با معرفی وکیل ویزای کاری ترکیه در خدمت شما هستیم.

وکیل ویزای کاری ترکیهشاید همه ما این روز ها به مهاجرت فکر کنیم و دقایقی از روزمون را اختصاص بدیم به این موضوع همیشه سوالاتی برای ما در مورد مهاجرت وجود دارد.

مثل از چه طریقی مهاجرت کنم؟
حالا مهاجرتم کردم اونجا چیکار کنم؟
چطوری پول در بیارم؟
همه این ها سوالاتی هستند که در مورد مهاجرت ذهن ما را درگیر به ان میکنند اما چاره چیست اگر واقعا قصد مهاجرت را داشته باشیم چه باید بکنیم؟

امروز ما به همراه وکیل متخصص مهاجرتی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا در مورد یکی از راه هایی که برای مهاجرت وجود دارد یعنی مهاجرت از طریق ویزای کاری بیشتر توضیح بدهیم.

کشوری که این روز ها اسم ان را برای مهاجرت زیاد میشنویم کشور ترکیه هستش کشوری که تو همین چند سال اخیر توانسته در زمینه های مختلف که مهمترین ان ها زمینه اقتصادی هست پیشرفت بسیار خوبی بکند.وکیل ویزای کاری ترکیه

وکیل مهاجرت کاری ترکیه در این نوع از هاجرت اینگونه بیان کردند که:وکیل ویزای کاری ترکیه

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار در مقایسه با سایر روش های مهاجرتی سخت تر بوده ولی می توان گفت با کمک یک وکیل با تجربه یکی از بهترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. با مراجعه به یک وکیل مهاجرت به ترکیه این فرآیند آسان تر خواهد شد و افراد زودتر به نتیجه می رسند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

یکی از مهمترین شرایط برای افرادی که به قصد کار به ترکیه مهاجرت می کنند، داشتن یک دعوت نامه معتبر از یکی از شرکت های معتبر کشور ترکیه است.

کار در ترکیهدر حقیقت می توان گفت افراد برای داشتن اجازه کار در کشور ترکیه، باید توسط یکی از شرکت های معتبر در کشور ترکیه دعوت به کار شده باشند. طبق قوانینی که کشور ترکیه در مورد اقامت کاری دارد، شرکت های ترکی می توانند با توجه به حرفه و تخصص افراد متقاضی، برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، از وزارت کار کشور ترکیه برای افراد متقاضی درخواست اجازه کار کنند.

اگر دولت ترکیه با درخواست این افراد برای شروع کار در کشور ترکیه موافقت کند، افراد متقاضی می توانند به مدت یک سال در این کشور اقامت داشته و شروع به کار کنند. بعد از گذشت یک سال متقاضیان می توانند با تمدید ویزای کاری خود، ویزای کاری دو ساله و سپس سه ساله دریافت کنند.

کشور ترکیه با توجه به رشد اقتصادی و صنعتی بالایی که دارد، دارای بازار کاری بسیار خوبی است و به همین دلیل به یکی از مقاصد بسیار مهم برای مهاجرت کاری تبدیل شده است.

با توجه به این که تنوع کاری در کشور ترکیه بالا است، هر ساله افراد زیادی از طریق ویزای کار به کشور ترکیه مهاجرت می کنند و بعد از مدتی اقامت این کشور را دریافت می کنند.

از آن جایی که هزینه مسکن، رفت و آمد و همچنین خورد و خوراک در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، به مقصد خوبی برای مهاجرت کاری تبدیل شده است.وکیل ویزای کاری ترکیه

وکیل ویزای کاری ترکیه

ویزای کاری چند نوع دارد و شرایط ان ها چگونه است؟

وکلای مهاجرت به ترکیه می توانند از دو طریق برای افراد متقاضی درخواست اقامت ترکیه نمایند.

  کارت کیملیک چیست

این ویزای کار به دو صورت ویزای کار موقت و ویزای کار دائمی است و متقاضیان می توانند به کمک وکیل مهاجرتی مجوز کار موقت و دائم دریافت کنند.

این مجوز کاری موقت، از طرف کارفرما و یا از طریق موسسات واسطه به افراد متقاضی اعطا می شود و فرد متقاضی می تواند به مدت یک سال به طور قانونی در کشور ترکیه کار کند.

بعد از به پایان رسیدن اولین دوره کاری، فرد متقاضی می تواند درخواست کار دوباره بفرستد.

به طور کلی متقاضیان می توانند در مجموع به مدت 6 سال به صورت موقت در کشور ترکیه مشغول به کار شوند. افرادی که به مدت 8 سال اجازه کار قانونی در این کشور داشته باشند، اجازه دارند به صورت دائم در کشور ترکیه کار کنند. افراد متقاضی با داشتن اقامت دائم این کشور می توانند از تمام حقوق شهروندی این کشور استفاده کنند.
وکیل ویزای کاری ترکیه

مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای کاری

مدارک ویزای عمانبا اینکه مدارک و شرایط در کشور های مختلف برای مهاجرت و ویزای کاری متفاوت است ولی بعضی مدارک که برای تمامی کشور مشترک هستش را برای شما قرار داده ایم

پس از اینکه متقاضی از دارا بودن شرایط مهاجرت کاری مطمئن شد، می‌بایست نسبت به تهیه مدارک موردنیاز برای مهاجرت اقدام کند.

  • رزومه قوی
  • مدارک شناسایی
  • پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار
  • مدارک دانشگاهی
  • گواهی تائیدیه دریافت پیشنهاد شغلی
  • مدارک و گواهی‌نامه‌های اخذ شده مرتبط با تخصص
  • مدرک آیلتس با نمره حداقل ۶ (نمره نهایی با نظر کارفرما تائید می‌گردد)
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت جسم و روان
  • ارائه مدارک بیمه (برای اثبات داشتن سابقه کاری)وکیل ویزای کاری ترکیه

ویژگی یک وکیل مهاجرتی متخصص با درجه حقوقی بالا چیست؟

وکیل مهاجرت باید در همه امور مهاجرتی دارای اطلاعات بالا و به روز بودن اطلاعات خود را همیشه حفظ کند. وکلای مهاجرتی با وکلای امور بین المللی همیشه باید با هم در ارتباط باشند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

چرا که ارتباط آنان با وکلای بین المللی سبب تقویت اطلاعات، حفظ ارتباطات، آگاهی از اخبار بین المللی و همچنین تغییرات قوانین مهاجرتی کشور ها می شود. همچنین که یک وکیل مهاجرت همواره به صورت آنلاین و یا فیزیکی با وکلای مهاجرتی که در امور بین الملل مشغول به فعالیت هستند، در ارتباط می باشند که این امر و تبادل اطلاعات باعث استفاده از تجربیات و کاربرد آن در امر مهاجرت می باشد.

عموما زمانی که یک وکیل مهاجرت با وکلای بین المللی در ارتباط است، از اعتبار و درجه حقوقی بالایی برخوردار است. چرا که برای یک متقاضی مهاجرت، عموما این مساله حائز اهمیت است که آیا وکیلی که قرار است اقدامات مهاجرتی متقاضی را انجام دهد، از درجه اعتبار خوبی برخوردار می باشد یا خیر. این مسائل باعث شده است که ارتباط یک وکیل مهاجرت با وکلای بین المللی بسیار اهمیت داشته باشد.

همیشه در تمامی زمینه ها مشورت با شخصی که متخصص کار مورد نظر ما هست میتواند بهترین کمک را به ما بکند حالا اگر مسئله مورد نظر ما تخصصی باید که دیگه حتما باید مشاوره با متخصص انجام شود

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان در تمامی زمینه های حقوقی مهاجرتی دارای وکلای متخصص هست و میتواند با یک جلسه مشاوره و دادن بهترین راهکارها شما را به ان نتیجه مطلوبی که میخواهید نزدیک کند.وکیل ویزای کاری ترکیه

وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه وکیل ویزای کاری ترکیه

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (16 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *