این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهران و بررسی هزینه های زندگی در نیوزلند با شما صحبت خواهیم کرد.

وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهرانوکلای رسمی مهاجرت در نیوزیلند و استرالیا، بدون داشتن شماره ثبت رسمی موسسه خود در ایران حق دائر کردن دفتر وکالت و مهاجرت در تهران را ندارند.

طبق قانون وکالت در ایران، تنها وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی به متقاضیان را داشته و امکان تاسیس موسسه حقوقی بین المللی نیز با داشتن پروانه وکالت میسر است.

در مراجعه به دفتر وکالت وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهران، حتما ابتدا مجوزهای موسسه و وکیل را مورد بررسی قرار دهید تا با اطمینان کامل نسبت به دریافت مشاوره حقوقی مهاجرتی و عقد قرارداد اقدام فرمایید.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهران

آیا خواهان دریافت اطلاعات کامل درباره میزان هزینه های زندگی در نیوزیلند هستید؟
شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت نیوزیلند چیست؟
برای جستجوی وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهران چه اقدامی لازم است؟
خدمات دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت به نیوزیلند چیست؟
هزینه زندگی در نیوزلند

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

جالب است بدانید با توجه به اینکه از لحاظ مسافت و جغرافیا کشور استرالیا نزدیک ترین کشور به نیوزلند می باشد، اما از لحاظ هزینه زندگی در نیوزلند یا نیوزیلند تفاوت چشمگیری با استرالیا مشاهده می شود.

برخلاف هزینه زندگی در استرالیا که معمولاً گزاف و بسیار بالا می باشد، مردم در کشور نیوزلند اگر چه نسبت به دیگر کشورهای جهان اول سطح درآمد پایین تری دارند اما از لحاظ سطح زندگی در سطح بالایی می باشند.

به طور میانگین هزینه زندگی در نیوزلند یا نیوزیلند برای هر فرد ماهانه بین 1000 دلار تا 1400 دلار متغیر می باشد. هزینه های مسکن در نیوزلند هم بین 80.000 دلار تا 200.000 دلار با توجه به شهر محل سکونت متفاوت می باشد و به طور میانگین می توان گفت که حدود 160.000 دلار است.

هزینه های تحصیلات در نیوزلند

تحصیلات در نیوزلندهمچنین نکته ای که پیرامون هزینه زندگی در نیوزلند باید متذکر شویم که برای افرادی که قصد تحصیل در نیوزلند یا نیوزیلند را دارند، هزینه های تحصیل با توجه به نوع رشته و دانشگاه و همچنین مقطع تحصیلی متفاوت می باشد و با توجه به اینکه دانشجویان 20 ساعت در هفته به صورت پاره وقت اجازه ی کار دارند، قادر هستند نیمی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

به صورت کلی از شرایط اعزام دانشجو به نیوزلند این است که هزینه های تحصیل در نیوزلند در مقطع لیسانس از حدود 18.000 دلار سالانه می باشد و با توجه به نوع رشته ی تحصیلی امکان دارد این هزینه به 25.000 دلار در سال هم برسد، همچنین در مقطع فوق لیسانس هزینه ها حدود 40.000 دلار در سال است و جالب اینکه هزینه تحصیل در مقطع دکترا در نیوزلند یا نیوزیلند نسبت به مقاطع دیگر پایین تر و حدودا 4000 دلار تا 8000 دلار در سال می باشد؛ این بدان معناست که در این مقطع دانشجویان تحت حمایت دولت قرار می گیرند و دولت تا حدودی هزینه ها را متقبل می شود.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مهاجرت به نیوزلند

اگر چه به نسبت سایر کشورهای پیشرفته میزان حقوق در این کشور در سطح پایین تری قرار دارد، با این حال چون هزینه های زندگی در نیوزلند یا نیوزیلند پایین تر می باشد، مردم در این کشور در رفاه کامل زندگی می کنند.

از شهرهای مهم نیوزلند می توان به چند شهر آوکلند، اینورکارگیل، پالمرستون نورث، تائورانگا، دنیدن، کرایست چرچ، نیپیر، ولینگتون و هامیلتون را اشاره کرد.

وکیل مهاجرت به نیوزیلند در تهران

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *