این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع مهاجرت به پرتغال در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

مهاجرت به پرتغالآیا درباره روش های مهاجرت به پرتغال اطلاعاتی دارید؟ از چه طریقی می توان پاسپورت پرتغال را اخذ نمود؟ مهاجرت با ویزای کار به پرتغال چگونه امکان پذیر است؟ وکیل مهاجرت به پرتغال در تهران کیست؟ راه دریافت کارت اقامت دائم اروپا و دریافت ویزای طلایی پرتغال چیست؟ تولد فرزند در پرتغال چه کمکی به اخذ اقامت پرتغال خواهد نمود؟

طبق آمارهای سال 2007، جمعیت کشور پرتغال 10.617.575 نفر گزارش شده است که از این میان، 332.137 نفر (3.13%) مهاجرین قانونی بوده‌اند. از میان این تعداد از مهاجران، 51.7 درصد زن و 48.3 درصد مرد بوده‌اند. مهاجران از کشورهای مختلف مانند برزیل، اوکراین، مالدیو، رومانی، روسیه و کشورهای آسیایی و آفریقایی هستند.

موج مهاجران به کشور پرتغال از سال 1990 به ویژه از سوی آفریقا و آمریکای جنوبی به واسطه شرایط بد اقتصادی در این کشورها به اوج خود رسیده است. در حال حاضر بسیاری از مهاجران به کشور پرتغال، شهروندی این کشور را به موجب اخذ تابعیت کسب کرده‌اند. از میان 10.636.979 نفر که به کشور پرتغال در سال 2010 مهاجرت کرده‌اند، 0.97 درصد از کشورهای اتحادیه اروپا و 3.24 درصد از کشورهای غیر اروپایی بوده‌اند. مردم کشور برزیل بیشترین تعداد مهاجران را به خود اختصاص داده‌اند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

پیش از مهاجرت به کشور پرتغال، لازم است اطلاعات مربوط به انواع ویزاها و روش ‌های مهاجرت به کشور پرتغال را به دست آورده تا بهترین تصمیم ‌گیری را داشته باشید. موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر در مقاله پیش رو ضمن ارایه آمارهای مهاجرتی در کشور پرتغال، اطلاعات لازم در خصوص روش ‌های مهاجرت به این کشور را به شما همراهان ارایه می‌دهد.

 

روش‌های مهاجرت به پرتغال

سرمایه‌گذاری در پرتغال

اقامت تمکن مالی فنلاندورود به کشور پرتغال همچون سایر کشورها نیازمند اخذ ویزا و در دست داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماه می‌باشد.  افرادی که به دنبال اقامت بلندمدت و بیش از 90 روز در کشور پرتغال هستند، یکی از روش‌های مهاجرتی با امکان اقامت بلندمدت را برمی‌گزینند. یکی از این روش‌های مهاجرتی، سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال به طرق مختلفی همچون خرید ملک با حداقل ارزش 500 هزار یورو یا 350 هزار یورو در بافت‌های فرسوده (حداقل 30 سال ساخت)، 350 هزار یورو سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش، 250 هزار یورو در بخش هنر و فرهنگ، سرمایه‌گذاری در صنایع و کسب و کارهای کوچک با ارزش حداقل 500 هزار یورو، سرمایه‌گذاری به ارزش یک میلیون یورو و ثبت شرکت با استخدام حداقل 10 نفر می‌باشد.

با سپردن پرونده سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال به وکلای مجرب بین‌المللی موسسه طلیعه عدالت و مهرپارسیان، از مزایای اخذ ویزای طلایی پرتغال و در نتیجه بهره‌مندی از دیگر مزایا همچون رفت‌ و آمد آزاد به حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا، امکان اخذ اقامت برای خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال)، امکان کار در پرتغال به شرط اقامت به مدت حداقل 7 روز در سال اول اقامت و 14 روز در سال‌های آتی، پرداخت مالیات اندک، امکان اخذ اقامت دایم بعد از 5 سال از تاریخ دریافت ویزای طلایی، امکان دریافت پاسپورت پرتغال بعد از 6 سال اقامت در پرتغال با و امکان بازگشت سرمایه بعد از 5 سال بهره‌مند گردید. سرمایه‌گذاران در کشور پرتغال، در صورت اقامت به مدت حداقل 183 روز در این کشور، از پرداخت مالیات بر درآمد جهانی معاف می‌شوند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

تحصیل در پرتغال

واقع شدن یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌ها اروپایی در کشور پرتغال، در کنار مدارس معروف کسب و کار و دانشگاه‌های پلی تکنیک، کشور پرتغال را به یکی از کشورها با سیستم آموزشی قوی و با قدمت دیرینه تبدیل کرده است. اختصاص سرمایه‌های در حوزه‌های پژوهشی و آزمایشگاهی از سوی وزارت آموزش پرتغال، نشان‌دهنده‌ی توجه این کشور به علم و دانش است. از مزایای تحصیل در کشور پرتغال، وجود دانشگاه‌ها با رتبه‌های جهانی در کنار اساتید برتر، هزینه‌های پایین زندگی (حداقل 500 یورو در ماه)، عدم نیاز به ارایه مدرک زبان پرتغالی و شهریه پایین دانشگاه در مقاطع تحصیلی تکمیلی (1000 یورو در سال) می‌باشد.

از میان دانشگاه‌های مطرح در پرتغال می‌توان از دانشگاه‌های زیر نام برد:

  • University of Aveiro
  • University of Coimbra
  • University of Lisbon
  • University of Porto
  • University of Algavre

هزینه‌های دریافت ویزای پرتغال

  • ویزای ترانزیت فرودگاهی- 60 یورو
  • ویزای شنگن- 60 یورو
  • ویزای اقامت موقت (با اعتبار کمتر از 120 روز)- 75 یورو
  • ویزای اقامت طولانی (با اعتبار بیش از 90 روز)- 99 یورو

هزینه‌ی ویزای پرتغال برای کودکان 6 تا 11 سال و برای تابعان گرجستان، کوزوو، روسیه و اوکراین 35 یورو می‌باشد. ویزا برای کودکان زیر 6 سال، دانشجویان و معلمان، محققان و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد به طور رایگان صادر می‌شود. مهاجرت به پرتغال

ویزای کار در پرتغال

متقاضیان کار در کشور پرتغال، در صورتی شهروند کشورهای اتحادیه اروپا باشند، برای کار در کشور پرتغال نیازی به اجازه کار رسمی ندارند. اما افراد سایر کشورها، می‌بایست برای ورود به کشور پرتغال به منظور کار در صورت اقامت کمتر از 90 روز، ویزای شنگن و برای اقامت بیش از 90 روز، ویزای نوع D اخذ نمایند. بعد از ورود به کشور پرتغال می‌بایست اجازه اقامت (کارت اقامت) دریافت شود.

  اقامت یونان مهر پارسیان

اخذ شهروندی پرتغال

قوانین جدید سیتیزن شیپ کشور پرتغالبه طور کلی مواردی همچون ازدواج، تولد، اخذ تابعیت و حضانت از روش‌‌های اخذ شهروندی پرتغال به منظور بهره‌مندی از مزایایی همچون شرکت در انتخابات، خدمات پزشکی و بهداشتی، تحصیل و اشتغال، می‌باشند. شرایط اخذ شهروندی پرتغال، علاوه بر لزوم اقامت به مدت 6 سال در این کشور، تسلط به زبان پرتغالی و شرکت در آزمون شهروندی لازم است. البته این مدت برای همسران شهروندان یا تابعان پرتغالی، به 3 سال کاهش می‌یابد. طفلی که از پدر یا مادر پرتغالی چه در خاک پرتغال و چه در خارج از کشور متولد شود، می‌تواند تابعیت پرتغال را کسب نماید. هزینه‌ی اخذ شهروندی کشور پرتغال از 175 تا 250 یورو بسته به نوع درخواست شما متفاوت است. اخذ شهروندی برای اطفال، رایگان است.

مدارک لازم برای صدور ویزای پرتغال

  • اصل پاسپورت معتبر
  • رونوشت پاسپورت
  • رونوشت ویزاهای کشورهای دیگر در صورت موجود بودن
  • رونوشت رزو بلیت برگشت (در صورت لزوم به ویژه برای ویزای شنگن)
  • بلیت پرواز
  • بیمه مسافرتی
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • گواهی اشتغال به کار
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • دعوتنامه
  • گواهی تمکن مالی
  • سند ازدواج
  • گواهی تولد
  • مدارک شناسایی (شناسنامه یا کارت ملی)
  • انگیزه‌نامه

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با همکاری وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین ‌المللی در کشور پرتغال آماده ارایه خدمات و مشاوره حقوقی و تخصصی در زمینه مهاجرت به پرتغال، تحصیل در پرتغال، سرمایه‌گذاری در پرتغال و اخذ ویزای طلایی پرتغال به همراهان عزیز در سراسر دنیا می‌باشد. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره با کارشناسان ارشد مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *