با مبحث ازدواج ایرانیان در هلند همراه شما هستیم.

ازدواج ایرانیان در هلندراه‌های مهاجرت به کشور هلند متفاوت هستند. یکی از این راه‌ها، ازدواج با فردی است که تابعیت هلند را دارد. ایرانیانی که قصد مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج را دارند، ابتدا باید با قوانین مهاجرتی کشور هلند آشنا شوند و سپس نسبت به این امر اقدام کنند.

بهترین کسی که می‌تواند افراد را نسبت به قوانین مهاجرتی این کشور آگاه کند، یک وکیل متبحر و با تجربه می‌باشد، که اطلاعات دقیق، جامع و صحیحی در این مورد به افراد دهد تا بتوانند با دقت بالایی تصمیم به این امر بگیرند.

توصیه می‌شود که قبل از انجام این کار، یک بار به این کشور سفر کنند، تا نسبت به سبک زندگی و همچنین فرهنگ مردم این کشور آگاهی پیدا کنند و سپس با اطمینان بیشتری تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرند.

در این صورت فرد با اطلاعات کامل‌تری در این امر قدم برمی‌دارد و با شرایط و محیطی که قرار است در آنجا زندگی جدیدی را شروع کند آشنا می‌شود.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت به شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با وکلای متخصص و با تجربه‌ موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های این موسسه که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم جهت این امر صورت گیرد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع ازدواج ایرانیان در هلند را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

با گروه وکلای بین المللی خانواده مهر پارسیان همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه ازدواج ایرانیان در هلند

1 . آیا افراد ایرانی می‌توانند با ازدواج در هلند اقامت این کشور را دریافت کنند؟
2 . آیا با ازدواج صوری می‌توان اخذ اقامت کشور هلند را دریافت کرد؟
3 . آیا با ازدواج در هلند می‌توان از تمام حقوق شهروندی هلند برخوردار شد؟
4 . وکیل چه کمکی می‌تواند در زمینه ازدواج ایرانیان در هلند، به افراد کند؟
5 . ایرانیان برای ازدواج با فرد هلندی باید چه شرایطی داشته باشند؟
6 . آیا از طریق ازدواج با مرد هلندی می‌توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد؟
7 . بهترین وکیل در زمینه ازدواج ایرانیان در هلند کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

آیا افراد ایرانی می‌توانند با ازدواج در هلند اقامت این کشور را دریافت کنند؟

اقامت هلندبه صورت کلی، مهاجرت به کشور هلند از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد، که ازدواج در هلند یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور است. در این روش افراد می‌توانند با یک فردی که تابعیت کشور هلند را دارد ازدواج کنند و در صورت داشتن شرایطی، بعد از گذشت مدت معینی می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

این اجازه اقامت در صورتی به افراد داده می‌شود که تمام مراحل قانونی را انجام داده باشند. فرد همچنین باید تمام شرایط لازم را دارا باشد. در صورتی که شرایط فرد تغییر نماید، باید نوع اجازه اقامت خود را هم نیز تغییر دهد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

شرایط مورد نیاز برای ازدواج ایرانیان در هلند را در ادامه مقاله با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

آیا با ازدواج صوری می‌توان اخذ اقامت کشور هلند را دریافت کرد؟

ازدواج با فرد هلندی که نهایتا منجر به دریافت اقامت کشور هلند شود، دارای یکسری شرایط می‌باشد. یکی از این شرایط این است که افراد باید اثبات کنند که ازدواجشان حقیقی است و همچنین 3 سال از زندگی مشترک آن‌ها گذشته باشد و هیچوقت از یکدیگر جدا نشده باشند. این موارد قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورتی که ازدواج آن‌ها حقیقی نباشد و صوری باشد، اقامت این کشور به فرد داده نمی‎شود.

ایرانیان برای ازدواج با فرد هلندی باید چه شرایطی داشته باشند ؟

ایرانیان می‌توانند با یک تبعه هلندی ازدواج کنند و تحت شرایطی اقامت این کشور را اخذ نمایند. فرقی نمی‌کند که این فرد هلندی زن باشد و یا مرد. شرایطی که در این مورد در نظر گرفته شده‌اند عبارتند از:

داشتن سن بالای 18 سال، ارائه برگه تجرد، گذشت حداقل 3 سال از زندگی مشترک زوجین، عدم داشتن سابقه کیفری و همچنین داشتن تمکن مالی برای اداره زندگی.

مدارک لازم برای ازدواج در هلند عبارتند از:

  • ارائه سندی مبنی بر تجرد فرد.
  • در صورتی که فرد متقاضی مطلقه باشد باید سندی دال بر جدایی از همسر ارائه دهد.
  • ارائه نامه مبنی بر تمکن مالی
  • ارائه مدارکی مبنی بر زمان آشنایی هر دو زوج
  • ارائه مدارکی که نشان از داشتن دوران نامزدی دهد
  • ارائه مدارک و آدرس از مکان زندگی زوجین با یکدیگر پس از ازدواج
  • ارائه رسیدی مبنی بر پرداخت هزینه‌ های لازم
  • مدارک هویتی و شناسایی
  • عکس
  وکیل ارث ایرانیان خارج از کشور

بهترین وکیل در زمینه ازدواج ایرانیان در هلند کیست و دارای چه شرایطی می‌باشد؟

اقامت تمکن مالی هلندبهترین وکیل در زمینه ازدواج ایرانیان در آلمان، وکیلی است که دارای تجربه بالایی در این زمینه باشد و اطلاعات به روز و دقیقی در مورد قوانین مهاجرتی کشور هلند داشته باشد. او می‌تواند با ارائه یک مشاوره تخصصی به فرد متقاضی، او را از مسیری که قرار است در آن قرار گیرد و همچنین چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها مواجه گردد، آگاه کند.

فرد متقاضی با بررسی شرایط زندگی خود و همچنین اطلاعاتی که در این زمینه دریافت می‌کند، می‌تواند با کمک وکیل حاذق بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

با توجه به اینکه موضوع ازدواج ایرانیان در هلند از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، منطقی‌ترین کار در این زمینه این است که، فرد ابتدا در این زمینه از وکیل متخصص مشاوره دریافت کند و سپس نسبت به این امر اقدام کند.

به همین دلیل ما به شما عزیزان، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به مالتا می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با وکیل متبحر در زمینه ازدواج ایرانیان در هلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند ازدواج ایرانیان در هلند 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (80 امتیاز)

6 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. من میخوام مهاجرت کنم به کشور هلند. چطور میتونم این کار رو از طریق ازدواج انجام بدم؟ آیا میتونم اونجا با یکی ازدواج کنم و بعد از انجام کارها ازش جدا شم؟

    • سلام. امکان اخذ ویزای کشور هلند از طریق ازدواج به این معنی نیست که شما با یک ازدواج صوری بتوانید این کار را انجام دهید. اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج دارای شرایطی می‌باشد که حقیقی بودن ازدواج یکی از آن شرایط می‌باشد و به طور قطع مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جهت دریافت اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
      09120067663

  • سلام
    سوالی داشتم از شما من برای ازدواج با یک خانم هلندی میخوام اقدام کنم تا از این طریق بتونم اقامت هلند دریافت کنم و شرایط  لازم برای این مورد لازم داشتم ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      داشتن سن بالای 18 سال، ارائه برگه تجرد، گذشت حداقل 3 سال از زندگی مشترک زوجین، عدم داشتن سابقه کیفری و همچنین داشتن تمکن مالی برای اداره زندگی.

  • سلام روز خوش
    من با یک آقای تبعه هلند قصد ازدواج دارم تا بتونم تابعیت کسب کنم ولی نمیخوام با ایشون زندگی کنم باهم توافق کردیم میخوام بدونم امکان پذیر آیا وکیلی هست که بتون  مشاوره کامل در این زمینه به من بده ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      یکی از شرایط این است که افراد باید اثبات کنند که ازدواجشان حقیقی است و همچنین 3 سال از زندگی مشترک آنها گذشته باشد و هیچوقت از یکدیگر جدا نشده باشند. این موارد قطعا مورد بررسی قرار میگیرند و در صورتی که ازدواج آنها حقیقی نباشد و صوری باشد، اقامت این کشور به فرد داده نمی‎شود. بله شما میتوانید جهت هماهنگی تایم مشاوره با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *