با معرفی وکیل مهاجرت شیخ بهایی همراه شما خواهیم بود.

وکیل مهاجرت شیخ بهاییوکیل مهاجرت دکتر محمد رضا مهری، با بررسی تمامی شرایط انجام موضوع پرونده مهاجرت به صورت قانونی، همواره آماده مشاوره حقوقی مهاجرت به عزیزان است.

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز تحت مدیریت ایشان با تمامی وکلای مهاجرتی دنیا در ارتباط است.
شما می توانید تمامی امور مربوط به مهاجرت خود را به گروه وکلای رسمی مهاجرتی مهر پارسیان بسپارید.

  • آیا از راههای قانونی مهاجرت اطلاع دارید؟
  • با توجه به شرایط تحریم کدام راههای مهاجرت برای ایرانیان قابل انجام است؟
  • شرایط پذیرش پرونده اقامتی در اروپا چیست؟
  • آیا نیاز به مشاوره تخصصی مهاجرتی با وکیل مهاجرت در شیخ بهایی دارید؟

با دفتر حقوقی بین المللی محمد رضا مهری همراه باشید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کشور نیوزلند نام برد.در کشور نیوزلند به ۴ روش امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری وجود دارد.

ویزای سرمایه گذاری مهاجرتی نوع اول کشور نیوزلند

در این نوع ویزا متقاضی باید مبلغی در حدود ۱٫۵ میلیون دلار به کشور نیوزلند تزریق نماید.این مبلغ را باید در حدود ۴ سال در کشور نیوزلند نگه دارد.در کنار این ۱٫۵ میلیون دلار، متقاضی موظف است برای زندگی خود در کشور نیوزلند مبلغی در حدود ۱ میلیون دلار دارا باشد.در کنار این موارد، شرایط سنی متقاضی نیز مطرح بوده و متقاضی می بایست حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشد.

از شرایط مورد نیاز دیگر نیز می توان به داشتن نمره آیلتس حداقل ۳ اشاره نمود.این شرط برای همراهان فرد متقاضی نیز نیاز است.نداشتن سوء سابقه کیفری نیز یکی از شروط لازم است. برای کسب اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری نیاز است تا ۱۴۶ روز از سال را در کشور نیوزلند زندگی نمایند.داشتن سابقه کاری ۳ ساله نیز برای متقاضیان اجباری است.

ویزای سرمایه گذاری مهاجرتی نوع دوم کشور نیوزلند

در این مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری تعدادی از قوانین کسر شده است و برای سرمایه گذاران محدودیت کمتری اعمال شده است.اما سرمایه مورد نیاز افزایش چشمگیری داشته است.در مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری نیاز است تا مبلغ ۱۰ میلیون دلار سرمایه وارد کشور نیوزلند شود.این سرمایه گذاری در کشور نیوزلند باید ۳ سال در کشور نیوزلند باقی بماند.

از شرایط خوب این سرمایه گذاری می توان به نداشتن محدودیت سنی و سابقه کار اشاره نمود.همچنین دیگر نیاز نیست تا یک میلیون دلار به صورت جداگانه برای زندگی به همراه خود داشته باشید.داشتن مدرک زبان نیز برای متقاضی و خانواده وی نیز نیازی نخواهد بود.اما در هر شرایطی داشتن سلامتی و نداشتن سوء سابقه نیز مورد نیاز است.

وکیل مهاجرت شیخ بهایی

ویزای سرمایه گذاری موقت بازنشستگی کشور نیوزلند

این اقدام برای افرادی است که حداقل ۶۶ سال سن دارند.

همچنین متقاضیان اگر به همراه خانواده تصمیم دارند که اقدام نمایند، همسران آنها نیز نیاز است تا حداقل همین سن را داشته باشند.سرمایه مورد نیاز برای این اقدام در حدود ۷۵ هزار دلار می باشد.

برای کسب اقامت نیوزیلند از طریق ویزای سرمایه گذاری موقت بازنشستگی ۲ سال زمان نیاز است تا سرمایه در کشور نیوزلند باقی بماند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

همچنین برای هزینه هی جاری نیز نیاز است تا ۵۰۰ هزار دلار به صورت سرمایه ثابت، متقاضی دارا باشد.برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری بازنشستگی کشور نیوزلند باید سلامت کامل و نداشتن سابقه کیفری را هم در نظر داشته باشید.همچنین در زمان درخواست نیاز است تا متقاضی مبلغ ۶۰ هزار دلار درآمد داشته باشد.

 ویزای کارآفرین یا کارآفرینی کشور نیوزلند

در این نوع اقدام نیاز است تا متقاضی کارآفرینی داشته باشد.

متقاضی می تواند کسب و کار خود را راه اندازی نموده و در کشور نیوزلند شغل ایجاد نماید.
برای اخذ اقامت از طریق کارآفرینی کشور نیوزلند می توان به دو شکل اقدام نمود.
در نوع اول متقاضی طرح پیشنهادی خود را به دولت نیوزلند ارائه می دهد.شرایطی که این نوع اقدام دارد نوآوری و سودآوری است.

سودآوری بدین معنا که طرح متقاضی برای دولت نیوزلند منفعتی به همراه داشته باشد.ب
توجه به موارد گفته شده مشخص است که سرمایه متقاضی در این نوع مد نظر نیست.
اما در نوع دوم شما در کشور خود باید به مدت ۲ سال خود اشتغالی داشته باشید.

یعنی قبل از اینکه درخواست خود را برای دولت نیوزلند ارسال نمایید، نیاز است تا ۲ سال به صورت مستقل کسب و کاری را با درآمدی قابل قبول داشته باشید.
مدت زمان درخواست متقاضی تا درست شدن پروژه زمانی در حدود ۲ الی ۳ سال نیاز دارد.

معرفی ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی

۱ مهندسی IT و نرم افزار، طراحی گرافیک

گردشگری در اماراتیکی از ۱۰ تخصص مورد نیاز برای کار در دبی و بطور کلی تمام دنیا، مهارت ها و دانش های مربوط به علوم کامپیوتر است. شرکت های بزرگی در دبی هستند که نیازمند متخصصان علوم کامپیوتر می باشند. با گسترش اینترنت و آنلاین شدن بسیاری از فرآیندها، شرکت ها در صنایع مختلف، تمایل و البته نیاز شدیدی به وارد شدن به دنیای تکنولوژی و بهره برداری از فرصت های نهفته در آن دارند. بنابراین موقعیت کار برای متخصصان علوم کامپیوتر در دبی، بسیار عالی می باشد.

میانگین حقوق اولین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار درهم می باشد.

۲ معماری و مهندسی

دومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی، مربوط به ساخت و ساز و طراحی و معماری می باشد. همانطور که می دانید و در صفحه راهنمای سفر به دبی می توانید بیشتر هم درباره آن بخوانید، کشور امارات و مخصوصا شهر دبی در سال های اخیر رشد چشم گیری در صنعت گردشگری داشته است و جالب است بدانید که هدف سیاست گذاران دبی این بوده که دبی را به مهم ترین مقصد گردشگری در دنیا تبدیل کنند. ساختمان ها، برج ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، هتل هایی با امکانات فوق العاده و بسیاری از طرح های عمرانی دیگر کار معماران و مهندسانی در دبی می باشد که همه در تلاشند تا دبی را به محبوب ترین شهر توریستی جهان تبدیل کنند. بنابراین اگر تخصص شما در حوزه معماری و مهندسی های مرتبط مانند مهندسی عمران می باشد، کار پر طرفدار و پر درآمدی در دبی نصیبتان خواهد شد.

میانگین حقوق دومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۵ هزار درهم می باشد.

  اقامت خاص گرجستان

۳ بازاریابی و تخصص در رسانه های و شبکه های اجتماعی

اگر در بازاریابی و مدیریت رسانه ها و شبکه های اجتماعی، تخصص و تجربه دارید، سومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارا هستید و کار شما در دبی تضمین شده است. همانطور که گفته شد، دبی هر لحظه در حال رشد در صنعت گردشگری است و هدفش جلب توجه هرچه بیشتر مردم دنیا و تبدیل آنها به مسافرانی است که دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. بنابراین طبیعی است که می خواهد در رسانه های مختلف مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و وبلاگ ها و … خود را در دید مخاطبان بگذارد. همینطور توسعه گردشگری باعث رشد صنایع دیگری هم می شود که تنها با متخصصان بازاریابی در دبی می توانند به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

میانگین حقوق سومین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۱ تا ۳۴ هزار درهم می باشد.

۴ نمایندگی فروش و ارتباط با مشتری

شهر دبی پر است از مراکز خرید و فروشگاه های مختلفی چون مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید وافی دبی، مرکز خرید مرکاتو دبی، مرکز خرید امارات و … که بسیاری از آنها نمایندگی برندهای معروف و بزرگ دنیا هستند. مسلما برای رونق این مراکز به چهارمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی یعنی کسانی که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به فروش به محصولات کمک نمایند، احتیاج است. بنابراین اگر توانایی انجام این کار پر درآمد اما سخت را در دبی دارید، کار در دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

میانگین حقوق چهارمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۵ تا ۲۵  هزار درهم می باشد.

۵ آشپزی و مهارت های مرتبط به آن

یکی از ویژگی های دبی که باعث شده گردشگران از تمام جهان به آن سفر کنند، طیف گسترده غذاها و نوشیدنی هایی است که می توان در دبی تهیه کرد. اگر تجربه و علاقه کافی به کار در رستوران و کافه و … دارید، فرصت های مالی خوبی در انتظار شماست.

میانگین حقوق افرادی که پنجمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارا هستند، بیش از ۸ هزار درهم می باشد.

۶ مشاوره املاک

همه چیز درباره اخذ پاسپورت جدید با خرید ملکدبی هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و پا به پای تجارت آن، این صنعت هم در حال پیشروی و سودآوری است. اگر این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی را دارید، مشاوره املاک در دبی می تواند، سودهای بزرگی را نصیب شما کند.

میانگین حقوق ششمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۳۰ هزار درهم می باشد.

۷ خدمات درمانی

جالب است بدانید که دبی علاوه بر گردشگری، در حال توسعه و تقویت خدمات درمانی خودش هم هست. به همین دلیل و به علت کمبود افراد متخصص در این حوزه کار پزشکان، پرستاران، دندان پزشکان و داروسازها در دبی کاملا تامین می باشد.

میانگین حقوق هفتمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۲۷ هزار درهم می باشد.

۸ کار در هتل

یک نگاه به صفحه رزرو هتل در دبی به شما نشان خواهد داد که چه سرمایه گذاری عظیمی پشت صنعت هتل داری در دبی خوابیده است. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

میانگین حقوق هشتمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۸ هزار درهم می باشد.

۹ منابع انسانی

شاید باور نکنید اما یکی از پر درآمدترین کارها در دبی، متعلق به متخصصان منابع انسانی می باشد. مهارت برقراری تناسب در کمیت و کیفیت نیروی کار و طراحی برنامه توسعه سازمانی، کارشناسان منابع انسانی را در دبی به یک شغل بسیار عالی رسانده است.

میانگین حقوق نهمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۱۴ هزار درهم می باشد.

۱٫ کارهای دفتری و منشی گری

حجم کارها و پیچیده بودنشان باعث درگیری تمام وقت مدیران کارآزموده در دبی شده است. مدیران سازمان ها و شرکت های مختلف، نیاز به اشخاصی دارند که به آنها در سازماندهی کارها و برنامه کمک کنند. همچنین افرادی که تخصص کافی در رسپشنی دارند، همواره مورد نیاز مراکز مختلف خرید و تفریحی، هتل ها و مراکز سرمایه گذاری و دیگر موقعیت های کاری در دبی هستند.

میانگین حقوق دهمین تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۷ هزار درهم می باشد.

هفت آژانس کاریابی برتر در امارات
موسسه معتبر کاریابی بیت (Bayt)

اگر چه آژانس کاریابی «بیت» وجود فیزیکی ندارد، اما آن را در این فهرست به عنوان بزرگترین آژانس خدمات کاریابی آنلاین در امارات و خاورمیانه با شبکه گسترده ای از مشتریان در سراسر خاورمیانه و شورای همکاری خلیج فارس گنجانده ام. مشاغل با توجه به تخصص و محل کار ذکر شده اند و همچنین فهرستی در پایین صفحه شامل مشاغل موجود برای اتباع هر یک از شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد. ثبت نام در سایت برای کارجویان کاملا رایگان است و پس از ثبت نام می توانند برای هر یک از فرصت های شغلی موجود در وب سایت درخواست دهند. شدیداً توصیه می شود که رزومه خود را در سایت بیت آپلود کنید تا به حداکثر فرصت های شغلی برای استخدام و آشنایی با کارفرمایان بالقوه و بهبود چشم انداز شغلی خود دست یابید.

موسسه معتبر کاریابی Career jet

شهرت زیادی در ارائه فهرست مشاغل با کیفیت متناسب با بازار کار خاورمیانه دارد.
آنها طیفی از فرصت های شغلی برای کمک به شما در یافتن بهترین شغل مطابق با نیازهای کاری خود دارند.
آنها دارای شبکه گسترده ای از مشتریان در خاورمیانه می باشند.
فرصت های شغلی موجود با توجه به صنایع و محل کار در دبی، قطر و ابوظبی در دسترس است.

موسسه معتبر کاریابی هَیز (Hays)

هیز در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است و مشتریان معتبری در سراسر خاورمیانه دارد و با ۲۸ کشور در زمینه ارائه استعدادها در سراسر جهان به کارفرمایان محلی شراکت بین المللی دارد. پایگاه داده ای گسترده آنها شامل کارجویان محلی، توسط مشاوران مجرب با دانش تخصصی از بازار کار محلی و تخصص های خاص در زمینه های مختلف اشتغال حمایت می شود.

موسسه معتبر کاریابی نادیا

مزایای کار در کانادادر سال ۱۹۸۳ تاسیس شده است و طی ۳۰ سال گذشته در زمینه کاریابی و شناسایی استعدادها با مهارت های منحصر به فرد فعالیت داشته است. مشاوران شغلی آژانس کاریابی نادیا با سه دهه تجربه بازاری و آموزش مداوم به منظور هماهنگی با روند بازار جهانی و محلی در تلاش برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود می باشند. نادیا همچنین دارای یک پایگاه داده آنلاین با اطلاعات به روز و افراد مستعد و ماهر بیشماری برای کمک به مشتریان خود است. کارجویان باید یک فرم آنلاین ساده حاوی پرسش های کلیدی را تکمیل کرده و رزومه کاری خود را بارگذاری کنند.

  وکیل دادگاه تجدید نظر مهاجرت تهران

موسسه معتبر کاریابی BAC

یکی از قدیمی ترین آژانس های کاریابی در منطقه، که دفتر مرکزی آن در مرکز مالی بین المللی دبی، در سال ۱۹۷۹ به منظور ارائه خدمات کاریابی حرفه ای به شرکت های سطح بالا در زمینه های شغلی مختلف تاسیس شد.

وب سایت آنها دارای طراحی خوب و دسترسی آسان برای مشتریان و نیز کارجویان است.

موسسه معتبر کاریابی Charterhouse

این آژانس در مدت ده سال گذشته با دفاتری در دبی، ابوظبی و دوحه قطر در زمینه کاریابی و معرفی افراد با استعداد به کارفرمایان فعال بوده است. وب سایت آنها راهنمای مفیدی در زمینه پرداخت دستمزد به کارجویان ارائه می دهد و همچنین به طور منظم در مورد فرصت های شغلی موجود در زمینه های حرفه ای مورد نظر به کارجویان اطلاع رسانی می کند.

موسسه معتبر کاریابی مایکل پیج

مشاوران مایکل پیج به عنوان بخشی از گروه پیج، در کاریابی دائمی، موقت، تمام وقت و یا موقعیت های شغلی پاره وقت در زمینه های تخصصی مختلف در خاورمیانه فعالیت دارند. وب سایت آنها یک مرکز حرفه ای بسیار مفید برای کارجویان است و مجهز به ابزار جستجوی دقیقی است که به کارجویان امکان می دهد تا جستجوی شغلی خود را بر اساس تخصص، محل کار، نوع استخدام و همچنین دستمزد مورد انتظار انجام دهند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *