امروز با موضوع ⁠⁣اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج با شما هستیم.

⁠⁣اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواجکسب تابعیت آلمان راههایی متعددی دارد که یکی از این راهها ازدواج با یکی از اتباع آلمان می باشد.
اگر دو فرد مقیم آلمان قصد اخذ تابعیت از طریق ازدواج را داشته باشند ( برای اینکه بعد از اقامت مدت ۸ سال باید دوره انتظار برای اخذ تابعیت سپری شود و اشخاصی که می خواهند این دوران را کاهش داده و زودتر به تابعیت آلمان در آیند ازدواج بهترین گزینه است توضیح آن در ادامه خواهد آمد ) این اشخاص باید قصد خود را به اداره ی ثبت اسناد محل سکونت خود اعلام کنند.

وکیل مهاجرت به آلمان و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، در این نوشتار سعی در ارائه آخرین اطلاعات درباره نحوه ⁠⁣اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج خواهد داشت.

نکات مهم

  • چه مدارکی برای ازدواج با یکی از اتباع آلمانی از راه دور مورد نیاز است؟
  • آیا امکان اخذ اقامت تمکن مالی آلمان وجود دارد؟
  • بهترین وکیل جهت دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی کیست؟

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز که به زبان آلمانی ترجمه شده باشد را برای گواهی صحت به این اداره ارائه دهند.

کارت شناسایی – گذرنامه که نشان دهد بطور قانونی در خاک آلمان اقامت دارند – آدرس محل سکونت خود در آلمان و …) بعد از دو سال از زمان ازدواج به شرطی که اشخاص سه سال قبل از ازدواج مقیم آلمان بو ده باشند درخواست تابعیت آنها پذیرفته شده و به آنها تابعیت داده خواهد شد در این پروسه مدت زمان انتظار از ۸ سال به ۵ سال کاهش می یابد

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

شخصی که در خارج از کشور آلمان باشد و با یکی از اتباع آلمانی ازدواج کند شخص تبعه ی آلمان باید اثبات کند که دارای درآمد کافی برای تامین زندگی خود و همسرش می باشد.

برای تامین هزینه های خود نیازی به کمک های دولتی ندارد و شخص متقاضی ازدواج با تبعه ی آلمان باید زبان آلمانی را در سطح A1 فرا گرفته باشد پس از ازدواج متقاضی دریافت ویزا به سفارت آلمان در داخل کشور خود مراجعه نموده و مدارک ثبت ازدواج و تقاضای خود را برای دریافت ویزای ازدواج ارائه نماید پس از بررسی مدارک در صورتی که صحت مدارک مورد تائید قرار گیرد و مدارک شغلی و درآمدی شخص آلمانی نیز کفایت نماید ویزای ازدواج صادر می شود.

مراحل دریافت و ⁠⁣اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج

مشاوره حقوقی ازدواج در آلمانشخص با دریافت ویزای ازدواج میتواند وارد خاک آلمان شده و در این کشور اقامت داشته باشد در این نوع ویزای ازدواج ( ازدواج با تبعه ی آلمان زمان انتظار برای دریافت تابعیت ۳ سال می باشد بعد از سه سال اقامت در آلمان به تابعیت این کشور دست می یابد .نکته مهم در بابا اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج

توجه : اقامت از طریق ازدواج هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد برعکس قانون مدنی ایران که ازدواج اتباع بیگانه با زن ایرانی به اخذ تابعیت این اشخاص منجر نمی شود در آلمان فرقی نمی کند که یک مرد خارجی با یک زن تبعه ی آلمان ازدواج کند یا بر عکس یک زن خارجی با مرد تبعه ی آلمان ازدواج کند قطعا به اخذ تابعیت آلمان توسط این افراد منجر خواهد شد.

  وکیل ملک ایرانیان ساکن آلمان

از مزایای این نوع اقامت میتوان به این نکته اشاره کرد که شخص اجازه کارتمام وقت خواهد داشت و تمام قوانینی که شامل افرادی که تابعیت حوزه شینگن را دارند برای آنها نیز صادق است .

نکته مهم این است که برای اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج با فردی که تابعیت آلمان رادارد باید شما هم حتما درخواست تابعیت بدهید البته تا زمان مورد نظر سپری نشود به شما تابعیت داده نخواهد شد ولی برای اخذ تابعیت از طریق ازدواج حتما باید درخواست تابعیت داد.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *