این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی پذیرش نیروی کار در فرانسه همراهتان هستیم.

پذیرش نیروی کار در فرانسهکشور فرانسه جزو بهترین کشورهای اروپایی است و به همین دلیل، هر سال افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می‌کنند.

کشور فرانسه بسیار زیبا می‌باشد. این کشور واقع در جنوب غربی اروپا است و با مساحتی حدود 643 کیلومتر مربع، سومین کشور بزرگ قاره اروپا به حساب می‌آید.
افراد بسیاری متقاضی کار در کشور فرانسه می‌باشند، علت آن هم این است که، دریافت ویزای کار یکی از راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع پذیرش نیروی کار در فرانسه را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه پذیرش نیروی کار در فرانسه

  • آیا امکان مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کار برای ایرانیان وجود دارد؟
  • وضعیت کار در فرانسه به چه صورت است؟
  • مدارک لازم برای ویزای کاری فرانسه چیست؟
  • لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه چیست؟
  • جهت مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ویزای کار، چه مدارکی لازم است؟
  • مراحل دریافت ویزای کار فرانسه چیست؟
  • آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت کاری به کشور فرانسه الزامی می‌باشد؟

آیا امکان مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کار برای ایرانیان وجود دارد؟

ویزای کار فرانسهبله، این امکان برای ایرانیان نیز وجود دارد. ایرانیانی که قصد کار کردن در کشور فرانسه را دارند، باید پیشنهاد کاری از یک کارفرما دریافت نمایند. اگر فرد متقاضی در کشور فرانسه تحصیل کرده باشد و یا اینکه از یک کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت نموده باشد، شرایط کار کردن در این کشور برای او مهیا است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

افرادی که در اتحادیه اروپا و ایالات متحده مقیم نیستند و می‌خواهند در کشور فرانسه مشغول به کار شوند، باید مجوز ورود در ابتدای کار داشته باشند. بنابراین، مهاجرت به این کشور از طریق کار و مجوز ورود به وسیله یک کارفرما از فرانسه نیز، صادر می‌شود.

مجوزی که به واسطه کارفرما به فرد متقاضی اعطا می‌شود، پیشنهاد کاری یا دعوت نامه کاری نامیده می‌شود. اعطای دعوت نامه کاری دارای قوانین خاص مربوط به خود می‌باشد که شهروندان خارج از اتحادیه اروپا نیز باید از این قوانین پیروی نمایند.

قوانین کاری که در اتحادیه اروپا حاکم می‌باشند نیز به این شرح هستند که پذیرش شهروندان اتحادیه اروپا در شغل مورد نظر، نسبت به متقاضیان ملل دیگر در اولویت می‌باشند.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کار در فرانسه، اجازه اقامت از طریق کار است که برای افراد متقاضی در کشورهای مختلف نیز، متفاوت است.
پذیرش نیروی کار در فرانسه

مراحل دریافت ویزای کار فرانسه چیست؟

افرادی که به دنبال دریافت ویزای کار کشور فرانسه هستند، جهت سپری نمودن ساده‌تر مراحل قانون، نیازمند یک دعوت نامه از جانب کارفرمای معتبر در کشور فرانسه برای یک موقعیت شغلی می‌باشند.
مراجعه نمودن به مراکز کاریابی بین‌المللی یا تبلیغات روزنامه‌ها، بهترین راه‌حل جهت کسب اطلاع از فرصت‌های شغلی که در زمینه‌های مختلف در فرانسه وجود دارند نیز، می‌باشد. هنگامی که فرد متقاضی شغل مورد نظر خود را در کشور فرانسه پیدا نمود، باید درخواست خود را سریعاً به صورت آنلاین برای کارفرما ارسال کند.

در صورتی که رزومه کاری فرد متقاضی قوی باشد، کارفرما یک دعوت نامه کاری برای او ارسال می‌نماید و در صورتی که فرد متقاضی تمام شرایط مورد نیاز کار را داشته باشد، این توانایی را دارد تا از طریق این فرم ویزای کار فرانسه را نیز، دریافت کند.
در صورتی که، فرد متقاضی تصمیم داشته باشد تا در مدت زمان کمتر از ۹۰ روز در فرانسه مشغول به کار شود، ویزای کار برای او به صورت موقت صادر می‌گردد. البته توجه نمایید، که این مدارک باید از جانب سفارت و وزارت کار فرانسه تأیید گردند.

  تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

وضعیت کار در فرانسه به چه صورت است؟

شرایط کار در فرانسهکشور فرانسه بازار کار خوب، مناسب و مطمئنی برای ایرانیان دارد. افرادی که در خارج از اتحادیه اروپا می‌باشند، باید در ابتدا درخواست اجازه ورود به کشور فرانسه را بدهند. متقاضیانی که می‌خواهند در کشور فرانسه کار کنند باید رزومه قوی داشته باشند و همچنین به زبان فرانسوی نیز، مسلط باشند.
آمار بیکاری در این کشور، بیشتر در بین گروه سنی زیر 25 سال می‌باشد. با توجه به قوانین کار در کشور فرانسه، ساعت کاری در هفته 35 ساعت است، تقریبا بین یک تا دو ساعت زمان استراحت می‌باشد و همچنین، افراد حداقل پنج هفته تعطیلات در طول سال دارند.

افراد در این کشور اجازه دارند تا حداکثر 48 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. هنگامی که فردی در شرکتی با بیش از 50 کارمند مشغول به کار می‌شود، از جانب اتحادیه کار فرانسه، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

اگر کارگری اخراج شود، کارفرما باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی نماید. همچنین در این کشور از افراد خاصی، مانند زنان باردار و یا افرادی که به دلیل حادثه مربوط به کار از مرخصی استعلاجی استفاده می‌کنند نیز، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
پذیرش نیروی کار در فرانسه

جهت مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ویزای کار، چه مدارکی لازم است؟

قبل از شرح نمودن مدارک مورد نیاز، لازم به ذکر است که، فرد متقاضی مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ویزای کار، باید به این نکته توجه نماید که بعد از وارد شدن به خاک این کشور، این اجازه را ندارد که ویزای خود را تغییر دهد.
فرد خارجی که متقاضی ویزای کار در کشور فرانسه می‌باشد، باید به محدوده جفرافیایی مقصد و همچنین جزئیات سفر نیز، توجه نماید. چرا که قوانین حاکم در مناطق مختلف کشور فرانسه با توجه به گذرنامه فرد متقاضی نیز، متفاوت می‌باشد.

  اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه

فرد متقاضی جهت اخذ ویزای کار کشور فرانسه نیز، باید مدارکی را به سفارت فرانسه در کشور خود ارائه نماید. این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر
  • کپی صفحه اول شناسنامه
  • گواهی اثبات سوابق و مهارت‌های کاری
  • رزومه شخصی
  • دو قطعه عکس پشت نویسی شده
  • فرم تکمیل شده ویزای طولانی مدت
  • فرم قرارداد کاری بین متقاضی ویزای کار فرانسه و کارفرمای فرانسوی، به همراه مهر تایید مقامات فرانسوی مانند اداره کار و اتباع خارجی
  • نامه سه ماه تمکن مالی جهت دریافت ویزای کار فرانسه
  • ضمانت نامه کارفرما مبنی بر ساپورت تمام هزینه‌ها همراه با کپی از اسناد هویتی فرد متقاضی، مانند گذرنامه و مجوز کارت اقامت ملی فرانسه و اثبات درآمد
  • اثبات پوشش بیمه درمانی درطول مدت اقامت
  • ارائه سند ثبت نام کسب وکار
  • فتوکپی ویزای شینگن،آمریکا و بریتانیا در دو سال اخیر
  • مدارک تحصیلی (حاوی مدرک لیسانس و بالاتر)

آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت کاری به کشور فرانسه الزامی می‌باشد؟

نمی‌توان عنوان نمود که داشتن وکیل در زمینه مهاجرت کاری به کشور فرانسه الزامی می‌باشد. ولی قاطعانه می‌توان گفت، داشتن یک وکیل مجرب و متبحر در این زمینه بسیار مهم و ضروری می‌باشد.
زیرا در صورتی که، فرد متقاضی موفق به اخذ ویزای مورد نظر نشود و در این مسیر ریجکت شود، اقدام مجدد نسبت به این امر و همچنین موفقیت در آن، بسیار دشوارتر خواهد بود.

بنابراین، ما به شما عزیزان موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت کاری به فرانسه می‌باشد.
شما می‌توانید جهت برقراری ارتباط با وکیل متخصص و ماهر در زمینه مهاجرت کاری به فرانسه و همچنین دریافت نوبت مشاوره، با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، نیز تماس حاصل نمایید.
پذیرش نیروی کار در فرانسه

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (30 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *