این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع اقامت جمهوری مالتا در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

اقامت جمهوری مالتاکشور مجمع ‌الجزایری جمهوری مالتا با آب و هوای مدیترانه‌ای، با کسب جایگاه دوم به لحاظ امنیت طبق گزارش جهانی خطر در سال 2015، رشد اقتصادی بالا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، نرخ پایین بیکاری (4.1 درصد)، عضویت در اتحادیه اروپا از سال 2004 و حوزه شنگن از سال 2007، ارایه‌ی برنامه‌های دولتی اقامتی با درصد بالای موفقیت پرونده‌های اقامتی و نیز ایجاد امکان کار برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، امکان خرید یا اجاره ملک در کنار سرمایه‌گذاری در کشوری با ثبات اقتصادی و سیاسی قابل توجه، توانسته است بر شهرت خود در حوزه اتحادیه اروپا برای مخاطبان اقامت در کشوری با استانداردها و معیارهای اروپایی بیفزاید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری درکنار مشاوران متخصص مهاجرتی و همکاران بین ‌المللی، نکاتی چند در خصوص اقامت کشور مالتا به شما عزیزان در این مقاله ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در زمینه اقامت مالتا

  • چه ویژگی‌هایی کشور مالتا را در میان سایر کشورهای ارایه دهنده برنامه مهاجرتی، شاخص ساخته است؟
  • از چه طرقی می‌توان برای اقامت کشور مالتا اقدام نمود؟
  • آیا امکان اخذ اقامت دائم مالتا از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد؟
  • آیا امکان اخذ اقامت خانواده از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد؟
  • آیا امکان اخذ اقامت خانواده از طریق برنامه اقامت عادی مالتا وجود دارد؟
  • آیا امکان خرید و اجاره ملک در کشور مالتا برای اتباع خارجی وجود دارد؟
  • آیا امکان تحصیل و کار در مالتا برای متقاضیان اقامت دائم و عادی مالتا وجود دارد؟
  • آیا امکان اخذ اقامت بلندمدت مالتا برای اتباع ایرانی وجود دارد؟
  • شرایط پرداخت مالیات در جمهوری مالتا به چه صورت است؟
  اجرای اسناد خارجی در ایران

راه های اخذ اقامت جمهوری مالتا

اقامت جمهوری مالتادولت مالتا، از جمله کشورهای محبوب ارایه ‌دهنده‌ی برنامه ‌های مهاجرتی دولتی در میان کشورهای اروپایی و غیر اروپایی همچون قبرس، اتریش، گرانادا، تایلند، انگلستان، استرالیا، آمریکا، سوئیس، کانادا و اتحادیه عرب می‌باشد.

برنامه‌های اقامت در مالتا )لینک داده شود به مقاله با عنوان برنامه‌های اقامت مالتا) همچون برنامه‌ی اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و اقامت عادی مالتا از طریق خرید یا اجاره ملک و پرداخت مالیات را ارایه می‌دهد.

جمهوری مالتا، امکان اقامت برای متقاضیان تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و خرید یا اجاره ملک را با رعایت شرایط لازم فراهم آورده است. اتباع غیر اروپایی نیز می‌توانند با رعایت شرایط لازم، درخواست کار و تحصیل در کشور مالتا داده و از مزایای اقامتی بهره‌مند گردند.

افراد می‌توانند با اقامت به مدت 5 سال در کشور مالتا و نیز به شرط 6 ماه اقامت در هر سال، درخواست اقامت بلندمدت (Long-Term Residency) را داده و از مزایای اقامت در مالتا در کنار اقامت بدون محدودیت در کشورهای اتحادیه اروپا بهره‌مند گردند. همانطور که می‌دانید، طبق قوانین اتحادیه اروپا، افرادی که اقامت بلند مدت یکی از کشورهای اروپایی را اخذ نمایند، در واقع اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا را اخذ نموده و می‌توانند بدون محدودیت زمانی در هر یک از کشورهای اروپایی اقامت داشته باشند. در غیر اینصورت، اقامت افراد محدود بوده و در صورت تخلف از محدوده‌ی زمانی مجاز، پرداخت جریمه، ضروری می‌گردد.

افرادی که یکی از طرق اقامت قانونی کشور مالتا را دارا باشند، می‌توانند برای پیوست خانواده خود یعنی همسر، فرزندان، والدین خود و والدین همسر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و اقامت آنها در مالتا اقدام نمایند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

مزایای اقامت مالتا

افرادی که در برنامه‌ی اقامت مالتا از طریق سرمایه‌گذاری شرکت می‌نمایند، از مزایایی همچون اخذ اقامت دائم، کارت شهروندی و تابعیت و نیز اقامت بلند مدت مالتا بهره‌ مند خواهند شد. علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند آزادانه و بدون ویزا در حوزه اتحادیه اروپا و شنگن رفت و آمد نمایند. پیوست خانواده به متقاضی سرمایه‌گذاری در مالتا در پرونده‌ی اقامتی از دیگر مزایای این برنامه می‌باشد.

افرادی که متقاضی اقامت عادی مالتا باشند، با پرداخت 15 هزار یورو به عنوان مالیات و 6 هزار یورو به دولت مالتا برای ثبت درخواست اقامت عادی، علاوه بر امکان خرید (به ارزش حداقل 220 هزار یورو) یا اجاره ملک (به ارزش 8.750 یورو در سال)، با تقدیم سوگندنامه به دولت مالتا در خصوص عدم اقامت در کشوری دیگر برای مدت بیش از 183 روز، می‌توانند از مزایای مالیاتی بهره‌مند گردند.

اقامت تحصیلی مالتا

اقامت تحصیلی در هلندافرادی که قصد تحصیل در کشور مالتا را نیز داشته باشند، می‌توانند با ثبت درخواست خود نزد دولت مالتا، کارت اقامت برای طول مدت تحصیل خود دریافت نمایند. کشور مالتا، از جمله کشورهایی می‌باشد که ویزای گاردین برای یکی از والدین دانش ‌آموزان صادر می‌نماید.

امکان تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های مالتا وجود دارد. شرکت در دوره‌های تحصیلی مستلزم ارائه مدرک زبان (حداقلIELTS 5.5) وجود دارد. یکی از فرصت‌های فوق‌العاده برای تحصیل در مالتا، در صورتی که مدرک زبان نداشته باشید، شرکت در دوره‌های زبان با قیمت‌های مناسب و استاندارهای آموزشی بالا می‌باشد. هزینه شرکت در دوره‌های زبان (IELTS, TOFEL and Cambridge)، حدود هفته‌ای تا 400 یورو شامل شهریه و اجاره خوابگاه می‌باشد. افراد نیز می‌توانند در خانه‌‌‌های میزبان‌ها (خانواده‌های مالتایی) در اطراف دانشگاه سکونت یابند.اقامت جمهوری مالتا

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مالیات در مالتا

کشور مالتا از جمله کشورهایی می‌باشد که نیازی به پرداخت مالیات بعد از فوت و مالیات بر سهام با رعایت شرایط خاص، در آن وجود ندارد. افراد علی‌رغم کشورهایی همچون اسپانیا، تنها در زمان خرید ملک مستلزم پرداخت مالیات می‌باشند؛ در کشورهای دیگر همچون اسپانیا که امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک را فراهم آورده‌اند، هر ساله باید مالیات بر دارایی (ملک) پرداخت گردد. نرخ پایین مالیات در کنار سایر مزیت‌های مالتا، این کشور را به مقصد محبوب و پرطرفدار میان سرمایه‌گذاران به ویژه ایرانیان تبدیل کرده است.

خرید و اجاره ملک در مالتا

جمهوری مالتا از جمله کشورهایی می‌باشد که در کنار سرمایه‌گذاری، اجازه خرید یا اجاره ملک را به متقاضیان می‌دهد؛ چه بسا خرید یا اجاره ملک از شروط لازم برای دریافت اقامت مالتا می‌باشد. افراد با قصد سرمایه‌گذاری با ارزش 250 هزار یورو در مالتا، امکان خرید ملک با ارزش حداقل 270 هزار یورو یا اجاره ملک با ارزش حداقل 10 هزار یورو در سال و افراد متقاضی اقامت عادی مالتا، امکان خرید ملک به ارزش 220 هزار یورو یا اجاره ملک با ارزش حداقل 8.750 یورو در سال را دارند.

بهترین وکیل مهاجرت به مالتا در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر در کنار مشاوران ارشد مهاجرتی، همکاران و وکلای بین‌المللی، همگام و همراه شما در تمامی مراحل اخذ اقامت مالتا، تحصیل در مالتا، خرید یا اجاره ملک و سرمایه‌گذاری در مالتا می‌باشد.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی و تخصصی در زمینه مهاجرت به مالتا و اخذ اقامت جمهوری مالتا و نیز تعیین وقت مشاوره حضوری با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین ‌الملل در تماس باشید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *