این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریشکشور اتریش به عنوان یکی از با قدمت‌ ترین و زیباترین کشورهای اروپایی معرفی می‌شود. در حال حاضر جمعیت اتریش 8.4 میلیون نفر بوده که از این میان 19 درصد تابعیت غیر اتریشی داشته و مهاجر هستند.

واحد پول کشور اتریش، یورو و عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن نیز می‌باشد. علاوه بر این کشور اتریش تنها کشور در حوزه اتحادیه اروپا می‌باشد که برنامه اقامتی مستقیم برای متقاضیان و خانواده ‌های آنها ارایه می‌دهد.

شهر وین، مرکز هنر، فرهنگ و موسیقی، پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر در کشور اتریش می‌باشد. کشور اتریش برنامه‌های متنوعی همچون ارایه فرصت‌های تحصیلی و مطالعاتی، فرصت‌های شغلی، اقامت دایم اتریش (کارت قرمز-سفید-قرمز) به جهت ترغیب مهاجران ارایه می‌دهد.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای تخصصی مهر، به منظور ارایه اطلاعات حقوقی مورد نیاز به هموطنان عزیز که قصد مهاجرت به کشور اتریش را داشته، مقاله حاضر را تهیه کرده است.

سوالات متداول پیرامون مهاجرت به اتریش

کشور اتریش چه مزیت‌های مهاجرتی دارد؟
چرا مهاجرت به اتریش یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد؟
چه برنامه‌ی مهاجرتی از سوی کشور اتریش برای مردم جهان سوم پیش‌بینی شده است؟
کدام روش مهاجرت به اتریش برای شما مناسب است؟
اخذ کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش چه شرایطی دارد؟
آیا امکان اخذ اقامت دایم اتریش برای خانواده وجود دارد؟
شرایط تحصیل در اتریش به چه صورت است؟
شرایط دریافت ویزای کاری اتریش چیست؟
چگونه می‌توان اقامت اتریش را اخذ نمود؟
چگونه می‌توان شهروندی اتریش را اخذ نمود؟
چه قوانین تابعیتی در اتریش حاکم است؟
بهترین وکیل مهاجرت به اتریش در تهران کیست؟

  اجرای اسناد خارجی در ایران

کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

کارت قرمز-سفید-قرمز اتریشیکی از محبوبترین برنامه‌های مهاجرتی کشور اتریش برای مردم کشورهای جهان سوم، برنامه ارایه کارت قرمز-سفید-قرمز، یعنی ارایه اقامت دایم اتریش به متقاضی و خانواده وی می‌باشد. این برنامه مختص افرادی است که قصد خود را بر اتخاذ روش مهاجرت کاری به اتریش مبتنی ساخته‌ اند؛ به علاوه که درریافت اقامت دایم برای خود و خانواده خود از همان ابتدا، برای این افراد حائز اهمیت است.

کارت قرمز-سفید-قرمز طی یک سیستم امتیاز بندی به افراد زیر اعطا می‌گردد:

  • فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کالج‌های آموزش عالی اتریش
  • نیروهای متخصص مورد نیاز در لیست مشاغل
  • کارگران خویش‌فرما و دارای مشاغل آزاد
  • سایر کارگران مورد نیاز
  • بنیانگذاران مشاغل نوپا
  • کارگران خیلی ماهر

برای دریافت اقامت دایم اتریش از این طریق، موارد زیر باید رعایت گردد:

  • اجاره یا خرید محلی برای زندگی که متراژ آن متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد
  • اثبات عدم مغایرت حضور شما در اتریش با نظم عمومی و قوانین این کشور
  • ارایه گواهی مبنی بر توانایی تامین نیازهای مالی خود و خانواده در اتریش

الف) 909.42 یورو برای یک نفر بزرگسال
ب) 1.363.52 برای دو نفر بزرگسال
ج) 140.32 یورو برای هر فرزند

ارایه بیمه سلامت

ویزای جستجوی کار اتریش

یکی از راه‌های ورود به کشور اتریش، درخواست صدور ویزای جستجوی کار اتریش (Job Seeker Visa)، می‌باشد. از طریق این ویزا شما وارد کشور اتریش شده و به مدت 6 ماه می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید. در صورتی که در طول این مدت 6 ماهه بتوانید پیشنهاد کاری دریافت نمایید و با کارفرما قرارداد کاری منعقد نمایید، در همان کشور اتریش می‌توانید درخواست کارت قرمز-سفید-قرمز را نزد مسئولان اقامتی ثبت نمایید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

دریافت ویزای جستجوی کار اتریش منوط به کسب حداقل امتیاز یعنی امتیاز 70 می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه امتیازبندی و محاسبه امتیاز خود با کارشناسان مهاجرتی ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین ‌الملل تماس حاصل نمایید.

امتیازها بر اساس مدارک تحصیلی، مهارت‌ها و توانایی‌ها، سوابق شغلی، دانش زبان (انگلیسی یا آلمانی) و سن بوده و مجموع آنها 100 امتیاز می‌باشد که از میان با کسب حداقل 70 امتیاز موفق به دریافت ویزای جستجوی کار اتریش خواهید شد. لازم به ذکر است که تحصیل در کشور اتریش از 5 تا 10 امتیاز برای شما به همراه خواهد داشت.

برای اینکه بدانید آیا واجد شرایط برای دریافت ویزای جستجوی کار اتریش و کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش هستید، مشورت با کارشناسان مهاجرتی به شدت به شما توصیه می‌گردد. بدین منظور می‌توانید برای تعیین وقت مشاوره حضوری با کارشناسان ارشد حقوق بین ‌الملل، از طریق راه ‌های ارتباطی موسسه مهر پارسیان با ما در ارتباط باشید.

تحصیل در اتریش

اقامت تحصیلی در اتریشدر کشور اتریش 12 دانشگاه خصوصی و 22 دانشگاه دولتی فعالیت می‌نمایند. به علاوه، 27 کالج و 21 دانشگاه علمی کاربردی با ارایه آموزش‌های علمی و فنی، برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه تربیت دانشجویان متخصص ارایه می‌دهند.

دانشگاه دولتی وین، دانشگاه فنی وین، دانشگاه خصوصی زیگمون فروید، دانشگاه خصوصی کسب و کار لادر، دانشگاه هنر گراتس، دانشگاه فنی گراتس و دانشگاه اینسبروک از محبوبیت خاصی در میان دانشجویان اتریشی و بین المللی برخوردارند.

تحصیل در کشور اتریش برای دانشجویان ایرانی، مستلزم اخذ ویزای تحصیلی می‌باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت تحصیلی به اتریش و بررسی شرایط خود به منظور کسب آگاهی از آخرین تغییرات قانونی و نیز اطلاع از مدارک لازم جهت صدور ویزای تحصیلی اتریش با کارشناسان مهاجرت تحصیلی در موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اخذ اقامت اتریش

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، راه‌های برای اخذ اقامت دایم کشور اتریش مانند کار در این کشور و دریافت کارت قرمز-سفید-قرمز وجود دارد. راه‌های دیگر همچون تحصیل در کشور اتریش (بر اساس طول مدت تحصیل) و ویزای جستجوی کار (6 ماه) تنها اقامت موقت به شما اعطا می‌نماید.

یکی دیگر از طرق مهاجرت به اتریش، شرکت در برنامه تمکن مالی اتریش می‌باشد. از این طریق می‌توان ابتدا اقامت موقت 1 ساله و قابل تمدید تا 5 سال دریافت و سپس اقامت موقت خود را تبدیل به اقامت دایم نمود.

قانون تابعیت و شهروندی اتریش

طبق قوانین تابعیتی اتریش، اعطای تابعیت اتریش به فرد بر اساس اصل خون مبتنی است. بدین معنا که فردی تابعیت اتریش را اخذ می‌نماید. امکان اخذ تابعیت اتریش پس از 10 سال اقامت دایم در این کشور در کنار رعایت شرایط دیگر، برای تابعان خارجی نیز وجود دارد.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین ‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت به اتریش، تحصیل در اتریش، کار در اتریش، اخذ اقامت و تابعیت اتریش و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهاجرت به اتریش با کارشناسان مهاجرتی تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (31 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *