با معرفی دفتر وکیل مهاجرت در ولنجک همراه شما هستیم.

وکیل مهاجرت در ولنجکآیا به وکیل تخصصی مهاجرت نیاز دارید؟

آیا از همه راههای مهاجرت به اروپا اطلاع دارید؟

ویزای طلایی اروپا چیست؟

دفتر وکیل تخصصی مهاجرت در ولنجک چگونه قابل دسترسی است؟

انواع ویزای طلایی اروپا

راهنمای اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا

خریداران ملک، چندین نوع گوناگون هستند.

آنهایی که برای  بدست آوردن پول  بیشتر و رسیدن به  سود ، ملک خریداری می کنند.

و کسانی که برای دریافت اقامت اقدام به خریذ ملک در اروپا می نمایند.

بسیاری از کشورهای اروپایی طرح و برنامه های ویزای طلایی را ارائه می دهند.

که در مقابل سرمایه گذاری در زمینه املاک  و مستغلات (خرید و فروش ملک) می توانند اقامت یک کشور را بگیرند.

این نوع اقامت  شامل سفر به ۲۶ کشور  بدون نیاز به ویزا، در حوزه کشورهای عضو شینگن می باشد.

کسانی که ویزای طلایی بگیرند، می توانند به کشورهای حوزه شینگن بدون ویزا مسافرت کنند.

کشور اسپانیا طرح ویزای طلایی خود را ارائه می دهد و ما جزئیات این طرح را گردآوری کردیم و به شما عزیزان که علاقمند به مهاجرت هستید، ارائه و پیشنهاد می دهیم.

وکیل مهاجرت در ولنجک

اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال

ویزای طلایی آلمانحداقل مبلغ برای سرمایه گذاری  در زمینه املاک و مستغلات ، برای اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال  ۳۵۰ هزار یورو  می باشد.

با این ۳۵۰ هزار یورو، شما می توانید برای اخذ مجوز معتبر اقامت، در کمترین مدت زمان لازم اقدام کنیn.

و هم جزیی از  سرمایه گذاران در زمینه، املاک و مستغلات Algarve  در کشور پرتغال باشید، و بتوانید  قطعه ملکی را در این مجموعه داشته باشید.

با توجه به کاهش قیمت های املاک  و مستغلات در کشور پرتغال طی  سالهای اخیر، ویلاهای لوکس و شیک در نزدیک ساحل، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتند و به خریداران پیشنهاد شدند.

در واقع، طراحان ویزای طلایی کشور پرتغال، به این برنامه اطمینان زیاد دارند که سرمایه گذاران بزرگی را بتوانند به این طرح جذب کنند و پیش بینی کرده اند که  ۱۰ هزار خانه را امسال به آنها بفروشند.

ویزای طلایی کشور پرتغال برای یک سال اعتبار خواهد داشت و شما می توانید برای دو سال دیگر آنرا تمدید کنید. ب

دین منظور سرمایه گذاری شما باید حداقل ۵ سال بقوت خود باقی بماند.

بیشترین نقطه فروش و سود کدام است؟

شما فقط در کشور پرتغال می توانید هفت روز در اولین سال تان بمانید تا واجد شرایط تمدید ویزا باشید.

این شرایط یک دروازه ورودی برای خریداران ملک به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.

در واقع شما  با خرید ملک و سرمایه گذاری در این خصوص، می توانید بالغ بر  یک میلیون یورو به کشور انتقال دهید  و یا حداقل ۱۰ شغل  ایجاد کنید.

بطور واضح، این ویلاهای ارزان قیمت کاربرد و  تاثیر بسیاری  در روند سرمایه گذاری در کشور پرتغال داشتند و دارند.

اخذ ویزای طلایی کشور قبرس

حداقل  مبلغ سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات در کشور قبرس ،  ۳۰۰ هزار یورو می باشد.

بازار مسکن کشور قبرس بسیار راکد بود. بنابر این برنامه ویزای طلایی کشور قبرس این  کشور جزیره ای، بسیار راحت و ارزان می باشد.

  طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور

شما فقط باید ۳۰۰ هزار یورو برای اخذ اقامت کشور قبرس هزینه کنید.

اگر در آمد شما بیشتر از ۳۰  هزار یورو باشد، می توانید برای خرید ملک  در ویزای طلایی کشور قبرس با سرمایه ۲۰۰ هزار یورو درخواست بدهید. بدین معنی که شما قبل از اینکه درخواست اقامت بدهید، می توانید ۲۰۰ هزار یورو از کل مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید، و با درآمدی که باید بیش از ۳۰ هزار یورو باشد در ماه، می توانید مابقی ۳۰۰ هزار یورو را پرداخت کنید.

در واقع این ۲۰۰ هزار یورو  بیعانه و پیش پرداخت می باشد.

مجوز اقامت برای همسر و کودک ( کودک زیر ۱۸ سال ) سرمایه گذار هم هست  یعنی همسر و کودک شخص سرمایه گذار و خریدار ملک نیز،  از این مجوز اقامت برخوردار می شوند، و شامل این مجوز اقامت خواهند بود. اما خرید و سرمایه گذاری  در کشور قبرس، با کمتر از مبلغ ۳۰۰ هزار یورو، به قیمت و مزایای روز محاسبه میشود  و ممکن است شرایط تغییر کند.

سریع ترین راه مهاجرت به اروپا

وکیل مهاجرت تحصیلی اروپاوقتی که ما از سریع ترین راه مهاجرت به اروپا صحبت می کنیم ، یک سری  ملاکها و معیارهای خاص برای ما اهمیت دارد.

به طور مثال بررسی می کنیم که کدام برنامه مهاجرتی زود تر به صدور پاسپورت آن کشور ( Citizenship ) یا همان تابعیت و شهروندی منجر می شود. در مرحله بعدی بررسی می شود که کدام برنامه سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا است ! می دانید که اقامت یک مرحله قبل از شهروندی است.:

۱- خرید ملک در قبرس، سریع ترین راه مهاجرت به اروپا

سرعت صدور پاسپورت: ۶ ماه

وکیل مهاجرت در ولنجک

مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک

این روزها همه می دانند یکی از سریع ترین روشهای مهاجرت به اروپا سرمایه گذاری است. در مقام رتبه بندی و طرح سریع ترین روش گرفتن اقامت اروپا اولین کشور را باید قبرس دانست. مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک امکان پذیر است. در این روش شخص ۲ میلیون یورو سرمایه گذاری می کند و ملک می خرد. بعد از گذران ۶ ماه نه تنها اقامت اروپا را بدست می آورد بلکه پاسپورت قبرس را نیز دریافت می کند. در این برنامه مهاجرت به اروپا ، شخص متقاضی فقط باید ۲ روز در قبرس بماند. یک روز برای ثبت نام و یک روز هم برای تحویل گرفتن پاسپورت قبرسی اش. نکته جالب اینجاست که این موضوع شامل حال همه افراد خانواده فرد متقاضی مهاجرت می شود.

به عقیده وکلای مهاجرت ایران ، این روش سریع ترین راه مهاجرت به اروپا است.

۲- خرید ملک در پرتغال، دومین راه سریع مهاجرت به اروپا

سرعت صدور پاسپورت : ۶ سال

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک ، گلدن ویزای پرتغال

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک

خرید ملک در پرتغال یا همان گلدن ویزای پرتغال دومین گزینه ما برای معرفی  سریع ترین راه مهاجرت به اروپا است. در این روش فرد متقاضی ملکی را با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو ( یا کمتر در شرایط خاص ) خریداری می کند و از این طریق گلدن ویزای پرتغال را برای خود و خانواده اش دریافت می کند. گلدن ویزای پرتغال ابتدا برای یک سال صادر می شود و سپس برای دو دوره ۲ ساله تمدید می شود. بعد از ۵ سال فرد متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم پرتغال را بنماید. علت اینکه ما برنامه گلدن ویزای پرتغال را دومین راه سریع مهاجرت به اروپا معرفی کرده ایم این است که فرد متقاضی و خانواده اش می توانند بعد از گذران ۶ سال درخواست پاسپورت و شهروندی پرتغال را مطرح کنند.

  اصل خاک

نکته هیجان انگیز در خصوص برنامه گلدن ویزای پرتغال این است که متقاضی و خانواده او فقط ۷ روز در سال الزام دارند که در خاک پرتغال به سر ببرند. این مدت حتی از یک سفر سیاحتی زمانش کمتر است و افراد می توانند ملکی که برای این منظرو خریداری کرده اند را اجاره بدهند و درآمد زایی کنند.

ویزای طلایی پرتغال ( گلدن ویزای پرتغال )

۳- خرید ملک در اسپانیا ، گزینه سوم برای سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا

سرعت صدور پاسپورت : ۱۰ سال
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک ، گلدن ویزای اسپانیا ، ویزای طلایی اسپانیا

وکیل مهاجرت در ولنجک

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

خرید ملک در کاناداسومین راهی که وکلای مهاجرت به عنوان سریع ترین راه مهاجرت به اروپا می شناسند ، گلدن ویزای اسپانیا یا همان مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک است. در این روش فرد متقاضی باید ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو خریداری نماید و سپس بر مبنای مبایعه نامه ای که تنظیم کرده است از سازمان مهاجرت اسپانیا درخواس ویزای طلایی و اقامت را بنماید. در این روش هم کلیه افراد خانواده البته فرزندان زیر ۱۸ سال می توانند به طبع متقاضی اقامت اسپانیا را کسب کنند. در این برنامه مهاجرتی فرد بعد از ۵ سال می توانند برای اقامت دائم اسپانیا درخواست بدهد و پس از ۱۰ سال می تواند واجد شرایط اخذ پاسپورت این کشور شناخته شود.

در برنامه مهاجرتی اسپانیا از طریق گلدن ویزا و سرمایه گذاری فرد نباید بیش از ۶ ماه از سال را بیرون اسپانیا بسر ببرد.

ویزای پیوست به خانواده در آلمان

مهاجرانی که به طور قانونی در آلمان زندگی می کنند، اغلب مایل هستند که اعضای خانواده های غیر آلمانی خود را که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند، به صورت موقت یا دائمی به آلمان بیاورند.

مقامات مهاجرت در آلمان، که از ادغام مجدد خانواده ها حمایت می کنند، برای این منظور یک ویزای ویژه ایجاد کرده اند که به آن ویزای پیوست به خانواده درآلمان می گویند.

اگر یک فرد متعلق به اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا اتحادیه تجارت آزاد اروپا مایل به پیوستن به اعضای خانواده در آلمان باشد باید بتواند شرایط مالی خود را حفظ کنند.

در ضمن اعضای خانواده بدون نیاز به اخذ اجازه کار یا اجازه اقامت، کار کنند.

از سوی دیگر،اتباع کشور سوم باید یک ویزای پیوست به خانواده در آلمان دریافت کنند که یک ویزای طولانی مدت است که بعدا می تواند به اجازه اقامت تبدیل شود.

ویزای همسر آلمان ، ویزای همراه آلمان ، ویزای پیوست خانواده در آلمان ، مدارک پیوست خانواده آلمان ، پیوستن به خانواده در آلمان

  ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

متقاضیان واجد شرایط برای پیوستن به خانواده در آلمان

برای اینکه فرد بتواند ویزای خانوادگی را که شامل ویزای ازدواج، ویزای مستعمره، ویزای همسر یا سایر اعضای خانواده است، دریافت کند،باید اقامت دائم یا موقت در آلمان داشته باشد.

افراد واجد شرایط برای ویزای پیوست به خانواده در آلمان :

۱-    همسر رسمی فرد متقاضی

وکیل مهاجرت در ولنجک

شرایط اخذ ویزای همسر آلمان برای همسرساکن در آلمان باید:

یک مجوز اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا

مجوز اقامت یاکارت سبز اتحادیه اروپا

قادر به تامین مالی دیگر شریک / همسر

باید بیش از ۱۸ سال داشته باشد

باید زبان آلمان را بداند

از سوی دیگر، فرد مهاجر که خواهان ورود به آلمان از طریق ویزای همسرآلمان است، باید:

بیش از ۱۸ سال داشته باشد

حداقل زبان آلمانی را در سطح A1 بداند.

به خاطر داشته باشید که جمهوری فدرال آلمان ازدواج های چند همسر را به رسمیت نمی شناسد، بنابراین با ویزای همسر آلمان فقط می توانید یک همسر را به آلمان بیاورید.

الف) کودکان کوچک ( زیر۱۸ سال )

اگر هر دو والدین در آلمان زندگی می کنند، می توانند تقاضای پیوست فرزندشان را کنند.

از سوی دیگر، تنها والدینی مجاز به پیوست اعضای خانواده در آلمان هستند که دارای حق حضانت فرزندانشان باشند.

اگر یکی از والدین در کشور مبدا (غیر آلمان ) هستند باید حضانت فرزند را به والدی که در آلمان است بدهد تا او بتواند فرزند را به آلمان بیاورد

ب) کودکان بزرگسال ( بالای ۱۸ سال )

والدین می توانند درخواست کنند که فرزند بالغشان به آنها بپیوندد با این شرایط که کودک نباید ازدواج کند و مجرد باشد.

در غیر این صورت، کودک بالغ واجد شرایط دریافت ویزای پیوست به خانواده در آلمان نخواهد بود.

با این حال این بدان معنا نیست که فرزند نمیتواند برای ویزاهای دیگر مانند ویزای توریستی، ویزای دانشجویی یا ویزای کاری اقدام کند.

ویزای همسر آلمان ، ویزای همراه آلمان ، ویزای پیوست خانواده در آلمان ، مدارک پیوست خانواده آلمان ، پیوستن به خانواده در آلمان

۳-    والدین متقاضی اقامت در آلمان

والدین کودکانی که کودک که به لحاظ قانونی در آلمان زندگی می کنند، می توانند برای پیوستن به فرزندشان درخواست اعطای حق مراقبت و نگهداری کودک را بدهند.

۴- اقوام دیگر

سایر اعضای خانواده نیز می توانند برای پیوستن به فرد مقیم آلمان درخواست کنند:

اگر در خارج از آلمان دارای خواهر،برادر،عمو،عمه،خاله،خواهرزاده، پدربزرگ یا مادربزرگ و … هستید می توانید درخواست ویزای پیوستن به خانواده در آلمان را پر کنید.

معمولا این ویزای پیوست به خانواده در آلمان سختتر صادر می شود.

 شرایط ویزای همراه آلمان

شرایط اجازه کار متقاضی و همراه او در آلمانبرای دریافت ویزای همراه آلمان ، شما باید بعضی از اسناد را به سفارت یا کنسولگری آلمان که در کشور شماست، ارسال کنید.

مدارک پیوست خانواده آلمان به شرح زیر است:

گذرنامه متقاضی (حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد)

تکمیل کردن دو فرم درخواست (صادقانه و صحیح پر شود)

دو عکس جدید بیومتریک (طبق استانداردهای تعیین شده توسط ICAO )

رزرو بلیط سفر به آلمان

بیمه سفر به آلمان

دعوت نامه (نشان دهنده علاقه فرد مقیم آلمان برای پیوستن به خانواده در آلمان است)

اثبات مالی

توضیح: معمولا فردی که در آلمان زندگی می کند باید  نشان دهد که می تواند به صورت مالی از اعضای خانواده اش پشتیبانی کند.

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

با این حال، اگر ساکن کشور سوم دارای وجوه کافی برای حمایت از خودش باشد،می تواند این اسناد را ارائه دهد.

ویزای همسر آلمان ، ویزای همراه آلمان ، ویزای پیوست خانواده در آلمان ، مدارک پیوست خانواده آلمان ، پیوستن به خانواده در آلمان

وکیل مهاجرت در ولنجک

مدارک مورد نیاز فرد مقیم آلمان برای ویزای همراه آلمان :

اثبات محل سکونت (باید ثابت کند فضای کافی در خانه اش وجود دارد)

اثبات مهارت های زبان آلمانی حداقل سطح a1

مدارک پیوست خانواده آلمان ( ویزای همسر آلمان )

یک گواهی ثبت نام یا ازدواج که توسط یک وکیل معتبر تایید شده باشد.

علاوه بر این باید این مدرک ترجمه شده به آلمانی توسط سفارت آلمان نیز تایید شود.

مدارک پیوست خانواده آلمان (فرزندان)

گواهی تولد

اثبات ملیت کودک

اثبات حق مراقبت و نگهداری والدین ساکن در آلمان

به یاد داشته باشید که تمام مدارک پیوست خانواده آلمان باید به زبان آلمانی یا انگلیسی ارسال شوند.

همچنین باید مدارک شما توسط یک وکیل بین المللی تایید شوند.

هزینه صدور ویزای همراه آلمان Visa Reception Family Visa)

برای اینکه پرونده شما پردازش شود، باید هزینه ویزای همراه آلمان را پرداخت کنید.

به طور معمول، این ویزای بلند مدت (رده D) هزینه ای در حدود ۷۵۰۰ یورو برای بزرگسالان و برای کودکان تا ۱۸ سال ۳۷۵۰ یورو در بر دارد.

نکته: اگر پس از پرداخت هزینه ویزای همراه آلمان ، منصرف شدید، نمیتوانید پول خود را دریافت کنید.

همچنین،اگر درخواست ویزای شما رد شود، به شما پولی برنمی گردد.

اگر تصمیم بگیرید که مجددا درخواست ویزای پیوست به خانواده در آلمان بکنید مجبور هستید دوباره هزینه را بپردازید

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *