این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با آموزش نحوه درخواست ویزای توریستی اتریش با شما هستیم.

نحوه درخواست ویزای توریستی اتریشبرای سفر توریستی به کشور اتریش می بایست درخواست ویزای شنگن توریستی از سفارت اتریش در تهران داشته باشید.

جهت درخواست ویزای توریستی اتریش، می بایست اسناد و مدارک زیر را به سفارت اتریش در تهران تحویل دهید:

  • فرم درخواست ویزای شنگن ، که به صورت کامل و خوانا (به آلمانی به حروف التین) توسط شخص متقاضی تکمیل شده باشد.
  • 2 قطعه عکس رنگی (که قدیمی تر از 6 ماه نباشد) به اندازه 3.5 در 4.5 سانتی متر.
  • گذرنامه معتبر. گذرنامه می بایست حداقل 3 ماه بیش از اعتبار ویزای درخواست شده دارای اعتبار بوده، حداقل دارای 4 صفحه آزاد باشد و از تاریخ صدور آن بیش از 10 سال نگذشته باشد.
  • فتوکپی گذرنامه متقاضی (از صفحه مشخصات و کلیه ویزا های شنگن گذشته البته در صورت وجود)
  • مدارکی دال بر داشتن اشتغال (اصل به همراه ترجمه به زبان آلمانی). در این گواهی اشتغال به کار، تاریخ استخدام، سمت متقاضی و حقوق دریافتی ماهیانه در صورت امکان درج گردد.
  • بیمه نامه مسافرتی با پوشش حداقل 30.000 یورو برای کل مدت زمان اقامت.
  • واچر هتل جهت سفارت اتریش.
  • رزرو بلیط رفت و برگشت پرواز.
  • مدارکی دال بر داشتن منابع مالی کافی. برای مثال صورت وضعیت حساب های بانکی، تأییدیه بانکی و غیره به همراه پرینت جساب با گردش مالی 3 ماهه.
  • ارائه مدرک مبنی بر داشتن وجه نقد در تصمیم گیری لحاظ نخواهد شد.
  • مسافرینی که به سن قانونی نرسیده و به تنهایی قصد سفر دارند: ارائه رضایت نامه محضری والدین یا ولی قانونی و یا حکم دادگاه به همراه ترجمه آن به زبان آلمانی الزامی می باشد.

نحوه درخواست ویزای توریستی اتریش
مدت زمان صدور ویزا توسط سفارت اتریش چقدر است؟

غالبا صدور ویزای توریستی سفارت اتریش حدودا 14 روز طول می کشد ولی ممکن است بنا بر نظر سفارت این روند طولانی تر شود.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

هرینه درخواست ویزای شنگن از سفارت اتریش چقدر است؟

برای بزرگسالان: 60 یورو
برای کودکان 6 تا 12 سال: 35 یورو
برای کودکان زیر 6 سال: رایگان

هزینه صدور ویزا در سفارت اتریش چگونه پرداخت می شود؟

هزینه رسیدگی به درخواست ویزا می بایست به یورو پرداخت شود. الزم به ذکر است وجه پرداخت شده در صورت رد درخواست، مسترد نمی شود.

اسکناس های بالای 100 یورو پذیرفته نمی شوند.

مدارک ذکر شده در فوق جهت ویزای توریستی اتریش، به چه زبانی بایستی ترجمه شوند؟

به زبان آلمانی و به صورت رسمی.

حداقل موجودی حساب بانکی برای سفارت اتریش چقدر باید باشد؟

برای درخواست ویزای توریستی سفارت اتریش، بایستی هم گردش حساب 3 ماهه و هم موجودی 3 ماهه ارائه گردد. حداقل موجودی برای هر نفر بایستی 10 هزار یورو بوده و این مبلغ بایستی به مدت حداقل 1 ماه در حساب مانده باشد.

زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش

مهاجرت به اتریشکشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد.

اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود. در اینجا به 10 مکان زیبا و جالب اشاره می کنیم که گردشگران می توانند آنها را در فهرست خود یادداشت کنند

وین (Vienna)

وین، پایتخت اتریش نماد زندگی اتریشی است. وین با وجود تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و … پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای بازدید است.

ولی این از جلوه های سنتی این شهر نمی کاهد. چندین قصر سلطنتی، موزه های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ نیز در این شهر قرار دارد. زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی جذاب باعث شده که این شهر شهری باشکوه برای بازدید باشد.

نحوه درخواست ویزای توریستی اتریش
هالستات (Hallstatt)

این دهکده خوش منظره کوچک که اغلب به عنوان یکی از زیباترین مکان های اتریش برای بازدید نامیده می شود، مشرف به آبهای آرام دریاچه هالستات است. در این دهکده می تواند کوهنوردی، پیاده روی و قایق سواری کنید و از چند مکان جالب دیدن کنید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

از خانه استخوانی Beinhaus دیدن کنید. در این مکان شاهد بقایای استخوان های انسان ها خواهید بود که به دلیل کمبود جا برای قبرستان در این مکان دفن شده بودند. با آنکه ترسناک به نظر می رسد ولی تجربه متفاوتی است. غارهای یخی و غارهای نمکی در این منطقه هم ارزش بازدید را دارند.

سالزبورگ (Salzburg)

سالزبورگ قطعاً یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران موسیقی است. این شهر زادگاه موتزارت است و گردشگران می توانند از محل تولد و نمایشگاه های مربوطه در این شهر بازدید کنند. گردشگران می توانند به گالری ها، موزه ها و رستوران ها و مراکز خرید و بازار کشاورزان بروند و لذت ببرند.

اینزبروک (Insbruck)

کوه های برفی و ساختمان های رنگی بلند اینزبروک مناظر چشمگیری دارند که برای کارت پستال مناسب اند. افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند می توانند به مراکز اسکی و مراکز ورزش های زمستانی بروند این شهر بروند. از مکان های دیدنی دیگر این شهر می توان به قلعه امبراس، موزه هنر مردمی و کلیسای کورت اشاره کرد. سواری با درشکه و اسپا های لوکس نیز از دیگر تفریحات متعدد در این شهر محسوب می شوند.

الپباچ (Alpbach)

این دهکده زیباترین دهکده در اتریش نامیده شده است و البته تعجبی هم ندارد. این دهکده زیبا بین یک سری کوه پربرف باشکوه واقع شده است و شیب های عالی برای اسکی دارد و فرهنگ سنت کوه های آلپ در آن حفظ شده است. الپباچ پر از خانه های چوبی زیبا، مزارع دام پروری و بومی هایی است که صنایع دستی سنتی درست می کنند. اگر علاقمندید بدانید که اتریش در قدیم چطور بوده است و از تجربه توقف زمان قدیم لذت ببرید، الپباچ مقصدی مناسب برای شماست.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

جاده آلپی گراس گلاکنر (Grossglockner Alpine Road)

این جاده خوش منظره و زیبا قطعاً ارزش دیدن را دارد. این جاده شما را به پارک ملی هوهه تائرن و ارتفاعات گراس گلاکنر (بلندترین کوه های اتریش) می رساند و از میان یخچال طبیعی پاسترز می گذرد.

این جاده بهترین مسیر برای تجربه چشم انداز اتریش است، زیرا از میان جنگل های کوهستانی، علفزارهای آلپ و دشت های یخ و صخره های تند عبور می کنید.

می توانید اتومبیلی کرایه کنید، اتوبوس بگیرید یا با موتورسیکلت، دوچرخه یا حتی با پای پیاده این مسیر را تجربه کنید، در هر صورت این تجربه ای فراموش نشدنی در کل زندگی تان خواهد بود.

موست ویرتل (Mostviertel)

موست ویرتل مسحور کننده ترین منطقه جنوب اتریش است. علفزارهای سبز در شمال با قله های پربرف در جنوب در این منطقه به هم می پیوندند. این پیوند مناظر به این مناطق جذابیتی بی نهایت می بخشد. مناظر باشکوه آن جزو عجایب چشمگیر برای کودکان و بزرگسالان است و فعالیت هایی برای آنها فراهم می کند و امکان اسکی کردن نیز در این منطقه وجود دارد.

قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz Castle)

بسیاری این قلعه را باشکوه ترین قلعه در اتریش می دانند و دلیل خوبی هم دارند. این قلعه بر قله یک صخره دولومیتی بلند به ارتفاع 160 متر قرار دارد که آن را شبیه به قلعه های داستان های تخیلی می کند. هرساله بین عید پاک و پایان اکتبر، بازدیدکنندگان می توانند از بخش هایی از این قصر بازدید کنند. گردشگران می توانند در مسیر 620 متری بین 14 دروازه این قلعه راه بروند و در آخر به نمای شگفت انگیز آن برسند.

کرمز آن در دونو (Krems an der Donau)

این دهکده خوش منظره در کنار رود دانوب در دره واچو واقع شده است. این دهکده بخاطر مرکز تاریخی زیبایش معروف است که به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این دهکده که در دروازه چشم انداز فرهنگی میراث جهانی واچو قرار گرفته است، در واقع در یکی از شگفت انگیزترین دره رودها در کل اروپا است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

فاکر سی (Faaker See)

فاکر سی یک دریاچه در میان کوه های آلپ در منطقه کارینتیای اتریش است. این دریاچه پنجمین دریاچه بزرگ کشور و یکی از زیباترین دریاچه ها است که بخاطر آبهای نیلگون و زلالش معروف است. مانند بومی ها و گردشگران می توانید در این دریاچه شنا کنید، ماهی بگیرید و قایق سواری کنید و از مناظر اتریش لذت ببرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *