این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

هدف ما در این مقاله پاسخ دادن به این سوال است: چرا تحصیل در مالزی؟

چرا تحصیل در مالزی؟همه ما به دنبال شرایط بهتری برای زندگی خود هستیم. برخی از افراد شرایط کاری مناسب را اولویت زندگی خود قرار می‌دهند، برخی تحصیل را و برخی هم موارد دیگری را.

بنابراین، این مقاله برای آن دسته از افراد که شرایط و کیفیت تحصیل برایشان اهمیت دارد نیز، در نظر گرفته شده است تا این افراد بتوانند با کمک موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان هرچه سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا کنند.

سوالات مهمی در زمینه تحصیل در مالزی

  1. مزایای تحصیل در کشور مالزی چیست؟
  2. شرایط تحصیل در مالزی چیست؟
  3. داشتن چه مدارکی شانس اخذ بورسیه تحصیلی مالزی را برای متقاضی بالا می‌برد؟
  4. جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مالزی چه مدارکی مورد نیاز است؟
  5. مدت زمان تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد چقدر است؟
  6. مدت زمان لازم جهت انجام مراحل اخذ پذیرش در دانشگاه های مالزی چقدر است؟
  7. یک وکیل ماهر، متخصص و باتجربه در زمینه تحصیل در مالزی چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی کند؟

مزایای تحصیل در کشور مالزی چیست؟

سالانه افراد بسیار زیادی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور مالزی، به این کشور مهاجرت می‌کنند. این امر دلایل مختلفی دارد. از جمله این که:

  • کشور مالزی یکی از امن‌ترین و بهترین کشورهای آسیایی جهت ادامه تحصیل می‌باشد.
  • این کشور دارای مناظر زیبا با پوشش سبز و همچنین سواحل سنگی می‌باشد.
  • کشور مالزی دارای هزینه زندگی و تحصیل پایین اما با کیفیت خوب می‌باشد.
  • سیستم تحصیلی در این کشور عالی و همچنین در سطح بین‌المللی کاملا معتبر است.
  • کشور مالزی دارای جامعه چند فرهنگی و همچنین محیطی شاد برای دانشجویان خارجی می‌باشد که از سراسر دنیا برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند.
  • یکی از مهم‌ترین مزایایی که دانشگاه‌های کشور مالزی دارند این است که محدودیت سنی جهت ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه‌های این کشور وجود ندارد. بنابراین، تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند رویای تحصیل در این کشور را برای خود به حقیقت تبدیل کنند.
  • به طور معمول افراد دانشجو تا یک سال بعد از فارغ‌التحصیل شدن این امکان را دارند تا در این کشور اقامت کنند و به جستجوی کار در مالزی بپردازند. ولی نکته قابل توجه این است که یافتن کار در این کشور برای یک خارجی آسان نمی‌باشد.
  • زبان رسمی مردم کشور مالزی  زبان مالایایی می‌باشد ولی با این حال، زبان انگلیسی به صورت وسیع به عنوان زبان دوم مورد استفاده واقع می‌گردد.
  سرمایه گذاری در مالزی

افراد مهاجری که در شهرهای این کشور تردد می‌نمایند، شاهد این هستند که حتی افراد مسن به‌ آسانی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و به همین دلیل هم زبان انگلیسی را سریع‌تر یاد می‌گیرند و هم با مردم این کشور به راحتی ارتباط برقرار می‌نمایند.

_ از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه‌های کشور مالزی این است که بیشتر دوره‌ها در دانشگاه‌های این کشور به زبان انگلیسی تدریس می‌گردند و دانشجویان می‌توانند به زبان انگلیسی در مالزی تحصیل کنند.

در جهت پاسخ به سوالی که در عنوان مقاله مطرح شده است (چرا تحصیل در مالزی؟) باید گفت، همانگونه که عنوان شد، تحصیل در دانشگاه‌های کشور مالزی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این کشور را برای تحصیل انتخاب می‌نمایند.

شرایط تحصیل در مالزی چیست؟

تحصیل در مالزیتحصیل در دانشگاه‌های کشور مالزی دارای یکسری شرایط می‌باشد. به عنوان مثال متقاضی باید مدرک دیپلم را با معدل بالای 14 برای کارشناسی و معدل بالای 16 تا 17 را برای تحصیلات تکمیلی ارائه نماید، دارای مدرک زبان انگلیسی باشد و همچنین رزومه علمی مناسبی جهت ادامه تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی داشته باشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی کشور مالزی چه مدارکی مورد نیاز است؟

فرد متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی کشور مالزی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، باید مدارک زیر را ارائه نماید:

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشور مالزی:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • شناسنامه و مدارک هویتی
  • عکس
  • ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ترجمه آن‌ها
  • داشتن تمکن مالی
  • ارائه نامه پذیرش دانشگاه
  • تکمیل کردن فرم درخواست ویزا
  اجرای اسناد خارجی در ایران

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور مالزی:

  • مدرک کارشناسی به همراه ترجمه آن و ریز نمرات
  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات
  • اصل و کپی پاسپورت
  • داشتن تمکن مالی
  • رزومه
  • پروپوزال
  • توصیه نامه
  • عکس
  • تکمیل کردن فرم در خواست ویزا
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه

داشتن چه مدارکی شانس اخذ بورسیه تحصیلی مالزی را برای متقاضی بالا می‌برد؟

در مالزی به تعداد محدودی بورسیه داده می‌شود و در اکثر موارد هم برای دوره تحصیلات تکمیلی اعطا می‌گردد. فرد متقاضی که خواستار اخذ بورسیه تحصیلی مالزی می‌باشد، باید دارای رزومه پژوهشی و علمی خوب و همچنین مدرک زبان باشد.

دانشگاه‌های کشور مالزی این توانایی را داشته‌اند تا با بالا نگه ‌داشتن سطح استانداردهای آموزشی خود، جایگاه بسیار خوبی را در جدول رده بندی دانشگاه‌های جهان به دست آورند.

مدت زمان تحصیل در مقاطع کارشناسی چقدر است؟

مدت تحصیل در مالزیمدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه‌های کشور مالزی، بین 3 الی 4 سال است که تعدادی از رشته‌ها در برخی از دانشگاه‌ها به مدت 3 سال زمان می‌برند و تعدادی دیگر از رشته‌ها نیازمند مدت 4 سال زمان هستند.‌

به صورت کل، تحصیل در رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در تمامی دانشگاه‌های این کشور 3 سال به طول می‌انجامد و در رشته‌های مهندسی هم در تعدادی از دانشگاه‌ها 3 سال و در تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها 4 سال زمان می‌برد.

نکته‌ای که در مهاجرت تحصیلی به مالزی باید مورد توجه قرار داد این است که دوره پیش دانشگاهی در مالزی به طور معمول در دانشگاه‌های این کشور برگزار می‌گردد.

یعنی در صورتی که فردی دوره پیش دانشگاهی را در ایران نگذرانده باشد، این توانایی را دارد تا برای مقطع کارشناسی در دانشگاه مالزی ثبت‌نام کند، اما ابتدا باید به مدت 9 ماه دوره پیش دانشگاهی را در همان دانشگاهی که پذیرش گرفته است، بگذراند. بعد از گذراندن این دوره، فرد وارد مقطع کارشناسی می‌شود.

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

لازم به ذکر است که متقاضیانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی در ایران می‌باشند این اجازه و توانایی را دارند تا به صورت مستقیم به دانشگاه ورود پیدا کنند.
چرا تحصیل در مالزی؟

یک وکیل ماهر، متخصص و باتجربه در زمینه تحصیل در مالزی چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی کند؟

وکیلی که تجربه و تخصص بالایی در زمینه مهاجرت تحصیلی به مالزی دارد، می‌تواند با ارائه یک جلسه مشاوره، اطلاعات مورد نیاز را در مورد تحصیل در دانشگاه‌های کشور مالزی به فرد متقاضی دهد.

کسی که قصد تحصیل در مالزی را دارد، باید اطلاعات دقیق، کامل و صحیحی در مورد دانشگاه‌ها و همچنین شرایط زندگی دانشجویی در آن کشور به دست آورد تا بتواند بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

بسیاری از افراد به قصد تحصیل در مالزی به این کشور مهاجرت می‌کنند ولی به دلیل این که دارای اطلاعات صحیحی از سبک زندگی و تحصیل در این کشور نیستند، با دشواری‌های بسیاری روبرو می‌شوند.

افراد بسیاری به دلیل داشتن اطلاعات ناقص در این زمینه، اقدامات لازم را به صورت اصولی انجام نمی‌دهند و موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور نمی‌شوند.

به همین دلیل، توصیه می‌شود فرد متقاضی مهاجرت به کشور مالزی و یا هر کشور دیگری از طریق ویزای تحصیلی در همان ابتدای امر حتما از یک وکیل متبحر در این زمینه مشاوره دریافت نماید.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت تحصیلی به مالزی می‌باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

جهت برقراری ارتباط با وکلای متبحر و متخصص موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان و همچنین دریافت نوبت مشاوره در زمینه مهاجرت به کشور مالزی از طریق ویزای تحصیل، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

چرا تحصیل در مالزی؟

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (28 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *