امروز با موضوع ویزای ازدواج استرالیا در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

ویزای ازدواج استرالیاافرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را داشته باشند، می‌توانند اقدام به اخذ ویزای ازدواج نموده و به اقامت استرالیا دست یابند. اخذ ویزای ازدواج استرالیا با توجه به وجود انواع ویزا متفاوت می‌باشد؛ بنابراین لازم است شرایط لازم برای هر یک از انواع ویزای ازدواج استرالیا را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

در مطلب پیش رو، موضوعاتی همچون انواع ویزای ازدواج استرالیا، شرایط متقاضیان، شرایط اسپانسر مالی، اعتبار ویزا، نحوه اقدام، نحوه اخذ شهروندی و پاسپورت استرالیا، امکان تحصیل و کار، ویزای نامزدی استرالیا و غیره، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انواع ویزای ازدواج استرالیا

  • ویزای 300 استرالیا (ویزای نامزدی)
  • ویزای 820 استرالیا
  • ویزای 801 استرالیا
  • ویزای 309 استرالیا
  • ویزای 100 استرالیا

ویزای 820 استرالیا

ویزای 820 استرالیا به متقاضی اجازه می‌دهد تا به صورت موقت و تا 2 سال در استرالیا اقامت داشته تا بتواند برای ویزای 801 استرالیا و به عبارتی اقامت دایم استرالیا درخواست دهد. فردی که برای ویزای ازدواج در استرالیا درخواست می‌دهد، می‌بایست دارای سن حداقل 18 سال باشد.

فردی که اسپانسر مالی متقاضی ویزای ازدواج استرالیا می‌شود، در واقع همان فردی است که قصد ازدواج با وی را داشته و باید از شهروندان یا تابعان، افراد با اقامت دایم استرالیا و یا از شهروندان نیوزیلند باشد. مدارک دال بر روابط بین زوجین، معاینه پزشکی، شرکت در آزمون زبان و گواهی عدم سوپیشینه از مدارک لازم جهت اخذ اقامت دایم استرالیا (ویزای 801 استرالیا) می‌باشد. علاوه بر این متقاضیان می‌توانند پس از اقامت دایم به مدت 4 سال درخواست اخذ پاسپورت و شهروندی استرالیا دهند. دارندگان ویزای ازدواج (موقت و دایم) امکان کار به صورت تمام وقت و تحصیل را نیز دارند؛ البته زمانی که اقامت فرد تبدیل به اقامت دایم استرالیا گردد، امکان تحصیل رایگان نیز فراهم می‌گردد.

  روش‌های مهاجرت به استرالیا

ازدواج و طلاق در استرالیادارندگان اقامت دایم استرالیا نیز می‌توانند برای وابستگان درجه یک خود دعوتنامه فرستاده و اسپانسر مالی گردند. از نکات دیگر لزوم ثبت ازدواج به صورت رسمی در استرالیا به ویژه در صورتی که ازدواج در کشوری غیر از استرالیا انجام شده باشد. پیش زمینه ویزای 820 استرالیا، اخذ ویزای نامزدی یا همان ویزای 300 استرالیا است. با این شرایط که دارنده ویزای نامزدی استرالیا، پیش از ورود به خاک استرالیا درخواست ویزای نامزدی داده، پس از دریافت ویزای بعد از حدود 4 تا 6 ماه، به استرالیا ورود پیدا کرده و به مدت 9 ماه امکان اقامت در استرالیا را دارد. در صورتی که در طول این 9 ماه ازدواج چه در استرالیا و چه در سایر کشورها صورت نگیرد، اعتبار ویزا منقضی شده و فرد باید به کشور خود بازگردد.

در صورتی که ازدواج صورت گیرد، متقاضی پیش از اتمام مهلت 9 ماهه درخواست خود را برای دریافت ویزای 820 استرالیا ثبت می‌نماید.

ویزای 801 استرالیا

ویزای 801 استرالیا در واقع همان اقامت دایم استرالیا است که پس از طی اقامت موقت دو ساله (ویزای 820 استرالیا)، به متقاضی اعطا می‌گردد.

ویزای 309 استرالیا

ویزای 309 استرالیا، از دیگر انواع ویزای ازدواج استرالیا به شمار می‌آید. البته این نوع ویزا برای متقاضیانی است که ازدواج خود را با یک شهروند، تابع یا فرد دارای اقامت دایم استرالیا انجام داده و به صورت مستقیم متقاضی اخذ اقامت استرالیا هستند. دارندگان ویزای 309 استرالیا می‌توانند به صورت مستقیم وارد این کشور شده و برای مدت 2 سال با توجه به اعتبار 2 ساله این ویزا در استرالیا اقامت داشته و زندگی مشترک خود را ادامه دهند.

  مهاجرت کاری به استرالیا

ویزای 100 استرالیا

این نوع از ویزای ازدواج استرالیا که در واقع ویزای اقامت دایم استرالیا محسوب می‌گردد، مختص افرادی است که از طریق ویزای 309 برای ورود به استرالیا اقدام نموده‌اند. بنابراین دارندگان ویزای 309 استرالیا، پس از 2 سال درخواست ویزای 100 استرالیا را می‌دهند.

نکته: هزینه‌ی درخواست ویزاهای ازدواج استرالیا عموما در حدود 7 هزار دلار می‌باشد و نحوه درخواست عموما به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به استرالیا، ثبت شرکت در استرالیا، تحصیل در استرالیا، اقامت دایم استرالیا، ویزای ازدواج استرالیا، ویزای نامزدی استرالیا و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *