این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی با شما خواهیم بود.

وکیل مهاجرت آفریقای جنوبیمهاجرت در مورد رویاها و آرزوهای زندگی بهتر در یک کشور جدید است. برای بسیاری مهاجرت به آفریقای جنوبی انتخاب اول محسوب می‌شود؛ خواه قصدشان مهاجرت موقت باشد و یا دایمی.

فرهنگ‌های متنوع، مناظر حیرت‌انگیز و مردم خونگرم آفریقای جنوبی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به آفریقای جنوبی و البته لذت بردن از زندگی در آفریقای جنوبی می‌باشد.

ما در موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان می‌دانیم که انتخاب آفریقای جنوبی برای مهاجرت تنها اولین قدم است؛ با موفقیت به انجام رساندن فرآیند مهاجرت و سپس جا به جایی از مهم‌ترین بخش‌های مهاجرت هستند و ما در این مسیر مهم همراه شما خواهیم بود.

در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا در این مسیر شما به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی نیاز خواهید داشت و شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دپارتمان مهاجرت تماس حاصل فرمایید.

  وکیل ایرانیان خارج از کشور قزوین

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی

چرا بهتر است که به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی مراجعه کنیم؟
موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان چه خدماتی در خصوص وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی ارایه می‌نماید؟
بهترین وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی کیست؟

چرا به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی نیاز داریم؟

در اینترنت اطلاعات زیادی در خصوص مهاجرت آفریقای جنوبی وجود دارد و در مواردی حتی ادعا شده که شما می‌توانید خودتان به تنهایی درخواست دهید، اما چقدر این کار منطقی است؟ و یا چرا لازم است از وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی کمک بگیرید؟

در ادامه به دلایلی که بهتر است از وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی کمک بگیرید اشاره خواهیم نمود:

نوار قرمز آفریقای جنوبی یا بوروکراسی

فرآیند بوروکراسی در آفریقای جنوبی به گونه‌ای پیچیده می‌باشد که ممکن است حتی در زمان مناسب ناامیدکننده باشد، به خصوص زمانی که موضوع حیاتی است. اقدام به مهاجرت قدم بزرگی است و ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد، همراهی وکیل متخصص مهاجرت به آفریقای جنوبی برای موفقیت شما مهم است.

تصور کنید که ساعت‌ها وقت صرف جستجو در اینترنت برای کسب اطلاعات لازم برای شرایط اخذ ویزا کردید و یا ساعت‌ها در صف اداره پلیس برای اثبات هویت خود صرف کردید و اگر به خاطر اشتباه کوچکی موفق به اخذ ویزا نشوید قطعا ناامیدکننده خواهد بود.

ضمن اینکه در مواردی ممکن است فرآیند اخذ ویزا ماه‌ها و یا حتی تا 3 سال طول بکشد. در موارد پیچیدگی فرآیند بوروکراسی مراجعه حضوری بهتر از پیگیری‌های تلفنی است و در این صورت شما حتما به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی نیاز خواهید داشت.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

ما با تمام گام‌ها و حرکت‌های لازم آشنایی داریم

آفریقای جنوبیوکیل مهاجرت آفریقای جنوبی با داشتن روابط قوی با وزارت امور داخلی آفریقای جنوبی، به معنای آشنایی و آگاهی از مقررات آن، در فرآیند مهاجرت به آفریقای جنوبی، کمک بزرگی است.

صرفه‌جویی در زمان و پول

برون‌سپاری فرآیند مهاجرت به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی موجب صرفه‌جویی در پول و زمان می‌شود. درگیری و جنگیدن در مسیر اداری مهاجرت تنها باعث طولانی‌شدن فرآیند، صرف هزینه مالی بیشتر و برهم خوردن آرامش شماست؛ در حالیکه شما ‌می‌توانید با سپردن این فرآیند پیچیده و سخت به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی مانع این مسایل شوید.

بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان تحصیل‌کرده در حوزه مهاجرت

شما با مراجعه به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی فرصت بهره‌مندی از اطلاعات لازم در خصوص اخذ ویزای آفریقای جنوبی، شرایط زندگی در آفریقای جنوبی، هزینه‌های زندگی در آفریقای جنوبی، یافتن محل اقامت در آفریقای جنوبی، افتتاح حساب بانکی در آفریقای جنوبی، چگونگی اخذ بیمه سلامت و گواهینامه رانندگی در آفریقای جنوبی و غیره را خواهید داشت. کمااینکه وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی می‌توانید در تمامی این مراحل شما را همراهی نماید.

آشنایی با قانون مهاجرت مصوب سال 2014 و اصلاحات بعدی

در سال 2014 قانون مهاجرت آفریقای جنوبی تغییر یافت و در سال 2015 نیز اصلاحاتی بر آن صورت گرفت. آگاهی و تسلط به قانون مهاجرت هر کشوری لازمه‌ی اخذ ویزا و مهاجرت می‌باشد و شما با مراجعه به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی این امکان را خواهید داشت. با آشنایی به قانون مهاجرت آفریقای جنوبی سبب می‌شود در قدم اول بدانید آیا شما مشمول این قانون می‌شوید یا خیر؟ و در صورت شمول در قدم‌های بعدی با جمع‌آوری صحیح مدارک لازم موفقیت خود را تضمین می‌کنید؛ که این امر با مراجعه به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی محقق می‌گردد.

  اقامت آفریقای جنوبی

در این مسیر شما با چیزی فراتر از اخذ ویزا رو به رو هستید

اگرچه اخذ ویزای آفریقای جنوبی موفقیت بزرگی محسوب می‌گردد ولی پس از ورود به آفریقای جنوبی قطعا با سوالاتی چون میزان و چگونگی پرداخت مالیات، خرید ماشین و حتی موارد ساده‌ای چون ثبت‌نام باشگاه مواجه خواهید شد؛ لذا با مراجعه به وکیل مهاجرت آفریقای جنوبی، پیشاپیش پاسخ سوالات آینده‌ی خود را دریافت می‌کنید!

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *