امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آباد و بررسی برنامه های حمایتی تولد فرزند در کانادا و اخذ تابعیت این کشور با شما خواهیم بود.

وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آبادیکی از راههای مهاجرت به کانادا، برای این کشور که تابع نظام حقوقی کامن لا است، تولد فرزند در کانادا است که در همان ابتدای تولد، تابعیت کانادایی اخذ خواهد نمود.

با توجه به اینکه مشوق های اقتصادی و اجتماعی برای ازدیاد جمعیت در کانادا از طریق تولد فرزند اجرایی شده است، برای افرادی که خواهان اخذ اقامت دائم کانادا و در نهایت دریافت پاسپورت کانادا از طریق تولد فرزند در این کشور هستند، موقعیت مناسبی ایجاد شده است.

موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، ضمن معرفی وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آباد، به بررسی امکان تولد فرزند با ویزای توریستی پنج ساله کانادا و همچنین دریافت اقامت دائم والدین نوزاد متولد شده در کانادا خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آباد

  • آیا می‌توان با دریافت ویزای توریستی پنج ساله کانادا در زمان بارداری، برای تولد فرزند به کانادا سفر کرد؟
  • شرایط تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم این کشور چیست؟
  • جستجوی وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آباد و غرب تهران چگونه انجام می‌شود؟

برنامه های حمایتی دولت کانادا از تولد فرزند

اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندپیرشدن جمعیت یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری کشورهای جهان بوده به طوری که از آن به عنوان بحرانی بزرگ یاد می‌شود.این موضوع باعث شده تا اکثر کشورهای جهان برای مقابله با این بحران با توسل به مشوق های دولتی در جهت بالا بردن نرخ زاد و ولد در کشورهایشان گام بردارند.

درکانادا در یک دهه گذشته مرخصی زایمان از 10 هفته به 35 هفته و سپس به یکسال افزایش داشته است که  نشان از توجه دولتمردان این کشور به موضوع مهم بحران جمعیت دارد.

در کشورکانادا هم‌ اینک زوج‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند می‌توانند بدون اینکه دغدغه از دست دادن کارشان را داشته باشند به مدت یکسال از مرخصی زایمان استفاده کنند حتی این مرخصی زایمان می‌تواند با توافق زوجین بین پدر و مادر تقسیم شود.

همچنین، به گزارش TV5  جمعیت کانادا در سال 2012 به 33 میلیون نفر رسید جمعیت کانادا در فاصله سالهای 2006 تا 2011 پنج میلیون و نهصد هزار افزایش داشته است و در این میان مهاجرت اولین عامل رشد جمعیت کاناداست.

در ایالت کبک (Quebec) در کانادا افرادی که صاحب فرزند سوم می‌شوند از هدایای بالایی برخوردار می‌شوند. برای مثال برای فرزند اول 500 دلار، فرزند دوم1000دلار و برای فرزند سوم 7500 دلار افزایش پیدا می‌کند. البته این بسته‌ها تنها شامل تشویق های ملی نمی‌شود بلکه شامل تسهیلات آموزشی و رفاهی کودکان هم می شود.

همچنین دولت کانادا در قالب طرح (CCTB) که طرحی حمایت‌کننده از کودکان است علاوه‌ بر پیش‌بینی مزایای مالیاتی برای خانواده‌ها به ازای فرزند اول 290 دلار و برای فرزندان دوم، سوم و چهارم هر کدام 270 دلار کمک‌ هزینه ماهیانه می‌پردازد.

در سال 2016 دو برنامه UCCB یا Universal child care benefit و برنامه CCTB با یکدیگر ادغام شده و برنامه جامع CCB یا Canada Child Benefit معرفی شده است.

سفر به کانادا با ویزای توریستی جهت تولد فرزند

ویزای توریستی کانادامحدودیت سفر هوایی در زمان بارداری، امکان ممانعت از ورود خانم باردار به خاک کانادا در صورت حساسیت پلیس مرزبانی کانادا در مبادی ورودی این کشور و بسیاری از دلایل دیگر می‌تواند باعث عدم موفقیت مهاجرت به کانادا از راه تولد فرزند در این کشور با ویزای توریستی باشد.

در مشاوره حقوقی با وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی مهر پارسیان، حتما قصد خود را از سفر با کانادا با مشاورین مطرح نمایید تا بهترین راه حل به شما ارائه شود.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (14 امتیاز)
  اجرای اسناد خارجی در ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *