این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع ویزای توریستی کانادا در خدمت شما همراهان عزیز هستیم.

ویزای توریستی کاناداسالانه متقاضیان بین المللی بسیاری به ­عنوان توریست به کانادا سفر می­کنند. برخی از کشورها هستند که تبعه آنها، برای ورود به خاک کانادا، نیاز به ویزای توریستی کانادا ندارند اما متقاضیان ایرانی برای سفر توریستی به کانادا، می­بایست ویزای توریستی کانادا را اخذ کنند. ویزای توریستی کانادا معمولا به دو شکل است: 1- ویزای تک ورودی (single entry) 2- مولتی پل کانادا (multiple entry). ایرانیان می توانند هر دو ویزای توریستی را دریافت کنند. حداکثر مدت زمان ویزای توریستی کانادا 6 ماهه می باشد.

در این مقاله که توسط کارشناسان ارشد حقوق بین الملل موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، و دفتر وکالت محمدرضا مهری، بهترین وکیل و مشاور مهاجرتی در ایران، تهیه شده، برای شما عزیزان نحوه و شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا، شرایط تحصیل در کانادا، ویزای ازدواج، سرمایه گذاری، اسکیل وورکر و ویزای گاردین کانادا را به طور کامل تشریح خواهد نمود. و حتی الامکان پاسخ سوالات شما عزیزان درباره چگونگی تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دایم خواهد آمد.

اخذ ویزای توریستی کانادا

متقاضیان بین­المللی برای ویزای توریستی هم می­توانند ویزای تک ورودی کانادا را (single entry) یا ویزای مولتیپل (multiple entry) کانادا را در یافت کنند. مدت زمان ویزای توریستی کانادا حداکثر 6 ماه است. زمانی که متقاضی با ویزای توریستی به کانادا ورود پیدا می­کند به تشخیص آفیسر مرزی مشخص می­شود تا چه مدت اجازه اقامت در کانادا را دارد.

  ویزای اسپانسرشیپ کانادا

ویزای تک ورودی کانادا: متقاضی بین­الملل با دریافت این ویزا فقط یک بار می­تواند به کانادا ورود پیدا کند و حداکثر زمانی که می­تواند در کانادا حضور داشته باشد 6 ماه است.

وکیل مهاجرت به کانادا شمال تهرانویزای مولتی­پل کانادا: به فرد متقاضی اجازه می دهد، تا مدت ویزا که 5 ساله است هر چند بار که بخواهد وارد کانادا شود. هر ورود حداکثر 6 ماه اقامت داشته باشد. البته درست است که حداکثر مدت زمان ویزای توریستی کانادا 6 ماهه است، اما بستگی به نظر افسر مرزی دارد. ممکن است کمتر و یا بیشتر از 6 ماه به فرد متقاضی اجازه اقامت در کانادا را بدهد. اگر افسر تاریخ خروج فرد را مشخص کند تا همان زمان فرد می تواند در کانادا حضور داشته باشد. اگر متقاضی می خواهد بیشتر از 6 ماه در کانادا حضور داشته باشد، می تواند درخواست امتداد حضور کند. برای تمدید ویزای توریستی فرد متقاضی باید دلایل قانع کننده­ای برای آفیسر بیاورد تا آفیسر مرزی کانادا موافقت کند. زمانی که متقاضی بین المللی ویزای مولتی کانادا را اخذ می کند. برای ورود اول بیشتر از 3 ماه نمی تواند حضور داشته باشد.

مدارک ویزای توریستی کانادا

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • طی دوسال اخیر متقاضی می بایست سفر شینگن داشته باشد
  • گردش حساب 6 ماه گذشته باید بین 7تا 10 میلیون باشد
  • اگر متقاضی کارمند باید فیش حقوقی و نامه اشتغال به کار ارایه دهد
  • ارایه گواهی تمکن مالی بالای 10 هزار دلار
  • ارایه دعوت نامه در صورتی که فرد دعوت نامه از کانادا داشته باشد
  • ترجمه سند ازدواج در صورت همراه بودن همسر
  • ارایه برنامه کامل سفر(مانند رزو بلیط و هتل برای اقامت در کانادا)
  • ترجمه اسناد ملکی
  • انجام انگشت نگاری در سفارت
  • کلیه مدارک می بایست انگلیسی ترجمه شود
  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دایم

زمانی که متقاضی از طریق ویزای توریستی وارد کانادا می شود امکان کارکردن ندارد. مگر اینکه متقاضی قبل از مسافرت به کانادا  برای اسکیل وورکر اقدام کرده باشد و با در خواست وی موافقت کند می تواند ویزای توریستی کانادا را به ویزای کاری تبدیل کند. البته می تواند در دوره های تحصیلی کمتر از 6 ماه شرکت کند. اگر فرد متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد، می تواند با ویزای توریستی در مقطع دبستان و راهنمایی کانادا تحصیل کند در صورتی که از طرف یک مرکز آموزش عالی به صورت مشروط پذیرش گرفته باشد.

یکی از راه های تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دایم در این کشور، اخذ پاسپورت کانادا با تولد فرزند در این کشور می باشد. پس از اخذ پاسپورت کانادا از طریق تولد فرزند، والدین می توانند با توجه به وجود فرزند در کانادا درخواست اقامت طولانی مدت نموده و در این مدت اقامت در کانادا، با پیدا کردن کار و یا کارآفرینی در کانادا از مزایای اقامت دایم و در نهایت اخذ پاسپورت کانادا استفاده نمایند. فرد متقاضی از همان لحظه ورود می تواند درخواست پناهندگی دهد اما اگر با درخواست پناهندگی موافقت شود، فرد متقاضی می تواند برای تبدیل ویزای توریستی به اقامت دایم اقدام کند.

مقایسه تحصیل در کالج و دانشگاه کانادامتقاضی می تواند از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی یا فردی که PR کانادا را دارد، اقامت دایم کانادا را دریافت می کند. و همسر فرد متقاضی باید به مدت 3 سال از نظر مالی همسر خود را تامین کند. بعد از دو سال زندگی مشترک فرد متقاضی از طریق پشتیبانی همسر خود می تواند برای اقامت دایم کانادا  اقدام کند.

  اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد

هزینه زندگی در کانادا

اجاره ملک درکانادا 400 تا 1000 دلار در ماه می باشد. هزینه ماهانه زندگی در کانادا حدود 2000  تا 350 دلار می باشد. این هزینه ها شامل هزینه های مربوط به خوراک، پوشاک، حمل و نقل و مسکن می باشد. هزینه وقت انگشت نگاری در کانادا 85 دلار می باشد و هزینه ویزا 200 دلار است.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در ایران

موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، و دفتر وکالت محمدرضا مهری، بهترین مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا با همراهی وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در تهران و همکار گروه وکلای مهر، با همکاری کارشناسان ارشد بین الملل، آماده ارایه مشاوره در مورد اخذ ویزای توریستی کانادا و راه های تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دایم می باشد. جهت اطلاع از آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به کانادا و انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در ایران با گروه وکلای مهاجرتی مهر تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *