این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند همراهتان هستیم.

وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلندافرادی که از طریق ویزای تحصیلی اقدام به مهاجرت می‌کنند، در صورت عدم تمدید ویزا، باید دوباره به کشور خود بازگردند. بنابراین، پیش از انجام هرگونه اقدامی در زمینه مهاجرت، باید برای آینده خود برنامه داشته باشند و به دنبال راهکاری باشند تا بعد از اتمام تحصیل، دوباره بتوانند اقامت کشور مقصد را نیز دریافت کنند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

سوالات مهم در بررسی موضوع وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

  1. شرایط تحصیل در کشور نیوزلند چگونه است؟
  2. آیا امکان اخذ اقامت کشور نیوزلند بعد از اتمام تحصیل وجود دارد؟
  3. آیا امکان دریافت تابعیت بعد از تحصیل در نیوزلند وجود دارد؟
  4. برای دریافت ویزای کار کشور نیوزلند چه مدارکی لازم است؟
  5. چرا فردی که قصد تحصیل در کشور نیوزلند را دارد باید در ابتدای امر از وکیل متخصص و ماهر مشاوره دریافت کند؟

شرایط تحصیل در کشور نیوزلند چگونه است؟

تحصیلات در نیوزلندتحصیل در دانشگاه های کشور نیوزلند، یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور می باشد. به طور معمول، دانشجویان مایلند که بعد از تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند و اقامت دائم نیوزلند را دریافت نمایند. چرا که زندگی کردن در کشوری که دانشگاه هایش در سطح جهانی دارای بالاترین رتبه هستند، موفقیتی بزرگ به حساب می‌آید.

شرایط تحصیل رایگان در کشور نیوزلند تنها برای شهروندان این کشور مهیا است و دانشجویان خارجی باید بابت شهریه هزینه پرداخت کنند. ولی با این حال، تحصیل از جمله راه های کم هزینه جهت مهاجرت به این کشور است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

رشته های تحصیلی در کشور نیوزلند دارای تنوع بالایی هستند و دانشجویان می توانند در دانشگاه های معتبر در مقاطع مختلف به تحصیل بپردازند. بسیاری از دروس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی تدریس می گردند و به همین دلیل، متقاضیان بسیاری برای تحصیل دارد.

شهریه دانشگاه ها در کشور نیوزلند نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر، کمتر می‌باشد. با توجه به وجود فرصت های شغلی در کشور نیوزلند، دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن در این کشور، می توانند مشغول به کار شوند.

به طور تقریبی 70 هزار دانشجو در سال از کشورهای مختلف به کشور نیوزلند مهاجرت می نمایند که 70 درصد از این تعداد، دانشجویانی از کشورهای آسیایی هستند.

با ورود دانشجویان خارجی به کشور نیوزلند، گردش مالی این کشور افزایش پیدا می‌کند و وضعیت مالی کشور در شرایط خوبی قرار می‌گیرد، به همین دلیل دولت نیوزلند از پذیرش و ورود دانشجویان خارجی به کشور خود نیز، استقبال می کند.

آیا امکان اخذ اقامت کشور نیوزلند بعد از اتمام تحصیل وجود دارد؟

دانشجویانی که تحصیل خود را در دانشگاه های کشور نیوزلند به پایان می‌رسانند، مایلند اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانند همچنان به اقامت در این کشور ادامه دهند. این دانشجویان بعد از اتمام تحصیلات خود به دنبال کار، ازدواج یا تحصیل در مقاطع بالاتر می روند و اقامت این کشور را دوباره دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال، افراد بعد از اخذ ویزای کار می توانند در شغل مورد علاقه خود کار کنند. ولی نکته حائز اهمیت این است که فرد متقاضی اجازه ندارد با این نوع ویزا، درخواستی برای همسر یا فرزندان خود ارائه نماید. همسر و فرزندان او می‌توانند با توجه به نسبتشان با فرد متقاضی، درخواست خود را جهت اخذ ویزا ارائه نمایند.وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

  سرمایه گذاری در نیوزلند

راه های اقامت بعد از تحصیل در دانشگاه‌های کشور نیوزلند چیست؟

  • اخذ پذیرش در مقطع دکتری و ادامه تحصیل در کشور نیوزلند.
  • پیدا کردن کار و استخدام شدن در نیوزلند.
  • ازدواج با شهروند نیوزلندی.
  • سرمایه گذاری در کشور نیوزلند.

لازم به ذکر است که از میان این راه‌ها بهترین روش، پیدا کردن کار است و از آن جایی که نرخ بیکاری در کشور نیوزلند 4.2 درصد می باشد، پیدا کردن شغل دشوار نیست. به خصوص هنگامی که دانشجو در یکی از دانشگاه های برتر این کشور تحصیل کرده باشد و به زبان انگلیسی نیز تسلط بالایی داشته باشد.

این افراد می توانند پس از پایان تحصیلات خود، در کارهای مربوط به رشته تحصیلی مشغول به کار گردند. بر اساس نوع تحصیل افراد این توانایی را دارند تا به مدت 4 سال در این کشور مشغول به کار باشند و اقامت کنند.وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

دریافت ویزای کار بعد از فارغ التحصیل شدن

ویزای کاری و اقامت در نیوزلندافراد با دریافت این ویزا تا 1 سال فرصت دارند تا در شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود استخدام شوند. در طول این 1 سال، افراد متقاضی می توانند مشغول به هر کاری شوند تا هزینه های زندگی خود را تامین نمایند.

اخذ ویزای کار بعد از پایان تحصیل با کمک کارفرما

افراد متقاضی با دریافت این ویزا می توانند حداقل به مدت 2 سال در کاری مهارت و تخصص کسب کنند، در صورتی که کارفرما بخواهد فرد متقاضی تجربه بیشتری دریافت کند، ویزای فرد به مدت 1 سال دیگر تمدید خواهد شد.

آیا امکان دریافت تابعیت بعد از تحصیل در نیوزلند وجود دارد؟

فردی که امتیازات لازم را کسب کرده و موفق به دریافت اقامت دائم کشور نیوزلند شود، این توانایی را دارد تا بعد از گذشت 5 سال نسبت به شهروندی و دریافت پاسپورت نیوزلند اقدام نماید و در نتیجه با اخذ شهروندی این کشور، از تمامی حقوق و مزایای شهروندی کشور نیوزلند برخوردار شود.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

یکی از مزایای اخذ پاسپورت نیوزلند این است که فرد مجاز است به کشورهایی از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا و کلیه کشورهای اروپایی سفر کند.وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

برای دریافت ویزای کار کشور نیوزلند چه مدارکی لازم است؟

لیست مدارک ضروری قبل از مهاجرت به کانادادریافت ویزای کار کشور نیوزلند به صورت امتیاز بندی می‌باشد. در صورتی که فردی مهارت لازم را داشته باشد، امکان دریافت ویزای کار برای او وجود دارد. برای صدور این ویزا شرایط متقاضی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی و غیره باید مورد بررسی قرار گیرند. به هر یک از این موارد امتیازی تعلق می گیرد که متقاضی باید حداقل 100 امتیاز دریافت کند.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت این ویزا عبارتند از:

  • ارائه مدارک تحصیلی ترجمه شده.
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده مهارت فرد در زمینه کاری او باشد.
  • ارائه مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6.5.
  • و قطعه عکس
  • ارائه اصل پاسپورت با حداقل 3 ماه اعتبار و کپی آن.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه.

چرا فردی که قصد تحصیل در کشور نیوزلند را دارد باید در ابتدای امر از وکیل متخصص و ماهر مشاوره دریافت کند؟

فردی که قصد تحصیل در نیوزلند را دارد و موفق به اخذ ویزای تحصیلی این کشور می‌شود، بعد از تمام شدن تحصیلش باید دوباره به کشور خود بازگردد. بنابراین، باید در ابتدای امر از یک وکیل حاذق و متبحر مشاوره دریافت نماید تا بداند که بعد از تحصیل باید چه اقداماتی را انجام دهد تا بتواند به اقامت خود در آن کشور ادامه دهد.

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند می‌باشد.

  سرمایه گذاری در نیوزلند

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت فارسی زبان
وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *