امروز با موضوع معرفی وکلای مهاجرت تهران در خدمت شما هستیم.

وکلای مهاجرت تهرانوکیل مهاجرتی یعنی چی و تفاوتی که با موسساتی که بدون وکیل کار مهاجرتی انجام میدهند چیست؟
وکیل مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشد؟
وکیل مهاجرت کیست؟
چرا برای انجام پرونده مهاجرتی به وکیل رسمی نیاز داریم؟
صدور مجوز و پروانه وکیل مهاجرت در ایران به عهده کدام نهاد است؟

به طور بسیار خلاصه به فردی که وکالت کارهای مهاجرت شما را انجام می­‌دهد وکیل مهاجرت (Immigration Lawyer) یا نماینده‌­ مهاجرت (Immigration Representative) می­‌گویند.

باتوجه‌به اینکه قوانین داخلی و بین‌المللی و همچنین مناسبات بین کشورها بسیار متنوع و همچنین پیچیده شده، حجم اطلاعات کافی برای انجام این پروسه­‌ طولانی به قدری است که قطعاً اگر به‌عنوانِ فردی که هیچ‌گونه اطلاعات کافی در اختیار ندارد و به عبارت دیگر متخصص نیست وارد عمل شوید، نخواهید توانست به کشور مقصد مهاجرت کنید.

در اینگونه مواقع مراجعه به وکیل مهاجرت منطقی‌­ترین گزینه است، شخصی که از نظر قانونی نیز صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد.

به‌عنوانِ مثال اگر شخصی وکیل مهاجرت کشور کانادا باشد باید بتوانید وضعیت او را در سایت«ICCRC» چک کنید.

مزایای استفاده از وکیل مهاجرت

پروسه شروع تا پایان مهاجرت شما به کشور مقصد بسیار سریع­‌تر و البته کاملاً قانونی طی می‌شود.
به شما کلیه­ اطلاعات لازم را در خصوص کارهایی که قبل از سفر باید انجام دهید گفته می­‌شود.
امنیت و آرامش ذهنی بیشتری دارید و می‌توانید بدون استرس به کارهای خود بپردازید.
هزینه­‌ها کاهش پیدا می­‌کند چون مسیر قانونی است. شما را از سردرگمی خارج کرده و مشکلاتی که ناشی از انجام آن‌ها توسط فردی غیرمتخصص انجام شود را به‌ شدت کاهش می­‌دهد.

باتوجه‌ به اینکه روش­‌های گوناگونی برای مهاجرت وجود دارند، وکیل مهاجرت باتوجه‌ به شرایط کنونی شما و مناسبات بین‌المللی بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کند.

وکیل مهاجرت می‌تواند به‌راحتی شما را با وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رفاهی، کار و تحصیل کشور مقصد آشنا کند تا با دیدی کاملاً باز اقدام کنید.

برای برخی از کشورها عدم کمک‌گیری از وکیل مهاجرت را برای فرد مهاجر جرم تلقی می­‌کنند و مسئولیت هرگونه خطا و کلاهبرداری را به‌ هیچ‌ وجه تقبل نمی‌کنند.

وکیل مهاجرت از بهترین زمان به‌ منظورِ اقدام برای انواع مهاجرت و تایم سفارت و غیره به خوبی اطلاع دارد و در صورتی‌ که مشکلی در کشور مبدأ دارید جهت دریافت راهنمایی های لازم مانند درمان در کشور خارجی و اخذ مهاجرت متناسب با آن، مراجعه به وکیل مهاجرت بهترین گزینه است.

ویژگی‌های وکیل مهاجرت

  • قانونی بودن و مهلت‌دار بودن مجوز فعالیت در کشور مقصد و مبدأ
  • دفتر حقوقی
  • دارای روابط قانونی با وکلای کشور مقصد
  • مسلط به قوانین کشورهای مقصد و سفارتخانه‌ها
  • آگاه به جدیدترین امور و مناسبات سیاسی
  • مجوز فعالیت در سطح بین‌المللی
  اجرای اسناد خارجی در ایران

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل در ترکیه آن دسته از عزیزانی که در تهران زندگی میکنند و قصد مهاجرت دارند، به‌لحاظ وسعت زیاد شهر تهران و گستردگی بیش از حد دفاتر وکالت مهاجرت و مؤسساتی مهاجرتی انتخاب سختی را پیش رو دارند.

برای مراجعه به وکیل مهاجرت در چنین شرایطی باید کاملاً در سایت­‌های مختلف جست‌وجو کنید و مؤسسه‌ای را به‌عنوانِ وکیل مهاجرت خود انتخاب کنید که درزمینۀ مورد نظر شما کاملاً تخصصی و حرفه‌ای باشد.

به‌عنوانِ مثال اگر قصد شما از مهاجرت برای کار یا تحصیل باشد قطعا پروسه متفاوتی خواهید داشت و به همین دلیل باید وکیل مهاجرت شما در این زمینه کاملاً حرفه‌ای باشد تا با در اختیار نهادن آخرین اطلاعات و قوانین، راهنمایی‌های لازم را با در نظر گرفتن شرایط شخص شما و بین‌المللی راهنمایی جامع و کاملی ارائه نماید.

وکیل مهاجرت در شهر تهران چنانچه اطلاعات کافی در اختیار داشته باشد می‌­تواند بسیار کمک کننده باشد و شاید مسیر مهاجرتی فرد را نیز تغییر دهد پس لازم است که مؤسسه و فرد بسیار مناسبی را انتخاب کنید چرا که بر اساس مشاوره‌ای که به شما داده می‌­شود مسیر آینده­ خود را ترسیم و طبق آن عمل خواهید کرد.

یکی دیگر از راه هایی که کلاهبرداران خیلی در آن فعالیت دارند مهاجرت از طریق ویزای کار است.

موسساتی به اسم موسسه کاریابی وجود دارند که بدون مجوز کار میکنند و کلاهبرداری های بزرگی انجام میدهند حالا چه کاری میشود کرد که از طریق ویزا کاری بتوانیم مهاجرت انجام بدهیم؟
یکی دیگر از انواع مهاجرت، مهاجرت کاری است که از محبوبیت خاصی بین ایرانیان برخوردار است که تحت عنوان ویزای کاری برای skilled worker است.

معمولا برای اینکه بتوانید در کشور مقصد ویزای کاری دریافت کنید و مشغول به کار شوید ابتدا باید به کمک وکیل مهاجرت بررسی کنید که آیا در کشور مقصد انتخابی شما، تقاضای کار با توجه به حرفه­‌ی شما وجود دارد یا خیر و تا چه میزان شرایط پیچیده است؟

پس از آن باید پیشنهاد شغلی دریافت کنید و یا به کمک وکیل مهاجرت متبحر مؤسسه مهاجرتی از فرصت ۶ ماهه استفاده کنید تا در کشور مقصد کار پیدا کنید.
وکلای مهاجرت تهران
ضمن اینکه سلامت جسمی و روحیه و عدم سوء سابقه نیز از شروط اصلی هستند

به چه کسانی باید به عنوان وکیل مهاجرت اعتماد کرد؟

هنگامی که به دفتر کار وکیل مهاجرت مراجعه می کنید، باید حواستان باشد که مطابق با قوانین کشور مبدا شرکت ثبت کرده باشد و اشراف کامل به قوانین مهاجرتی کشور مقصد داشته باشد. مثلا اگر به دفتر یک وکیل مهاجرت مراجعه می کنید باید دقت داشته باشید که وکیل مهاجرت کانادا باید مجوز فعالیت مهاجرتی (iccrc) از دولت کانادا داشته باشد.

  اثبات مالکیت در فروش مال غیر

همچنین ، دفتر مشخص و قانونی در کشور مبدا مطابق با قوانین همان کشور ثبت کرده باشد. در غیر این صورت به هیچ عنوان اعتماد نکنید.

اگر به طور مثال به یک وکیل مهاجرت کانادا مراجعه کرده و میخواهید امور مربوط به مهاجرت آمریکا را به ایشان بسپارید؛ مطمئن شوید که مجوز فعالیت مهاجرتی در آمریکا را نیز داشته باشد و یا اگر از روابط همکاران خود در آمریکا استفاده می کند، باید تمامی مسئولیت فعالیت وکیل مهاجرت آمریکا را بر عهده داشته باشد.

علت این حساسیت این است که بعضی افراد بدون داشتن مجوز فعالیت در کشور مبدا و مقصد، یا با پروانه وکالت شخص دیگری، اقدام به مشاوره و وکالت و تاسیس دفتر می کنند.

در صورتی که این کار جرم است و چنین فردی حق مشاوره و وکالت مهاجرتی را ندارد.
به علاوه مشاوره دادن بدون مجوز مجازات مقرر قانونی را برای فرد به دنبال دارد.

حضور وکیل مهاجرت چه مزایایی دارد؟

چگونه وکیل بین‌المللی شویم؟با انتخاب وکیل مهاجرت از مزایای حضور او در تسریع کارهایتان بهره مند خواهید شد.

استفاده از وکیل مهاجرت مزایای زیر را دارد:
با مراجعه به یک وکیل مهاجرت متخصص، کارهای ضروری برای مهاجرت به کانادا، انگلستان، آمریکا، استرالیا و کشورهای دیگر، راحت تر و سریع تر انجام می شود.
در این صورت خیالتان راحت است که یک وکیل قانونی فقط از دریچه های قانونی وارد شده و راه شما را تسهیل می سازد.

به طور مثال از نظر دولت کانادا ، باید خود شخص و یا مشاوران و وکلای رسمی کانادا برای امور مهاجرت با درخواست ویزا اقدام کنند و فعالیت آژانسهای مسافرتی و یا شرکتهایی که یک ایمیل به اسم شما درست کرده و به جای شما درخواست می دهند کاملا غیر قانونی است.

داشتن مجوز وکیل مهاجرت از کشور مبدا و مقصد باعث می شود به افراد کلاهبردار که در خارج از کشور برای انجام کارهای مهاجرت اقدام می کنند، اعتماد نکنید.

نحوه شکایت از وکیل رسمی مهاجرت در سایر کشورها

به طور مثال اگر یک شخص یا شرکت غیر قانونی در کانادا یا انگستان شما را فریب دهد، بسیار سخت می‌ توانید حق خود را مطالبه کنید، چون به صراحت دولت این کشور عنوان کرده که به افرادی که دارای مجوز رسمی فعالیت مهاجرتی نیستند اعتماد نکنید.

در صورتی که در این امر متضرر شوید، دولت کانادا هیچگونه مسئولتی در قبال شما نخواهد داشت.
وکیل مهاجرت با راهنمایی های خود به شما کمک می کند کلیه کارهای لازم را قبل از سفر انجام دهید و به آسانی از کشور خود خارج شوید،

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

همچنین با ارتباطات قانونی ای که در کشور مقصد دارد میتواند راه شما را در کشور مقصد هموار سازد.
کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به شما امنیت روانی می دهد و باعث می شود استرس کمتری داشته باشید؛ که با یک بستر قانونی و مطمئن وارد همکاری شده اید نه صرفا یک نام شرکت ثبت شده.
وکیل مهاجرت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، زیرا وکیل موظف است که برای تمامی هزینه ها شفاف سازی کامل برای موکل خود داشته باشد و هزینه های پنهانی در کار نخواهد بود.

کمک گرفتن از وکیل مهاجرت میزان بروز مشکلات و سردرگمی های شما را کاهش می دهد.

وکیل مهاجرت با کمک دیگر وکلای رسمی مهاجرت در کشورهای خارجی به کلیه قوانین و مقررات مهاجرت مسلط است و از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف مهاجرتی شما استفاده می کند.
با این کار نه فرصتی را از دست می دهید و نه هزینه اضافی باید پرداخت کنید، و نه استرسی دارید که آیا وکیل مهاجرت کشور مقصد شما مدرک واقعی دارد؟

آیا در کار خود مهارت و تجربه کافی دارد؟

وکیل تحصیل در کالج یونانیآیا وکیل مهاجرت شما را به خوبی از روندهای قانونی مطلع می کند و شما را مرتبا از شرایط و قوانین جدید آگاه می سازد.
وکیل مهاجرت کارهای لازم برای مهاجرت را با توجه به اوضاع و احوال خاص هر منطقه انجام می دهد.

یعنی اینکه به شرایط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی کشور توجه می کند.
وکیل مهاجرت می تواند درباره اینکه فرد متقاضی کدام یک از راه های مهاجرت را انتخاب کند، او را راهنمایی کند و به او مشورت دهد.

حتی می‌ توانید با آنالیز شرایط موکل خود بهتری کشور مناسب فرد را به او پیشنهاد دهد.
وکیل مهاجرت فرد متقاضی را از روابط بین اشخاص از زندگی بین المللی مطلع می کند تا بعد از مهاجرت فرد بتواند به راحتی با افراد کشور جدید ارتباط برقرار کند.

مزایای استفاده از وکیل مهاجرت در پرونده مهاجرتی

البته باید در نظر بگیرید برای صرفه جویی در هزینه ها همیشه نیازی به حضور وکیل مهاجرت ندارید.
انتخاب یک وکیل مهاجرت اجباری نیست.
اما به هیچ عنوان به آژانس ها و یا شرکتهایی که به جای شما یک ایمیل درست می کنند و هویت شما را پنهان می کنند اعتماد نکنید.

حضور وکیل مهاجرت برای انجام کارهای اداری و حقوقی مهاجرت به قدری ضروری و مهم است که در بعضی از کشورها، استفاده نکردن از دانش و مهارتهای وکیل مهاجرت و کمک گرفتن از افراد فاقد صلاحیت و مجوزهای قانونی، جرم تلقی می شود و برای دو طرف مجازات هایی در نظر گرفته خواهد شد.

  سرمایه‌گذاری در فنلاند

وجود وکیل مهاجرت حرفه ای و با تجربه می تواند به شما کمک کند که کارهای لازم برای مهاجرت را سریع تر انجام دهید و راحت تر بتوانید از کشور خود خارج شوید، ا

اگر قصد مهاجرت دارید، بهتر است از وکلای حرفه ای مهاجرت مشورت بگیرید.
مهاجرت کردن تغییر بزرگی در زندگی افراد است.
وکلای مهاجرت تهران

بعد از مهاجرت شما باید زندگی در محیطی با فرهنگ متفاوت، قوانین متفاوت، آب و هوای متفاوت و قوانین اجتماعی متفاوت را تجربه کنید. برای داشتن بهترین لحظات در کشور جدید، بهتر است قبل از سفر از یک وکیل مهاجرت متخصص و ماهر مشورت بگیرید و با کمک او کارهای لازم برای مهاجرت را انجام دهید

مهاجرت به استرالیا، کانادا، آمریکا، پرتغال، آلمان، دانمارک، روسیه، سوئد، سوئیس و دیگر کشورها قوانین خاص خودشان را دارند.
وکیل مهاجرت بهترین فرد برای مشورت گرفتن قبل از سفر است.

همانطور که افراد در هنگام بیماری به پزشک مراجعه می کنند، در زمانی که می خواهند مهاجرت قانونی داشته باشند، باید از وکیل باتجربه مشورت بگیرند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان وکلای مهاجرت تهران

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *