امروز با بررسی موضوع مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

مهاجرت به ترکیه از راه ازدواجآیا امکان مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج وجود دارد؟ آثار حقوقی مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج چیست؟ هزینه های وکیل مهاجرت جهت ثبت ازدواج در ترکیه و دریافت کارت اقامت ترکیه از راه ازدواج چه میزان است؟ آیا به وکیل متخصص مهاجرت به ترکیه نیاز دارید؟ چگونه در دام کلاهبرداران از متقاضیان مهاجرت گرفتار نشویم؟ نحوه ثبت نام در کلاس های آموزش مهاجرت محمدرضا مهری چگونه است؟ سرمایه گذاری در ترکیه چه شرایطی دارد؟ چگونه می توان پاسپورت ترکیه را از راه ازدواج دریافت نمود؟

یکی از راه های قانونی مهاجرت به کشورها، مهاجرت از راه ازدواج است. اما پیچ و خم های موجود بر سر راه مهاجرت از راه ازدواج به ترکیه، و اشتیاق گروه وکلای مهر تهران به انتشار آخرین قوانین مهاجرت به کشورها و آموزش مهاجرت به سایر کشورها توسط محمدرضا مهری، بهترین وکیل مهاجرت در تهران و مدیر موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، موجب تحقیق درباره مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج و نشر این مطلب در بزرگترین وب سایت تخصصی مهاجرتی به زبان فارسی شده است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

شرایط ازدواج اتباع خارجی در ترکیه

انجام ازدواج اتباع خارجی با اتباع ترکیه، مشروط به رعایت قوانین و مقررات این کشور امکان پذیر است. مراحل ازدواج در ترکیه برای اتباع کشورهای خارجی تا حدودی متفاوت است. ایرانی ها برای ازدواج با تبعه ترکیه و ثبت آن، لازم است با مراجعه به کنسولگری های ایران و پس از دریافت گواهی تجرد و تایید وزارت امور خارجه ترکیه در آنکارا، امکان ازدواج با اتباع ترکیه را دارند.

مراحل جاری و ثبت شدن عقد ازدواج در ترکیه برای خارجی ها به شرح زیر است:

  • مراجعه به کنسولگری: خارجی ها لازم است با مراجعه به سفارت کشور متبوع خود، گواهی تجرد دریافت نمایند. دختران ایرانی که قصد ازدواج با تبعه ترک را دارند، لازم است تا اجازه پدر را به همراه داشته باشند. در صورت فوت پدر، گواهی فوت وی به کنسولگری ایران در یکی از شهرهای ترکیه ارائه می شود. جهت دریافت گواهی تجرد، ارائه اصل شناسنامه و پاسپورت به همراه سه قطعه عکس جدید و پرداخت هزینه صدور گواهی الزامی است.
  • اخذ تاییدیه از وزارت امور خارجه ترکیه: گواهی تجرد صادر شده از کنسولگری ها باید به تایید وزارت امور خارجه ترکیه برسد. در این مرحله 15 لیر بابت هزینه تایید از متقاضی دریافت می شود.
  • انجام آزمایش خون: جهت دریافت تاییدیه سلامتی، مراجعه به یکی از بیمارستان ها در ترکیه الزامی است. انجام آزمایشات پیش از ازدواج برای اتباع خارجی رایگان نیست ولی اتباع ترکیه بابت آزمایشات و دریافت گواهی وجهی پرداخت نمی کنند. البته موسسات و درمانگاه های خیریه وجود دارند که می توان به آنها مراجعه نمود.
  • امضا فرم های ویژه دفتر رسمی ازدواج: فرم هایی که از شهرداری محل زندگی طرفین دریافت شده است، با ترجمه پاسپورت در یکی از دفاتر اسناد رسمی به امضا خواهد رسید.
  • تعیین وقت رسمی برای عقد: با کاشتن درختی در محدوده شهرداری مورد تقاضا، عاقد نسبت به انجام عقد در شهرداری اقدام خواهد کردو در صورت تمایل به عقد در اماکن خصوصی، با پرداخت هزینه های رفت و آمد عاقد این امر امکان پذیر است.
  کارت کیملیک چیست

نحوه ثبت ازدواج ترکیه ای در ایران

مشاوره حقوقی ازدواج در اروپاپس از انجام تشریفا قانونی عقد در ترکیه، می توانید سند ازدواج در ترکیه را به کنسولگری ایران برده و پس از عقد شرعی در رایزنی فرهنگی ایران، مدارک ازدواج خود را در سفارت ایران ثبت کرده و سند رسمی عقد ایرانی دریافت نمایید.

اخذ پاسپورت از طریق ازدواج با اتباع ترکیه

در صورتی که ازدواج شما صوری و جهت اخذ اقامت و تابعیت نباشد، و پس از گذراندن سه سال زندگی مشترک برای خانم ها و پنج سال زندگی مشترک برای آقایان، امکان دریافت پاسپورت ترکیه وجود دارد.

لازم به ذکر است ک در طول سال های زندگی، چندین بار بازرس به محل زندگی مشترک معرفی شده مراجعه نموده تا از واقعی بودن و ادامه زندگی مشترک زوجین اطمینان حاصل نماید.

آثار حقوقی مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج

به دست آوردن پاسپورت کشور ترکیه و اخذ تابعیت این کشور با رعایت قوانین و شرایط مقرر در آن پس از مدت زمان لازم، اثر حقوقی مهاجرت به ترکیه از راه ازدواج می باشد.

به دست آوردن موقعیت برای کار و فعالیت، تمدید اقامت ترکیه در طول زندگی مشترک و برخورداری از امتیازات شهروندان ترکیه ای برای فردی که به عنوان تبعه خارجی در ترکیه ازدواج نموده است، نیز از جمله آثار و مراتب مذکور می باشد.

وکیل متخصص مهاجرت به ترکیه در تهران

اخذ رتبه برتر کشوری در بین موسسات حقوقی بین المللی ایران بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط تیم تحقیقات میدانی گروه وکلای مهر تهران و برخورداری موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان از تجربیات محمدرضا مهری در امر آموزش مهاجرت و راه های قانونی مهاجرت به سایر کشورها، موجب اطمینان بیش از پیش موکلین به سازمان مهاجرتی مهر پارسیان شده است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

ارائه مشاوره های منطبق با حقیقت و واقع، پایبندی به سوگند یاد شده برای وکالت، راهبرد قانون محور گروه وکلای مهر تهران، همگی نقطه عطفی برای برخورداری از وکیل متخصص مهاجرت به ترکیه در تهران می باشد.

جهت مشاوره حقوقی مهاجرت به کشورهای مختلف با گروه وکلای مهاجرتی مهر تهران تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *