از مجبوبیت بالاتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است به شرح زیر است:

حالت اول: ثبت شرکت‌هایی با مسئولیت و تعهدات محدود
حالت دوم: ثبت شرکت‌هایی با عنوان سهامی خاص
حالت سوم: ثبت شرکت‌هایی به صورت شعبه و یا نمایندگی درکشور دوم

شرکت با مسولیت محدود در سوئیس

رایج‌ترین و متداول‌ترین روش ممکن برای ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت و تعهدات محدود می‌باشد. وجود سرمایه اولیه و ابتدایی الزامی است. سرمایه اولیه و ابتدایی باید 20.000 فرانک سوئیسی و یا معادل آن 13000 یورو باشد که کلیه مبلغ سرمایه اولیه باید به یکی از بانک‌های کشور سوئیس که از ارزش و اعتبار بین‌المللی بالایی برخوردار هستند، پرداخت شود. این شرکت باید حداقل 2 شخص را به عنوان سهامدار معرفی نماید که حداقل یک نفر از این سهامداران مقیم کشور سوئیس بوده و اقامت کشور سوئیس را داشته باشد که حق امضا برای شرکت ثبت شده به شخص مقیم اختصاص داده شود.

شرکت با سهامی خاص در سوئیس

اگر شخصی قصد داشته باشد که شرکت و یا کمپانی بزرگی با فعالیت‌های گسترده، در کشور دیگری به ثبت برساند باید سرمایه کافی ولازم را نسبت به این امر داشته باشد.

این نوع شرکت در زمره‌ی ثبت شرکت ها با عنوان سهامی خاص قرار خواهد گرفت.
برای ثبت شرکت با عنوان سهامی خاص مبلغ سرمایه اولیه باید 100.000 فرانک سوئیسی یا معادل آن 62.000 یورو باشد و تقریبا نصف این مبلغ باید به صورت نقدی  پرداخت گردد.

در این نوع ثبت شرکت باید یک نفر از اشخاصی که مقیم کشور سوئیس می‌باشد را به عنوان مدیر به اداره‌ی ثبت شرکت‌ها در سوئیس معرفی نمود که حق امضا به این شخص اختصاص داده شود.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

ثبت نمایندگی یا شعبه در سوئیس

مهاجرت به سوئیس از طریق کارچنانچه شخص و یا کمپانی، شرکت ثبت شده در کشور مبدا را داشته باشد و این شخص بخواهد که شعبه و نمایندگی از آن شرکت را در کشور دومی (کشور مقصد)، به عنوان مثال سوئیس تاسیس نماید، نیازی به داشتن سرمایه اولیه نخواهد داشت.
اما شخص و یا کمپانی یک نفر از افرادی که مقیم کشور سوئیس هستند و اقامت این کشور را دارند را باید به عنوان مدیر معرفی نماید، که این شخص حق امضا داشته باشد.

شخص متقاضی و یا شرکت باید مدارک و مستندات لازم و کافی را به اداره ثبت شرکت‌ها در سوئیس ارائه نماید که این شرکت در کشور مبدا به ثبت رسیده است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در سوئیس

  1. فرم تکمیل شده درخواست ثبت شرکت.
  2. طرح توجیهی اقتصادی.
  3. ام کمپانی و شرکت ثبت شده به همراه ریز جزئیات آن
  4. اسکن کلیه مدارک هویتی سهامداران و مدیران کمپانی تجاری ثبت شده: شامل کارت ملی، گذرنامه (پاسپورت) به انضمام ترجمه تمامی این مدارک.
  5. مشخصات کامل مدیر و یا مدیران کمپانی ثبت شده به همراه آدرس کامل سهامداران.
  6. مدرک اثبات نشانی (آدرس کامل و دقیق ) و ترجمه ی رسمی از یکی قبوض تلفن، گاز یا برق، کارت اعتباری و یا صورت حساب و پرینت بانکی که معمولا پرینت سه ماهه بانکی درخواست می‌گردد.
  7.  ارایه وکالتنامه معتبر و امضا شده از موکل به منظور ارایه به اداره‌ی ثبت شرکت‌ها در سوئیس.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به سوئیس، ثبت شرکت در سوئیس، تحصیل در سوئیس، اقامت دایم سوئیس و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

  مهاجرت به سوئیس

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین مهاجرت در تهران

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *