این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع ویزای کار در برزیل با شما هستیم.

ویزای کار در برزیلیکی از آسانترین روش های مهاجرت به کشورهای آمریکای جنوبی به خصوص برزیل به دست آوردن ویزای کار برaزیل است. ویزای کار  انواع مختلفی دارد و همه ی ویزاهای کار در برزیل به شرایط خاصی مرتبط می شود برای اخذ ویزای کار  و اقامت در برزیل و همچنین یک دستمزد خوب و کافی، گام اول توسط کارفرمای آینده شما باید صورت گیرد.

به این ترتیب که کارفرمای شما باید کلیه مدارک لازم و دیگر اسناد رسمی و مهم را به وزارت کار و استخدام برزیل ارسال نمایدپس از ارسال اسناد باید دید که آیا وزارت کار و استخدام برزیل برای شما ویزای کار اعمال کرده است یا خیرکه برای مطلع شدن از این موضوع باید به سفارت برزیل یا کنسولگری در کشور خود بروید.

پروسه درخواست

  • جهت پذیرش و اخذ ویزای در برزیل کارفرمای آینده شما مدارکی چون
    رزومه
    گواهینامه ها
    مدارک و اسناد حاکی از آموزش و پرورش
    سابقه کار
    یک نسخه گواهی شده گذرنامه

را از شما درخواست می‌کنند و باید ارائه نماییدبسته به نوع ویزای کار مدارک مورد نیاز متفاوت است تمام اسناد و مدارک شما ارائه نموده اید توسط مقامات برزیلی باید تایید شود البته لازم به ذکر است که قبل از ارسال مدارک باید آنها را به زبان پرتغالی ترجمه کنید.
پس از تایید مدارک وزارت امور خارجه به سفارت و کنسولگری برزیل در کشور مبدا این اجازه را میدهد جهت ارسال ویزای کار جهت اقدام به اخذ ویزای در برزیل گذرنامه شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد همچنین دو عکس در اندازه پاسپورت و یک گزارش از پلیس حاکی بر اینکه شما هیچ سابقه کیفری نداشته ایدکه اعتبار آن نباید بیشتر از ۳ ماه باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

ویزای کار در ایم کشور نیز بسته به فعالیت و حرفه ای شما استو بر این اساس هر شغل و شرایط ویزای کار مختص خود را میخواهد چه می‌توانندبه ویزاهای کار دائم و موقت نیز دسته‌بندی شوند

ویزای کار موقت

ویزای کار ایتالیامعمولاً برای اتباع خارجی که جهت کار در برزیل به خاک برزیل آمده اند به خصوص کارمندان خارجی ابتدا اجازه کار موقت به مدت ۲ سال صادر خواهد شد که برای تمدید ویزای موقت کار دو ساله شما می توانید قبل از ۳۰ روز مانده به انقضای اجازه ی کاراقدام نمایید بعد از این دوره ۴ ساله شرکت شما می تواند برای اخذ ویزای کار دائم اقدام نمایند. این نوع ویزا تنها برای افرادی ساده می‌شود که کارفرمایان آنها شرکتی را در برزیل ثبت کرده باشند. ویزای کار در برزیل

ویزای کار دائم

ویزای کار دائم در برزیل معمولاً برای اشخاصی که اقامت دائم برزیل را دارند به صورت مستقیم صادر می گردد به عنوان مثال این امر برای محققان حرفه ای و کارفرمایان برای دوره فعالیت بیش از دوسال سرمایه‌گذاران ارائه مبلغ سرمایه گذاری آمریکا بیش از۵۰ هزار دلار برای افراد یا آمریکا ۲۰۰ هزار دلار برای شرکت ها و مدیر و مدیران انجام می گیرد شما نیز برای اطلاعات بیشتر و جزئیات کامل تر می توانید به سفارت و کنسولگری های برزیل در کشور خود مراجعه نمایید.

وکیل کاریابی در برزیل

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *