این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی و آموزش شرایط دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی با شما هستیم.

ویزای کار آفریقای جنوبیچنانچه در امر مهاجرت به دنبال کسب در امد و اخذ ویزای کار در مدت زمان کوتاه ورسیدن به اقامت در کشورهایی با رفاه اجتماعی بالا هستید کشور آفریقای جنوبی پدیده ای نو ظهور در امر ویزای کار و رسیدن به این مطلوب است، که در این خصوص سوال هایی از این جهت که بهترین نوع ویزای آفریقای جنوبی, سریعترین زمان برای مهاجرت به کشوری معتبر چون آفریقای جنوبی که در چند سال گذشته جز کشور برتر دنیا محاسبه شده بوجود اید.

شاید این کشور از لحاظ اسمی شرایط مهیایی ندارد و شاید اینگونه به ذهن متبادر شود که در زمره کشورهای آفریقایی به شمار می اید.

اما این کشور از لحاظ امکانات هم سطح کشورهای درجه یک اروپا و با رفاه اجتماعی بالا مخصوصا در شهرهای کیپ تاون, ژوهانسبورگ, پرتوریا ودور بان می باشد و برای مثال شهر کیپ تاون در سال ۲۰۱۵ بعد از ونکوور کانادا پاک ترین شهر دنیا شناخته شده است.

با توجه به اینکه کشور آفریقای جنوبی از استوا دور می باشد و بخش عظیمی از مرزهای این کشور را مرزهای ابی تشکیل میدهد که این مرزها با اقیانوس هند و اطلس برخورد می کنند مورد توجه اشخاص جهت اقامت توریستی و گردشگری قرار گرفته است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

درباره آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی همانگونه که از نامش پیداست جنوبی ترین کشور قاره آفریقا است و از ثروتمندترین کشورهای آفریقایی به شمار می رود. همچنین کشوری که توانسته است استانداردهای لازم برای برگزاری واقعه بزرگی به نام جام جهانی در سال۲۰۱۰ را داشته و تاییدیه لازم از سازمانی عظیم چون فیفا FIFAرا اخذ کند حقیقتا نشان از امکانات بالای این کشور می باشد.

از انجایی که در کشور آفریقای جنوبی درامد فوق العاده ای حاکم است لذا افراد معمولا در ماههای اول مهاجرت می توانند حدود یک سوم و یا نصف از درامد خود را ذخیره کنند.

ویزای کار آفریقای جنوبی

کشور افریقای جنوبی بزرگترین اقتصاد قاره آفریقاست.

ویزای کار کشور آفریقای جنوبییکی از راه های ورود به کشور آفریقای جنوبی از طریق اخذ ویزای کار می باشد. مهاجرت اروپایی‌ها به کشور آفریقای جنوبی و موقعیت استراتژیک دریایی آن شرایط پرفراز و نشیبی را برای این کشور رقم رده است.

آفریقای جنوبی ملقب به «کشور رنگین کمان» شده است. به راستی این کشور در بسیاری از جنبه ها به خاطر داشتن مجموعه ای از رنگ ها کشور مطلوبی است.

آفریقای جنوبی بسیاری از فرهنگ ها، زبان ها و افرادی از نژادهای مختلف را داراست که در کنار هم زندگی می کنند، این کشور با انواع جاذبه های طبیعی توصیف می شود، این کشور هر تفریحی که می توان تصور کرد را داراست و آمیختگی جالبی از سبک زندگی اروپایی و آفریقایی دارد.

اگرچه درشهرهای شمالی کشورآفریقای جنوبی مردم همچنان به زبان بومی افریکانس صحبت می کنند.
اما زبان انگلیسی در سرتا سر افریقای جنوبی محاوره می شود و در تجارت و عرصه عمومی استفاده زیادی دارد.

که این خود نقش به سزایی در یادگیری سریع زبان در بین مهاجران دارد . و نکته قابل توجه این است که برای ورود و اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی نیازی به مدرک زبان IELTS نمی باشد و این امتیاز بزرگی محسوب می شود که روند پروسه کاری آفریقا را آسان تر می کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

یکی‌ از دلیل عمده ی مهاجرت به آفریقای جنوبی بالا بودن قدرت خرید مردم است.

از جمله نکاتی که در ویزای کاری افریقای جنوبی بایستی مورد توجه قرار گیرد. داشتن مدرک لیسانس برای شروع کار است.همچنین ویزای کار افریقای جنوبی مدت زمان محدودی ندارد و تا زمانیکه مشغول به کار باشید ویزا به صورت خودکار تمدید می گردد.

لازم به ذکر است که این کشور تنها کشوری است که در نوع ویزای کار امکان بردن همراه همزمان با فرد اصلی را دارا می باشد. از این ویزا می توان به عنوان یکی از کوتاهترین ویزاها در بازه زمانی اخذ ویزا نام برد زیرا معمولا طی ۲ تا ۳ ماه قابل انجام است.

از مزایای مهم ویزای کاری آفریقای جنوبی و تجارت در آفریقای جنوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دروازه ورود به آفریقا 

از آن جایی که آفریقا آخرین بازار بهره برداری نشده در دنیاست، تجارت خارجی با آفریقای جنوبی به عنوان نقطه آغاز قادر به یافتن سود بیشتری در اینجاست. آفریقا برای تجارت، آزاد بوده و آفریقای جنوبی در این راه پیش قدم است.

زیر بنای عالی

به عنوان یکی از سریع ترین مقاصد سفرهای تجاری، کیفیت بالای هتل ها، امکانات تجاری، مخابرات و سطح حرفه ای گرایی به شدت آنرا به انتخاب رایجی تبدیل کرده است. اما آنچه کمتر شناخته شده جذابیت و شخصیت افراد و مکان پر جنب و جوشی است که به باعث الهام بخشیدن به بازدید کنندگان شده برای که دوباره به آفریقای جنوبی باز گردند.

برپایی کنفرانس در آفریقای جنوبی

تحصیل در دانشگاه یونشوپینگ سوئدشهرهای اصلی آفریقای جنوبی محل تشکیل کنفرانس های جهانی هستند. این گستره از مرکز گردهمایی های بین المللی در دوربان تا مرکز سندتون در ژوهانسبورگ، تا مرکز تازه تکمیل شده در کیپ تاون است. اما مراکز بسیار دیگری به صورت کوچک و بزرگ (در کل ۱۷۰۰ مرکز) در اختیار شما قرار دارند. برخی از آنها اطراف کازینوها و تفریحگاه های معروف و بقیه اطراف زمین های درجه یک گلف قرار دارند، با این حال ما بقی اطراف بوشولد آفریقا یا پاتوق های تماشایی کنار دریای قرار گرفته اند. تعدادی انجمن حرفه ای وجود دارد که زمانی که در آفریقای جنوبی هستید در برپایی کنفرانس ها یا نشست ها به شما کمک خواهند کرد.

  تحصیل پزشکی در آفریقای جنوبی

انجمن گردهمایی های آفریقای جنوبی (SACA)، فدراسیون مجمع صنعت آفریقای جنوبی (SAAMIF) و آرایش وسیعی از سازمان سفرهای تجاری در سطوح منطقه ای و ملی راه حلی برای موفقیت برنامه کنفرانس شما ارائه می کنند.

ویزای کار آفریقای جنوبی

اینها شامل سفرهای آشنا سازی و سرکشی محلی و اطلاعات دقیق از محل تشکیل، امکانات و خدمات در دسترس هستند.

یکی دیگر از راه های ورود به کشور آفریقای جنوبی اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی از طریق کارفرما می باشد. مانند دیگر کشورها اگر شخصی در کشور آفریقای جنوبی به عنوان کارفرما از شما دعوت به کار کند, می توانید با نشان دادن حساب بانکی خود واینکه موجودی کافی در حساب خود دارید جهت اخذ این ویزا اقدام کنید.

یکی دیگر از طرق اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی، ویزای سهمیه ای فرصت شغلی می باشد.در این نوع ویزا رشد اقتصادی کشور تعیین کننده نیاز های شغلی جامعه می باشد.

که معمولا در زمینه مهندسی فنی و هنری نیروی تخصص می پذیرد. افرادی که موفق به اخذ این دسته از ویزای کار در آفریقای جنوبی می باشند می توانند تا حداکثر ۳ماه جهت پیدا کردن فرصت شغلی در این کشور اقدام نمایند و در صورت پیدا کردن یک پیشنهاد شغلی جهت تمدید ویزای کار خود اقدام نمایند. پس رشته هایی که به سمت فنی و مهندسی پیش می روند از شانس بالاتری و رشته های علوم پایه طبیعتا از شانس کمتری جهت اخذ ویزا برخوردار هستند.

در اینجا به مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی اشاره می کنیم:

  • شناسنامه ی متقاضی
  • پاسپورت متقاضی
  • رزومه معتبر
  • مدرک عدم سو پیشینه متقاضی
  • نامه اشتغال به کار (لازم به ذکر است برای ترجمه اشتغال به کار در بسیاری از مواقع احتیاج به اساسنامه شرکت ،دفترچه بیمه،
  • سابقه ی بیمه و …. می باشد )
  • سند ازدواج یا سند طلاق (در صورت وجود)
  • مدارک شناسایی شامل پاسپورت و شناسنامه همراهان.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *