با بررسی خرید ملک در یونان از واسطه همراهتان هستیم.

خرید ملک در یونان از واسطهخرید ملک در یونان از واسطه همیشه موضوعی سوال بر‌انگیز و مستلزم تحقیقات گسترده برای یافتن مشاور املاک و یا وکیل در کشور یونان می‌باشد که گاهی به دلیل انتخاب نادرست، می‌تواند همراه با تجربیاتی تلخ باشد.
مبحث سرمایه‌گذاری حتی در کشور مادری ما هم دارای ریسک و مخاطرات خاص خود می‌باشد.

حال اگر بخواهیم این سرمایه‌گذاری را در کشوری دیگر، و معامله و قرارداد را طبق قوانینی که اطلاعی از آن نداریم انجام دهیم، این پروسه دلهره‌آور‌تر خواهد شد.
بر همین اساس هر سرمایه‌گذار نیازمند داشتن یک واسطه امین می‌باشد تا او را راهنمایی نماید و از مخاطرات به دور نگاه دارد.

خرید ملک در یونان از واسطه در بهترین حالت می‌تواند از طریق موسسه‌ای خوشنام و یا وکیلی با سابقه در زمینه مهاجرت با احاطه کامل به امور و قرارداد‌های ملکی یونان انجام پذیرد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع خرید ملک در یونان از واسطه پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع خرید ملک در یونان از واسطه

  • خرید ملک در یونان و اقامت اروپا چه ارتباطی با هم دارند؟
  • اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان در چه مدت امکان‌پذیر است؟
  • خرید ملک در یونان به پول ایران متوسط چقدر است؟
  • روند خرید آپارتمان در یونان آتن به چه صورت است؟
  • واسطه کیست و باید چه شرایطی داشته باشد؟
  • بهترین وکیل متخصص در زمینه خرید ملک در یونان از واسطه کیست و دارای چه ویژ‌گی‌هایی می‌باشد؟

ارتباط خرید ملک در یونان و اقامت اروپا

اقامت بدون سرمایه گذاری در اروپادر 18 آوریل 2013، یونان قانون 4146/2013 را تصویب کرد، که به استناد آن شهروندان غیر از اتحادیه اروپا و اعضای خانواده آنها حق دریافت مجوز اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را در یونان را می‌دهد.

  وکیل بین المللی در آتن

طبق ماده 36 الف این قانون، اجازه اقامت پنج ساله به شهروندان غیر از اتحادیه اروپا که دارای املاک و مستغلات با ارزش بیش از 250 هزار یورو در یونان هستند، یا خریداری می‌کنند، اعطا می‌شود.

مورخ جولای 2015، یونان اصلاحات جدیدی را در قانون 4251/2014 تحت قانون 4332/2015 ارائه کرد که به شهروندان غیر از اتحادیه اروپا این حق را می‌دهد که در صورتی که 7 سال متوالی در یونان اقامت داشته باشند، و به شرط اقامت حداقل 180 روز در هر سال در یونان، تابعیت دریافت کنند.

جالب اینجاست که با دریافت اقامت دایم یونان، امکان سفر بدون اخذ ویزا در کشورهای عضو شینگن و همچنین حدود 190 کشور میسر خواهد شد.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان در چه مدت امکان‌پذیر است؟

روند درخواست تقریباً 40 روز از زمان سرمایه‌گذاری تا صدور مجوز اقامت به طول می‌انجامد. متقاضی باید قبل از درخواست ویزا، سرمایه گذاری ملک در یونان را انجام داده باشد.

خرید ملک در یونان به پول ایران متوسط چقدر است؟

میانگین هزینه هر متر مربع ملک بین 3500 تا 5000 یورو است و میانگین قیمت فروش یک آپارتمان استاندارد از 200 هزار تا 400 هزار یورو، بسته به شهر و موقعیت ملک متغیر استارزان ترین مناطق برای خرید آپارتمان در یونان، کیلکیس است، جایی که میانگین ارزش ملک در آن 644 یورو در هر متر مربع می‌باشد، پس از آن کاردیتسا با 688 یورو در هر متر مربع و کوزانی با 688 یورو در هر متر مربع قرار دارند.

رشد سالانه 15 درصدی ورود گردشگران به آتن، پایین بودن قیمت‌ املاک، سبک زندگی شهری و نزدیکی این شهر به جزایر یونان، آتن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران ملک تبدیل کرده و پیشنهاد ما نیز می‌باشد.

  خرید سیم کارت در یونان

با توجه به متغیر بودن مبالغ و نرخ ارز، قبل از اقدام به خرید حتما از وکیل متخصص خرید ملک و اخذ اقامت در یونان بخواهید ارزش املاک را مجدد استعلام بگیرند.

روند خرید آپارتمان در یونان آتن

شرایط خرید ملک در یونانبرای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان نیازمند دو سفر به یونان هستید که سفر اول بر حسب صورت حساب بانکی شما با ویزای تایپ D و یا C خواهد بود.

در این سفر، خرید ملک در یونان از واسطه، با همکاری شما انجام شده و هر چه وکیل و موسسه‌ای که به عنوان واسطه عمل می‌کنند مجرب‌تر باشند، روند سرمایه‌گذاری شما مطمئن‌تر و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

پس از دریافت کد مالیاتی و افتتاح حساب بانکی در یونان می‌توانید برای انتقال قانونی پول بر اساس قوانین یونان و عقد قرارداد و سرمایه‌گذاری اقدام نمایید

در این مرحله پس از انتقال سند مالکیت در دفترخانه اسناد رسمی، هزینه‌های جانبی را نیز پرداخت و تمامی مدارک به سفارت یونان در ایران برای اخذ اقامت ارسال می‌شود.

همانطور که در بخش‌های قبلی مقاله توضیح داده شد، روند درخواست اقامت 40 روز می‌باشد و پس از سپری شدن این بازه زمانی باید با وقت قبلی برای انگشت نگاری و صدور بلو‌پیپر (تاییدیه اقامت) اقدام نمایید.

واسطه خرید ملک کیست و باید چه شرایطی داشته باشد؟

توجه داشته باشید افراد ممکن است با قصد زندگی و اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک اقدام نمایند، که در این صورت چون قرار است از ملک استفاده شخصی نمایند، مستلزم دقت زیاد برای خرید خانه در یونان هستند.

یا ممکن است افراد با قصد سرمایه‌گذاری، خرید خانه در یونان را انجام دهند، که در این صورت هم نیازمند بررسی مقتصدانه هستند، زیرا یک وجه از سرمایه‌گذاری، خرید در زمان و با قیمت مناسب و وجه دیگر آن، فروش در زمان و با قیمت مناسب می‌باشد.

  وکیل اسناد و املاک در یونان

هم خرید و هم فروش ملک به قیمت و با در نظر داشتن موقعیت مناسب برای اجاره به گردشگران، نیازمند خرید ملک در یونان از واسطه معتبر و آشنا به منطقه می‌باشد که تمامی این دغدغه‌ها در موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان کاملا رفع شده است.

بهترین وکیل متخصص در زمینه خرید ملک در یونان از واسطه

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشوراگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع خرید ملک در یونان از واسطه هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه خرید ملک در یونان از واسطه، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

مزایای اقامت یونان چیست؟

مسافرت به حدود 190 کشور بدون اخذ ویزا. مسافرت به تمامی کشورهای منطقه شینگن بدون اخذ ویزا، حتی از کشوری غیر از یونان. اقامت در یونان و استفاده از سیستم آموزشی برای فرزندان.

  مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

چرا برای خرید ملک در یونان به وکیل نیاز دارم؟

این موضوع به طور قانونی الزامی نیست. با این وجود، خریداران املاک و مستغلات به دلیل نداشتن آگاهی از قوانین خرید ملک در یونان، عملا همیشه توسط یک وکیل راهنمایی می‌شوند.

آیا مالیات بر دارایی به طور سالانه در یونان محاسبه می‌شود؟

مالیات سالانه بر دارایی در سال 2011 در یونان اعمال شد. مبالغ بر اساس مساحت متریک ملک و موقعیت آن محاسبه می‌شود. مالیات صرفا توسط مالک قابل پرداخت است و برای مستاجران اعمال نمی‌شود.

خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه خرید ملک در یونان از واسطه 

5/5 - (41 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  • سلام آقای وکیل من در یونان ملک پیدا کردم ولی هنوز نرفتم ببینم. اگر بخوام یه وکیل فارسی زبان در یونان داشته باشم برای بازدید ملک یا وقت قرارداد می تونم از شما کمک بگیرم؟

    • سلام و عرض احترام
      برای گرفتن اقامت یونان از راه اثبات تمکن مالی، حساب بانکی ارزی افتتاح شده در یکی از بانکهای یونان، معاف از مالیات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *