این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع پناهندگی سیاسی در آلمان در خدمت شما همراهان عزیز هستیم.

پناهندگی سیاسی در آلمانآیا درباره شرایط پناهندگی سیاسی در آلمان سوال دارید؟ آیا مهاجرت غیر قانونی به آلمان از طریق بلغارستان امکان پذیر است؟ راه های قانونی مهاجرت به آلمان کدامند؟ خدمات حقوقی به پناهندگان در آلمان چگونه انجام می شود؟ بهترین وکیل مهاجرت به آلمان کیست و چه ویژگیهایی دارد؟ آیا ادعای محکومیت سیاسی برای پذیرش پناهندگی سیاسی به آلمان کافی است؟

پاسخ سوالات خود درباره شرایط پناهندگی سیاسی به آلمان را در ادامه مقاله حاضر که توسط تیم مشاورین مهاجرتی گروه وکلای مهر تهیه و در وب سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری بین المللی محمدرضا مهری منتشر می شود، مطالعه بفرمایید.

پناهندگان پس از ارائه درخواست پناهندگی در آلمان، چندین ماه تا چندین سال در شرایط حقوقى نامشخص و بلاتکلیفى بسر می برند تا با تقاضاى پناهندگى شان موافقت شود و این دوره انتظار در وضعیت نامعلوم و نامشخص، مهمترین نگرانی پناهندگان در پروسه انتظار پناهندگی سیاسی در آلمان است .

یکی دیگر از مشکلات پناهجویان در دوره انتظار پناهندگی در آلمان وضعیت سخت زندگی در کمپ های پناهندگی است. زندگی در اتاقک ها با شرایط بهداشتی و رفاهی نامناسب که عمدتا با فاصله زیاد از شهرها قرار دارند روزگار سختی را برای پناهندگان فراهم می کند. از این موارد که بگذریم، احساس غربت و دوری از خانواده از دیگر فشارهای روحی دوران پناهندگی در آلمان است.

  اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

نوع پناهندگی سیاسی در آلمان

بیشترین پناهندگانی که به خاک آلمان می رسند به ترتیب از کشور های سوریه، افغانستان، عراق هستند. اما شانس پذیرش برای اخذ پناهندگی آلمان یکسان نیست، تقریبا تمامی سوری ها موفق به گرفتن پناهندگی سیاسی شده اند. در خصوص پناهندگان افغانی ۲۱ درصد  و پناهندگان عراقی ۹ درصد از درخواست های پناهندگی شان رد شده است و استدلال آلمان ها بر این واقعیت استوار است که در این کشورها مناطق امن نیز وجود دارد.

مدت زمان انتظار دریافت پناهندگی سیاسی آلمان

وکیل پناهندگی در یونانبه طور میانگین هشت ماه پس از ارائه تقاضای پناهندگی در آلمان ، نتایج اعلام می گردد البته با توجه به ملیت های مختلف این مدت متفاوت است و جالب است بدانید تقاضای پناهندگی کسانی که از کشورهای امن می آیند بسیار سریعتر بررسی شده و نتایج اعلام می شود، در واقع دولت آلمان با تعیین تکلیف سریع این پرونده ها، مدت زمان بیشتری برای بررسی دقیق مهاجران سوری فراهم می کند.

شرایط زندگی در زمان انتظار

تمامی متقاضیان پناهندگی چندین ماهی در شهرک های مسکونی مشترک که معمولاً دور از شهرهای بزرگ است، سپری می‌کنند. زندگی در این مجموعه ها رایگان است، پناهجویان حق کار ندارند و خدمات پزشکی برایشان در نظر گرفته شده است و البته مبلغی هم برای هزینه های اولیه زندگی برایشان در نظر می گیرند.

پس از دریافت پناهندگی سیاسی

پس از دریافت پناهندگی سیاسی این افراد از نظر فرصت کاریابی در آلمان و اشتغال و برخورداری از خدمات اجتماعی با شهروندان آلمانی حق برابر خواهند داشت. آنها می‌توانند برای کسب فرصت‌های شغلی اپلای کنند و در زمان بیکاری مثل آلمانی‌ها بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد. درعین حال به طورکامل از خدمات پزشکی عمومی برخوردار خواهند شد.

  دوره‌های کارآموزی در آلمان

پناهندگی سیاسی در آلمان

اما زندگی جدید آنها در آلمان هنوز کاملا تثبیت نخواهد شد. تمام موارد پس از هر چند سال مجددا بررسی خواهد شد و حق پناهندگی سیاسی، اگر شرایط در کشور آنها تغییر محسوسی کرده باشد ممکن است لغو شود.

افرادی که درخواست آنها مبنی بر پناهندگی در آلمان  رد شود حق درخواست تجدید نظر را دارند و اگر در مرحله فرجام نیز تقاضای آنها رد شود باید آلمان را ترک کنند.

مشاوره حقوقی مهاجرت به آلمان

تشکیل موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به همت گروه وکلای مهاجرتی مهر تهران، جهت بررسی راه های قانونی مهاجرت به آلمان و سایر کشورها می باشد. این موسسه هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی سیاسی به آلمان و یا سایر راه های پناهندگی انجام نمی دهد. جهت مطالعه کامل شرایط پناهندگی سیاسی به آلمان می توانید کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد و قوانین پناهندگی در آلمان را مطالعه فرموده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.6/5 - (10 امتیاز)

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *