این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی همه چیز در مورد انگلستان با شما هستیم. چنانچه به مهاجرت علاقه دارید با ما همراه باشید.

مقدمه

همه چیز در مورد انگلستانانگلستان یکی از چهار کشور تشکیل‌دهنده پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و پراهمیت‌ترین بخش آن است که نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر را تشکیل می‌دهد. انگلیس وسیع‌ترین، پرجمعیت‌ترین و ثروتمندترین کشور پادشاهی متحد می‌باشد.

جغرافیا

این کشور از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌سازد.

انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد.

مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع است.

آب و هوا

انگلستان دارای آب و هوایی نسبتاً معتدل می‌باشد که در زمستان از صفر درجه پایین‌تر و در تابستان از ۳۲ درجه بالاتر نمی‌رود. سردترین ماه سال ژانویه و فوریه و گرم‌ترین ماه سال ماه ژوئیه است.

آب و هوا با توجه به منطقه فرق می‌کند، اگرچه در کل بریتانیا آب و هوای ملایم و مرطوبی دارد. زمستان مرطوب است و نه بسیار سرد و برف هم کم است. جنوب گرم ترین و خشک ترین قسمت کشور است.

به دلیل موقعیت بریتانیا بر روی زمین، مهاجران ممکن است چند روزی داشته باشند که تغییرات ناگهانی در آب و هوا را تجربه کنند. این می تواند برای چند ساعت آفتابی باشد و پس از آن چند ساعت دیگر بارانی شود و سپس در پایان روز بارانی شود. این به این معنی است که مهاجران باید برای آب و هوای شدید آماده شوند.
همه چیز در مورد انگلستان

  ویزای کار انگلستان

شهرها

پایتخت این کشور، شهر لندن است. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است.

پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد. زندگی در شهری چون لندن بسیار گران است.

جمعیت

جمعیت آن تا واپسین سرشماری 65 میلیون نفر بوده ‌است.

فرهنگ

فرهنگ در انگلستانانگلستان نیز مهد هنر و تئاتر و موسیقی است. با تمام اصالت تاریخی و فرهنگی که این کشور دارد، دارای معضلاتی نیز میباشد که نمیتوان آنها را نادیده گرفت.

در انگلستان به راحتی می‌توان اختلاف طبقاتی در بین مردم را مشاهده نمود. همچنین تجمل‌گرایی، نژادپرستی و استفاده بیش از حد الکل و مواد مخدر از جمله معضلاتی است که دولت انگلستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

تحصیل

هزینه‌های تحصیل در انگلیس بالا هستند. طبق آمار به دست آمده از شهریه‌های تحصیلی در انگلستان دانشجویان سالانه 15000£ الی 25000£ (پوند) به غیر از هزینه های زندگی در این کشور باید جهت تحصیل در کالج های این کشور پرداخت نمایند.

هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان برای دانشجویان خارجی مبلغی بیش از 1000£ الی 1300£ (پوند) در ماه برآورد شده است. البته هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت و آمار بیان شده مربوط به هزینه های زندگی در پایتخت این کشور لندن می‌باشد.

مدارس دولتی و تعدادی از دانشگاه‌ها نیز وجود دارد که مردم می‌توانند به طور رایگان آموزش ببینند.

این کشور دارای دانشگاه‌های بسیار معروفی است.
همه چیز در مورد انگلستان

زبان

زبان انگلیسی با لهجه بریتیش از مزایای انگلستان است که وضوح این لهجه منجر به فهم بسیار ساده آن است.

  تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

جرم و جنایت

افزایش مهاجران در انگلستان باعث افزایش جرم و جنایت در این کشور شده است.

اقتصاد

اقتصاد در انگلستاناقتصاد این کشور با نرخ ثابتی رشد می‌کند. زندگی و کار در انگلیس امنیت بسیاری از افراد را تأمین می‌کند، زیرا اقتصاد به طور کلی پایدار است.

اما از آنجائیکه اکثر مهاجران از کشورهای درحال توسعه و فقیرتر از انگلستان به این کشور سفر نموده اند، حاضر به انجام کار با حقوق و دستمزدهای پایین تر نسبت به بومیان انگلستانی می‌باشد. همین امر باعث می شود تا نرخ بیکاری در کشور انگلستان افزایش یابد.

اقتصاد این کشور بر پایه صنایعی از قبیل ماشین آلات، صنایع شیمیایی، صنایع منسوجات، دارو، صنعت غذا، نفت و گاز و … شکل گرفته است.

در دنیا، کشور انگلیس به صادرات کالاهای مورد نیاز صنایع معروف است. در کشور انگلیس، صنایع معدن تا حد زیادی به استخراج نفت و گاز از دریای شمالی خود بستگی دارد. استخراج، پردازش و توزیع نیرو در این کشور از طریق شرکت های چند ملیت معروف صورت می‌گیرد.
همه چیز در مورد انگلستان

اشتغال

از جمله مزایای مهاجرت به انگلستان می‌توان به استفاده از فرصت های مناسب شغلی اشاره نمود که افراد می توانند در محیطی مناسب به انجام دادن کار بپردازند.

با مهاجرت نیروهای جوان به انگلستان باعث می‌شود که دولت انگلستان حقوق های بازنشستگی افراد را در مقابل اخذ مالیات از کارکنان افزایش دهد.

هزینه‌ها

پرداخت اجاره، خدمات آب و برق و حمل و نقل همه گران هستند در مقایسه با بسیاری از مکان‌های دیگر در جهان است.

هزینه زندگی در بریتانیا بسته به سبک زندگی و محل زندگی متفاوت است، طبق آمار هزینه زندگی در شهرهای بزرگ مثل لندن بیشتر از مناطق روستایی است. قیمت خانه در انگلستان، حمل و نقل و سرگرمی نسبتا زیاد است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بخش زیادی از درآمد افراد صرف هزینه اقامت می شود. هزینه اجاره در انگلستان ارزان نیست. لندن دارای گران ترین اجاره‌هاست. اجاره در شهرهای بزرگ دیگر مثل منچستر و گلاسکو کمی پایین تر است اما هنوز هم زیاد است. هزینه اجاره در یک محیط متوسط 1.248 یورو در ماه است.

مدارس خصوصی بریتانیا یا مدارس مستقل هزینه های بالایی دارند. برخی از مهاجران فرزندان خود را به مدارس بین‌المللی می‌فرستند که هزینه آنها بسیار بالاست.
همه چیز در مورد انگلستان

حمل و نقل

حمل و نقل در انگلستانمسیر های حمل و نقل خوب هستند و ممکن است با هواپیما، واگن، اتوبوس و قطار به اغلب جاها راه پیدا کند. همه شهرهای بزرگ دارای خدمات قطار هستند که اغلب سریع ترین راه برای سفر است.

سفر با قطار می تواند بسیار گران باشد. خدمات اتوبوس اکثریت انگلستان را پوشش می‌دهد و اغلب ارزان‌ترین گزینه است. خطوط هوایی ارزان قیمت برای رفتن به کشورهای اروپایی و همچنین بین شهرها وجود دارد.

اگر چه قیمت بنزین متغیر است اما در مقایسه با دیگر مناطق اروپا کمتر است.

تفریح

در داخل و خارج از شهرهای بزرگ، مکان‌های زیبایی وجود دارد که به بسیاری از قلعه ها، خانه‌های تاریخی، پارک ها، باغ ها و مراکز تاریخی راه می‌یابند.

بهداشت و درمان

موسسات بهداشتی و موسسات آموزشی وجود دارد که خدمات پزشکی و آموزش رایگان را ارائه می دهند. مهاجران می‌توانند از برنامه های بهداشتی ویژه برای دریافت بهترین نوع اورژانس یا مراقبت های پزشکی بدون نیاز به پرداخت زیاد یا چیز دیگری استفاده کنند.

یکی از بزرگترین سرمایه انگلستان خدمات درمانی ملی(NHS) است.

مراقبت های درمانی عمومی به همه شهروندان و ساکنان دائمی ارائه میشود . مهاجران غیر EEA که به عنوان مثال برای مدت بیش از 6 ماه در انگلستان هستند اما هنوز ساکن دائمی نیستند برای دسترسی به NHS باید یک هزینه اضافی در سال پرداخت کنند. هزینه درمان برای یک بیماری ساده حدود 3.40 یورو است

  ازدواج و طلاق انگلستان

در مجموع هر کشوری دارای مزایا و معایب در کنار هم است.

چنانچه قصد مهاجرت به انگلستان دارید با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید.

همه چیز در مورد انگلستان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *