این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع ویزای کار انگلستان همراهتان هستیم.

ویزای کار انگلستانکشور انگلستان دارای بیش از 56 میلیون نفر جمعیت می‌باشد و حدود 1 میلیارد از جمعیت دنیا به زبان رسمی این کشور، یعنی انگلیسی صحبت می‌کنند.

کشور انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت در جهان برای افرادی می‌باشد که مایل به زندگی و کار کردن در یک کشور انگلیسی زبان هستند. این کشور دارای نرخ بیکاری پایین، دستمزدهای مناسب و سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی می‌باشد و همین امر باعث شده است تا افراد بسیاری متقاضی کار در کشور انگلستان باشند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع ویزای کار انگلستان پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع ویزای کار انگلستان

1. شرایط دریافت ویزای کار انگلستان و انواع آن چیست؟
2. لیست مشاغل مورد نیاز در کشور انگلستان در سال 2021 چیست؟
3. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار انگلستان چیست؟
4. نرخ بیکاری در کشور انگلستان چگونه است؟
5. آیا در ویزای کار انگلستان امکان دریافت ویزای همراه وجود دارد؟
6. بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه اخذ ویزای کار انگلستان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

  ازدواج و طلاق انگلستان

شرایط دریافت ویزای کار انگلستان و انواع آن چیست؟

تمدید اقامت انگلستانمناسب‌ترین سن جهت اخذ ویزای کار کشور انگلستان با در نظر گرفتن میزان تخصص شخص بین بیست و پنج تا چهل سال است. کارفرما در انگلستان می‌تواند معیار اصلی خود را در انتخاب نیروی کار مورد نظر، سن متقاضی یا میزان سابقه کار او در نظر بگیرد.

برای دریافت ویزای کار کشور انگلستان، فرد متقاضی کار یا باید فارغ التحصیل از دانشگاه های انگلستان باشد و در یک سال گذشته در خاک این کشور اقامت قانونی داشته باشد و یا در صورتی که در کشورهای دیگر اقامت دارد و آنجا فارغ التحصیل شده است، یک دعوت نامه یا پیشنهاد کاری مورد تایید از کارفرمایی در انگلستان دریافت کند.

سیستم دریافت ویزای کار کشور انگلستان مبتنی بر امتیاز می‌باشد و برای کارگران ماهر است که از یک اسپانسر و کارفرمای تأیید شده پیشنهاد کار دریافت می‌نمایند.

ویزای TIER 5

این ویزا، یک نوع ویزای موقت می‌باشد به عنوان مثال، افرادی که قصد دارند برای یک خیریه کار کنند و هیچ دستمزدی دریافت نکنند. همچنین، این ویزا شامل مبلغین مذهبی، افراد ورزشکار و کارگران خلاق می باشد که حامی مالی در انگلستان دارند. این نوع ویزا برای یک تا دو سال معتبر است.

ویزای TIER 2 عمومی

این نوع ویزا، مخصوص نیروی کار خارج از اتحادیه اروپا و سوئیس است که موفق به دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای انگلیسی گشته اند.

ویزای TIER 2 مخصوص انتقال درون شرکتی

این ویزا مختص افرادی می‌باشد که موفق به دریافت دعوت نامه کاری از سوی یک کارفرمایی در انگلستان شده‌اند که یک شعبه از آن شرکت در خارج از کشور است.

ویزای TIER 2 برای ورزشکاران

همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع ویزا مخصوص افراد حرفه ای و ورزشکار می‌باشد. این ویزا برای مدت ۳ سال صادر می‌گردد که می تواند تا ۳ سال بعد از آن نیز تمدید شود.

  تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

لیست مشاغل مورد نیاز در کشور انگلستان در سال 2021 چیست؟

اقتصاد در انگلستاناز جمله موارد بسیار مهمی که متقاضیان مهاجرت به کشور انگلستان از طریق کار باید در نظر بگیرند، مشاغل مورد نیاز در این کشور است. متقاضیان با بررسی نمودن لیست مشاغل مورد نیاز و با توجه به تخصص و حرفه ای که دارند، می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورند و اگر حرفه آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار داشته باشد، شانس بالایی در دریافت ویزای کار کشور انگلستان خواهند داشت.

لیست مشاغل مورد نیاز در کشور انگلستان

_ دانشمندان زیست شناس و بیوشیمی
_ اقتصاد دانان و آمار شناسان
_ برنامه نویسان و متخصصان نرم افزار
_ دانشمندان فیزیک
_ مدد کاران اجتماعی
_ مهندسین عمران
_ متخصصان طراحی وب و توسعه
_ متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات
_ مهندسین مکانیک
_ پزشکان
_ مهندسین کنترل کیفیت و برنامه ریزی
_ هنرمندان
_ روانشناسان
_ نوازندگان
_ مهندسین برق
_ مهندسین الکترونیک
_ کارگردانان و تهیه کنندگان
_ مهندسین طراحی و توسعه
_ دامپزشکان
_ رادیوگرافی پزشکی
_ طراحان گرافیک
_ پرستاران
_ مهندسین تولید و فرایند
_ متخصصین گفتار و زبان
_ جوشکار
_ معماران و طراحان
_ سر آشپز

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار انگلستان چیست؟

افراد متقاضی جهت مهاجرت به کشور انگلستان از طریق کار ابتدا باید یک پیشنهاد کاری از کارفرما و یا یک شرکت معتبر دریافت کنند. افراد متقاضی بعد از اخذ پیشنهاد کاری از انگلستان می توانند برای دریافت ویزای کار انگلستان اقدام کنند.

بخش آماده سازی مدارک و ارائه آن‌ها به کنسولگری از مهم ترین مراحل مهاجرت کاری به کشور انگلستان می باشد. متقاضیان مهاجرت باید توجه نمایند که هر گونه نقص در ارائه مدارک، باعث افزایش خطر ریجکت شدن پرونده می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار کشور انگلستان به شرح ذیل می‌باشند:

مدارک ویزای عمان_ گذرنامه معتبر.
_ اثبات تمکن مالی (به عنوان مثال صورت حساب بانکی یا تأییدیه حامی مالی).
_ اثبات مهارت زبان انگلیسی.
_ رسید پرداخت حق بیمه سلامت.
_ ارائه نامه سلامت فرد متقاضی.
_ ارائه نامه عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

نرخ بیکاری در کشور انگلستان چگونه است؟

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در امر کاریابی در کشورهای دیگر، توجه به نرخ بیکاری در کشور مورد نظر می باشد. چرا که توجه نکردن به این نکته، ممکن است اثرات مخرب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و موجب اتلاف وقت و هزینه گردد.

اطلاع از نرخ بیکاری می تواند سبب شود تا افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور انگلستان از طریق کار هستند با آگاهی بیشتری در این مسیر قدم بردارند و نسبت به این امر اقدام کنند. نرخ بیکاری در کشور انگلستان در 3 ماهه ابتدایی سال 2021، 3.9 درصد بوده است.

تعداد افراد شاغل در این کشور بسیار افزایش پیدا کرده که این امر، از نکات مثبت کشور انگلستان از لحاظ کاری به حساب می‌آید. با بررسی نمودن نرخ بیکاری در کشور انگلستان، می توان به این نتیجه رسید که نرخ بیکاری در این کشور رو به کاهش است و همین امر، برای متقاضیان ویزای کار انگلستان در سال 2021 یک امر امیدوار کننده می‌باشد.

آیا در ویزای کار انگلستان امکان دریافت ویزای همراه وجود دارد؟

در صورت دریافت ویزای Tier2 عمومی، افراد خانواده متقاضی نیز می توانند به او ملحق گردند اما باید اثبات شود که فرد متقاضی از لحاظ مالی توانایی پرداخت هزینه آن ها را دارد. افراد همراه به صورت پیش فرض امکان و اجازه کار ندارند و جهت کار در انگلیس باید مجوز کار دریافت نمایند.

منظور از افراد خانواده که می‌توانند از طریق ویزای همراه به فرد مهاجر ملحق شوند عبارتند از:
_ همسر
_ فرزندان زیر 18 سال
_ فرزندان بالای 18 سال وابسته

همچنین، سایر اعضای خانواده از جمله والدین متقاضی می توانند برای ویزای کوتاه مدت شش ماهه درخواست دهند.

بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه اخذ ویزای کار انگلستان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه اخذ ویزای کار انگلستان وکیلی است که اطلاعات دقیق و کامل در زمینه مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای کار دارد و همچنین نسبت به روال انجام امور اشراف دارد. بنابراین، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد موضوع ویزای کار انگلستان هستید، باید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

جهت دریافت مشاوره در این زمینه، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع ویزای کار انگلستان است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع ویزای کار انگلستان، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

2 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. بنده 34 سال سن دارم، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق هستم و 11 سال سابقه کار در این زمینه دارم. میخواهم بدانم از طریق ویزای کار به کدام کشور می‌توانم مهاجرت کنم و چه میزان پول برای مهاجرت نیاز است؟

    • سلام. جهت بررسی شرایطتان و مشخص شدن کشور مقصد می‌توانید از گروه مشاوران ارشد مهاجرتی موسسه مهر پارسیان مشاوره دریافت نمایید. همچنین میزان تمکن مالی مورد نیاز با توجه به کشور مورد نظر متفاوت می‌باشد. جهت دریافت نوبت مشاوره می‌توانید با موسسه مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.
      09120067662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *