با معرفی وکیل ثبت شرکت اسپانیا همراهتان هستیم.

یکی از راههای اخذ اقامت دائم اسپانیا ثبت شرکت است. بسیرای از موسسات خدمات حقوقی بین المللی مدعی هستند که با ثبت شرکت در اسپانیا امکان مهاجرت به این کشور اروپائی وجود دارد. اما واقعیت این نیست. ثبت شرکت در اسپانیا موجب صدور اجازه اقامت در اروپا نخواهد بود.

ترجمه غلط از قوانین ثبت شرکت در اسپانیا، در سایت های موسسات ثبت شرکت و حقوقی، باعث سردرگمی متقاضیان ثبت شرکت در اسپانیا شده است. به دست آوردن اطلاعات کامل مراحل ثبت شرکت در اسپانیا از طریق بهترین وکیل بین المللی تهران امکان پذیر است.

در صورت نیاز به مشاوره ثبت شرکت و اخذ اقامت اسپانیا، یکی از بهترین وکلای بین المللی تهران، دکتر محمد رضا مهری قابل پیشنهاد است. با توجه به دارا بودن صدها پرونده موفق ثبت شرکت در اروپا، با اطمینان امور مربوط به ثبت شرکت در اسپانیا را به گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان بسپارید.

سوالات مهم در مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

  1. برای دریافت اطلاعات کافی درباره انواع شرکت در اسپانیا چه باید کرد؟
  2. دسترسی به بهترین وکیل ثبت شرکت اسپانیا چگونه است؟
  3. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسپانیا چیست؟
  4. تامین سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار در کشور اسپانیا چگونه است؟
  5. آیا امکان افتتاح حساب بانکی برای ایرانیان در اسپانیا وجود دارد؟
  اجرای اسناد خارجی در ایران

با گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان همراه باشید.

چه شرکتهائی برای ایرانیان در اسپانیا قابل ثبت است؟

ثبت شرکت جدید با مسئولیت محدود

توجه داشته باشید که شرکت با مسئولیت محدود بهترین نوع ثبت شرکت در یک کشور خارجی است. در سرکت سهامی خاص، سهامداران باید متعدد باشند. علاوه بر اینکه در بعضی موارد لازم است تا سهامدار محلی نیز اضافه شود. بنابراین رشته کار از دست شما خارج خواهد شد.

برای انتخاب نوع شرکت قابل ثبت در اسپانیا، حتما با وکیل متخصص ثبت شرکت در اسپانیا و مورد تایید سفارت اسپانیا در تهران مشاوره نمائید.

خرید شرکت اسپانیائی و تامین سرمایه

راه بعدی برای داشتن یک شرکت در اسپانیا، خرید شرکت آماده است. شرکتهای فعال و شاغل در حوزه تخصصی شما قابل انتخاب است. در این مرحله وکیل شرکتهای تجاری در اسپانیا، با پیشنهاد شرکتهای در حال واگذاری، شما را به خواسته تان که داشتن شرکتی بین المللی در اروپاست می رساند.

مشارکت در یکی از شرکتهای فعال اسپانیا نیز ممکن است. به این صورت که با خرید سهام شرکتی فعال در اسپانیا امکان راه اندازی کار خواهید داشت.

ثبت شرکت در اسپانیا برای خود اشتغالی

بهترین راه ثبت شرکت در اسپانیا فعال سازی کسب و کار است. ثبت شرکت صوری در مادرید جهت اخذ اقامت ممکن نیست. با این توضیح که در صورت عدم فعالیت تجارت و شرکتی که شما مدعی ثبت آن هستید منجر به اقامت نخواهد شد.

اشخاص متظاهر به وکالت و داشتن موسسه حقوقی بین المللی از این طریق تاکنون اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت کرده اند. لذا لازم است قبل از هر اقدامی با وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در حوزه بین الملل و تجارت بین الملل و همکار گروه وکلای مهر پارسیان تماس بگیرید.

ثبت نمایندگی شرکت ایرانی در اسپانیا

اگر در کشور خودتان شرکت فعال دارید، می توانید شعبه در اسپانیا ثبت کنید. در این حالت شرکت شما به عنوان شخصیت حقوقی صاحب نمایندگی در اسپانیا می شود. برای ثبت شعبه شرکت نیاز به معرفی نماینده دارید. می توان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت را به عنوان مدیر شعبه اسپانیا معرفی کرد.

  اقامت یونان مهر پارسیان

در صورت نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی ثبت شرکت در اسپانیا با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت در اسپانیا برای اتباع ایرانی

اول: دریافت کد اقتصادی

برای دریافت کد اقتصادی مدارک شخصی را به وکیل تحویل خواهید داد. عکس، گذرنامه و فیش واریزی دریافت کد اقتصادی از جمله مدارک است. مدرک بعدی اظهارنامه دلیل درخواست کد اقتصادی است که توسط وکیل تکمیل می شود.

دوم: دریافت تاییدیه نام شرکت

قدم بعدی دریافت تاییدیه نام شرکت است. بعد از دریافت تایید نام شرکت اقدام به دریافت کد مالیاتی خواهد شد. برای دریافت کد مالیاتی با استفاده از دو مدرک قبلی اقدام خواهید نمود.

سوم: افتتاح حساب بانکی در اسپانیا

با دریافت کد مالیاتی امکان افتتاح حساب بانکی برای شما فراهم می شود. به این منظور به همراه وکیل خود به یکی از بانکهای اسپانیا مراجعه و اقدام به افتتاح حساب بانکی خواهید نمود.

توجه داشته باشید حداقل مبلغ برای ارائه به اداره بازرگانی سه هزار یورو است.

چهارم: تهیه و تایید بیزنس پلان (طرح توجیهی اقتصادی)

انجام مقدمات فوق قبل از تهیه بیزنس پلان توصیه نمی شود. چرا که داشتن طرح توجیهی اقتصادی برای شرکت بازرگانی شما لازم است. به این منظور ابتدا با وکیل تخصصی ثبت شرکت در اسپانیا طرح مذکور را تهیه کنید.

این طرح باید کارشناسی شده و دقیق باشد تا امکان دفاع از آن در وزارت بازرگانی اسپانیا وجود داشته باشد. دلایل سودآوری و میزان سرمایه مورد نیاز در این طرح گنجانده خواهد شد.

پنجم: ثبت و راه اندازی شرکت در اسپانیا

با تکمیل مراحل فوق، شرکت شما ثبت خواهد شد. اگر خودتان خارج از اسپانیا هستید و امور توسط وکیل ثبت شرکت در اسپانیا انجام شده است، در این مرحله با توجه به اتمام مراحل ثبت شرکت می توانید درخواست صدور ویزای تایپ دی به سفارت اسپانیا در تهران بدهید.

با صدور ویزای اقامتی و مراجعه شما به اسپانیا، امکان دریافت کارت اقامت موقت اروپا را خواهید داشت.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت در اسپانیا

در سطرهای بالاتر توضیح دادیم که صرف ثبت شرکت موجب اقامت اسپانیا نمی شود. اما برای اداره شرکت به مدیران شرکت ویزای تایپ دی داده می شود. در صورت راه اندازی و شروع به کار، امکان صدور کارت اقامت وجود دارد.

صدور کارت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت منوط به حضور متقاضی در اداره مهاجرت اسپانیاست. به این منظور بعد از ورود به اسپانیا اقدام به اخذ وقت نمائید. این کار توسط وکلای همکار مهر پارسیان در اسپانیا قابلیت اجرا دارد.

این کارت اقامت بعد از پرداخت حداقل مالیات های متعلقه سالانه قابلیت تمدید دارد برای تمدید اقامت اسپانیا با داشتن شرکت تجاری با وکیل تخصصی مهاجرت اسپانیا مشاوره نمائید.

اقامت خانواده با ثبت شرکت در اروپا

دارنده شرکت تجاری در اسپانیا امکان الحاق خانواده خود را نیز دارد. در واقع با ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در اسپانیا امکان دریافت کارت اقامت اعضای خانواده را نیز دارید. همسر و فرزندان زیر 18 سال مشمول این اقامت می شوند.

امکان انجام همزمان پروسه برای متقاضی و همسر و فرزندان وی وجود دارد.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی اقامت و تابعیت اسپانیا با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

دریافت پاسپورت اسپانیا با ثبت شرکت

اعطای پاسپورت دوم به اتباع خارجی در اختیار کشور پذیرنده است. در صورت داشتن اقامت دائم اسپانیا، و سکونت در این کشور، بعد از 5 سال امکان دریافت تابعیت اسپانیا وجود دارد. بنابراین با ثبت شرکت امکان دریافت پاسپورت وجود ندارد.

بعد از شروع و راه اندازی کار مرتبط با شرکت، و پرداخت مالیات های متعلقه و همچنین عدم خلاف و گواهی عدم سوء پیشینه امکان دریافت پاسپورت دوم وجود دارد.

به منظور مشاوره تخصصی با وکیل ثبت شرکت در اسپانیا و همچنین وکلای متخصص حقوق مهاجرت با گروه وکلای مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل ثبت شرکت در اسپانیا

هزینه ثبت شرکت در اسپانیا چه میزان است؟

بسته به نوع شرکت و تعداد شرکاء هزینه های ثبت شرکت در اسپانیا متفاوت بوده و در زمان عقد قرارداد با وکیل مشخص خواهد شد.

  دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا

آیا امکان ثبت یک شرکت برای چندین شریک در اسپانیا وجود دارد؟

بله می توان برای چند نفر در قالب یک شرکت اقدام به ثبت در اسپانیا نمود.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا وکیل ثبت شرکت اسپانیا 

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *