امروز با معرفی وکیل مهاجرت خیابان دولت تهران همراه شما هستیم.

وکیل مهاجرت خیابان دولتخیابان شهید یوسف کلاهدوز با نام قدیمی محله دولت از یک سو به خیابان شریعتی در محدوده قلهک متصل است. از سوی دیگر این خیابان به چهار راه پاسداران در خیابان پاسداران بالاتر از برج سفید منتهی می شود.

خیابان دیباجی، خیابان اختیاریه، بلوار کاوه و سه راه نشاط از خیابان‌های شاخص در این محله می باشد.

در محدوده خیابان دولت وکلای پایه یک دادگستری و نیز  دفاتر مهاجرتی متعددی وجود دارد.

وجه تمایز موسسه بین المللی حقوقی مهر پارسیان معطوف به موارد زیر است:

فعالیت قانونی در انجام پرونده اقامتی و مهاجرتی موکلین.

ثبت موسسه حقوقی بین المللی توسط وکلای معتبر و پایه یک دادگستری.

تضمین استرداد وجوه پرداختی موکل در صورت عدم اخذ نتیجه مطلوب.

فراهم آوردن امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل رسمی مهاجرت.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت خیابان دولت

راههای مهاجرت آسان و اخذ اقامت اروپا.

معرفی معتبرترین موسسه حقوقی مهاجرتی در ایران

راهنمای اخذ اقامت روسیه از راه ازدواج

تحصیل علوم پزشکی در تاجیکستان

بهترین وکیل مهاجرت در قلهک و خیابان دولت

وکیل مهاجرت خیابان دولت

راه های مهاجرت به سوئیس

 مهاجرت تحصیلی و مهاجرت به سوئیس از طریق تحضیل

مهاجرت به سوئیستحصیل در سوئیس به دلیل کیفیت بسیار بالای آموزش و اعتبار بین المللی مدارک دانشگاهی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و همه ساله افراد بسیاری جهت تحصیل در سوئیس به این کشور مهاجرت می نمایند. هزینه تحصیل در سوئیس سالانه حدود 600 تا 700 فرانک می باشد که با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. دروس در اغلب دانشگاه های سوئیس به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ارائه می شوند. اغلب دانشگاه های سوئیس خوابگاه های دانشجویی با هزینه هایی کم و امکانات رفاهی خوب در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهند.

دانشجویان در طول تحصیل خود در این کشور از بیمه درمانی نیز برخوردار می شوند که هزینه های درمانی آن ها را به مقدار زیادی کاهش می دهد. دانشجویان جهت تامین بخشی از هزینه تحصیل و هزینه زندگی در سوئیس می توانند تا 20 ساعت در هفته را مشغول کار شوند و حتی می توانند پس از پایان تحصیلات خود ویزای تحصیلی خود را به ویزای ویزای کار در سوئیس تبدیل نمایند و پس از گذشت 3 تا 5 سال اقامت سوئیس را بدست آورند.

  مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

شرایط تحصیل در سوئیس نسبت به دیگر کشور های مشابه بسیار مناسب است.

مهاجرت به سوئیس از طریق کار یا تخصص

متقاضیان اخذ ویزای کاری این کشور میبایست یک دعوت نامه کاری از مدیر یک شرکت معتبر در سوئیس دریافت نماید تا بتواند ویزای کاری این کشور را اخذ نماید اما روش های دیگری برای مهاجرت کاری به این کشور وجود دارد از جمله اخذ ویزای 3 ماهه این کشور برای پیدا کردن شغل مناسب که در صورت پیدا کردن شغل مناسب متقاضی می تواند ویزای کاری سوئیس را اخذ نماید روش دیگر اخذ ویزای کاری سوئیس به صورت پیدا کردن کار از طریق آگهی می باشد که زمانی که شرکتی نیاز به نیروی کار متخصص دارد ابتدا یک آگهی استخدام در داخل کشور و اتحادیه اروپا صادر می کند که حدود 3 ماه اعتبار دارد و در صورتیکه در این مدت نیروی متخصص پیدا نشد می توانند از سایر کشورها از جمله ایران فرد متخصصی را استخدام نمایند.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

سوئیس به دلیل شرایط مناسب تجاری و سیاسی متقاضیان بسیاری برای ثبت شرکت دارد. از مزایای دیگر سوئیس برای ثبت شرکت مالیات های پایین، عدم محدودیت تجارت و گمرک، چند زبانه بودن این کشور جهت برقراری راحت تر و بهتر با سایر کشورها و البته کیفیت بالای زندگی می باشد. متقاضیان ثبت شرکت در این کشور ابتدا میبایست یک شرکت حقیقی یا حقوقی در این کشور ثبت نمایند سپس با رونق کرفتن کار و سود آوری به متقاضیان ویزای 3 تا 5 ساله این کشور اعطا می شود و پس از گذشت این مدت زبان و کار آمد بودن شرکت افراد می توانند درخواست اخذ اقامت دائم این کشور را بدهند.

مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج

مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواجدر بسیاری از کشورهای جهان ازدواج زن با مرد تبعه آن کشور منجر به اعطای تابعیت به همسر می شود اما در صورتیکه زنی با یکی از تبعه کشور ازدواج نماید منجر به تابعیت نمی شود اما در برخی از کشورها از جمله سوئیس این قانون متفاوت می باشد و به این صورت است که ازدواج هر فردی با یکی از تبعه سوئیس منجر به اعطای تابعیت سوئیسی می شود که الته حدود 3 تا 5 سال به طول می انجامد.

مهاجرت به سوئیس از طریق ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور می باشد. متقاضیان میبایست ابتدا شرکتی حقوقی را در سوئیس ثبت نمایند که با ثبت و راه اندازی شرکت کار آفرینی حداقل برای 10 نفر با حداقل حقوق 3500 فرانک را داشته باشد البته سود خالص شرکت طی یکسال اول میبایست حداقل 100000 فرانک باشد که در این صورت به شخص کار اقامت سالیانه اعطا می شود و پس از گذشت 5 سال شخص اقامت دائم این کشور را بدست می آورد

  بورس تحصیلی ایتالیا DSU

وکیل مهاجرت خیابان دولت

تحصیل پزشکی عمومی در تاجیکستان

دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان واقع شده است. و از سال1939 تا کنون تحصیل پزشکی عمومی در تاجیکستان را فراهم آورده است.

تحصیل پزشکی عمومی در تاجیکستان

دوره MBBS  (پزشکی عمومی) در تاجکستان 5 ساله می باشد و در پایان دوره، دانشجویان نائل به درجه لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی می شوند.

شهریه MBBS در تاجیکستان 3500 دلار در سال می باشد. هزینه های IT500 دلار در سال خواهد بود. هزینه اقامت در خوابگاه دانشگاه 500 دلار آمریکا خواهد بود. تحصیل پزشکی عمومی در تاجیکستان

شرایط پذیرش MBBS در تاجیکستان

  • 2 + 10 متوسطه  با حداقل نمره 50٪ در دروس  فیزیک، شیمی و زیست شناسی.
  • 40 % برای دانشجویان گروه رزرو شده.
  • متقاضیان باید 17 سال یا بالاتر باشند.
  • کارنامه دوره دهم، یازدهم و 12  مورد نیاز می باشد.
  • اثبات اقامت
  • عکس گذرنامه
  • تمام سند قانونی و ترجمه از HRD و سفارت.

تحصیل در تاجکستان

با توجه به کم هزینه بودن دوره MBBS(پزشکی عمومی)، دانشجویان مختلف از سراسر جهان ترجیح می دهند MBBS تاجیکستان به حتی تجصیل پزشکی در لهستان ترجیح می دهند. تاجیکستان و سایر کشور ها مثل پزشکی مجارستان دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته آموزشی می باشد، دانشجویان می توانند با کیفیت عالی تحصیلات خود را به اتمام برسانند.

داوطلبان پزشکی مدرک بین المللی مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی را دریافت خواهند کرد.

روند پذیرش و  دسترسی بودن به ویزا برای دانشجویان بسیار ساده و رایگان می باشد.

صندلی ها محدود هستند و پذیرش بر اساس خدمات اولی برای اولین بار ارائه می شود.

به دلیل وابستگی آن به MCI، دانش آموزان از MCI گواهینامه واجد شرایط دریافت خواهند کرد.

این برنامه به زبان   انگلیسی در حد متوسط ارائه می شود. از این رو، زبان برای دانش آموزان مانعی نخواهد بود.

هزینه های زندگی و محل اقامت ارزان می باشد.

وکیل مهاجرت خیابان دولت

تحصیل MBBS در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان

دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1939 تأسیس شد و در حال حاضر زیر نظر وزارت بهداشت اداره می شود. دوره های آموزشی در شاخه های پزشکی، پیراپزشکی و ارائه می شود.

دانشگاه پزشکی تاجیک دارای 1200 تخت بیمارستان فوق العاده ویژه مجهز است که دانشجویان می توانند فعالیت های بین المللی و تحقیقاتی خود را در آنجا انجام دهند.

بخش ها

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • دانشکده داروسازی
  • بهداشت عمومی

دوره های پزشکی در تاجیکستان

تعدادی از دوره های دانشکده پزشکی تاجیکستان به شرح زیر می باشد:

  • گروه زنان و زایمان
  • گروه بیهوشی و احیا
  • بخش بیماری های داخلی
  • بخش بیماری های جراحی
  • گروه زبان روسی
  • وزارت زبان تاجیک
  • وزارت زبان های خارجی
  • گروه فیزیک پزشکی و بیولوژیکی با پایه فناوری اطلاعات
  • گروه روانپزشکی و اعتیاد به مواد مخدر به نام پروفسور M.G. گلوموف
  • دفع پرولاپس دیابتی های بیماری های داخلی
  • بخش پزشکی قانونی
  • بخش ترمیمی، ارتوپدی و جراحی های نظامی
  • گروه ارولوژی
  • گروه نظم اجتماعی
  اجرای اسناد خارجی در ایران

هزینه MBBS (پزشکی عمومی) در دانشگاه Tajik State Medical University (بر سال)

مدت دوره – پنج سال
هزینه تحصیل – 4000 دلار
هزینه اقامت در خوابگاه – 500 دلار

وکیل مهاجرت خیابان دولت

مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج

ازدواج کردن با یک شخص آلمانیهر فردی که با یکی از افراد تبعه این کشور ازدواج نماید می تواند تابعیت روسیه را بدسا آورد که حدود 3 سال به طول می انجامد. متقاضیان ازدواج با یکی از شهروندان روسیه و اخذ اقامت روسیه میبایست شرایطی از جمله: اثبات پشتوانه مالی، عدم سوء پیشینه، توانایی مالی، سلامت پزشکی، تسلط به زبان روسی، داشتن محل اقامت و حداقل 6 ماه اقامت در روسیه را دارا باشد. نکته مهم اینکه کسانیکه با یکی از افراد تبعه روسیه ازدواج می نمایند ازدواجشان تنها در روسیه ثیت می شود و برای ثبت ازدواج در کشور خودشان میبایست در کشور و یا سفارت همسر اقدام نمایند.

مهاجرت به روسیه از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از راه های مهاجرت به روسیه از طریق ثبت شرکت در روسیه می باشد.

متقاضیان ثبت شرکت در روسیه می توانند شرکتی با سهامی خاص و یا با سهامی خاص و حتی می توانند شعبه ای از شرکتی خارجی را در روسیه تاسیس نمایند. متقاضیا  ن برای ثبت شرکت در روسیه میبایست حداقل سرمایه ای در حدود 10000 روبل را داشته باشند که هنگام افتتاح حساب در یکی از بانک های روسیه باید نیمی از سرمایه خود را سپرده گذاری نمایند و مابقی را طی یک سال به حساب خود واریز نمایند. متقاضیان ثبت شرکت در این کشور میبایست اطلاعاتی از جمله:

نام شرکت به زبان روسی و انگلیسی، نوع شرکت، نوع فعالیت شرکت و آدرس کامل شرکت را مطرح نمایند.

آیا برنامه نیروی متخصص کبک کانادا ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر؟

برنامه نیروی متخصص کبک که همیشه یکی از پرطرفدار ترین برنامه های مهاجرتی بوده، متاسفانه از زمانی که از حالت کاغذی به دیجیتال تبدیل شد، دچار ایراداتی گردیده که باعث شده کمتر به آن توجه شود.

اگر‌ بخواهیم این ایرادات و اشکالات را به طور خلاصه نام ببریم میتوانیم موارد زیر را لیست کنیم:

 بزرگترین ایرادی ‌که به این برنامه وارد است بی نظمی آن است. اینکه مدام امتیازات آن تغییر میکند و با هر بار تغییر سرنوشت پرونده ها را به خطر میاندازد، این برنامه را کاملا غیر قابل اعتماد کرده است.

 متاسفانه تمام تغییرات عطف به ما سبق میشود.‌ در اکثر برنامه های مهاجرتی زمانیکه شما پرونده را سابمیت میکنید دیگر هیچ تغییری شامل شما نخواهد شد. اما در کبک اینگونه نیست. حتی افزایش امتیاز هم شامل آنهایی که سابمیت کرده بودند شد و این مساله به شدت آزار دهنده است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

 هر از چند گاهی شوکی بزرگ به متقاضیان وارد میکند.

مانند همین ماجرای قبول نکردن نتیجه آزمون های فرانسه در ایران.

حتی گاهی پا را فراتر از شوک گذاشته و تهدید هم میکند که اگر همان نمره را نیاورید شما را متقلب فرض کرده و تا ۵ سال اجازه اقدام نخواهید داشت.

 بسیار کند و طولانی است.

اکثر پرونده ها هنوز ایمیل ارسال مدارک دریافت نکرده اند و با اینکه بیش از ۲ سال از سابمیت آنها میگذرد واقعا مشخص نیست بالاخره کی قرار است به سرانجام برسد.

 سابمیت پرونده ها هم در این برنامه داستان روال منظم ندارد دارد. اینکه در یک ثانیه سایت باز میشود و صدها هزار متقاضی منتظر به وبسایت هجوم می‌آورند با هیچ منطقی جور در نمی‌آید‌.

نوبت دهی آن هم به نظر میرسد کاملا اتفاقی و شانسی است.
به هر حال این برنامه بسیار محبوب و پرطرفدار مدتی است دچار  بی برنامه گی شده و امیدواریم به روزهای اوج خود باز گردد.
در سالهای گذشته بسیاری از دوستان با کمک همین برنامه به کانادا آمده اند و هنوز خاطره شیرینی در اذهان از خود به جای دارد.
اگر ایرادات فوق برطرف شود، هنوز هم میتوان آنرا یک از بهترین برنامه های مهاجرتی دانست.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *