این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت، با شما هستیم.

چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفتبرای مهاجرت به آلمان روش‌های متعددی وجود دارد؛ به علاوه که متقاضیان مهاجرت به دنبال اخذ اقامت و سپس پاسپورت آلمان هستند. بنابراین لازم است تا بدانیم که چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت.

روش‌های مهاجرت به آلمان شامل ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید سهام، تحصیل، مهاجرت توریستی، مهاجرت کاری، ویزای جستجوی کار و….

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری وکلای رسمی آلمان در زمینه مشاوره حقوقی اخذ ویزای جستجوی کار آلمان، ثبت شرکت در آلمان و دریافت کارت اروپا اقدام می‌نماید.

 نکات مهم و توضیحات در خصوص اینکه چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

هزینه هر یک از روش‌های مهاجرت به آلمان، به چه صورت است؟
وقت‌های سفارت آلمان به چه شکل است؟
آیا هزینه زندگی در آلمان مانند هزینه زندگی در تهران و ایران است؟

معرفی کشور آلمان

کشور آلمان واقع در اروپای غربی، با بیش از 2 قرن تمدن، 82.79 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

وجود بانک‌های برتر جهانی به ویژه بانک مرکزی اروپا در شهر فرانکفورت آلمان، نشان دهنده ثبات اقتصادی کشور آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است.

از جمعیت کل کشور آلمان، در حدود 75 میلیون نفر جمعیت غیرمهاجر و الباقی جمعیت مهاجر هستند. جمعیت ایرانی‌های مقیم در آلمان به حدود 120 هزار نفر می‌رسد.

نکته جالب دیگر در آمار و ارقام‌ها این است که با وجود آنکه 75 میلیون نفر، جزو جمعیت غیرمهاجر آلمانی هستند؛ اما از این میان در حدود 7 میلیون نفر اصالت تابعیتی آلمانی ندارند.چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

شرایط پناهندگان در آلمان

قوانین پناهندگیتغییرات حاصله در قوانین پناهندگی در آلمان باعث گردید تا دولتمندان و قانونگذاران آلمان، از تاریخ 12 می 2017 اقدامات بیشتری نسبت به اخراج و بازگرداندن پناهجویان نموده و لذا وضعیت پناهندگان ایرانی در آلمان 2018 بسیار سخت و پیچیده شده است.

تنوع فرهنگ‌ها، فضای فیزیکی نامناسب و غیربهداشتی کمپ‌ها، طولانی شدن وقت‌های رسیدگی به پرونده‌های پناهجویان و تردید در پذیرش یا عدم پذیرش درخواست‌های پناهندگان، اوضاع پناهجویان در آلمان را نا به سامان کرده است.

حضور مهاجران از کشورهای جنگ زده که گاه دچار بیماری‌های واگیردار نیز هستند، امنیت بهداشتی کمپ‌ها و پناهجویان در آلمان را به مخاطره انداخته است.چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

ثبت شرکت در آلمان

از روش‌های مهاجرت به آلمان، ثبت شرکت در این کشور است. بدین طریق با تعیین حداکثر 2 مدیر و ارایه طرح توجیه اقتصادی برای ثبت شرکت و سپس نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌گردد.

از طریق ثبت شرکت، متقاضیان ابتدا اقامت موقت سه ساله و سپس اقامت دایم دریافت می‌کنند. اما نکته مهم این است که شرکت نمی‌تواند صوری باشد و برای تبدیل اقامت موقت خود به اقامت دایم نیازمند ارایه اسناد کاری و حساب بانکی شرکت هستید.

  اقامت آلمان از طریق کار

توصیه آن است که فریب تبلیغات با عنوان ثبت شرکت و اخذ اقامت فوری را نخورید و پیش از هر اقدامی صرفا بر واقعیت اتکا کنید.چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

ازدواج و طلاق در آلمان

ایرانیان مقیم در آلمان به منظور ثبت ازدواج خود می‌بایست به کنسولگری و سفارت ایران در آلمان مراجعه نمایند. به علاوه که برای جاری شدن صیغه ازدواج اسلامی، تنها به مراکز اسلامی نمایندگی ایران در آلمان می‌توان مراجعه کرد.

در موارد طلاق در آلمان 2 موضوع مطرح می‌شود:

طلاق ایرانیانی که ازدواج ایرانی کرده‌اند- در صورتی که ازدواج به سبک ایرانی به ثبت رسیده باشد، امکان درخواست طلاق در دادگاه‌های آلمان وجود دارد، اما برای درخواست مهریه توصیه می‌شود با توجه به موضوع تعارض قوانین و دادگاه، از طریق دادگاه ایران اقدام شود.

امکان درخواست طلاق و مطالبه مهریه ایرانیان مقیم آلمان در دادگاه ایران از طریق وکیل و به صورت غیابی نیز وجود دارد.

گروه وکلای مهر، با حضور وکلای خانواده‌ی با تجربه، آمادگی خود را جهت پذیرش پرونده‌های طلاق و مطالبه مهریه ایرانیان مقیم در اروپا، آلمان و کانادا را دارند.چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (5 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام. من و نامزدم قصد داریم به کشور آلمان مهاجرت کنیم و در همان کشور ازدواج کنیم تا اقامت آلمان را به دست آوریم. چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

    • سلام. شما در صورتی می‌توانید اقامت کشور آلمان را از طریق ازدواج به دست آورید که با فرد تبعه آلمان ازدواج کنید و با توجه به این که شما در پرسش خود عنوان نمودید که به همراه نامزد خود می‌خواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید، بنابراین احتمالا نامزد شما یک فرد ایرانی است و چنین موردی برای شما و نامزدتان امکان‌پذیر نمی‌باشد.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید از گروه وکلای مهر پارسیان مشاوره دریافت نمایید.
      09120067662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *