این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمانویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمانو کشور جمهوری فدرال آلمان با بی از 80 میلیون نفر جمعیت، از پرجمعیت‌ترین کشورهای حوزه اتحادیه اروپا محسوب می‌گردد. کشو آلمان با وجود 16 ایالت، سومین کشور صنعتی جهان به شمار آمده و در طول سال‌های اخیر میزبان میلیون‌ها تبعه خارجی بوده است.

در حال حاضر تقاضاها برای مهاجرت به کشور آلمان بیش از پیش بوده و حتی همین امر تغییراتی را در روال کار سفارت با طولانی‌تر شدن وقت‌های سفارت و همچنین در روال کار اداره مهاجرت با صدور کارت‌های اقامت بلندمدت‌تر در بیش از 90 درصد پرونده‌های مهاجرتی (صدور کارت اقامت دوساله به جای کارت اقامت یکساله) ایجاد کرده است.

در مجموع هر کشور قوانین خاص مهاجرتی خود را داشته و بر این اساس مهاجران را می‌پذیرد. در برخی کشورها متقاضی اصلی مهاجرت می‌تواند برای مهاجرت و اقامت خانواده خود به راحتی اقدام نماید؛ این در حالی است که برخی از کشورها سیستم ویزای همراه یا به عبارتی پیوست را نداشته و یا شرایط خاصی را برای صدور چنین ویزاهایی در نظر گرفته‌اند.

ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان

در برخی کشورها همچون استرالیا و کانادا نوعی ویزا تحت عنوان ویزای گاردین صادر می‌گردد. بدین ترتیب که کودکان زیر 18 در مدارس این کشورها ثبت نام شده و با پذیرش مدرسه به یکی از والدین ویزای گاردین تعلق می‌گیرد. چنین سیستمی در کشور آلمان وجود نداشته است.

اما :

خبر خوب این است که به تازگی سفارت آلمان در سایت رسمی خود از نوعی ویزا تحت عنوان «ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان» یاد کرده است که صدور آن از تاریخ اول آگوست 2018 به طور رسمی آغاز گردید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، با بهره‌مندی از کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل مسلط به آخرین قوانین مهاجرتی، در مقاله پیش رو اطلاعات لازم پیرامون ویزای پیوست را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل در تماس باشید.

قوانین ویزای پیوست به خانواده در آلمان

در مجموع 6 شرط برای اخذ ویزای پیوست به خانواده در آلمان وجود دارد:

  1. اسپانسر می‌بایست اقامت آلمان، اقامت بلندمدت اروپا و یا کارت آبی اتحادیه اروپا را داشته باشد.
  2. اسپانسر می‌بایست مکان مناسبی برای زندگی فراهم آورد.
  3. اسپاسنر می‌بایست بیمه درمانی را برای متقاضی فراهم آورد.
  4. اسپاسنر می‌بایست توانایی تامین امرارمعاش خود و خانواده را داشته باشد.
  5. متقاضی ویزای پیوست می‌بایست مدرک زبان آلمانی یا گواهی پذیرش دوره زبان در آلمان ارایه دهد.
  6. سن متقاضی (همسر) ویزای پیوست می‌بایست بالای 18 سال باشد.

ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان
قوانین جدید ویزای پیوست به خانواده در آلمان

ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمانقوانین فرآیندهای سریع پناهندگی، که از تاریخ 17 مارس 2016 به اجرا درآمد، صدور ویزای پیوست برای خانواده‌های پناهجویان در آلمان  را محدود ساخته است به طوریکه صدور ویزاها تا تاریخ 16 مارس 2018 به حالت تعلیق درآمده است. به همین ترتیب امکان صدور ویزای پیوست یا همراه برای والدینی که فرزندان زیر 18 سال آنها در آلمان مشغول به تحصیل هستند نیز به حالت تعلیق درآمد.

به تازگی دولت آلمان قانون جدیدی را مبنی بر صدور ویزای پیوست را در سایت سفارت‌های خود در کشورهای مختلف منتشر کرده است. طبق این قانون جدید، صدور ویزای پیوست برای متقاضیان از تاریخ 1 آگوست 2018 برابر با 10 مرداد 1397، از سر گرفته شد.

البته طبق اعلام سازمان فدرال مهاجرت و پناهجویان آلمان ، در هر ماه تنها هزار ویزای پیوست صادر می‌گردد. در صورتی که تعداد ویزاها در ماه اول به هزار عدد نرسد، تعداد  باقی مانده به ماه بعد منتقل می‌گردد و این جریان برای 5 ماه اول شروع اجرای این قانون ادامه دارد.

افراد واجد

اعضای نزدیک خانواده شامل همسران، فرزندان مجرد زیر 18 سال و والدین فرزندان زیر 18 سال، می‌توانند درخواست ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان دهند؛ در غیر اینصورت افراد می‌بایست برای ویزای پیوست به خانواده درخواست دهند. متقاضیان می‌بایست از فردی که در کشور آلمان می‌باشد، دعوتنامه دریافت نمایند.

صادرکننده دعواتنامه باید گواهی سازمان فدرال مهاجرت و پناهجویان آلمان (BAMF) داشته و در گواهی استحقاق وی مبنی بر دریافت حمایت ذکر گردد (نام این گواهی Subsidiar Schutzberechtigt است).

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان،

با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به آلمان و امور مربوط به ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان، اقامت آلمان، تحصیل در آلمان، مهاجرت کاری به آلمان، اخذ اقامت دایم آلمان، ثبت شرکت در آلمان و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

ویزای پیوست به فرد مستحق حفاظت حمایتی آلمان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (14 امتیاز)
  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *