با بررسی ویزای کار کانادا همراهتان هستیم.

ویزای کار کاناداایرانیان بسیاری هستند که موفق شده‌اند تا به کشور کانادا مهاجرت کنند. به همین دلیل است که ما در مناطقی از کشور کانادا، ایرانیان بسیاری را ملاقات می‌کنیم.

روش‌های مهاجرت به کشور کانادا متفاوت هستند که یکی از این روش‌ها، اخذ ویزای کار می‌باشد. کسی که مهارت خاصی دارد و در رشته خود دارای تجربه و سابقه کاری بالایی است، می‌تواند از طریق روش اخذ ویزای کار اقدام به مهاجرت کند و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، موفق به این امر گردد.

ما نیز در این مقاله می‌خواهیم تا مبحث ویزای کار کانادا را با شما مخاطبان گرامی بررسی و تحلیل کنیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد. جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه ویزای کار کانادا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در مورد مبحث ویزای کار کانادا

1. از طریق چه روش‌هایی می‌توان به کشور کانادا مهاجرت کرد؟
2. آیا اخذ ویزای کار کانادا برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟
3. روال اخذ ویزای کار کانادا به چه صورت است؟
4. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کانادا چیست؟
5. آیا با مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار می‌توان تابعیت این کشور را اخذ نمود؟
6. لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا چیست؟
7. آیا فردی که می‌خواهد از طریق ویزای کار به کانادا مهاجرت کند، باید مدرک زبان داشته باشد؟
8. یک وکیل با تجربه در زمینه مهاجرت به کانادا دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

از طریق چه روش‌هایی می‌توان به کشور کانادا مهاجرت کرد؟

به طور کل، مهاجرت به کشور کانادا از طریق 5 روش امکان‌پذیر است. این روش‌ها عبارتند از، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت از طریق تولد.

  اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد

سوالات زیادی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا، از کارشناسان ما پرسیده می‌شوند که ما در ادامه می‌خواهیم به مورد اول، یعنی مهاجرت از طریق کار بپردازیم.

آیا اخذ ویزای کار کانادا برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

ویزای کانادابله، ایرانیان نیز می‌توانند ویزای کار کانادا را دریافت کنند و در نهایت با دارا بودن شرایط مورد نیاز، اقدام به اخذ تابعیت این کشور نمایند.
در کشورهایی که نیروی کار خارجی می‌پذیرند، روال به این صورت است که متقاضی باید شرایط خاصی را دارا باشد و مجوز کار دریافت کند. اخذ مجوز کار در کشورهای دیگر، نیازمند رعایت مواردی است.

به عنوان مثال، در بعضی از کشورهای اروپایی نیز شغل مورد نظر باید به مدت 3 ماه در آن کشور و به مدت 3 ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی شود و اگر نیرویی برای آن پیدا نشد به شخص خارجی مجوز کاری داده می‌شود.
این روش برای افرادی که تمایل دارند به صورت خانوادگی به کانادا مهاجرت کنند، بسیار مطلوب و مناسب می‌باشد است، زیرا از همان ابتدا به تمام اعضای خانواده اقامت دائم اعطا می‌شود.

به صورت کلی، شرایط عمومی جهت دریافت ویزای کار کانادا اخذ پیشنهاد شغلی، دریافت مجوز کار، ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت و همچنین دریافت ویزای کار می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کانادا چیست؟

مدارکی که جهت اخذ ویزای کار کانادا مورد نیاز هستند، عبارتند از:
_ پاسپورت معتبر که بیش‌تر از 6 ماه اعتبار بعد از ورود به کانادا داشته باشد.
_ گواهی پیشنهاد شغلی از کانادا.
_ اثبات داشتن توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌های زندگی در مدت اقامت کانادا.
_ معاینات پزشکی لازم.
_ هزینه درخواست ویزا.
_ مدارک شغلی و تحصیلی متقاضی و آزمون زبان.
_ 2 قطعه عکس از خودتان و اعضای خانواده.
_ مدارک ازدواج و فرزندان.
_ تکمیل فرم اطلاعات اعضای خانواده.
_ متقاعد کردن شخص مصاحبه کننده برای بازگشت به کشور.

  ویزای اسپانسرشیپ کانادا

آیا با مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار می‌توان تابعیت این کشور را اخذ نمود؟

مواردی از جمله، سن متقاضی، مدرک تحصیلی او، مدرک زبان، سابقه شغلی مرتبط با رشته تحصیلی فرد، پیشنهاد شغلی فرد و غیره از عواملی هستند که در دریافت ویزای کار کشور کانادا تاثیر بسیار زیادی دارند.

این موارد به صورت معینی امتیازگذاری شده‌اند و در مرحله اول فرد متقاضی باید حداقل 67 امتیاز مورد نیاز را کسب کند تا بتواند به مرحله دوم، یعنی همان استخر مجازی ورود پیدا نماید.

فرد متقاضی که در مقایسه با افراد دیگر، موفق به کسب حداقل امتیازات مورد نیاز شود، شرایط لازمه را دارا باشد و در رتبه مناسب‌تری قرار گیرد نیز، انتخاب می‌شود و با دریافت نمودن ویزای کار کانادا می‌تواند وارد خاک کشور کانادا شود.

پس از آن که فرد موفق به اخذ ویزای کار کانادا شود و مشغول به کار مورد نظر خود گردد، بعد از گذشت مدت 3 سال از اقامتش در کانادا، می‌تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.

لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا چیست؟

مشاغل مو.رد نیاز کاناداکشور کانادا سالانه پذیرای مهاجران زیادی از طریق کار می‌باشد. فردی که به دنبال این امر می‌باشد، باید لیست مشاغل مورد نیاز این کشور را مورد بررسی قرار دهد و در صورتی که مهارت بالایی در یکی از شغل‌های اعلام شده را داشته باشد، می‌تواند از طریق ویزای کار نیز به کشور کانادا مهاجرت کند.

تعدادی از مشاغل مورد نیاز کشور کانادا عبارتند از:
معلم، مکانیک، نقاش، کتابدار، مدیر رستوران، طراح گرافیک، آشپز، حسابدار، داروساز، برنامه نویس، پرستار، مهندس الکترونیک، دستیار امور اجرایی، مهندس نرم افزار، مدیر فناوری اطلاعات، سرپرست تولید، مدیر املاک، کارشناس بیمه، مسئول پذیرش، فیزیکدان و منجم، شیمیدان، زمین شناس، مهندس عمران، مهندس نفت، مهندس هوافضا، دندانپزشک، اپتومتریست، عینک ساز و … .

  نمونه شکایت از شرکت مهاجرتی

آیا فردی که می‌خواهد از طریق ویزای کار به کانادا مهاجرت کند، باید مدرک زبان داشته باشد؟

بله، فرد مهاجر به کشور کانادا از طریق ویزای کار، باید مدرک زبان حداقل در حد آیلتس 6،5 داشته باشد. به نوعی می‌توان گفت، تسلط داشتن به زبان انگلیسی و فرانسه در پیدا کردن شغل مورد نظر در کانادا بسیار ضروری می‌باشد، به خصوص متقاضیانی که به دنبال شغل تخصصی می‌باشند، بیشتر باید به این مورد توجه نمایند.

علاوه بر مدرک زبان، فرد متقاضی باید شرایط دیگری هم داشته باشد. از جمله اینکه، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشد، حداکثر 40 سال سن داشته باشد، حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود داشته باشد و غیره.

یک وکیل با تجربه در زمینه مهاجرت به کانادا دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

وکیل با تجربه در زمینه مهاجرت به کانادا، دانش جامع و دقیقی در این زمینه دارد و به واسطه تجربه کاری که در روند اجرایی مهاجرت دارد، قادر است تا در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به افراد دیگر، امر مهاجرت را برای فرد متقاضی انجام دهد.

او در همان ابتدای امر یک مشاوره کامل و دقیق در این زمینه به متقاضی می‌دهد و او را نسبت به مراحل انجام کارهای مهاجرت آگاه می‌کند. در این صورت، فرد با اطمینان بیشتر و علم به اینکه احتمال موفقیت بیشتری دارد، در این مسیر قدم برمی‌دارد.

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم، تا بتوانید با یک وکیل مجرب و حاذق در زمینه ویزای کار کانادا نیز صحبت کنید.

  مالیات بر ارث متوفیان خارج از کشور

جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز تماس حاصل نمایید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (44 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام جناب میخواستم بدونم آیا برای ورود به کانادا با قصد کار، ویزیتور ویزا مورد نیاز است؟

    • سلام عرض ادب و احترام

      دقت بفرمایید که شما ابتدا برای ورود به کانادا ویزای موقت دریافت خواهید کرد و پس از ان ورود شرایط شما برای دریافت ویزای کاری بررسی میشود و بعد بررسی با تایید ان از طرف کانادا ویزای کاری دریافت مینمایید.

      محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری
      شماره تماس
      09120067663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *