با معرفی وکیل خرید ملک ترکیه با شما همراه هستیم.

وکیل خرید ملک ترکیهکشور ترکیه این روز ها تبدیل شده به مقصد خیلی از ایرانی هایی که قصد مهاجرت را دارند.
کشور ترکیه بر عکس کشور های همسایه خود از پیشرفت اقتصادی خوبی برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده که نظر افراد زیادی که قصد مهاجرت را دارند را به خود جلب کند

خیلی از ما در روز تبلیغات زیادی را از موسسات مختلف میبینیم که برای ما خرید ملک ترکیه را انجام میدهند با هزینه های بسیار کم و کلی خدمات دیگر اما سوال اینجاست؟
چقدر از این تبلیغات واقعی هستند؟
اصلا مهاجرت از راه خرید ملک ترکیه امکان پذیر هست؟

امروز ما به همراه دکتر محمد رضا مهری وکیل متخصص مهاجرت ترکیه میخواهیم به تمامی این سوال ها پاسخ بدهیم و برای شما تمامی ابعاد خرید ملک ترکیه را شرح میدهیم.

در پاسخ به سوال مهاجرت از طریق خرید ملک ترکیه امکان پذیر هست یا خیر وکیل مهاجرتی ترکیه اینگونه پاسخ دادند که:
بله این راه برای مهاجرت ترکیه امکان پذیر هست اما دارای شرایط و ابعادی هست که در ادامه برای شما دوستان عزیز توضیح میدهیم.
وکیل خرید ملک ترکیه

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چگونه است و شرایط ان چیست؟

اولین روشی که وکیل مهاجرت به ترکیه به افراد متقاضی پیشنهاد می دهد، خرید ملک در کشور ترکیه است. طبق نظر وکلای مهاجرت به ترکیه، بهترین روش برای اخذ اقامت ترکیه خرید ملک در این کشور است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در این روش وکیل مهاجرتی به افراد کمک می کند بعد از یک سال اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کنند.

خرید ملک در ترکیهافراد متقاضی برای خرید ملک در ترکیه باید سفری به کشور ترکیه داشته باشند.

بعد از خرید ملک مورد نظر و بعد از این که سند مالکیت به صاحب ملک انتقال پیدا کرد، متقاضی می تواند برای دریافت اقامت از اداره مهاجرت کشور ترکیه، وقتی برای ملاقات بگیرد. بعد از این مرحله افراد متقاضی می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و در وقت تعیین شده به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و مجوز اقامت یک ساله خود را دریافت نمایند. افراد متقاضی برای خرید ملک در کشور ترکیه باید در یکی از بانک های ترکیه دارای حساب بانکی باشند.

در حقیقت می توان گفت متقاضیان بدون داشتن حساب بانکی در کشور ترکیه، امکان خرید ملک را نخواهند داشت زیرا برای خرید ملک در این کشور، وجه مورد نظر باید از حساب بانکی متقاضی به حساب فروشنده ملک انتقال پیدا کند.

علاوه بر این ارائه فیش بانکی برای انتقال سند ضروری است و بدون فیش بانکی متقاضی نمی تواند اقدام به خرید ملک کند. در حقیقت اتباع خارجی می توانند با خرید ملکی به قیمت 250 هزار دلار آمریکا، تابعیت و اقامت این کشور را بگیرند و شهروند ترکیه محسوب شوند.
وکیل خرید ملک ترکیه

رویه عملی اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

وکیل خرید ملک ترکیهافراد متقاضی با سرمایه گذاری در کشور ترکیه از طریق خرید ملکی به مبلغ 250 هزار دلار، می توانند بعد از 2 تا 3 ماه پاسپورت این کشور را گرفته و از تمام خدمات شهروندی این کشور استفاده کنند.

  خرید ملک در ترکیه

یکی از مهمترین شرایط خرید ملک در ترکیه که وکیل مهاجرت به ترکیه با افراد متقاضی در میان می گذارد این است که مالک خانه تا 3 سال اجازه فروش این خانه را ندارد و در این مدت ملک باید به نام فرد متقاضی باشد.

یکی از مهمترین شرایط برای برای افرادی که می خواهند از از طریق خرید اقامت این کشور را اخذ کنند این است که مالک باید حداقل بین 5 تا 8 سال در کشور ترکیه به صورت موقت، اقامت داشته باشند. متقاضیان در این مدت باید در کشور ترکیه زندگی کنند و خود را نیز بیمه کرده باشند.

افراد متقاضی با داشتن تمام این شرایط می توانند اقامت دائمی ترکیه را از آن خود کنند. این پروسه تقریباً یک سال زمان می برد ولی بعد از آن افراد می توانند به طور دائم  در این کشور زندگی کنند.

وکلای مهاجرت به ترکیه به افرادی که سرمایه کافی برای خرید ملک به مبلغ 250 هزار دلار را ندارند، پیشنهاد می کنند با خرید ملکی به قیمت 60 هزار دلار اقامت این کشور را به دست آورند. البته این یک اقامت توریستی 3 ساله است ولی متقاضیان می توانند تا 10 سال آن را تمدید کنند.

افراد متقاضی در این 3 سال اجازه کار کردن در ترکیه را نخواهند داشت. متقاضیان می توانند در این مدت ملک خود را اجاره داده و از این طریق کسب درآمد کنند.
وکیل خرید ملک ترکیه

مزایای مشاوره و همکاری با وکیل مهاجرتی و بین المللی

موسسات و افرادی که در زمینه مهاجرت و خرید ملک فعالیت میکنند بسیار زیاد هستند و تبلیغات ان ها هم بسیار شیرین و وسوسه انگیز هستد

  کارت کیملیک چیست

اما برای این که این تبلیغات شیرین باعث نشوند تا کام ما به تلخ ترین حالت ممکن تبدیل شود چه باید بکنیم؟

همانطور که میدانید و گفته شده افراد سود جو بسیار زیادی در روند کار مهاجرت و خرید ملک هستند که ممکن هستش با ان ها طرف بشوید و برای پیش بینی و گذر از این افراد بهترین راه مشاوره و داشتن همکاری با یک وکیل مهاجرتی هست. حتماً قبل و بعد از همکاری با هر موسسه مهاجرتی به شدت توصیه میشود که موضوع را با یک وکیل مهاجرتی در میان بگذارید و راهکار ها را از وی دریافت نمایید

موضوع هایی مثل بستن قرارداد های حقوقی با موسسات رساندن نمونه قرارداد موسسه مهاجرتی به رویت یک وکیل متخصص میتواند کمک زیادی به شما عزیزان بکند تا در دام این افراد سودجو گرفتار نشوید

موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان با همراه داشتن وکلای متخصص در زمینه مهاجرت میتوانند با یک جلسه مشاوره تخصصی شما را از تمامی ابعاد مهاجرت خود اگاه سازند و بهترین راهکار ها را برای روش مهاجرت مد نظرتون را به شما عزیزان پیشنهاد دهند برای اخذ زمان مشاوره با وکلای موسسه مهر پارسیان با خطوط ثابت و موبایل ما تماس حاصل فرمایید
وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه وکیل خرید ملک ترکیه 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (41 امتیاز)

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *