با معرفی وکیل آنلاین مهاجرت جردن و بررسی بعضی از راههای قانونی مهاجرت همراه شما هستیم.

وکیل آنلاین مهاجرت جردندر ایتدای راه مهاجرت، مهمترین بخش انتخاب محل زندگی آینده خود و خانواده مان است.
برای این امر می توان ابتدا شرایط اقتصادی خانواده را در مشاوره با بهترین وکیل مهاجرت در ایران و تهران مورد بررسی قرار داد.

شاید بسیاری از کشورها وجود داشته باشند که امکان اسکان  موقت یا دائم متقاضی به دلیل عدم امکان تامین مالی مناسب وجود نداشته باشد.

یا کشورهایی که امکان راحت تری برای راه انداختن کسب و کار داشته باشند.

در هر صورت مشاوره با وکیل تخصصی مهاجرت و آشنایی کامل با کشورهایی که به لحاظ قانونی و مالی شرایطی را برای اسکان مناسب می کنند توصیه می شود.

دفتر حقوقی و وکالت محمد رضا مهری واقع در منطقه سه تهران به عنوان بهترین وکیل مهاجرت و همچنین ارائه مشاوره حقوقی مهاجرت توسط وکلای رسمی سایر کشورها به صورت آنلاین؛ همراه شما در مسیر دشوار مهاجرت خواد بود.

تاییدیه ZAB چیست؟

 افرادی که مدرک دانشگاهی خود را از کشوری غیر از آلمان اخذ نموده اند بایستی مدارک تحصیلی آنها مورد تأیید وزارتخانه‌ها و ارگان‌های دولتی کشور آلمان باشد. اعتبار مدارک تحصیلی توسط ZAB تایید می شود.

 برای اعتبار سنجی مدارک خود قبل از اقدام برای پذیرش مراحل زیر را طی کنید:

  1. به وب سایت anabin مراجعه کنید.
  2. ﮔﺰﯾﻨﻪ Suchen انتخاب نمایید و نام کشوری که در آن تحصیل کرده اید را اﻧتخاب ﮐﻨﯿﺪ و ﺳﭙﺲ در ﺑﺨﺶ ﺑﻌﺪی ﻧﺎم شهر داﻧﺸﮕﺎه ﯾﺎ ﻣﮑﺎن ﻣﺤﻞ ﺗﺤﺼﯿﻞ‌ﺗﺎن را اﻧﺘﺨﺎب کنید.
  3. فهرستی از ﺗﻤﺎﻣﯽ داﻧﺸﮕﺎه‌ها و ﻣﺮاﮐﺰ آﻣﻮزش‌ﻋﺎﻟﯽ شهر انتخابی شما در ﺑﺨﺶ زﯾﺮﯾﻦ ﺟﺴﺘﺠﻮ ظاهر خواهد شد.
  4. دانشگاه خود را از لیست پیدا نمایید در ﺳﺘﻮن Status ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن ممکن است یکی از علامت های زیر باشد که معنای آن در ادامه آمده است؛

H+
ﻣﺪرک ‌ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ از داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻮردﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ در فهرست ﻣﺪارک‌ تحصیلی موردتأیید و ﻗﺎﺑﻞ‌ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ دوﻟﺖ آﻟﻤﺎن ﻗﺮار دارد.

H+/-
هیچ‌گونه ﻧﻈﺮ ﯾﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺧﺎﺻﯽ درﺑﺎره اﻋﺘﺒﺎر ﻣﺪرک‌ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ از داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻮردﻧﻈﺮ در ﺳﯿﺴﺘﻢ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد و اﻣﮑﺎن اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺪرک‌ﺗﺎن تایید شود بسته به نظر دانشگاه مورد نظر تحصیلی دارد.

  سرمایه گذاری در مالزی

– H
ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ از داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻮردﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻗﺎﺑﻞ ارزشیابی ﻧﯿﺴﺖ و احتمالش خیلی کم است که بتوانید تاییدیه ZAB را بگیرید.

 در صورتی که نام دانشگاه شما در سایت anabin موجود نبود و یا +H نبود باید نسبت به ارسال مدارک لازم جهت تایید مدرک تحصیلیتان به ZAB اقدام نمایید.

چه کسانی واجد شرایط مسیر اکسپرس اینتری آلبرتا کانادا هستند؟

اکسپرس اینتری آلبرتا کانادااستان آلبرتای کانادا در دو هفته ی نخست ماه آوریل دو پذیرش برگزار کرده و طی آنها مجموعا از 320 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت کرده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

 برنامه مهاجرت استانی آلبرتا مسیر اکسپرس اینتری آلبرتا را مدیریت می کند؛ آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا می گوید متقاضیان اکسپرس انتری که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شاغل هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند واجدشرایط می باشند.

 برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام کرده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری با شرایط زیر بیشتر است:

در آلبرتا سابقه کار/تحصیل دارند یا از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد شغل دریافت کرده اند.
از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند.
یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادرهایشان در آلبرتا زندگی می کند.

تا اینجای سال میلادی استان آلبرتا مجموعا 1,207 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است.

⁣تحصیل در مدارس کشور مالزی

⁣تحصیل در مدارس کشور مالزی ممکن است بسته به نوع مدرسه متفاوت باشد . به طور کلی، مدارس کشور مالزی می توانند به ۳ دسته تقسیم شوند:

  • مدارس دولتی
  • مدارس خصوصی
  • مدارس بین المللی

⁣مدارس دولتی کشور مالزی:

مدارس دولتی فراوانی در مالزی وجود دارد و هزینه های تحصیلات پایین است چون اکثر آنها توسط دولت حمایت می شوند. ساعات تحصیل در مدارس مالزی معمولا از ساعت ۷:۳۰ شروع می شود و تا ساعت ۱۲:۳۰ تا ۰۱:۰۰ به پایان می رسد.

به عنوان یک مهاجر به مالزی، تحصیل در مدارس دولتی کم هزینه تر است. تسهیلات در مدارس دولتی مناسب هستند و اکثر موارد اساسی مورد نیاز برای تحصیل را دارند اما نسبت دانشجویان به معلم می تواند بسیار بالا (۴۰ تا ۵۰ دانش آموز در یک کلاس) باشد.

⁣مدارس خصوصی کشور مالزی:

تعدادی مدارس خصوصی خوب در کشور مالزی وجود دارد اما تا حدودی گران قیمت هستند . مدارس خصوصی مالزی معمولا ۳ ترم در هر سال با ۳ آزمون عالی در هر ترم برگذار می کنند.

زبان تحصیل در تمام مدارس خصوصی ، زبان انگلیسی است . کلاسها معمولا از ساعت۸:۳۰ تا ۱۶:۰۰ است . مدارس خصوصی همانند مدارس دولتی، نیز از دستورالعمل هاو قوانین وزارت آموزش و پرورش مالزی حمایت می کنند. دانش آموزان مدارس خصوصی نیز نیاز به انجام امتحان های بزرگ مانند افرادی که در مدارس دولتی هستند دارند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

معلمان در مدارس کشور مالزی نیز معمولا به خوبی آموزش دیده و دارای تجربه فراوان در برقراری ارتباط به طور موثر وبرخورد با دانش آموزان از فرهنگ ها و زمینه های مختلف هستند.

⁣مدارس بین المللی در کشور مالزی

زندگی در مالزیافرادی که می خواهندفرزندان خود را در برنامه تحصیلی کشور خود یا کشور دیگری غیر از مالزی ثبت نام کنند باید مدارس بین المللی را در نظر بگیرند.

اکثر مدارس بین المللی مالزی در شهر کوالالامپور واقع شده اند .

این مدارس معمولا فرهنگ، زبان آموزش و روشهای آموزشی و برنامه درسی را که بر اساس آن قرار گرفتند، حفظ می کنند.

مدارس برجسته در شهر کوالالامپور نیز برنامه درسی ملی بریتانیا را انجام می دهند. ثبت نام در یک مدرسه بین المللی در مالزی گران می باشد و ممکن است بهترین گزینه برای بودجه برخی از مهاجرین نباشد.

در این مدارس بین المللی، دانش آموزان نه تنها از شوک فرهنگی که ممکن است در مدارس دولتی با آن مواجه شوند، دور می شوند. آنها همچنین فرصت دارند که با همکلاسی های هم وطن خودآشنا شوند و وارد جامعه شوند. پذیرش در مدرسه بین المللی آسان تر از پذیرش
در یک مدرسه عمومی می باشد.

از جمله مدارس بین المللی در کشور مالزیمی توان به مدرسه بین المللی مالزی (برنامه درسی استرالیا)، مدرسه آلیس اسمیت، مدرسه بین المللی گاردن و مدرسه بین المللی پنانگ (برنامه درسی انگلستان)، مدرسه بین المللی کوالالامپور (برنامه درسی امریکا)، مدرسه ژاپنی کوالالامپور (برنامه درسی ژاپن) و دبیرستان فرانسه کوالالامپور(برنامه درسی فرانسه) اشاره کرد .

هزینه تحصیل در مدارس مالزی:

هزینه تحصیل در این کشور بسته به نوع مدرسه می تواند بین 5000تا 10000دلار باشد .

⁠تحصیل دکتری در نیوزلند

تحصیل دکتری در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی شرایط خوبی فراهم کرده و فرصت های پژوهشی به این افراد اعطا می کند. همچنین دانشجویان می توانند بعد از تحصیل 1 تا 2 سال را در این کشور مانده و اقامت نیوزلند را اخذ کند. تحصیل دکتری در نیوزلند با توجه به این که دانشگاه های نیوزلند در رتبه بندی بین المللی از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و سیستم آموزشی همچون انگلستان دارد و مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است.

⁣بورسیه های تحصیلی نیوزلند عبارتند از:

بورسیه تحصیلی ADB در دانشگاه اوکلند: این نوع بورسیه برای شهروندان و کشورهای عضوADB است که شامل هزینه تحصیل و هزینه های اساسی زندگی می شود.

بورسیه تحصیلی دانشگاه اوتاگو: این نوع بورسیه به منظور حمایت از دانشجویان بین المللی می باشد . کمک هزینه ای به مبلغ 15000 دلار که شامل هزینه تحصیل به مدت 1 سال است در نظر گرفته شده است.

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

بورسیه تحصیلی ویکتوریا: این بورسیه برای حمایت از تحصیلات تکمیلی در ویکتوریا می باشد که شامل 15000 دلار می باشد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیل دکتری در نیوزلند عبارتند از :

  • ارائه ترجمه مدارک لیسانس و فوق لیسانس به زبان انگلیسی
  • ارائه یک قطعه عکس 3*4
  • ارائه اسکن پاسپورت و شناسنامه
  • ارائه اسکن مدرک زبان
  • ارائه رزومه کاری و تحقیق و پژوهش
  • ارائه مقالات بین المللی

⁠⁣بازگشایی برنامه مهاجرت استانی انتاریو کانادا

مهاجرت استانی انتاریو کانادا⁣انتاریو از 6 جولای 2020 مسیرهای مهاجرتی مرتبط با برنامه مهاجرتی خود را بازگشایی کرده است.
و 13 موقعیت شغلی اضافی را تنها در خارج منطقه تورنتوی بزرگ در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد داد.

هدف از این مسیر مهاجرتی جبران کمبود نیروی کار در مشاغل پرتقاضا در بخش های کشاورزی، ساختمان سازی، رانندگی کامیون یا مددکاری است.

کارگران داخل و خارج کانادا می توانند تقاضای خود را ارائه کنند.

از جمله شرایط این مسیر مهاجرتی داشتن جاب افر یا پیشنهاد کار معتبر و داشتن سایر معیارهاست.

شرایط و معیارها

⁣متقاضیان باید پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی (معادل حداقل 1560 ساعت در سال و بدون تاریخ پایان استخدام).
جایگاه استخدامی متقاضی باید در یکی از مشاغل واجد شرایط در خارج از منطقه تورنتوی بزرگ یا GTA باشد.
شغل مورد نظر باید در یکی از رشته های زیر همراه با کد مربوطه در دسته بندی ملی مشاغل کانادا یا NOC باشد.

برخی از مشاغل در لیست زیر آورده شده است:

  • پرستاران خانگی و مددکاران بیماران NOC 3413
  • پرستاران خانگی و مشاغل مربوطه به غیر از خانه داران NOC 4412
  • سرویس کاران ساختمان های تجاری و مسکونی NOC 7441
  • رانندگان کامیون NOC 7511
  • اپراتورهای تجهیزات سنگین (به غیر از جرثقیل) NOC 7521
  • کارگران ساختمانی و دستیارانشان NOC 7611

از تاریخ 6 جولای پیشنهاد شغل یا جاب آفر با کد C یا D مادام که کار در خارج از منطقه تورنتوی بزرگ انجام شود برای مسیر مهاجرتی Employer Job Offer: In-Demand Skills Stream قابل قبول خواهد بود.

سایر شرایط

کارفرمایان شرایطی بسیاری را باید داشته باشند.

برای مثال آنها باید ثابت کنند که فردی که از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو قصد استخدام وی را دارند برای کسب و کارشان ضرورت دارد و نیز باید حقوق وی را بالاتر از میانگین حقوق و دستمزد شغل مربوطه تعیین نمایند.

متقاضیان مهاجرت باید حداقل 9 ماه سابقه کار تمام وقت در شغلی که برایش پیشنهاد کار دریافت کرده اند داشته باشند.

مدرک تحصیلی آنها باید معادل دیپلم (دبیرستان) کانادا یا بالاتر باشد باشد و سطح زبان انگلیسی یا فرانسه آنها در هر یک از مهارت های چهارگانه زبانی معادل CLB 4 یا بالاتر باشد.

بهترین شهرهای آلمان برای کار و زندگی

بهترین شهرهای آلمان برای کار و زندگیاگر بخواهیم درباره بهترین شهرهای آلمان🇩🇪 برای زندگی صحبتی داشته باشیم، در ابتدا و قبل از شروع هر سخنی باید بدانیم که انتخاب بهترین شهر مسئله ای کاملاً نسبی است و به سبک و شرایط زندگی هر شخص بستگی دارد. برای مثال بهترین شهر آلمان برای کسی که به قصد پیدا کردن شغل مناسب به خاک آلمان پا گذاشته، با خانواده ای که به دنبال شهری برای گذراندن روزهای خوش زندگی هستند کاملاً متفاوت است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اگر بخواهیم مهم ترین و پرطرفدار ترین شهرهای آلمان را که برای کار و تحصیل و زندگی انتخاب می‌کنند را بررسی کنیم به این لیست ۱۰ تایی دست پیدا خواهیم کرد:

  •  هامبورگ Hamburg
  • برلینBerlin
  • مونیخMunich
  • فرانکفورتFrankfurt
  • دوسلدورفDüsseldorf
  • اشتوتگارتStuttgart
  • اسن Essen
  • برمنBremen
  • دورتموندDortmund
  • اشتوتگارتStuttgart

وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن وکیل آنلاین مهاجرت جردن 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *