این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

کالج زبان در اسپانیادر این مقاله به بررسی کالج زبان در اسپانیا و چگونگی دوره زبان انگلیسی در اسپانیا برای مهاجرت تحصیلی به کشور اسپانیا همراهتان هستیم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

مزایای تحصیل در اسپانیا

اسپانیا کشوری مستقل از اعضای اتحادیه اروپاست که در شبه جزیره ایبری واقع شده است.

از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و از شمال و شمال شرق با فرانسه ،اندورا و خلیج بیکسای و از غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است.

جزایر زیبای قناری در سواحل افریقایی اقیانوس اطلس متعلق به این کشور می‌باشد.

اب و هوا در این کشور معتدل و مدیترانه ای است و با توجه به اب و هوای مطلوب ،دانشگاه های معتبر با رنکینگ جهانی زیر 550 و همینطور شرایط اقتصادی مناسب و شهریه های پایین تر در صورت بورس شدن و همچنین فراوانی رشته ها ی دانشگاهی هدف بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان می‌باشد.کالج زبان در اسپانیا

تحصیل در کالج های اسپانیا بدون مدرک زبان

تحصیل در کالج های اسپانیا تنها با داشتن مدرک دیپلم امکانپذیر است و بدون نیاز به مدرک زبان می‌توان برای اخذ پذیرش در کالج های مختلف شهرهای بارسلونا ، مادرید و…اقدام کرد.

ضمن انکه داشتن مدرک زبان بالا می‌تواند برای متقاضیان نمره خوبی باشد.برای اخذ پذیرش در کالج های اسپانیا دو راه پیش رو است اول انکه پذیرش در بیشتر این کالج ها و دانشگاه ها با زبان اسپانیایی است ،افراد می‌توانند با گذراندن دوره های زبان اسپانیایی در ایران جهت اخذ پذیرش خود اقدام نمایند و دیگر انکه متقاضیان در صورت نداشتن نمره ایلتس مطلوب برای دانشگاه مورد نظرخود می‌توانند با عنوان مشروط در دوره های پیش نیاز زبان شرکت کرده و در پایان دوره در صورت کسب نمره قابل قبول به تحصیلات خود ادامه دهند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

معرفی کالج های اسپانیا

کالج بین المللی بارسلونا در اسپانیا

دریافت ویزای تحصیلی اسپانیااین کالج در ایکزمپ مرکز شهر بارسلونا قرار گرفته. مهمترین هدف متقاضیان برای ورود به این کالج یادگیری زبان اسپانیایی است و دوره های تحصیلی در ان حدود 3 تا 4 ماه می‌باشد.

این دانشگاه شامل بخش مهندسی ،علوم انسانی و پزشکی می‌باشد. شامل امکانات مناسبی چون کافه،سالن های ورزشی و موسیقی است و لازم به ذکر است دانشجویان می‌بایست برای تحصیل در مقطع لیسانس دوره های کالج را پشت سر بگذارند.ضمن انکه این کالج تنها مدرسه معتبر ارائه دهنده برنامه های IB است.کالج زبان در اسپانیا

کالج هنرهای زیبای Ciudad اسپانیا

رشته های این کالج شامل هنردرمانی و هنر های تجسمی است.قبل از ورود به این کالج از افراد ازمون زبان گرفته می‌شود و در پایان دوره افراد می‌توانند جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی اقدام کنند.

این کالج یکی از مجهز ترین کالج های اسپانیا است و برای افراد امکان کارکارگاهی و استدیویی وجود دارد و دانشجویان در پایان دوره های خود مستقیما وارد بازار کار شده و از درامد خوبی برخوردار خواهند بود.

کالج IED بارسلونا

این کالج در زمینه طراحی و هنر دوره های بیشتری را ارایه می دهد و همچنین دوره هایی شامل صنایع خلاق ارایه می‌کند که میتواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.

همچنین دوره ها در این کالج عموما یکساله بوده و افراد می‌توانند بلافاصله بعد از پایان دوره های خود وارد فضای کار شده و کسب درامد کنند.

در واقع رابطه تثبیت شده بین IED ودنیای کار به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا پروژه هایی را با همکاری شرکت های واقعی توسعه داده و در رویدادها و سمینارها و همچنین مسابقات شرکت کنند.این امر مسئولیت تصمیم گیری و توانایی ارتباط مشتری را در انها بالا می‌برد.کالج زبان در اسپانیا

کالج BAU بارسلونا

این مرکز اموزش عالی دوره هایی را در زمینه طراحی ارئه می دهد.واقع در اسپانیا در منطقه ای صنعتی در 6000 متر مربع و دارای فضاهای چند منظوره ای برای ترویج ،تحقیق ،ایجاد و نوراوری طراحی شده است.

  دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا

اموزش ارائه شده در زمینه گرافیکی ،سمعی و بصری، مد و همچنین مدرک کارشناسی ارشد است.علاوه بر طیف گسترده از دوره ها ،دوره های تک نگاری و کارگاه ها رانیز ارائه می‌دهد.

هدف این کالج تربیت طراحان معاصر ، پرسشگر و با ذهن باز است.مدل اموزشی BAU یک اموزش جامع انسانی ، فرهنگی ،هنری و روش شناختی را به ارمغان می‌اوررد.و در همینطورکمک به شهرت بین المللی دانشجویان است.

هزینه تحصیل در اسپانیا

شرایط معیشت در اسپانیاهزینه های وقت سفارت تقریبا 65 یورو ،هزینه های دوره ی زبان انگلیسی حدودا از 3000 تا 7000 یورو ، هزینه های دوره زبان اسپانیایی از 2000 تا7000 می باشد.

همچنین هزینه های کالج از 3000به بالا و هزینه های بیمه سلامت 370 بوده و مدت زمان انجام کار تقریبا دو ماه به طول می انجامد.کالج زبان در اسپانیا

چگونه می توان در زمینه کالج زبان اسپانیا از وکیل کمک دریافت کرد

وکلای متخصص در زمینه کالج های زبان اسپانیایی قطعا میتوانند بهترین راهنما در این مسیر باشد.کارشناسانی که از چالشهای پیش رو اگاه بوده و میتوانند سوالات و موانع پیش رو را با تجربه و دانش خود مرتفع سازند و شما را از ابتدای مسیر همراهی کنند.

قبل از هر اقدامی توصیه ما به شما متقاضی گرامی این است تا پرونده خود را به دست متخصصین حقوقی مهر پارسیان با مدیریت جناب دکتر محمد رضا مهری با بهترین وکلا و متخصصین بسپارید.

جهت برقراری ارتباط با وکلای متخصص ما در این زمینه کافیست با شماره تماس های موسسه خقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را به بهترین شکل راهنمایی نمایند.

  وکیل ثبت شرکت اسپانیا

کالج زبان در اسپانیا

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *