این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

کالج زبان انگلیسی در فنلاندبا مباحث کالج زبان انگلیسی در فنلاند با شما هستیم.
در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان تیم پژوهشی به بررسی روشهای مهاجرت به فنلاند پرداخته و همچنین اماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان میباشد.

در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در کشور فنلاند خواهیم پرداخت.وتحصیل در این کشور را درمقاطع تحصیلی مختلف ارزیابی خواهیم کرد.

کشور فنلاند در شمال اروپا قرار گرفته و با سیستم حکومتی جمهوری اداره میشود. پایتخت ان هلسینکی و از شهرهای مهم فنلاند میتوان به اسپو ،تامپره،وانتا،اولو و تورکو است. از لحاظ جمعیت ششمین کشور اروپاست و تراکم جمعیت به نسبت در ان پایین میباشد. واحد پول کشور فنلاند یورو است.زبان اصلی این کشور فنلاندی سوئدی است و تقربا 90در صد مردم انگلیسی را به خوبی میدانند. مذهب این کشور مسیحیت است.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

مزایای اقامت و تحصیل در کشور فنلاند

در ابتدا میتوان از امنیت بالای کشور فنلاند گفت. این کشور از امنیت بالایی برخوردار میباشد. و از دیگر مزایای ان میتوان به کارت شماره تامین اجتماعی اشاره کرد که در واقع حکم شماره ملی را برای شهروندان این کشور دارد.

  سرمایه‌گذاری در فنلاند

افراد با در اختیار داشتن ان میتوانند به راحتی درخواست خود را در تمامی سازمان های دولتی مطرح کنند . از دیگر مزایای تحصیلی در کشور فنلاند اعطای کارت دانشجویی یا همان ID number است.

این کارت در واقع اقامت موقت دانشجویی میباشد و اعتبار انها یکساله میباشد. و در پایان اعتبار قابل تمدید میباشد. هزینه تحصیل در این کشور حدودا سالیانه 8 تا 12 یورو براورد شده است واز لحاظ کیفیت تحصیلی درمیان دیگر کشور های اروپایی از درجه بالایی برخوردار است و افراد فارغ التحصیل در پایان دوره ی تحصیلی خود امکان کار در همان حیطه را به راحتی خواهند داشت.

ضمن اینکه در پایان دوره ی دکترا افراد اقامت دائم دریافت خواهند کرد.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

زبان تدریس در کشور فنلاند چیست

زبان تدریس در این کشور به زبان فنلاندی میباشد و تسلط به این زبان از امتیازات خوبی برخوردار است و چنانچه فرد از تسلط کافی برخوردار نیست از دیگر مزایای کشور فنلاند این است که افراد میتوانند به طور کاملا رایگان در کلاسهای زبان فنلاندی شرکت کنند و امتیاز خود را به سطح مطلوبی برسانند.

اما با این وجود شهروندان فنلاندی مسلط به زبان انگلیسی حتی به نسبت کشوری انگلیسی زبانی چون امریکا از تعداد بالاتری برخورداند. و تقریبا 90 درصد مردم کشور فنلاند به زبان انگلیسی مسلط هستند.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

تحصیل در فنلاند بدون مدرک زبان

تحصیل در فنلاندتحصیل در کشور فنلاند اصولا با مدرک ایلتس 5/6 و یا مدرک b1 امکانپذیر است. اما چنانچه افراد قصد تحصیل در کشور فنلاند را بدون داشتن مدرک زبان داشته باشند میتوانند با شرکت در ازمونهای انلاین و یا مصاحبه های تحت وب با شخص مصاحبه گر تنها به سوالات مشخصی پاسخ داده و در صورت اخذ امتیاز مطلوب از امکان پذیرش تحصیلی بهره مند شوند.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

معرفی دانشگاه های فنلاند براساس رنکینگ

دانشگاه ها در کشور فنلاند به دو دسته تقسیم میشوند:

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

دانشگاههای پلی تکنیک و یا مدارس عالی حرفه ای

عموما تحصیل در این دانشگاه ها برای مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی دانشجو میپذیرد. ضمن اینکه کرسی های دانشگاه های پلی تکنیک به صورت عملی بوده و بیشتر برای افراد با سنین بالا و شاغل در نظر گرفته شده که تمایلی به تحصیل در دوره های طولانی مدت را ندارند.

این دوره ها کاملا مورد تایید صنایع فنلاند بوده و فرد میتواند با مدرک این موسسات اقدام برای پیدا کردن کار کند. این دانشگاه ها مدرکی معادل مدرک لیسانس را ارائه میدهند اما چنانچه افراد قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد را دارند می توانند با گذراندن واحد های اضافی وارد مقاطع بالاتر شوند.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

دانشگاه های معمولی فنلاند

این دانشگاه ها اصولا از دانشگاه های پلی تکنیک بزرگتر بوده و مدت تحصیل برای مقاطع کارشناسی سه تا چهار سال است و عموما کلاسها بر خلاف مدارس پلی تکنیک تئوری است و زبان پذیرش برای این نوع دانشگاه ها زبان فنلاندی است ولی افراد در ابتدای ورود خود نیازی به ارائه مدرک زبان فنلاندی خود ندارند و می توانند با گذراندن دوره های رایگان زبان فنلاندی که دولت به طور رایگان در اختیار افراد قرار می دهد و در نهایت دریافت امتیاز مطلوب اقدام به پذیرش کنند.

هزینه های تحصیل کالج در فنلاند

بورسیه تحصیلی فنلاندهزینه های تحصیل در این دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رایگان نمی باشد. و سالیانه چیزی حدود متوسط 8 تا 12 یورو می باشد که با توجه به نوع رشته و دانشگاه مورد نظر متغییراست.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در حالی که هزینه تحصیل در مقاطع دکتری رایگان بوده و به منزله اشتغال محسوب میشود و دیگر تخفیف های دانشجویی چون رستوران ،حمل ونقل و خوابگاه دانشجویی را شامل میشود. و دانشجویان حین تحصیل امکان 20 ساعت کار در هفته را دارند.کالج زبان انگلیسی در فنلاند

چگونه میتوان در زمینه کالج زبان فنلاندی از وکیل کمک دریافت کرد

وکلای متخصص در زمینه کالج های زبان فنلاندی قطعا میتوانند بهترین راهنما در این مسیر باشند.

کارشناسانی که از چالشهای پیش رو اگاه بوده و می توانند سوالات و موانع پیش رو را مرتفع سازند. و شما را از ابتدای مسیر همراهی کنند.

قبل از هر اقدامی توصیه ما به شما متقاضی گرامی این است تا پرونده ی خود را به دست متخصصین حقوقی مهر پارسیان با مدیریت جناب دکتر محمد رضا مهری با بهترین و با تجربه ترین وکلا در زمینه مهاجرت به فنلاند بسپارید.

هت برقراری ارتباط با وکلای متخصص ما در این زمینه کافیست با شماره تماس های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در اخر مقاله درج شده تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شمارا به بهترین شکل راهنمایی کنند.

کالج زبان انگلیسی در فنلاند

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

2 دیدگاه ها

  • من ایران هستم. جهت گذراندن دوره های زبان فنلاندی در خود کشور فنلاند سوال داشتم. آیا امکانش هست در دوره های زبان فنلاندی در کالجی یا مرکزی ثبت نام کرد و ویزا گرفت وارد کشور بشیم که بعد از اتمام دوره به دنبال کار باشیم؟

    • سلام موسسه حقوقی مهر پارسیان در زمینه فعالیت های اعزام دانشجو و کاریابی هیچ فعالیت و مشاوره ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *