این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع مهاجرت توریستی به ترکیه در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

مهاجرت توریستی به ترکیهکشور ترکیه به دلیل آبشارهای زیبا، کوه‌های بلند، ویرانه‌های باستانی، روستاهای زیبا و مناطق بکر، یکی از مقاصد جذاب علاقه‌مندان به سفر است. هر ساله ایرانیان زیادی با هدف گردشگری به ترکیه سفر می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مهاجرت توریستی به ترکیه کمی بیشتر آشنا شوید.

موسسه حقوقی و داوری بینالمللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه‌ی همکاری با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در ایران و نیز وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، خدماتی جامع در زمینه‌ی مشاوره حقوقی و تخصصی به متقاضیان مهاجرت به ترکیه ارایه می‌دهد.

سوالات متداول پیرامون مهاجرت توریستی به ترکیه

  • چرا باید به ترکیه سفر کنیم؟
  • برای سفر به ترکیه چه کارهایی باید انجام دهیم؟
  • به کدام یک از شهرهای ترکیه سفرکنیم؟
  • آیا برای مهاجرت توریستی به ترکیه به ویزا نیاز داریم؟
  • هزینه های مهاجرت توریستی به ترکیه چقدر است؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران کیست؟
  اجرای اسناد خارجی در ایران

10 دلیل برای اینکه حداقل یک بار در طول زندگی خود به ترکیه سفر کنیم

مهاجرت توریستی به ترکیه نیاز به ویزا ندارد، اما انواع دیگری از مهاجرت وجود دارد که متقاضیان می‌توانند به مدت 1 یا 2 سال در ترکیه اقامت داشته باشند و پس از گذشت چند سال اقامت دایم خود را دریافت کنند. در مطلب دیگری شما را با انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با دلایل سفر به ترکیه آشنا کنیم.

1- غذای بی نظیر ترکیه

هر منطقه از ترکیه غذای مخصوصی دارد. مواد اولیه و سبزیجات استفاده شده در غذاهای هر منطقه نیز مختص همان منطقه است. در ترکیه بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید، فروشنده های کباب ترکی و باقلوا را خواهید دید. غذاهای دریایی لذیذ و پیش غذاهای بسیار خوشمزه و صبحانه‌ های سنتی مفصل، از جمله ویژگی ‌هایی است که هر توریستی بعد از سفر به ترکیه از آن به خوشی یاد می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از بازگشت، در یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول غذا صرف کنید و لذت چشیدن غذای ترکی را از دست ندهید.

2- سواحل رویایی و فوق‌العاده زیبای ترکیه

مهاجرت به ترکیهبدروم، آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی، مارماریس و فتحیه از شهرهای ساحلی مشهور ترکیه محسوب می‌شوند که زیباترین سواحل ترکیه را به خود اختصاص داده‌اند. از کوه‌ های زیبای کنار ساحل گرفته تا جشن‌های ساحلی ویژه و تفریحات آبی هیجان ‌انگیز، همگی می‌توانند ۲ الی ۳ روز از سفر شما به ترکیه را به خود اختصاص دهند. سفر دریایی و گشت و گذار در آب‌ های مدیترانه یا ساحل اژه از پیشنهادات ویژه ما به شماست.

3- حمام ترکی سنتی ترکیه

حمام کردن در حمام ‌های سنتی ترکی چیزیست که شاید تنها در ترکیه نمونه‌اش را ببینید. در طول سفر حتما سری به یکی از حمام‌ های سنتی بزنید. لذت ریلکس کردن و حمامی دلنشین، بازی با کف و ماساژ را از دست ندهید. پس از یک روز شلوغ و بازدید از مکان‌ های دیدنی ترکیه حتما به چنین جایی احتیاج دارید تا خود را برای ادامه سفر شارژ کنید و انرژی تازه بگیرید.مهاجرت توریستی به ترکیه

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

4- مکان‌های دیدنی باستان شناسی و تاریخی ترکیه

ترکیه کشور پادشاهی ها و تمدن‌های زیادی بوده است. ترکیه دارای مکان ‌های باستان شناسی و تاریخی زیادیست که چشم‌ها را به خود خیره کرده است و بازدیدکنندگان را به سفر به سال‌ های دور دعوت می‌کند. از کاخ‌ها و زیباترین مساجد استانبول گرفته تا ویرانه‌ های افسوس و شهرهای زیرزمینی کاپادوکیا. ترکیه کشوریست برای دوستداران تاریخ و علاقه ‌مندان به باستان شناسی. تاریخ ترکیه را با سفر به مکان ‌های دیدنی و تاریخی ترکیه می‌توانید تا حدودی حس کنید. شهرهای تروی، پاموکاله، کاپادوکیه، افسوس و استانبول، از جمله مهم ترین شهرهای تاریخی و زیبای کشور ترکیه است.

5- بهترین موزه‌ها در ترکیه

ترکیه دارای موزه‌های فوق ‌العاده‌ای است. البته از این کشور با این تاریخ کهن و مکان‌های باستانی و تاریخی وسیع، چیزی جز این انتظار نمی‌رود. از بزرگترین موزه موزاییک دنیا گرفته تا موزه‌های کاخ عثمانی در استانبول، همگی شما را شگفت زده می‌کند.

6- مغازه‌های خوراکی و تنقلات ترکیه

با چنین غذاهای خوش مزه‌ای، تعجبی ندارد که ترکیه جای مناسبی برای خرید مواد غذایی باشد. بازارهای آزاد و سایر بازارها، مکان ‌های مناسبی برای خرید خوراکی و تنقلات در ترکیه است. می‌توان گفت که تقربیا در همه جا می‌توانید از محصولات خوشمزه ترکیه به سوغاتی بخرید. از محبوبترین بازارها برای خرید محصولات خوراکی ترکیه بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه است.

7- مکان‌ های دیدنی طبیعی

جدا از زیبایی شهرهای بزرگی همچون آنکارا، استانبول و ازمیر، کشور ترکیه مکان‌های طبیعی زیبا و متنوع بسیاری دارد. اگر به دنبال مسافرتی پر تحرک هستید یا به دنبال راهی برای فرار از شلوغی‌های شهر می‌گردید، خود را آماده رفتن به اسکی در کوه های Uludag کنید یا برای یک پیاده‌روی آرام در مناطق تماشایی به استانRize   ترکیه سفر کنید. البته  قصر پنبه‌ای پاموک کاله چیزی نیست که بتوان به ترکیه سفر کرد و از آن دیدن نکرد.

  کارت کیملیک چیست

8- شگفتی‌ های بی‌نظیر ناشناخته ترکیه

وکیل مهاجرت به ترکیهترکیه دارای مکان‌ها و دیدنی‌های تاریخی دور افتاده است که کمتر کسی از وجود آنها مطلع است. مکان‌های تاریخی معروف که دیدنش خیلی لذت بخش است. حتی خرابه‌های شهر قرون وسطی ارمنی و قبر پادشاهان در نمروت نیز جذاب و دیدنی است.

9- معماری برجسته و قابل توجه ترکیه

معماری ترکیه واقعا قابل توجه بوده و توریست‌هایی که در رشته معماری تحصیل می‌کنند، شانس بسیار خوبی برای الهام گرفتن از این معماری‌ها دارند. در طول سفر به ترکیه، به کلیساهای تاریخی، عمارت‌ های آبشار ساخته شده توسط مهاجران اروپایی و مسجد بزرگ قصر و کاخ‌ها و خانه‌های سنگی ساخته شده توسط امپراتوری Anatolian  سابق توجه کنید. معماری استفاده شده در شهر استانبول و شهرهای دیگر، ممکن است دیدگاه شما را نسبت به معماری واقعا عوض کند.

10- مردم ترکیه

مردم ترکیه به خاطر مهمان نوازی عمیق خود شناخته شده‌اند. اگر شما به خانه کسی برای خوردن غذا و یا حداقل چند عدد چای ترکیه و چیزی شیرین دعوت شدید، دعوت آن ها را رد نکنید!مهاجرت توریستی به ترکیه

خدمات موسسه حقوقی و داوری بینالمللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارایه می‌دهد. همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهرپارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصیترین موسسات حقوقی در ایران در ارایه مشاوره حقوقی مهاجرت به ترکیه، تحصیل در ترکیه، کار در ترکیه، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در ترکیه مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *