این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی وضعیت درآمد در کشور ایتالیا همراهتان هستیم.

وضعیت درآمد در کشور ایتالیاوضعیت درآمد در کشور ایتالیا یکی از مهم ترین مسائلی است که افراد پیش از مهاجرت کاری به این کشور باید مورد بررسی قرار دهند. با توجه به این که ایتالیا یک کشور صنعتی است، قطعا به نیروی کار متخصص در زمینه صنعتی نیاز دارد.

این کشور دارای یک اقتصاد رو به رشد می‌باشد. بازار کار در ایتالیا به شدت تخصصی و مهارت گرا است و کارفرمایان اکثرا به دنبال جذب متخصصان داخلی و خارجی در بخش های مهندسی، فناوری، مالی و همچنین بانکداری می باشند.

کشور ایتالیا از یک سو بستری برای مهاجرت کاری و از سوی دیگر کشور مناسبی برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می‌باشد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی وضعیت درآمد در کشور ایتالیا پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی وضعیت درآمد در کشور ایتالیا:

  1. شرایط کار در کشور ایتالیا چگونه است؟
  2. کلاهبرداری موسسات کاریابی بین‌المللی چه تاثیری بر روی روند پرونده مهاجرتی فرد متقاضی دارد؟
  3. وضعیت درآمد در کشور ایتالیا چگونه است؟
  4. وضعیت ساعت کاری در کشور ایتالیا چگونه است؟
  5. چرا باید وضعیت درآمد در کشور ایتالیا را پیش از مهاجرت به این کشور مورد بررسی قرار داد؟
  6. وکیل متخصص در زمینه ویزای کار و درآمد در کشور ایتالیا چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی ‌کند؟
  روش‌های مهاجرت به ایتالیا

شرایط کار در کشور ایتالیا چگونه است؟

کار در ایتالیاچگونگی اخذ ویزای کار کشور ایتالیا برای بسیاری از ایرانیان سوال است. متاسفانه کشور ایتالیا با توجه به رکود اقتصادی که دارد، برخلاف بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از شرایط کاری مناسبی برخوردار نیست.

ولی با این حال، فرد متقاضی می تواند برای مهاجرت کاری به کشور ایتالیا در صورت داشتن یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در ایتالیا، ویزای کار این کشور را دریافت کند. باید این نکته را عنوان نمود که کشور ایتالیا از یک سیستم سهمیه ای برای جذب کارگران خارجی خارج از اتحادیه اروپا تبعیت می‌کند. البته مهندسان حرفه ای از این سهمیه بندی مستثنی هستند.

علاوه بر آن، بعضی از مشاغل که با کمبود نیروی کار مواجه هستند، از این سهمیه بندی معافند. در کشور ایتالیا بسیاری از مشاغل فصلی وجود دارند که برای این مشاغل فقط در فصل زمستان و یا در فصل تابستان که تعداد بسیاری توریست وارد این کشور می شوند، نیرو جذب می‌کنند.

وضعیت درآمد در کشور ایتالیا چگونه است؟

لازم به ذکر است که میزان حقوق در رم بالاتر از میانگین حقوق در دیگر شهرهای ایتالیا است. در حال حاضر، حقوق متوسط ​​در رم حدود 1400 یورو در هر ماه می‌باشد که حتی اگر فرد مهاجر حقوق و دستمزد بسیار بالایی هم در این شهر داشته باشد، باز هزینه زندگی در ایتالیا و هزینه های اجاره خانه در این شهر بسیار گران است.

همه ما می‌دانیم که پول یک ابزار مهم برای دستیابی به استانداردهای زندگی بالاتر و در نتیجه رفاه بیشتر می‌باشد و شرایط اقتصادی مطلوب و مناسب، ممکن است دسترسی به آموزش با کیفیت بالا، خدمات بهداشتی و مسکن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

درآمد خالص خانوار، شامل پولی می‌شود که خانوار هر سال بعد از پرداخت مالیات و حمل و نقل، به دست می‌آورد. در کشور ایتالیا، میانگین درآمد خالص سالیانه برابر با 26،588 دلار آمریکا است، که کمتر از میانگین OECD با 33،604 دلار امریکا می‌باشد.

وضعیت ساعت کاری در کشور ایتالیا چگونه است؟

در کشور بریتانیا که به مطالعه ساعات کار کشورهای مختلف اروپایی و تولید ناخالص داخلی هر کشور در هر ساعت پرداخته‌ شده است، به این نتیجه رسیده‌اند که ساعات کار بیشتر به معنی بازدهی بهتر نیست و حتی در مقابل، کشور دانمارک با کمترین ساعات کاری در هفته بعد از ایرلند، دارای بیشترین بازدهی اقتصادی می‌باشد.

ولی، ساعات کاری کمتر هم لزوما به معنی بازدهی بیشتر نیست. برای نمونه، کاهش ساعات کاری در ایتالیا باعث بازدهی کمتر اقتصادی گشته است. ایتالیا، هلند و بلژیک کمترین میزان ساعات کاری در هفته در اروپا را دارند، اما فقط کشور ایتالیا بازدهی اقتصادیش در مقایسه با این دو کشور ۳۰ درصد کمتر می‌باشد.

چرا باید وضعیت درآمد در کشور ایتالیا را پیش از مهاجرت به این کشور مورد بررسی قرار داد؟

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاریفرد متقاضی پیش از اقدام به مهاجرت کاری به کشور ایتالیا، باید میزان درآمد و هزینه را در این کشور مورد بررسی قرار دهد و سپس نسبت به این امر اقدام کند. چرا که ممکن است فرد متقاضی به دلیل داشتن اطلاعات ناقص و نادرست در مورد زندگی در کشور ایتالیا، با مسائلی روبرو شود که با ذهنیت او متفاوت است و نتواند از پس هزینه‌های زندگی خود برآید و مجبور شود دوباره به کشور خود بازگردد.

یکی از راه حل‌های مناسب برای جلوگیری از این اتفاق، مراجعه به سایت فروشگاه‌های آنلاین فروش اجناس و کسب اطلاعات دقیق از قیمت و هزینه‌های زندگی در ایتالیا است.

کلاهبرداری موسسات کاریابی بین‌المللی چه تاثیری بر روی روند پرونده مهاجرتی فرد متقاضی دارد؟

کسانی که به دنبال ارزیابی میزان درآمد در ایتالیا هستند، اغلب نیروهای کاری هستند که قصد مهاجرت کاری به کشور ایتالیا را دارند و در این مسیر از خدمات کاریابی‌های بین‌المللی و شرکت‌های دو تابعیتی بهره مند می‌شوند.

  شرایط تحصیل در ایتالیا

در خصوص مخاطرات مهاجرت از طریق کاریابی‌ها مسائلی را متذکر می‌شویم.

افرادی که به دنبال مهاجرت به صورت قانونی و بدون مشکل هستند، باید از راهنمایی های موسسات مهاجرتی رسمی بهره مند گردند. با توجه به پیچیدگی ها و محدودیت هایی که در سال‌های اخیر در برخی کشورها از لحاظ پذیرش مهاجر وجود داشته، می توان عنوان نمود که دریافت اقامت کشورهای خارجی و زندگی یا تحصیل در یک محیط جدید با قوانین و شرایط متفاوت، کار ساده‌ای نمی‌باشد.

در این میان افرادی سودجو هستند که دست به کلاهبرداری در این حوزه می‌زنند و با دادن وعده‌های دروغین در زمینه دریافت ویزا، سرمایه افراد متقاضی را در معرض خطر قرار می‌دهند.

این افراد تبلیغات اغوا کننده بسیاری مانند بورس‌های تحصیلی در بهترین دانشگاه های دنیا، مجوز کار برای مشاغلی با درآمد بسیار بالا، اقامت در امن ترین نقاط دنیا، برخورداری از مزایای بسیار زیاد و موارد دیگری را در رسانه های مختلف مجازی و غیرمجازی وعده می‌دهند.

باید به صورت صریح عنوان نماییم که این قبیل وعده های فریب دهنده، در اکثر موارد جعلی و نامعتبر می‌باشند و حتی بعضی مواقع دریافت خدمات و همکاری با چنین مؤسسات جعلی، سبب می‌شود که پروسه قانونی پرونده متقاضی، با مشکل مواجه گردد و حتی ریجکت شود.

علاوه بر آن، این کار ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه، زمان و همچنین فرصت های مناسب متقاضی گردد و او حتی در آینده هم نتواند در امر مهاجرت موفق شود.

وکیل متخصص در زمینه ویزای کار و درآمد در کشور ایتالیا چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی ‌کند؟

وکیل متخصص مهاجر به ایتالیاوکیل متخصص در زمینه ویزای کار و درآمد در کشور ایتالیا اطلاعات کاملا دقیقی از وضعیت درآمد در کشور ایتالیا دارد و با توجه به آن فرد متقاضی را کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرد.

  بورس تحصیلی ایتالیا DSU

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه وضعیت درآمد و هزینه در ایتالیا است.

جهت دریافت نوبت برای مشاوره با وکلا در زمینه مهاجرت به ایتالیا و وضعیت درآمد در این کشور، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (19 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *