این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با معرفی وکیل مهاجرت کاری به انگلستان با شما هستیم.

وکیل مهاجرت کاری به انگلستانروش مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای tier2 چگونه است؟

ویزای tier2 یا همان ویزای مهاجرت کاری انگلستان می باشد، داشتن یک پیشنهاد شغلی و یا دعوت نامه از موسسات یا شرکت های انگلیسی برای دریافت این ویزا الزامی است، این شرکت های باید معتبر و دارای شرایط خاصی باشند. نکته دیگر پیرامون ویزای کاری انگلستان یا همان ویزای tier2 این است که شخص دعوت شده نیز باید دارای شرایطی باشد.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مهاجرت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوق مهاجرت به بررسی شرایط صدور ویزای کار انگلستان و معرفی وکیل مهاجرت کاری به انگلستان خواهد پرداخت.

شرایط دریافت ویزای کار انگلستان

از الزامات دیگر ویزای tier2 انگلستان داشتن یه اسپانسر یا به عبارتی تامین کننده مالی می باشد. مقدار ساپورت مالی اسپانسر در حدود 800000 پوند برای نفر اصلی متقاضی می باشد، این مبلغ برای همراهان نفر اصلی به مبلغ 5300 پوند می باشد.

شایان ذکر است منظور از همراه در این نوع ویزا ها، همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشند. مبالغ مشخص شده باید به مدت 90 روز قبل از درخواست در حساب قرار گیرد و پرینتی از آن را نشان دهد.

ویزای tier2 انگلستان نیز مثل بسیاری دیگر از ویزا های دیگر مثل ویزای tier 4 انگلستان دارای سیستم امتیازبندی می باشد که شخص متقاضی باید بتواند به میزان امتیاز برسد. بیشترین امتیاز برای ویزای کاری یا همان ویزای tier2 انگلستان مربوط به پیشنهاد شغلی است که 50 امتیاز را پوشش می دهد.

  ازدواج و طلاق انگلستان

نکته دیگر پیرامون ویزای کار انگلستان این که حداقل ساعت کاری در پیشنهاد کاری و یا دعوت نامه کاری باید 30 ساعت در هفته یاشد. از نکاتی که در اخذ ویزای tier2 انگلستان می تواند به شما کمک کند مدرک تحصیلی معتبر و همچنین مدرک زبان انگلیسی می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که مدارک ذکر شده در اخذ اقامت انگلستان نیز موثر هستند. وکیل مهاجرت کاری به انگلستان

مدت زمان انجام پروسه ویزای کاری انگلستان

شرایط دریافت ویزای مهاجرت تحصیلیپروسه و مراحل اخذ ویزای tier2 انگلستان معمولاً سه ماه به طول می انجامد و شخص باید مدارک مربوط به ساپورت مالی، دعوت نامه کاری یا پیشنهاد شغلی را حداقل سه ماه قبل از اخذ ویزا آماده کنند.

جهت اخذ ویزای tier2 انگلستان شخص متقاضی می بایست مبالغی را به دولت انگلستان پرداخت نماید، این مبالغ هم شامل نفر اصلی متقاضی و هم نفرات همراه می باشد. ریز دقیق هزینه های دولتی ویزای tier2 انگلستان را می توانید در سایت رسمی سفارت انگلستان را مشاهده فرمایید.

شخصی که ویزای tier2 انگلستان را اخذ می نماید، می تواند به مدت 5 سال در این کشور بماند و بعد از شخص می تواند ویزای خود را تمدید نماید و یا در صورت داشتن شرایط می تواند تقاضای اقامت انگلستان کند.

از نکات دیگر ویزای tier2 انگلستان این است که دارا بودن فامیل در انگلستان می باشد. چنانچه شخص متقاضی دارای فامیل در این کشور و البته شرایط خاص فامیل را دارا باشد می تواند اطلاعات شخص را به در فرم های خاص ویزای tier2 وارد کند و از امتیازات این نیز بهره مند شود.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

آیا برای دریافت ویزای کاری انگلستان نیاز به مدرک زبان انگلیسی داریم؟

از لحاظ مدرک زبان در ویزای tier2 اینکه شایان ذکر است که افرادی که تابعیت آنها کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و چند کشور دیگر باشند، نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند. مدارک دیگر مورد نیاز جهت اخذ ویزای tier2 شامل پاسپورت با مدت اعتبار مشخص، عکس پاسپورتی، پرینت حساب بانکی، مدرک زبان می باشد،

شخص متقاضی ویزای tier2 انگلستان باید با تعیین وقت قبلی به سفارت مراجعه نماید و بعد از انجام مصاحبه، اثر انگشت وی برداشته می شود و باید منتظر جواب سفارت باشد.

در صورتی که شخص دارای شرایطی باشد می تواند نوع ویزای خود را به ویزای tier2 تغییر دهد، تعدادی از این شرایط عبارتند از: همراهی کسی که دارای ویزا tier4 باشد، شخص مدرک پزشک یا کارشناس ارشد دندانپزشکی داشته باشد و.. چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتر پیرامون تبدیل ویزا های مختلف به ویزای tier2 کسب کنید

طبق قانون انگلستان شخصی که برای ویزای tier2 اقدام می کند می تواند همراه داشته باشد و همزمان با نفر اصلی اقدام برای رفتن نمایند، طبق قانون منظور از همراه در این ویزا؛ همسر، فرزندان زیر 18 سال و فرزندان بالای 18 سال در صورتی که در انگلستان حضور داشته باشد. البته این نکته برای افرادی که ملیت آنها کره شمالی است متفاوت است. نحوه گرفتن پذیرش برای همراهان در ویزای tier2 متفاوت است و همراهان شخص باید از روش دیگری برای همراه اقدام نماید.

وکیل متخصص مهاجرت به انگلستان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.9/5 - (38 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *