این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با معرفی وکیل ایرانی در مالزی همراهتان هستیم.

وکیل ایرانی در مالزیایرانیان بسیاری سالانه به کشور مالزی سفر می‌کنند و به همین دلیل با نوع، روش و سبک زندگی در این کشور آشنا هستند.

همانگونه که می‌دانید، از جمله موارد مهمی که افراد مهاجر در زمینه مهاجرت به کشورهای خارجی باید مورد بررسی قررار دهند، هزینه زندگی، میزان درآمد، سبک زندگی و همچنین قوانین و مقررات مهاجرتی کشور مورد نظر است.

بنابراین، کشور مالزی می‌تواند مقصد مناسبی برای ایرانیان باشد. چرا که ایرانیان بسیاری به این کشور سفر کرده‌اند و زندگی در این کشور را از نزدیک لمس و مشاهده نموده‌اند.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مباحث مهاجرت به مالزی و همچنین معرفی وکیل ایرانی در مالزی را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

سوالات مهم معرفی وکیل ایرانی در مالزی

  1. شرایط زندگی در مالزی چگونه است؟
  2. اولین مرحله برای کسانی که قصد مهاجرت به مالزی دارند چیست؟
  3. روش‌های مهاجرت به کشور مالزی چیست؟
  4. بهترین روشی که می‌توان برای مهاجرت به مالزی انتخاب کرد چیست؟
  5. وکیل ایرانی در مالزی چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی مهاجرت کند؟
  6. بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به مالزی کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرایط زندگی در مالزی چگونه است؟

زندگی در مالزیکشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع می‌باشد و  دارای سواحل زیبا، جنگل‌های انبوه و فرهنگ معروف می‌باشد. این کشور به سرعت در حال توسعه می‌باشد که به واسطه زیرساخت‌های بسیار عالی و همچنین مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا، محل بسیار مناسبی برای زندگی می‌باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

مردم کشور مالزی با نژادهای مختلفی در کنار یکدیگر در حال زندگی کردن هستند و همچنین با زبان‌های گوناگونی با یکدیگر به صحبت می‌پردازند. این کشور مورد توجه تعداد بالایی از سرمایه گذاران در سراسر دنیا قرار گرفته است و بیشتر مردم در این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند.

اولین مرحله برای کسانی که قصد مهاجرت به مالزی دارند چیست؟

افرادی که قصد مهاجرت به کشور مالزی را دارند، باید ابتدا با قوانین مهاجرتی این کشور و همچنین روش‌های مهاجرت به این کشور را بشناسند. فرد متقاضی باید تمام روش‌های مهاجرت به این را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد و بعد از به دست آوردن اطلاعات دقیق، بر اساس شرایط شخصی خود نیز، مناسب‌ترین روش جهت مهاجرت به این کشور را انتخاب نماید.
وکیل ایرانی در مالزی

روش‌های مهاجرت به کشور مالزی چیست؟

به طور کل، مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق پنج روش قانونی، یعنی مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق تولد صورت می‌گیرد.

ما نیز در این مقاله می‌خواهیم این پنج روش مهاجرت به کشور مالزی را با شما مخاطبان بررسی کنیم.

مهاجرت به کشور مالزی از طریق تحصیل

کشور مالزی با توجه به سطح علمی خوبی که در دانشگاه‌های خود دارد، یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی که قصد ادامه‌ تحصیل در کشورهای خارجی را دارند به حساب می‌آید.

در روش مهاجرت از طریق تحصیل، فرد متقاضی باید مدارک مورد نیاز را جهت دریافت پذیرش دانشگاه و همچنین ویزای تحصیلی، به همراه مدرک زبان خود نیز، ارائه نماید.

  سرمایه گذاری در مالزی

مهاجرت به کشور مالزی از طریق کار

کار در مالزیمهاجرت از طریق کار یکی از روش‌های پرطرفدار جهت به دست آوردن یک زندگی بهتر در کشوری دیگر است. به همین دلیل، افرادی که دارای تخصص و حرفه خاصی می‌باشند از این طریق به کشور مالزی مهاجرت می‌کنند.

فرد متقاضی در این روش ویزای کار و یا ویزای تخصص دریافت می‌نمایند. به صورت کلی، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کار در بین روش‌های مهاجرت به کشور مالزی، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب می‌باشد.
وکیل ایرانی در مالزی

مهاجرت به کشور مالزی از طریق سرمایه‌گذاری

افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور مالزی از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشند، باید دارای سرمایه اولیه خوبی باشند. باید به این نکته توجه نمود که متقاضی جهت مهاجرت به کشور مالزی از این طریق باید سعی کند تا دارای طرح بیزینسی بسیار خوب و دقیقی باشد.

مهاجرت به کشور مالزی از طریق ازدواج

ازدواج یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشور مالزی می‌باشد. در این روش فرد متقاضی باید با یک تبعه مالزیایی ازدواج کند تا بتواند به این کشور مهاجرت کند.

مهاجرت به کشور مالزی از طریق تولد

اعطای تابعیت به فرزند در کشور مالزی بر اساس اصل خون می‌باشد. یعنی، پدر یا مادر نوزاد باید تبعه مالزی باشند.

لازم به ذکر است که در کشور مالزی تابعیت دوگانه وجود ندارد. یعنی در صورتی که فردی دارای تابعیت این کشور باشد، دیگر نمی‌تواند برای تابعیت کشور دیگر نیز، اقدام کند.

اگر پدر و مادر فرزند هر دو تبعه مالزی باشند، فرزندشان نیز تابعیت این کشور را اخذ خواهد نمود.

اما اگر پدر فرزند مالزیایی باشد اما مادر خارجی باشد و ازدواج آن‌ها در وضعیت رسمی انجام نشده باشد، فرزند آن‌ها تابعیت این کشور را دریافت نخواهد کرد. در این مورد فرقی نمی‌کند که فرزند در کشور مالزی متولد شده باشد یا خیر.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

اگر پدر و مادر فرزند دارای تابعیت کشور مالزی نباشند و فرزند آن‌ها در خاک کشور مالزی متولد گردد و همچنین تا سن 18 سالگی در این کشور زندگی نماید، فرزند آن‌ها این توانایی را دارد که تابعیت کشور مالزی را دریافت کند.

بهترین روشی که می‌توان برای مهاجرت به مالزی انتخاب کرد چیست؟

مهاجرت به مالزیپاسخ این سوال را نمی‌توان برای تمامی افراد به صورت یکسان اعلام کرد. چرا که بهترین روش مهاجرت به مالزی کاملا به شرایط شخصی هر فردی بستگی دارد. بنابراین، نمی‌توان یک روش مهاجرتی را به برای همه افراد به عنوان بهترین روش معرفی نمود.

به عنوان مثال، روش مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری ممکن است برای فردی راحت‌ترین روش مهاجرت باشد ولی برای دیگری غیر ممکن باشد.

وکیل ایرانی در مالزی چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی مهاجرت کند؟

با توجه به اینکه وکیل ایرانی در مالزی به صورت کامل با شرایط زندگی در این کشور آشنا می‌باشد، می‌تواند بهترین کسی باشد که فرد متقاضی مهاجرت را در این زمینه راهنمایی و کمک می‌کند.

وکیل ایرانی در مالزی با قوانین مهاجرتی این کشور و همچنین سبک زندگی، هزینه و درآمد اقشار مختلف در کشور مالزی و بسیاری از مسائل دیگر اطلاعات به‌روز و کاملی دارد. به همین دلیل، می‌تواند با بررسی شرایط فرد متقاضی، بهترین روش مهاجرت به کشور مالزی را به او پیشنهاد دهد.

بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به مالزی کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین وکیل در زمینه مهاجرت به کشور مالزی، وکیلی است که دارای تمامی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه می‌باشد و تسلط کاملی نسبت به قوانین مهاجرتی این کشور دارد و می‌تواند فرد متقاضی را تا زمان حصول نتیجه کمک نماید.

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

بنابراین، ما به شما عزیزان موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و با تجربه ترین وکلا می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکیل مجرب و متبحر و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
وکیل ایرانی در مالزی

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (53 امتیاز)

6 دیدگاه ها

    • سلام وقت به خیر
      بله همکاران وکیل فارسی زبان در سنگاپور هستند و امکان معرفی وجود دارد.
      برای عقد قرارداد با وکیل فارسی زبان در سنگاپور ابتدا قرارداد شما با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان منعقد خواهد شد و سپس از طریق وکلای موسسه اقدام صورت خواهد پذیرفت.
      در صورت نیاز به مشاوره با وکیل فارسی زبان در سنگاپور با دفتر وکالت دکتر مهری تماس بگیرید.
      09120067663

  • سلام
    بنده کرباسی هستم یک مشکل در کشور مالزی در خصوص کنسلی ویزا دارم و فوری است ممنونم میشم کسی که در این خصوص وارد است رو بهم معرفی کنید
    باسپاس

  • سلام وقت بخیر
    من میخوام از شوهرم در مالزی جدا بشم نیاز به وکیل دارم میشه لطفا یک وکیل به من معرفی کنید که من از طریق مادرم در ایران بتونم بهشون وکالت بدم وکیل بین المللی میخوام لطفا کسی معرفی کنید که بتون کارم انجام بده من از دست این ادم نجات بده؟

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید با وکیل متخصص امور بین الملل و ازدواج طلاق ایرانیان خارج از کشور، جناب آقای دکتر مهری مشاوره شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو تایم مشاوره با شمار ه 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *